SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Was erg leuk, iedereen nog zeer herkenrbaar en onze 74-jarige mentor was ook aanwezig.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe was de reunie? Ook met ouwelullenmuziek?
Ladiedadieda...quote:
Ze zijn er ook goed voor gefotografeerd. Precies vanuit de goede hoek.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:21 schreef MadMaster het volgende:
Een uiterst suggestieve titel:
[ afbeelding ]
Het is dat je het zegt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze zijn er ook goed voor gefotografeerd. Precies vanuit de goede hoek.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is dat je het zegt.
Die rechter is volgens mij geen man, nu ik goed kijk...
quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is dat je het zegt.
Die rechter is volgens mij geen man, nu ik goed kijk...
Zanger Errol staat in het midden...quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:25 schreef livelink het volgende:
Dat hoge stemmetje kent wel een prijs, natuurlijk.
Daar twijfelde ik ook wel een beetje. Goed verborgen in ieder geval.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zanger Errol staat in het midden...
Ik had haar niet herkend, maar mooie dame nog steeds.quote:
Oh ja, the selecter. Dat was echt heel diep weggezakt.quote:
Ze treden nog steeds op...quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, the selecter. Dat was echt heel diep weggezakt.
Dit komt bijna allemaal uit het bakje 'Vergeten Hits'...quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:47 schreef livelink het volgende:
Bij de laatste paar nummers twijfel ik in eerste instantie heel even of ik ze ken en dan ineens is het terug.
Ik word een beetje misselijk van die man.quote:
Eigenlijk is het een leuk kinderliedje.quote:
Die is er alleen maar voor de foto, Paula staat links...quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik word een beetje misselijk van die man.
Ja, maar die man met dat glimmende lijf zorgt dat ik niks anders zie.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die is er alleen maar voor de foto, Paula staat links...
Deze ken ik dan volgens mij toch echt niet.quote:
Zo meteen gaan ze allerlei namen opnoemen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze ken ik dan volgens mij toch echt niet.
Met de Canal Parade zou ik dan maar niet naar Amsterdam komen...quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar die man met dat glimmende lijf zorgt dat ik niks anders zie.
Het stond ook niet op mijn bucketlist als ik eerlijk moet zijn.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met de Canal Parade zou ik dan maar niet naar Amsterdam komen...
Kijk, als ik nou ook wist wat het inhield om iemand nat te spelen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:22 schreef Rafeiro het volgende:
Haha,online klaverjassen tot 701, spelen we ze terwijl zij op 700 stonden nat en wonnen we
Dan hebben 'zij' troef gemaakt en hebben 'wij' desondanks het potje gewonnen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Kijk, als ik nou ook wist wat het inhield om iemand nat te spelen.
Ik kan alleen maar hartenjagen. Maar gefeliciteerdquote:Op maandag 30 augustus 2021 22:28 schreef Rafeiro het volgende:
Ze hoefden nog maar 1 punt. En doordat wij meer punten maakten dan hun kregen ze er nul en wij een hoop en wonnen.
Ik heb je bijna vergeven dat je het midweek noemde. Ik dacht daarom de hele tijd dat het morgen woensdag was.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:29 schreef MadMaster het volgende:
Hierna nog 2 songs en dan zit de muzikale maandagavond er hier op...
Dat kan ik weer niet. poker en klaverjassen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar hartenjagen. Maar gefeliciteerd
Je mag 2 snipperdagen van mij hebben en vanaf donderdag vrij nemen...quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb je bijna vergeven dat je het midweek noemde. Ik dacht daarom de hele tijd dat het morgen woensdag was.
Helaas, 1e week van de maand. Maar de week daarna heb ik vrij.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag 2 snipperdagen van mij hebben en vanaf donderdag vrij nemen...
Dan mijn diepste excuus voor de dooie mus...quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Helaas, 1e week van de maand. Maar de week daarna heb ik vrij.
Maar jij hoeft dus nu de 1e van de maand niks meer te draaien? Dat is overgenomen?quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan mijn diepste excuus voor de dooie mus...
Pesten kan ik ook. Doe ik eindeloos met mijn zoon. Hartenjagen deed ik vroeger thuis veel. Vond ik toen erg leuk, maar heb ik ook in geen eeuwigheid meer gedaan.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kan alleen patience en pesten, maar ik heb een hekel aan spelletjes
Goed onthouden...quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar jij hoeft dus nu de 1e van de maand niks meer te draaien? Dat is overgenomen?
Hierna nog eentje, ook mooier dan de single versie die al erg mooi is...quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:35 schreef Symphonic het volgende:
Alvast bedankt voor de fijne muziek
quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:37 schreef Rafeiro het volgende:
Symph kan ook jassen toch?
Pesten is wel irritant, want iedereen heeft eigen regels .
Daarom Uno aanschaffen, da’s eenduidig en internationaalquote:Op maandag 30 augustus 2021 22:37 schreef Rafeiro het volgende:
Symph kan ook jassen toch?
Pesten is wel irritant, want iedereen heeft eigen regels .
quote:20:30 : Miami Sound Machin - Dr. Beat
20:36 : Will Downing - A Love Supreme (Extended Vocal Remix)
20:43 : Double Trouble & The Rebel MC - Just Keep Rockin' (Skouse Mix)
20:48 : The Rolling Stones - Undercover Of The Night
20:53 : The Gibson Brothers - Cuba (Pied Piper Classy Dancefloor Regroove)
21:01 : Moby - Bodyrock
21:05 : Weeks & Company - Rock Your World
21:08 : ZZ Top - Viva Las Vegas
21:13 : Wow! - Keer Op Keer Clousseau - Vandaag
21:16 : Wow! - Zomer
21:20 : Hot Chocolate - Put Your Love In Me
21:26 : Yazz & Plastic Population - Stand Up For Your Love Rights
21:31 : Carly Simon - Why
21:34 : Lee Perry - Rub & Squeeze
21:37 : The Selecter - Too Much Pressure
21:40 : Thompson Twins - Love On Your Side
21:45 : Hank The Knife & The Jets - Stan The Gunman
21:48 : Kenny Loggins - Heartlight
21:52 : Slik - Forever And Ever
21:56 : Ultravox - The Voice
22:00 : Jean Michel Jarre - Magnetic Fields Part 2
22:04 : Gloria Gaynor - I Am What I Am (12 Inch)
22:10 : Sheila & The Black Devotion - Singing In The Rain
22:13 : Positive Force - We Got The Funk
22:19 : Delegation - Put A Little Love On Me (Single Version)
22:22 : Ben Liebrand - Dance Classics Summer Mix
22:26 : Flying Lizards - Money (That's What I Want)
22:28 : New England - Get It Up
22:33 : Long John Baldry - (Walk Me Out In The) Morning Dew
22:37 : Freddie Mercury & Montserrat Caballé - Barcelona (Album Version)
Een ander mooi nummer van hem is 'Here comes the fool', maar die heb ik alleen op soundcloud kunnen vinden.quote:
Dank je wel MadMaster. Leuke show met onverwachte leuke nummers.quote:
Wil je 'm horen?quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Een ander mooi nummer van hem is 'Here comes the fool', maar die heb ik alleen op soundcloud kunnen vinden.
Je had hem gewoon in je collectie?quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:43 schreef MadMaster het volgende:
Reprise: MadMaster plays Long John Baldry - Here Comes Another Fool
Nee, maar alles is te regelen...quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Je had hem gewoon in je collectie?
quote:A Thrill's A Thrill: The Canadian Years (1995) - Released: Canada 1995 on the EMI.
This two CD collection brings together music from Long John's recordings for Capitol-EMI, Musicline, and Stony Plain Records. There is a good booklet that helps to explain Long John's Canadian recording career. Contains radio version of A Thrill's A Thrill. The back page of the booklet contains a picture of young Long John circa 1942!
Goedemorgen just me.quote:
Wekker stond op 7.45 maar ik was wat eerder wakker, gisterenavond op tijd gaan slapenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Wat ben je vroeg?
Dat is sowieso verstandig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:24 schreef just me het volgende:
[..]
Wekker stond op 7.45 maar ik was wat eerder wakker, gisterenavond op tijd gaan slapen
Oh dat is inderdaad handig, maar je moet er wel vroeg de deur voor uit! Die hongerige pubers zullen wel extra blij met je zijnquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:04 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting, just me en MadMaster.
Net terug van boodschappen doen![]()
Nooit eerder heb ik gebruik gemaakt van het extra covid-uurtje tussen 07.00 en 08.00, maar ik kwam er vanochtend achter dat ik echt niks te eten had in huis. Geen brood, geen beleg, geen andere tussendoortjes, gewoon niks.
En wel twee hongerige pubers waarvan er 1 vandaag zijn eerste schooldag heeft. Dus toch maar snel naar de AH gegaan. Maar wat een rust dan zeg![]()
Dat is voor herhaling vatbaar.
Die klaagden gisterenavond al dat er niks te eten was. Maar dat betrof snacken, dus daar was ik niet van onder de indruk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:06 schreef just me het volgende:
[..]
Oh dat is inderdaad handig, maar je moet er wel vroeg de deur voor uit! Die hongerige pubers zullen wel extra blij met je zijn
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:04 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting, just me en MadMaster.
Net terug van boodschappen doen![]()
Nooit eerder heb ik gebruik gemaakt van het extra covid-uurtje tussen 07.00 en 08.00, maar ik kwam er vanochtend achter dat ik echt niks te eten had in huis. Geen brood, geen beleg, geen andere tussendoortjes, gewoon niks.
En wel twee hongerige pubers waarvan er 1 vandaag zijn eerste schooldag heeft. Dus toch maar snel naar de AH gegaan. Maar wat een rust dan zeg![]()
Dat is voor herhaling vatbaar.
Volgens mij had niemand zich gemeld. MadMaster had zich juist afgemeld voor de midweek deze week.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:36 schreef DJ11 het volgende:
Mits niemand anders zich al had gemeld, heb ik morgenavond draaiplannen. Ik ga toch niet naar Oranje kijken.
En wanneer ga jij eens draaien, livelink?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij had niemand zich gemeld. MadMaster had zich juist afgemeld voor de midweek deze week.
Ik denk nooit.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:59 schreef Melting het volgende:
[..]
En wanneer ga jij eens draaien, livelink?
Ja, gisteren vroeg naar bed, maar werd wakker rond half 12, en sindsdien weinig meer geslapen.quote:
Mijn moeder vond dat wel een leuke serie geloof ik.quote:
quote:
Ga ik doen.quote:Op woensdag 1 september 2021 08:25 schreef just me het volgende:
[..]rustig aan jij vandaag!
Ik had voor mezelf een thuisdag ingepland want mijn nieuwe matrassen zouden geleverd worden, met nadruk op zouden... morgen weer 'n dag
"problemen met de levering" ben al blij dat ik het zelf ontdekt heb, ik ben daarna gaan bellen. Het is nu wachten op een mailtje met de track en trace code dan zie ik wanneer ze echt komen.quote:Op woensdag 1 september 2021 08:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga ik doen.
Waarom komen ze vandaag niet dan?
Ik had me er wel op verheugd maar het is niet andersquote:Op woensdag 1 september 2021 08:33 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen![]()
Dat is wel vet balen just me
quote:Op woensdag 1 september 2021 08:29 schreef just me het volgende:
[..]
"problemen met de levering" ben al blij dat ik het zelf ontdekt heb, ik ben daarna gaan bellen. Het is nu wachten op een mailtje met de track en trace code dan zie ik wanneer ze echt komen.
Goedemorgen Symph.quote:Op woensdag 1 september 2021 08:33 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen![]()
Dat is wel vet balen just me
Das wel balen.quote:Op woensdag 1 september 2021 06:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, gisteren vroeg naar bed, maar werd wakker rond half 12, en sindsdien weinig meer geslapen.
Dus probeerde ik wat langer te blijven liggen.....
Denk vanmiddag nog maar even uurtje plat gaan, als ik me dan nog zo brak voel.
hoe is het met je slijmbeurs ?quote:
Vervelend zeg.quote:
Weinig. Alleen als het nog maanden duurt, dat hou ik samen met de fysio in de gaten. Een cortisoneninjectie, maar daar word je ook niet blij van. Het is iets dat in principe weer verdwijnt, maar wel pas na lange tijd. En uiteraard niet overbelasten, maar ja, ik overbelast soms iets al door heel normale dagelijkse dingen.quote:Op woensdag 1 september 2021 09:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Vervelend zeg.
Kan de huisarts niets doen?
Koude douche.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:37 schreef Rafeiro het volgende:
Iek heb water
alleen kwam er not nog geen warm water uit de kraan.
Douche woning, douche heb ik nog niet, maar kraanwater, wat een verademing. kleine week met flessen water door de flat gesjouwd.quote:
Dat had gekund maar ik vond mijn tas uitpakken en was draaien en zo wat belangrijker.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heb je gisteren de tijdrit nog kunnen zien?
quote:Op woensdag 1 september 2021 16:51 schreef MadMaster het volgende:
Iemand bekend met dit heerschap? Z'n flyer viel net op de deurmat hier.
Als iedereen een financiële bijdrage levert (ik stuur wel een Tikkie dan...), dan kan ik 'm misschien wel live voor Radio 49 op laten treden...
[ afbeelding ]
Ik zie alleen Hertog Jan flesjes staan, en hij zet die in een Amstel krat.......quote:
quote:Op woensdag 1 september 2021 16:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zie alleen Hertog Jan flesjes staan, en hij zet die in een Amstel krat.......
quote:Op woensdag 1 september 2021 17:14 schreef livelink het volgende:
Net even (onder werktijd) zijn mooie protestlied 'Ik wil mijn stad terug' geluisterd.
Maar ik heb nog liever een show van Vout, geloof ik. Dit is wel veel van hetzelfde.
misschien een idee voor de house warming party bij Symph en DDMquote:
Gaat meteen het dak er af…quote:Op woensdag 1 september 2021 17:36 schreef just me het volgende:
[..]
misschien een idee voor de house warming party bij Symph en DDM
Wat heeft Ruud de Wild met Robbie Williams van doen?quote:Op woensdag 1 september 2021 19:01 schreef DJ11 het volgende:
Welkom in elk geval
Goede berichten over de gezondheid van Ruud de Wild, vandaag. Daarom deze openingstrack...Robbie Williams - Heavy Entertainment Show
Hij gebruikt dit nummer altijd als intro en zingt er dan een zelf verzonnen actuele tekst overheen.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat heeft Ruud de Wild met Robbie Williams van doen?
Ah, ik luister principieel niet naar Ruud de Wild. Vond hem al verschrikkelijk bij 3FM ooit. En twee jaar geleden ergerde ik me opnieuw kapot aan hem bij de top2000. Op een gegeven moment sloeg ik zijn uren gewoon maar over. Ik kan niet naar hem luisteren. Neemt niet weg dat ik blij ben dat hij opknapt.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hij gebruikt dit nummer altijd als intro en zingt er dan een zelf verzonnen actuele tekst overheen.
Nu:Madonna - Give It 2 Me
Sample uit één of ander oud blues-nummer. Net zoals bij veel andere tracks op Play en de opvolger 18.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:10 schreef livelink het volgende:
Dit is een raar nummer. Of ik 20 meter verderop een straatmuzikant hoor schreeuwen/zingen.
En wat is het geworden?quote:Op woensdag 1 september 2021 19:02 schreef livelink het volgende:
Ik was net in de AH en daar deelden ze beschuit voor muisjes uit omdat die vrouw van hun reclame een baby had gekregen. Maar ja, hoewel ik beschuit met muisjes normaal nooit af sla vond ik het niet echt een lekkere appetizer voor het avondeten. Jammer hoor.
Ik kan hem ook niet uitstaan. Net als Frank Dane.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, ik luister principieel niet naar Ruud de Wild. Vond hem al verschrikkelijk bij 3FM ooit. En twee jaar geleden ergerde ik me opnieuw kapot aan hem bij de top2000. Op een gegeven moment sloeg ik zijn uren gewoon maar over. Ik kan niet naar hem luisteren. Neemt niet weg dat ik blij ben dat hij opknapt.
Dan mag het eigenlijk dus morgen pas.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:10 schreef DJ11 het volgende:
Eén van de vele, vele singles van zijn album Play:Moby - Find My Baby
Vanavond mag ik - met geldige argumenten - twee nummers uit de top-5 van mijn persoonlijke Top 250 draaien. Mede omdat een bepaald album morgen precies 25 jaar oud is. Verder natuurlijk de nodige nieuwe muziek, maar ook nummers uit zo'n beetje alle afgelopen 6 decennia. Voor ieder wat wils.
Die ken ik alleen maar van de reclame voor zijn ochtendshow.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kan hem ook niet uitstaan. Net als Frank Dane.
Kloptquote:Op woensdag 1 september 2021 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan mag het eigenlijk dus morgen pas.
Dat betekent dat het tijd wordt voor een nieuwe.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wat betekent die sig van je?- "in beiden" ?
quote:Op woensdag 1 september 2021 19:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat betekent dat het tijd wordt voor een nieuwe.
Ik heb geen idee meer
Even de nieuwe, onvolprezen zoekfunctie gebruikt.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat betekent dat het tijd wordt voor een nieuwe.
Ik heb geen idee meer
Houden zo!quote:Op woensdag 1 september 2021 19:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Die ken ik alleen maar van de reclame voor zijn ochtendshow.
Dat was toch Giel?quote:Op woensdag 1 september 2021 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Houden zo!
Kon hem al niet uitstaan, maar sinds hij dat met die streaker flikte bij Maan, ben ik helemaal klaar met hem.
En ook al lang met Giel Beelen trouwens.
Giel deed een stripper bij Tim Knol.quote:
Biedt eigenlijk nog geen enkele duidelijkheid. Behalve dan dat Symph zich zowel kon inleven in Melting als just me.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Even de nieuwe, onvolprezen zoekfunctie gebruikt.
Komt hier vandaan: MUZ / Radio 49 #3317 - Geen land mee te bezeilen...
Ik vrees het ergste.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:24 schreef DJ11 het volgende:
Weinig vertoond tot dusver: hierna nieuwe muziek én een verzoekje in één
En niet eens afkomstig van mij. Dat ik nog mag meemaken dat Melting nieuwe muziek aanvraagtquote:Op woensdag 1 september 2021 19:24 schreef DJ11 het volgende:
Weinig vertoond tot dusver: hierna nieuwe muziek én een verzoekje in één
Wie weet, ooit.... Maar deze komt van Symphonic. Ook nog met het NL-stempelquote:Op woensdag 1 september 2021 19:25 schreef livelink het volgende:
[..]
En niet eens afkomstig van mij. Dat ik nog mag meemaken dat Melting nieuwe muziek aanvraagt
quote:Op woensdag 1 september 2021 19:25 schreef livelink het volgende:
[..]
En niet eens afkomstig van mij. Dat ik nog mag meemaken dat Melting nieuwe muziek aanvraagt
Doet me weer ergens aan denken. Daar gaat mijn avond.quote:
quote:Op woensdag 1 september 2021 19:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik neem hierbij afstand van dit verzoekje van mijn echtgenoot
quote:Op woensdag 1 september 2021 19:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik neem hierbij afstand van dit verzoekje van mijn echtgenoot
quote:Op woensdag 1 september 2021 19:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Doet me weer ergens aan denken. Daar gaat mijn avond.
Best leuk ja. Moest even denken waar het zanglijntje me aan deed denken: Dansplaat van Brainpower.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:30 schreef Symphonic het volgende:
Best geinig dit![]()
Hoorde het gisteren op de radio
Dank jequote:Op woensdag 1 september 2021 19:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Best leuk ja. Moest even denken waar het zanglijntje me aan deed denken: Dansplaat van Brainpower.
Niet vervelend, hoop ik?quote:Op woensdag 1 september 2021 19:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Doet me weer ergens aan denken. Daar gaat mijn avond.
Ik ben niet direct fan van Brainpower, maar het is uit mijn systeem nu.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Niet vervelend, hoop ik?
Hier stuitte ik bij toeval op. Heel lang niet gehoord:Kym Sims - Too Blind To See It
Dat vonden ze zelf ook welquote:Op woensdag 1 september 2021 19:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Best leuk ja. Moest even denken waar het zanglijntje me aan deed denken: Dansplaat van Brainpower.
Vond het echt leuk, en ze kwamen ook wel heel aardig over.quote:
Mensen die blokfluit spelen kunnen hun blokfluit heel gemakkelijk meenemen op de fiets en dan even een deuntje spelen. Dat is heel anders voor mensen die een Hammondorgel bespelen. Dat wat voor blokfluitisten vanzelfsprekend is, is voor hen een onhaalbaar en utopisch ideaal. En zij die moedig genoeg zijn om het toch te proberen, eindigen vaak met een hernia of gebroken rug.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vond het echt leuk, en ze kwamen ook wel heel aardig over.
In hun vorige single hadden ze een dwarsfluit
Peperduur, die krengen. Als je een goeie wilt aanschaffen, schrik je echt van de prijs....quote:Op woensdag 1 september 2021 19:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vond het echt leuk, en ze kwamen ook wel heel aardig over.
In hun vorige single hadden ze een dwarsfluit
Ik weet het. Er is hier ergens een topic in GC van het duurste product dat je hebt gekocht zonder lening. Ik moest meteen aan mijn dwarsfluit denken.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Peperduur, die krengen. Als je een goeie wilt aanschaffen, schrik je echt van de prijs....
Zijn die zo duur dan?quote:Op woensdag 1 september 2021 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet het. Er is hier ergens een topic in GC van het duurste product dat je hebt gekocht zonder lening. Ik moest meteen aan mijn dwarsfluit denken.
Ik kocht er 1 toen ik 18 was. Heb ik mijn zilvervlootspaarrekening voor moeten plunderen. Die was meteen leeg.quote:
Ik koop niets bij de Action. Dat is tegen mijn principes.quote:
In de Berdien Stenbergtijd?quote:Op woensdag 1 september 2021 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet het. Er is hier ergens een topic in GC van het duurste product dat je hebt gekocht zonder lening. Ik moest meteen aan mijn dwarsfluit denken.
Heb die ook nog 1 gehad. Geen idee meer hoeveel geld er toen op stond.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kocht er 1 toen ik 18 was. Heb ik mijn zilvervlootspaarrekening voor moeten plunderen. Die was meteen leeg.
Nee, ik had al les sinds mijn 8e. En mijn dwarsfluitlerares vond het tijd dat ik een echt goede kocht. Ik heb ongeveer tot mijn 25e les gehad.quote:
quote:Op woensdag 1 september 2021 19:42 schreef DJ11 het volgende:
Maandag 2 september 1996: bij het kleine Free Record Shop-winkeltje op Station Zwolle koopt een nog vrij jonge DJ11 (nog net geen 20) het nieuwe Pet Shop Boys-album Bilingual, dat die dag uitkwam. Enkele uren later hoorde hij voor het eerst het nummer dat sindsdien z'n favoriete PSB-track (nooit meer veranderd). Dat nummer komt later vanavond voorbij.
Eerst een andere track van album, met nogal wat Latijns-Amerikaanse invloeden:Pet Shop Boys - It Always Comes As A Surprise
Knap van je, dat je het zo lang vol hebt gehouden.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik had al les sinds mijn 8e. En mijn dwarsfluitlerares vond het tijd dat ik een echt goede kocht. Ik heb ongeveer tot mijn 25e les gehad.
Als je een volledig zilveren wil, kan het richting de ¤10.000 gaan.quote:
quote:Op woensdag 1 september 2021 19:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als je een volledig zilveren wil, kan het richting de ¤10.000 gaan.
Waarom kocht je het meteen op de dag dat hij uitkwam? Had je er al nummers van gehoord?quote:Op woensdag 1 september 2021 19:42 schreef DJ11 het volgende:
Maandag 2 september 1996: bij het kleine Free Record Shop-winkeltje op Station Zwolle koopt een nog vrij jonge DJ11 (nog net geen 20) het nieuwe Pet Shop Boys-album Bilingual, dat die dag uitkwam. Enkele uren later hoorde hij voor het eerst het nummer dat sindsdien z'n favoriete PSB-track (nooit meer veranderd). Dat nummer komt later vanavond voorbij.
Eerst een andere track van album, met nogal wat Latijns-Amerikaanse invloeden:Pet Shop Boys - It Always Comes As A Surprise
Ik had in verschillende periodes buurmeisjes die dwarsfluit speelden. Eentje stapte over op harp, zal ook een dure grap zijn geweestquote:Op woensdag 1 september 2021 19:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik had al les sinds mijn 8e. En mijn dwarsfluitlerares vond het tijd dat ik een echt goede kocht. Ik heb ongeveer tot mijn 25e les gehad.
Ja, ik heb een verzilverde. Niet volledig zilver. Maar toch ook wel 1000 euro of zo.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als je een volledig zilveren wil, kan het richting de ¤10.000 gaan.
Omdat ik fan was en omdat het gelukkig meteen al in de winkel lag. En ik had toen alleen de beide voorafgaande singles (Before en Se A Vida E) gehoord. De andere tien nummers nog niet.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarom kocht je het meteen op de dag dat hij uitkwam? Had je er al nummers van gehoord?
Before de rest?quote:Op woensdag 1 september 2021 19:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Omdat ik fan was en omdat het gelukkig meteen al in de winkel lag. En ik had toen alleen de beide voorafgaande singles (Before en Se A Vida E) gehoord. De andere tien nummers nog niet.
quote:Op woensdag 1 september 2021 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Mensen die blokfluit spelen kunnen hun blokfluit heel gemakkelijk meenemen op de fiets en dan even een deuntje spelen. Dat is heel anders voor mensen die een Hammondorgel bespelen. Dat wat voor blokfluitisten vanzelfsprekend is, is voor hen een onhaalbaar en utopisch ideaal. En zij die moedig genoeg zijn om het toch te proberen, eindigen vaak met een hernia of gebroken rug.
Voor deze problematiek is helaas weinig aandacht. Het wordt altijd weggelachen of gebagatelliseerd. Toch is het een vorm van discriminatie!
Ik eis, namens alle Hammondorganisten, gelijke behandeling. Wij willen dat het vanaf 1 oktober 2021 verboden wordt met een fluit op de fiets te zitten.
Help mee! Steun onze actie! Duw fluitisten van hun fiets! Dat zal ze leren!
Blokfluit spelen kan ik nog wel. Dwarsfluit lijkt me knap moeilijkquote:Op woensdag 1 september 2021 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik heb een verzilverde. Niet volledig zilver. Maar toch ook wel 1000 euro of zo.
En wordt net zo zwart als een volledig zilveren. Eindeloos op lopen poetsen.
Gelukkig kunnen we die fluiten ook heel makkelijk verbergen i.t.t. de hammondorgels.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Mensen die blokfluit spelen kunnen hun blokfluit heel gemakkelijk meenemen op de fiets en dan even een deuntje spelen. Dat is heel anders voor mensen die een Hammondorgel bespelen. Dat wat voor blokfluitisten vanzelfsprekend is, is voor hen een onhaalbaar en utopisch ideaal. En zij die moedig genoeg zijn om het toch te proberen, eindigen vaak met een hernia of gebroken rug.
Voor deze problematiek is helaas weinig aandacht. Het wordt altijd weggelachen of gebagatelliseerd. Toch is het een vorm van discriminatie!
Ik eis, namens alle Hammondorganisten, gelijke behandeling. Wij willen dat het vanaf 1 oktober 2021 verboden wordt met een fluit op de fiets te zitten.
Help mee! Steun onze actie! Duw fluitisten van hun fiets! Dat zal ze leren!
Daarom heb ik ook 17 jaar les gehadquote:Op woensdag 1 september 2021 19:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Blokfluit spelen kan ik nog wel. Dwarsfluit lijkt me knap moeilijk
Heb je hem nog?quote:Op woensdag 1 september 2021 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik heb een verzilverde. Niet volledig zilver. Maar toch ook wel 1000 euro of zo.
En wordt net zo zwart als een volledig zilveren. Eindeloos op lopen poetsen.
Ik heb hem nog en dat gaat niet gebeurenquote:Op woensdag 1 september 2021 19:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je hem nog?
Zo ja, dan willen we natuurlijk wel een keer horen, hoe je speelt.
quote:Op woensdag 1 september 2021 19:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb hem nog en dat gaat niet gebeuren
Alleen als dat heel expliciet wordt aangevraagd.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:52 schreef Doedezemaar het volgende:
En nu gaat Elfje natuurlijk Rondo Russo van Berdien draaien
Roep maar een nummer dan. Kan/mag ook via DMquote:Op woensdag 1 september 2021 19:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Jethro Tull of Focus mag ook hoor, iets verantwoorder
EEN NUMMER!!!!quote:Op woensdag 1 september 2021 19:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Roep maar een nummer dan. Kan/mag ook via DM
Dat lijkt me dan weer niet verstandig.quote:
Echt niet!quote:Op woensdag 1 september 2021 20:01 schreef DJ11 het volgende:
Hoewel het nog vrij mooi weer is, is vandaag de meteorologische herfst toch echt begonnen. Tijd dus, voor deze klassieker.A-ha - Summer Moved On
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |