quote:
ja echtquote:Op maandag 30 augustus 2021 23:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik keek live. Ik dacht echt niet dat-ie nog zou leven nadat-ie in de rook verdween.
Ik zat ook te kijken met mijn mond open van verbazingquote:Op maandag 30 augustus 2021 23:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik keek live. Ik dacht echt niet dat-ie nog zou leven nadat-ie in de rook verdween.
Ja nou echt niet. Ik geniet soms van gesprekken van andere mensenquote:Op maandag 30 augustus 2021 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Mobiel kun je ook inspreken vaak ... Maar ja in het OV iets te roepen wat je een andere usert ...
Hebben we dit allemaal zitten kijkenquote:
Ik gok maar zo van wel?quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hebben we dit allemaal zitten kijken
Die met die spuiten schuin omhoog ?quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je de zijwaartse raketlancering gezien?
Maar dat kunnen bijsturenquote:Op maandag 30 augustus 2021 23:52 schreef Recce het volgende:
Gelukkig hadden ze het hek opengezet, anders was-ie daarover gestruikeld.
haha ja hoewel... @pullup zal het wel weer gemist hebbenquote:
LOL Ik hou van Homerquote:
Dat denk ik ook, het was ook best laat op de avondquote:Op maandag 30 augustus 2021 23:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
haha ja hoewel... @:pullup zal het wel weer gemist hebben
vergeet je wortel niet, bijna middernachtquote:
Dat was nou niet echt het meest opvallende, of zijn er meer raketten die niet omhoog maar opzij vertrekken?quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Die met die spuiten schuin omhoog ?
Die is al op! En het was een paprika vandaag trouwens.quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
vergeet je wortel niet, bijna middernacht
Paprika? wat. Dat kan niet hoor.quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Die is al op! En het was een paprika vandaag trouwens.
wat doe jequote:
Ah... ''een user'' ben ik een user?quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Je lijkt op een user die ook vaak een bommetje los laat en poef. Ik ga koffie drinken of ik krijg ineens visite
Oh ik ben er nog je trekt wel veel op jezelf aan mutsquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 00:08 schreef FANNN het volgende:
[..]
Ah... ''een user'' ben ik een user?
Jij leest gewoon mee en dan laat jij een bommetje vallen toch?
Ja het was gezellig met zussoms krijg ik nou eenmaal visite jij niet dan?
We hadden heel veel te bespreken
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 00:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik ben er nog je trekt wel veel op jezelf aan muts
Da's waar!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 00:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach het zijn maar toetsenbord helden
Nee hoor het was duidelijk. Ik bedoelde jouquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 00:12 schreef FANNN het volgende:
[..]ja ja.. lul je er maar uit, maakt niet uit .......
Ja maar jij bent normaal toch?quote:
Ik zou er niet aan likkenquote:
ja weet ik... maar ik drink nou eenmaal veel koffie en dan ga ik op mijn trapfiets en dan naar de radio luisterenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 00:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor het was duidelijk. Ik bedoelde jou
die paddo? Nee dat ben ik 3 dagen van het padje af denk ik...quote:
maak je niet druk manquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 00:13 schreef chufi het volgende:
Gaan we weer ? over niets en een post van een ander
Oh ik ben geen leuke user dan weet je dat alvastquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 00:19 schreef -Shii- het volgende:
Ach en wat is normaal, wie is normaal, wie is leuk, wie is niet leuk? Dat is persoonlijk. Iedereen denkt er anders over. Maar het wordt te vaak gebracht alsof iedereen er hetzelfde over denkt of moet denken. Oh ....... is een leuke user en oh ....... is geen leuke user. Jammer vind ik dat.
Dat lijkt me redelijk normaal.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 00:19 schreef -Shii- het volgende:
Ach en wat is normaal, wie is normaal, wie is leuk, wie is niet leuk? Dat is persoonlijk. Iedereen denkt er anders over. Maar het wordt te vaak gebracht alsof iedereen er hetzelfde over denkt of moet denken. Oh ....... is een leuke user en oh ....... is geen leuke user. Jammer vind ik dat.
Doe niet zo gek.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 00:20 schreef FANNN het volgende:
[..]
Oh ik ben geen leuke user dan weet je dat alvast
Misschien ook wel omdat je jezelf in een slachtoffer rol neerzet. Je bent de gebeten hond en iedereen negeert je hier. Dat maakt je wat zwakquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 00:20 schreef FANNN het volgende:
[..]
Oh ik ben geen leuke user dan weet je dat alvast
Dit ging helemaal niet over jouquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 00:08 schreef FANNN het volgende:
[..]
Ah... ''een user'' ben ik een user?
Jij leest gewoon mee en dan laat jij een bommetje vallen toch?
Ja het was gezellig met zussoms krijg ik nou eenmaal visite jij niet dan?
We hadden heel veel te bespreken
Meestal valt het wel mee hoor, en soms valt het tegen....quote:
Sinds wanneer ben ik een slachtoffer?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 00:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien ook wel omdat je jezelf in een slachtoffer rol neerzet. Je bent de gebeten hond en iedereen negeert je hier. Dat maakt je wat zwak
Ach en wat is gek, wie is gek, wie is niet gek? Dat is persoonlijk. Iedereen denkt er anders over. Maar het wordt te vaak gebracht alsof iedereen er hetzelfde over denkt of moet denken. Oh ....... is een gekke user en oh ....... is geen gekke user. Jammer vind ik dat.quote:
Dat doe je zelfquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 00:24 schreef FANNN het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik een slachtoffer?
Sinds kort word ik wel een beetje genegeerd ik geloof dat dat wel kloptquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 00:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien ook wel omdat je jezelf in een slachtoffer rol neerzet. Je bent de gebeten hond en iedereen negeert je hier. Dat maakt je wat zwak
Okéeeeeeeeeeeeequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |