Die paar dagen maken vast niet veel uit. Succes meid!quote:Op vrijdag 3 september 2021 00:32 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Ja alleen net te vroeg ben a.s zondag pas 37 weken
Die van de etos is nu in de aanbieding voor wie een alternatief zoektquote:Op vrijdag 3 september 2021 18:51 schreef Takkie88 het volgende:
Voor degene die ook Davitamon compleet zwanger gebruiken: er is een terugroepactie.
https://www.davitamon.nl/(...)roepactie-davitamon/
Ik kan me van die eerste weken ook niet meer herinneren dat ik daarmee bezig wasquote:Op zaterdag 4 september 2021 06:39 schreef Rebubbled het volgende:
Hahaha Keroppi, zo herkenbaar. Dat had ik de eerste keer ook. Allemaal leuke dingen gekocht en veel gekregen, maar bij het uitzoeken bleek het chaos en allemaal verschillende tinten roze en mint die eeeecht niet bij elkaar pasten. Allemaal halve outfits klaargemaakt en daar vervolgens het missende kledingstuk alsnog bij gekocht. Dat was een dure en achteraf nutteloze hobby. Elke 2 uur had ze een nieuw truitje of broek aan vanwege melk en poep en ze matchte zelden.Ik moet nog steeds lachen als ik de foto van de halve outfits op de vloer met mijn teksten voor de benodigde items erbij gekalkt zoals 'grijs vestje' 'groene sokjes' 'geel mutsje'.
Dit keer hebben we veel ritspyjamas. Uiteindelijk zoveel makkelijker vond ik. En babies slapen toch de hele dag. Outfits zijn zelden nodig.
Ja het zijn van die golven lijkt wel hé!quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:01 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Paar maanden ervoor (rond Februari) was het juist heeeel veel jongetjes hier!Waaronder de mijne! Grappig is dat he!
Haha ik vind je gedrag schattigquote:Op zaterdag 4 september 2021 06:39 schreef Rebubbled het volgende:
Hahaha Keroppi, zo herkenbaar. Dat had ik de eerste keer ook. Allemaal leuke dingen gekocht en veel gekregen, maar bij het uitzoeken bleek het chaos en allemaal verschillende tinten roze en mint die eeeecht niet bij elkaar pasten. Allemaal halve outfits klaargemaakt en daar vervolgens het missende kledingstuk alsnog bij gekocht. Dat was een dure en achteraf nutteloze hobby. Elke 2 uur had ze een nieuw truitje of broek aan vanwege melk en poep en ze matchte zelden.Ik moet nog steeds lachen als ik de foto van de halve outfits op de vloer met mijn teksten voor de benodigde items erbij gekalkt zoals 'grijs vestje' 'groene sokjes' 'geel mutsje'.
Dit keer hebben we veel ritspyjamas. Uiteindelijk zoveel makkelijker vond ik. En babies slapen toch de hele dag. Outfits zijn zelden nodig.
Sterkte meid! Mijn rugpijn is weer als sneeuw voor de zon verdwenen. Heel raar. Dat is ook mijn enige kwaal.quote:Op zaterdag 4 september 2021 09:22 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Haha ik vind je gedrag schattig
Hier is de grote slapeloosheid begonnen
Zuurbranden
Rugpijn
Vaak plassen
Wisselen zich elke 1,5u s nachts af haha.
Grappig dat je nu al kracht vindt….. ik dacht vannacht: dit slaapgebrek trek ik straks niet meer met werk en drukke agenda. Om daarna meteen te denken: dit is nog maar de voorproever van straks. Tandjes op elkaar en doorbijten
Dan heb ik het exact andersom. Kleding vind ik vaak zonde want daar groeien ze snel uit. Andere spullen kan ik best wat aan uitgeven en vind ik leuk om uit te zoeken. Net weer een Koeka wiegdeken gekocht. Hormonen blijquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:46 schreef Keroppi het volgende:
De grap is dat ik dit met andere spullen echt niet heb gehad. We hebben best veel tweedehands/gekregen spullen waaronder een kinderwagen die er vergeleken met al die hippe Joolz voertuigen echt onooglijk uit ziet. En ook veel spullen die als een must worden beschouwd niet gekocht en ook niet gemist.
Maar die kleding is dan opeens wel eventjes een ding
Overdag een dutje doen kan ook geen kwaad nu hequote:Op zaterdag 4 september 2021 09:22 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Haha ik vind je gedrag schattig
Hier is de grote slapeloosheid begonnen
Zuurbranden
Rugpijn
Vaak plassen
Wisselen zich elke 1,5u s nachts af haha.
Grappig dat je nu al kracht vindt….. ik dacht vannacht: dit slaapgebrek trek ik straks niet meer met werk en drukke agenda. Om daarna meteen te denken: dit is nog maar de voorproever van straks. Tandjes op elkaar en doorbijten
Nou ben ik benieuwd wat nog meer een must is natuurlijkquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:46 schreef Keroppi het volgende:
De grap is dat ik dit met andere spullen echt niet heb gehad. We hebben best veel tweedehands/gekregen spullen waaronder een kinderwagen die er vergeleken met al die hippe Joolz voertuigen echt onooglijk uit ziet. En ook veel spullen die als een must worden beschouwd niet gekocht en ook niet gemist.
Maar die kleding is dan opeens wel eventjes een ding
Oh dingen als een babyfoon, box, wipstoeltje, babygym, muziekmobiel en uberhaupt een eigen slaapkamer. Bij de eerste bleken we in ieder geval prima zonder te kunnenquote:Op zaterdag 4 september 2021 12:58 schreef douche-eendje het volgende:
Nou ben ik benieuwd wat nog meer een must is natuurlijk![]()
Haha sommige dingen hadden wij wel maar ook minimaal gebruikt inderdaad. Babykamer is hier ook vooral een babyspullenopslagkamerquote:Op zaterdag 4 september 2021 13:17 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Oh dingen als een babyfoon, box, wipstoeltje, babygym, muziekmobiel en uberhaupt een eigen slaapkamer. Bij de eerste bleken we in ieder geval prima zonder te kunnen
Wij krijgen hopelijk ook dezelfde kraamhulp
Oh dat lijkt mij echt naar als dat gebeurd LDGquote:Op zaterdag 4 september 2021 14:18 schreef littledrummergirl het volgende:
Wij krijgen niet dezelfde kraamhulp![]()
Vorige was draaaaamadus nu een geheel andere organisatie die ons hopelijk niet aan ons lot gaat overlaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |