Gekliktquote:
Dat heb ik ook wel eens, maar in principe log ik zelf nooit uit.quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
ik ook nooit in principe ... FoK! gooit je er wel eens uit ...
Op mijn werk log ik automatisch uit want daar FOK! ik incognitoquote:
Ik lees wel eens waar ik niet mag komenquote:Op maandag 30 augustus 2021 23:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens, maar in principe log ik zelf nooit uit.
Aahhhhquote:Op maandag 30 augustus 2021 23:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op mijn werk log ik automatisch uit want daar FOK! ik incognito
Dat heb ik ook wel eens gehad , daar snapte ik niet veel van.quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lees wel eens waar ik niet mag komen
En dan post je mobiel natuurlijkquote:Op maandag 30 augustus 2021 23:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las wel op mijn werk. Maar ik reageerde nooit. Soms kon ik niet wachten om naar huis te gaanquote:Op maandag 30 augustus 2021 23:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat doe ik ook nooit.quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:39 schreef puzziepie het volgende:
Mobiel op FOK! vind ik ook helemaal niets.
Het kan wel , maar voor plaatjes posten is het een crimequote:Op maandag 30 augustus 2021 23:39 schreef puzziepie het volgende:
Mobiel op FOK! vind ik ook helemaal niets.
Ik ook niet, ik vind dat helemaal niets. Gewoon 'ouderwets' op de pc.quote:
Ja toetsenbordquote:Op maandag 30 augustus 2021 23:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik vind dat helemaal niets. Gewoon 'ouderwets' op de pc.
Inderdaad, met een normaal toetsenbordquote:Op maandag 30 augustus 2021 23:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik vind dat helemaal niets. Gewoon 'ouderwets' op de pc.
Ik FOK! nooit mobiel, ik heb het wel eens geprobeerd maar ik vind het helemaal niets.quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Het kan wel , maar voor plaatjes posten is het een crime
same. Dat gepriel, niet te doenquote:Op maandag 30 augustus 2021 23:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik FOK! nooit mobiel, ik heb het wel eens geprobeerd maar ik vind het helemaal niets.
Jaquote:Op maandag 30 augustus 2021 23:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, met een normaal toetsenbord
dat gaat op een mobiel net zo snel als je er mee om kunt gaanquote:
Nee, mijn mobiel is gewoon te klein , mijn handen te groot oid, maar ik vind het ellendequote:
Nee niet echt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:43 schreef engine het volgende:
[..]
dat gaat op een mobiel net zo snel als je er mee om kunt gaan
Ik kan er niet mee omgaanquote:Op maandag 30 augustus 2021 23:43 schreef engine het volgende:
[..]
dat gaat op een mobiel net zo snel als je er mee om kunt gaan
Dit is niet voor niets 40 plus.quote:
Nee precies, ik ben echt beter op de pc met een gewoon normaal toetsenbord.quote:
Ja ik ben ook sneller op de laptop. Maar als ik dat soms bij andere op de mobiel zie, dat gaat snel hoorquote:
Laptop is ook niets voor mijquote:Op maandag 30 augustus 2021 23:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik ben ook sneller op de laptop. Maar als ik dat soms bij andere op de mobiel zie, dat gaat snel hoor
Die weten niet wat eenlaptop isquote:Op maandag 30 augustus 2021 23:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik ben ook sneller op de laptop. Maar als ik dat soms bij andere op de mobiel zie, dat gaat snel hoor
De oogjes worden ook wat minder. Ik zit wel op fok in het ov als ik naar mijn moeder ga maar ik waag me niet aan iets te postenquote:Op maandag 30 augustus 2021 23:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee precies, ik ben echt beter op de pc met een gewoon normaal toetsenbord.
Als ik in de trein zat keek ik ook wel eens op FOK! Maar alleen als ik mijn bril bij me heb, ik kan de lettertjes niet meer lezen met het blote oog.quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:47 schreef Soury het volgende:
[..]
De oogjes worden ook wat minder. Ik zit wel op fok in het ov als ik naar mijn moeder ga maar ik waag me niet aan iets te posten
Ik heb alles , maar prefereer gewoon met een keyboard laptop/desktop ..quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Laptop is ook niets voor mij![]()
![]()
Ik ben al oud weet je
Hahahaquote:Op maandag 30 augustus 2021 23:48 schreef -Shii- het volgende:
Ik zit mobiel nog weleens op de rapporteer-functie te klikken. Of per ongeluk iemand te liken die ik helemaal niet wil liken.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Laptop is ook niets voor mij![]()
![]()
Ik ben al oud weet je
Ik ook , dat werkt voor mij het fijnste.quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb alles , maar prefereer gewoon met een keyboard laptop/desktop ..
Mobiel kun je ook inspreken vaak ... Maar ja in het OV iets te roepen wat je een andere usert ...quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:47 schreef Soury het volgende:
[..]
De oogjes worden ook wat minder. Ik zit wel op fok in het ov als ik naar mijn moeder ga maar ik waag me niet aan iets te posten
JA!!quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je de zijwaartse raketlancering gezien?
Ja ik ook mobiel is echt eens per week dat ik op internet zit met dat dingquote:Op maandag 30 augustus 2021 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb alles , maar prefereer gewoon met een keyboard laptop/desktop ..
jaaaaaaquote:Op maandag 30 augustus 2021 23:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je de zijwaartse raketlancering gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |