Je lijkt op een user die ook vaak een bommetje los laat en poef. Ik ga koffie drinken of ik krijg ineens visitequote:Op maandag 30 augustus 2021 23:12 schreef aloa het volgende:
Dit blijft wel heel apart.
Een aantal users van hier (ik noem maar geen namen) posten regelmatig is dts....krijgen daar een ban en vervolgens breekt de hel los als het hier in 40+ over dts gaat![]()
Maar ik laat het hierbij![]()
![]()
Tot morgen
Helquote:Op maandag 30 augustus 2021 23:12 schreef aloa het volgende:
Een aantal users van hier (ik noem maar geen namen) posten regelmatig is dts....krijgen daar een ban en vervolgens breekt de hel los als het hier in 40+ over dts gaat![]()
![]()
Tot morgen
Ik probeer er zoveel weg te blijven , ik heb geen zin meer in nog een ban van een paar maandenquote:Op maandag 30 augustus 2021 23:12 schreef aloa het volgende:
![]()
Tot morgen
Jij bent de user die tussen haakjes staatquote:Op maandag 30 augustus 2021 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Je lijkt op een user die ook vaak een bommetje los laat en poef. Ik ga koffie drinken of ik krijg ineens visite
Ik heb het over de user die nu een ban heeft.quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hel![]()
De meeste users hier zitten helemaal niet op de ellende van dts te wachten.
Dat was wel duidelijkquote:Op maandag 30 augustus 2021 23:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Jij bent de user die tussen haakjes staat
quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:19 schreef Domnivoor het volgende:
Hier gaat het de laatste tijd prima. Dus laten we geen DTS-gezeik hierheen halen.
Dat mogen ze lekker daar houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:15 schreef chufi het volgende:
Ik ben daar nooit geweest ...UhuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ik kijk de after F1 showquote:Op maandag 30 augustus 2021 23:19 schreef engine het volgende:
Bij Jinek gaat het over de film over de deventer moordzaak "de veroordeling"
Die wil ik wel zien eigenlijk.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:15 schreef chufi het volgende:
Ik ben daar nooit geweest ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Toen was ik net uit Deventer weg toen dat speeldequote:Op maandag 30 augustus 2021 23:19 schreef engine het volgende:
Ik dacht dat je weggingquote:
Ja lijkt me ook wel interessant.quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:19 schreef engine het volgende:
Bizar verhaal wel.quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Toen was ik net uit Deventer weg toen dat speelde
Ik heb laatst een podcast erover geluid, fascinerend.quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:19 schreef engine het volgende:
quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hel![]()
De meeste users hier zitten helemaal niet op de ellende van dts te wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |