Klopt deels. Ik zou vorig jaar vrijwilliger zijn geweest. Mensen op de tribune ‘placeren’ als ik het me goed herinner.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Mwoah. Volgens mij is er nog verrassend veel werk bij de F1-races dat door vrijwilligers gedaan wordt. Daar krijg je wel een dag aanwezigheid op het circuit voor terug, waarbij je voorzien wordt van wat en eten en drinken plus een hoop nieuwe mensen leert kennen. De kleding mag je houden en normaal zou er nadien zelfs een leuke borrel met alle vrijwilligers zijn geweest! Dat gebeurt dit jaar overigens niet. Vervoer mag je wel zelf betalen
Uiteraard, gewoon snel volkrijgen en dan kunnen we nog snel Heineken Dutch Grand Prix @ zandvoort #22 Raceweek openenquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:43 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik neem het zo vaak voor je op in het voorspel topic. Deze gun je me toch wel
Dit is wel echt de aids voor mensen met een creatief beroep. Hoe vaak fotografen, webdesigners, portretschilders, muzikanten etc. Wel niet geconfronteerd worden met de vraag "eyyy, zou je ff dit klusje willen doen voor een schaamteloos laag bedrag/nix? Dan heb je goeie exposure en een mooie aanvulling voor je portfolio".quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:29 schreef PS. het volgende: [..] Ik had nog wat toegevoegd aan mijn post. Maar een schoonmaker gaat ook niet opvallen tussen 10 duizenden personen, en die zou er ook niks aan hebben. Een artiest die upcoming is wel natuurlijk.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:44 schreef PS. het volgende:
Melk
Brood
Pastasaus
Tonijn?
even onthouden hoor.
Dit bedoel ikquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dit is wel echt de aids voor mensen met een creatief beroep. Hoe vaak fotografen, webdesigners, portretschilders, muzikanten etc. Wel niet geconfronteerd worden met de vraag "eyyy, zou je ff dit klusje willen doen voor een schaamteloos laag bedrag/nix? Dan heb je goeie exposure en een mooie aanvulling voor je portfolio"..
Dat is dus echt kansloos en een heel ander verhaal dan inderdaad met een prima baan die voor de lol vrijwilligerswerk doet.
Gaat lukken!quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Uiteraard, gewoon snel volkrijgen en dan kunnen we nog snel Heineken Dutch Grand Prix @ zandvoort #22 Raceweek openen
Volgend seizoen komen weer nieuwe, dit jaar blijft het doorborduren op dezelfde design, al zijn ze al elk seizoen klein beetje aangepast. Het is best wel wat werk om voor elke race iets nieuws te maken. Je zou denken dat een heel leger aan designers daar zitten, maar dat valt tegen. Dus nu zijn het steeds kleine details, met als uitschieter de GP Brazilie beker van 2019, die kreeg een speciaal Senna tintje. Heb hem zelf ff genspecteerd voor de racequote:Op maandag 30 augustus 2021 19:23 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik heb Heineken ooit eens een mail gestuurd daarover, ik zat me kapot te ergeren aan steeds dezelfde trofee bij winst en toen zei volgens mij Hamilton er ook iets over. Toen heb ik Heineken gemaild met de vraag of ze voor de race van Zandvoort in 2020 iets orginelers kunnen verzinnen dan zo'n suffe beker. Er is zat te verzinnen waar je coureurs een plezier meedoet zoals een delfstblauwe schaal oid.
Wel antwoord gehad maar geen beloftes.
Het is voornamelijk om de mensen te laten zitten tussen de momenten waarop niets te doen is. Anders gaan er hele groepen massaal in beweging en dat willen ze voorkomen dus met entertainment.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:58 schreef Skwish het volgende:
Waarom moeten er dan artiesten optreden bij een GP? Het is toch geen carnaval?
Ok. maar dat zijn dus echt mensen die er ook niks aan hebben (maar wel een leuke dag hebben op zo'n circuit)quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dit is wel echt de aids voor mensen met een creatief beroep. Hoe vaak fotografen, webdesigners, portretschilders, muzikanten etc. Wel niet geconfronteerd worden met de vraag "eyyy, zou je ff dit klusje willen doen voor een schaamteloos laag bedrag/nix? Dan heb je goeie exposure en een mooie aanvulling voor je portfolio"..
Dat is dus echt kansloos en een heel ander verhaal dan inderdaad met een prima baan die voor de lol vrijwilligerswerk doet.
GRATIS!#@$%?!@?#%!quote:
Gratis in mijn dure Ziggo Abo. Krijg ik 3 dagen geld terug?quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
GRATIS!#@$%?!@?#%!
TERWIJL LOWLANDS NIET DOOR MAG GAAN????
dit kan niet
Morgen nagelbijtenquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
Is er deze week eigenlijk nog een rechtzaak? Het duinstreepkikkerstokpaardje!
Dit gebeurde paar jaar geleden ook voor een aantal goedbetaalde jobs, onbetaalde traineeships tijdens de crisis. Alles om geen gat in je CV te krijgenquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat is dus echt kansloos en een heel ander verhaal dan iemand met een prima baan die voor de lol vrijwilligerswerk doet.
https://www.gpfans.com/nl(...)er-dutch-grand-prix/quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
Is er deze week eigenlijk nog een rechtzaak? Het duinstreepkikkerstokpaardje!
Waaronder pas afgestudeerde artsen inderdaad.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:56 schreef zalkc het volgende:
[..]
Dit gebeurde paar jaar geleden ook voor een aantal goedbetaalde jobs, onbetaalde traineeships tijdens de crisis. Alles om geen gat in je CV te krijgen
sowieso niet, de pandjesprins zijn brillen betalen zichzelf niet!!quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:52 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Gratis in mijn dure Ziggo Abo. Krijg ik 3 dagen geld terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |