Sinds kort word ik wel een beetje genegeerd ik geloof dat dat wel kloptquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 00:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien ook wel omdat je jezelf in een slachtoffer rol neerzet. Je bent de gebeten hond en iedereen negeert je hier. Dat maakt je wat zwak
Okéeeeeeeeeeeeequote:
door wie?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 00:26 schreef FANNN het volgende:
[..]
Sinds kort word ik wel een beetje genegeerd ik geloof dat dat wel klopt
Ik zie dat niet zo. Het ligt er maar net aan over welk onderwerp het gaat of ik ergens op reageer of op iemand reageer.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 00:26 schreef FANNN het volgende:
[..]
Sinds kort word ik wel een beetje genegeerd ik geloof dat dat wel klopt
Eens.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 00:28 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik zie dat niet zo. Het ligt er maar net aan over welk onderwerp het gaat of ik ergens op reageer of op iemand reageer.
Maakt niet uit ...quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 00:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
door wie?
Ik ben geen brave chick , ik kan soms uitdagen , maar dat kan jij ook
Ja dat kan ik ookquote:ik kan soms uitdagen , maar dat kan jij ook
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 00:29 schreef FANNN het volgende:
[..]
Maakt niet uit ...
[..]
Ja dat kan ik ook
En dan klagen over notes terwijl je zelf een aantal mensen hier loopt te schofferen. Je blijft uitdagenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 00:29 schreef FANNN het volgende:
[..]
Maakt niet uit ...
[..]
Ja dat kan ik ook
Maar normaal is het redelijk normaal hiero, dan kan je nog eens een gesprek hebben maar vandaag was hetquote:
Hoor jezelf eensquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 00:32 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan klagen over notes terwijl je zelf een aantal mensen hier loopt te schofferen. Je blijft uitdagen
Ja maar jij komt meestal met elle lange googel shit die niemand leest. En dan ga je klagen dat het zo oppervlakkig is. Het is een forum waar mensen in gesprek gaan en niet je boekdelen willen lezenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 00:33 schreef FANNN het volgende:
[..]
Maar normaal is het redelijk normaal hiero, dan kan je nog eens een gesprek hebben maar vandaag was het
alleen maar bagger
en ik klaag niet maar het viel wel opquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 00:32 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan klagen over notes terwijl je zelf een aantal mensen hier loopt te schofferen. Je blijft uitdagen
Ik ben idd master jij een broekiequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 00:35 schreef FANNN het volgende:
[..]
Hoor jezelf eensmensen schofferen en uitdagen daar ben jij Master in
Ik heb me vandaag anders prima vermaakt, en zo veel post ik niet meer in 40+quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 00:33 schreef FANNN het volgende:
[..]
Maar normaal is het redelijk normaal hiero, dan kan je nog eens een gesprek hebben maar vandaag was het
alleen maar bagger
En dan schoffeer ik?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 00:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar jij komt meestal met elle lange googel shit die niemand leest. En dan ga je klagen dat het zo oppervlakkig is. Het is een forum waar mensen in gesprek gaan en niet je boekdelen willen lezen
Ah... dat bedoel ik!quote:
2 koeien in een sloot ....quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 00:41 schreef puzziepie het volgende:
Ik snap niets van deze discussie , je kan alles wel terug hebben gelezen maar dan mis je wel een hoop en wat je nu als verwijt hier neergooit , dat verbaasd mij een beetje.
Kijkquote:
Jammer ja , want dit klopt wat mij betreft niet, en ik kan het alleen over vandaag hebben, daar was ik zelf onderdeel in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |