Ja vandaag zie ik het ook niet daaromquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 00:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jammer ja , want dit klopt wat mij betreft niet, en ik kan het alleen over vandaag hebben, daar was ik zelf onderdeel in.
nee, over visite en koffie drinken ging over mij...quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 00:41 schreef puzziepie het volgende:
Ik snap niets van deze discussie , je kan alles wel terug hebben gelezen maar dan mis je wel een hoop en wat je nu als verwijt hier neergooit , dat verbaasd mij een beetje.
Lekker weer welquote:
Ja Precies !quote:
Nah... zijn we klaar nu?quote:
Moeehhhhhhhhh.........quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 00:44 schreef FANNN het volgende:
[..]
nee, over visite en koffie drinken ging over mij...
dat gaf ze toch al toe...
maar maakt niet uit.. dat zijn 10 jaar of langer ervaring tussen mij en haar
kunnen jullie niks aan doen
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhquote:
Okay maar we zitten in het nu , niet in een verleden, en vandaag is er niets raars gebeurd of gezegd waardoor je nu zo tegen elkaar tekeer gaat.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 00:44 schreef FANNN het volgende:
[..]
nee, over visite en koffie drinken ging over mij...
dat gaf ze toch al toe...
maar maakt niet uit.. dat zijn 10 jaar of langer ervaring tussen mij en haar
kunnen jullie niks aan doen
Ik verwacht nog een beknopte samenvattingquote:
Het is haske donkerquote:
Belachelijke bedragen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 00:47 schreef chufi het volgende:
De laatste 23 uur op de voetbal koehandelmarkt ... Dat is pas een gekte
La maar.. Soury... ga jij het eens uitleggen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 00:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Okay maar we zitten in het nu , niet in een verleden, en vandaag is er niets raars gebeurd of gezegd waardoor je nu zo tegen elkaar tekeer gaat.
Jij was weg, en wij hebben hier wat topics vol gepost![]()
Zo nu en dan een discussie niets mis mee, maar niets daarvan ging over jou, dus ik begrijp dit niet.
kan ik nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik verwacht nog een beknopte samenvatting
Had ik al gedaan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 00:47 schreef FANNN het volgende:
[..]
La maar.. Soury... ga jij het eens uitleggen?
De meest belachelijke eindigt hoop ik in een gratis actie over een paar maandenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 00:47 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Belachelijke bedragen waarschijnlijk.
Ja maar ze snappen het nietquote:
Ga je in de Koehandel?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
De meest belachelijke eindigt hoop ik in een gratis actie over een paar maanden
Oh wacht dit gaat over voetbalquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 00:47 schreef chufi het volgende:
De laatste 23 uur op de voetbal koehandelmarkt ... Dat is pas een gekte
Die Fleur heeft het maar mooi geflikt. Hulde voor die meid.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 00:50 schreef chufi het volgende:
Eens kjken wat er op de paralympics op het programma staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |