Die paar dagen maken vast niet veel uit. Succes meid!quote:Op vrijdag 3 september 2021 00:32 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Ja alleen net te vroeg ben a.s zondag pas 37 weken
Die van de etos is nu in de aanbieding voor wie een alternatief zoektquote:Op vrijdag 3 september 2021 18:51 schreef Takkie88 het volgende:
Voor degene die ook Davitamon compleet zwanger gebruiken: er is een terugroepactie.
https://www.davitamon.nl/(...)roepactie-davitamon/
Ik kan me van die eerste weken ook niet meer herinneren dat ik daarmee bezig wasquote:Op zaterdag 4 september 2021 06:39 schreef Rebubbled het volgende:
Hahaha Keroppi, zo herkenbaar. Dat had ik de eerste keer ook. Allemaal leuke dingen gekocht en veel gekregen, maar bij het uitzoeken bleek het chaos en allemaal verschillende tinten roze en mint die eeeecht niet bij elkaar pasten. Allemaal halve outfits klaargemaakt en daar vervolgens het missende kledingstuk alsnog bij gekocht. Dat was een dure en achteraf nutteloze hobby. Elke 2 uur had ze een nieuw truitje of broek aan vanwege melk en poep en ze matchte zelden.Ik moet nog steeds lachen als ik de foto van de halve outfits op de vloer met mijn teksten voor de benodigde items erbij gekalkt zoals 'grijs vestje' 'groene sokjes' 'geel mutsje'.
Dit keer hebben we veel ritspyjamas. Uiteindelijk zoveel makkelijker vond ik. En babies slapen toch de hele dag. Outfits zijn zelden nodig.
Ja het zijn van die golven lijkt wel hé!quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:01 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Paar maanden ervoor (rond Februari) was het juist heeeel veel jongetjes hier!Waaronder de mijne! Grappig is dat he!
Haha ik vind je gedrag schattigquote:Op zaterdag 4 september 2021 06:39 schreef Rebubbled het volgende:
Hahaha Keroppi, zo herkenbaar. Dat had ik de eerste keer ook. Allemaal leuke dingen gekocht en veel gekregen, maar bij het uitzoeken bleek het chaos en allemaal verschillende tinten roze en mint die eeeecht niet bij elkaar pasten. Allemaal halve outfits klaargemaakt en daar vervolgens het missende kledingstuk alsnog bij gekocht. Dat was een dure en achteraf nutteloze hobby. Elke 2 uur had ze een nieuw truitje of broek aan vanwege melk en poep en ze matchte zelden.Ik moet nog steeds lachen als ik de foto van de halve outfits op de vloer met mijn teksten voor de benodigde items erbij gekalkt zoals 'grijs vestje' 'groene sokjes' 'geel mutsje'.
Dit keer hebben we veel ritspyjamas. Uiteindelijk zoveel makkelijker vond ik. En babies slapen toch de hele dag. Outfits zijn zelden nodig.
Sterkte meid! Mijn rugpijn is weer als sneeuw voor de zon verdwenen. Heel raar. Dat is ook mijn enige kwaal.quote:Op zaterdag 4 september 2021 09:22 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Haha ik vind je gedrag schattig
Hier is de grote slapeloosheid begonnen
Zuurbranden
Rugpijn
Vaak plassen
Wisselen zich elke 1,5u s nachts af haha.
Grappig dat je nu al kracht vindt….. ik dacht vannacht: dit slaapgebrek trek ik straks niet meer met werk en drukke agenda. Om daarna meteen te denken: dit is nog maar de voorproever van straks. Tandjes op elkaar en doorbijten
Dan heb ik het exact andersom. Kleding vind ik vaak zonde want daar groeien ze snel uit. Andere spullen kan ik best wat aan uitgeven en vind ik leuk om uit te zoeken. Net weer een Koeka wiegdeken gekocht. Hormonen blijquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:46 schreef Keroppi het volgende:
De grap is dat ik dit met andere spullen echt niet heb gehad. We hebben best veel tweedehands/gekregen spullen waaronder een kinderwagen die er vergeleken met al die hippe Joolz voertuigen echt onooglijk uit ziet. En ook veel spullen die als een must worden beschouwd niet gekocht en ook niet gemist.
Maar die kleding is dan opeens wel eventjes een ding
Overdag een dutje doen kan ook geen kwaad nu hequote:Op zaterdag 4 september 2021 09:22 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Haha ik vind je gedrag schattig
Hier is de grote slapeloosheid begonnen
Zuurbranden
Rugpijn
Vaak plassen
Wisselen zich elke 1,5u s nachts af haha.
Grappig dat je nu al kracht vindt….. ik dacht vannacht: dit slaapgebrek trek ik straks niet meer met werk en drukke agenda. Om daarna meteen te denken: dit is nog maar de voorproever van straks. Tandjes op elkaar en doorbijten
Nou ben ik benieuwd wat nog meer een must is natuurlijkquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:46 schreef Keroppi het volgende:
De grap is dat ik dit met andere spullen echt niet heb gehad. We hebben best veel tweedehands/gekregen spullen waaronder een kinderwagen die er vergeleken met al die hippe Joolz voertuigen echt onooglijk uit ziet. En ook veel spullen die als een must worden beschouwd niet gekocht en ook niet gemist.
Maar die kleding is dan opeens wel eventjes een ding
Oh dingen als een babyfoon, box, wipstoeltje, babygym, muziekmobiel en uberhaupt een eigen slaapkamer. Bij de eerste bleken we in ieder geval prima zonder te kunnenquote:Op zaterdag 4 september 2021 12:58 schreef douche-eendje het volgende:
Nou ben ik benieuwd wat nog meer een must is natuurlijk![]()
Haha sommige dingen hadden wij wel maar ook minimaal gebruikt inderdaad. Babykamer is hier ook vooral een babyspullenopslagkamerquote:Op zaterdag 4 september 2021 13:17 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Oh dingen als een babyfoon, box, wipstoeltje, babygym, muziekmobiel en uberhaupt een eigen slaapkamer. Bij de eerste bleken we in ieder geval prima zonder te kunnen
Wij krijgen hopelijk ook dezelfde kraamhulp
Oh dat lijkt mij echt naar als dat gebeurd LDGquote:Op zaterdag 4 september 2021 14:18 schreef littledrummergirl het volgende:
Wij krijgen niet dezelfde kraamhulp![]()
Vorige was draaaaamadus nu een geheel andere organisatie die ons hopelijk niet aan ons lot gaat overlaten
Je kunt ze evt ook huren he? Dan zit je niet zo met de aanschafprijs.quote:Op zaterdag 4 september 2021 15:19 schreef Bottoms_up het volgende:
Haha fruithapjes![]()
Als ik erom vroeg, bracht ze me een banaan. Die ik nog zelf mocht pellen![]()
Die Chicco bedjes zien er op foto idd niet zo stevig uit. Goed om weten dat ze dat wel zijn.
Daardoor was mijn oog gevallen op de shnuggle cosleeper (want ongeveer zelfde formaat). Die is zo mooi. De prijs misschien iets minder.
Die shnuggle ziet er wel stevig uit, maar hoe sluit je die goed aan op je bed? De Chicco kun je helemaal aanschuiven en op de juiste hoogte brengen, waardoor hij ook op je bedrand kan steunen en de matras van je kindje gelijk ligt aan jouw eigen matras. Wat ideaal was, want Lily begon met 3 of 4 maanden uit haar bed tegen me aan te rollen. En je wil voorkomen dat ze tussen de bedjes belanden.quote:Op zaterdag 4 september 2021 15:19 schreef Bottoms_up het volgende:
Haha fruithapjes![]()
Als ik erom vroeg, bracht ze me een banaan. Die ik nog zelf mocht pellen![]()
Die Chicco bedjes zien er op foto idd niet zo stevig uit. Goed om weten dat ze dat wel zijn.
Daardoor was mijn oog gevallen op de shnuggle cosleeper (want ongeveer zelfde formaat). Die is zo mooi. De prijs misschien iets minder.
De vorige keer hebben we de zijkant altijd dicht gehad tijdens het slapen. Enkel om te troosten deed ik het open. Daar voel ik mij fijner bij.quote:Op zaterdag 4 september 2021 19:59 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Die shnuggle ziet er wel stevig uit, maar hoe sluit je die goed aan op je bed? De Chicco kun je helemaal aanschuiven en op de juiste hoogte brengen, waardoor hij ook op je bedrand kan steunen en de matras van je kindje gelijk ligt aan jouw eigen matras. Wat ideaal was, want Lily begon met 3 of 4 maanden uit haar bed tegen me aan te rollen. En je wil voorkomen dat ze tussen de bedjes belanden.
Ah ja dan is dat geen probleem! Ik vond het super relaxt om mijn tiet in het bedje te kunnen hangen en dan half verder te slapen tijdens het voeden en de in slaap gevallen baby niet meer te hoeven verplaatsen. 😄quote:Op zaterdag 4 september 2021 20:10 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
De vorige keer hebben we de zijkant altijd dicht gehad tijdens het slapen. Enkel om te troosten deed ik het open. Daar voel ik mij fijner bij.
Dat ligt ook aan het bed. Onze topper wil nog wel eens verschuiven.
Dus of het exact aansluit zodat het veilig is tijdens het slapen vind ik minder belangrijk.
Gefeliciteerd! Hopelijk mag ze over 48 uur naar huisquote:Op zondag 5 september 2021 00:39 schreef BellaaElisa het volgende:
Meld met baby uit de buik![]()
Ze is opgenomen en moet 48 uur blijven ter observatie!
Gefeliciteerd! Hoe gaat het met jou en je dochter? Kan me indenken dat je alles nog even moet laten zakken en moet schakelen. Veel knuffelen met je meisjequote:Op zondag 5 september 2021 00:39 schreef BellaaElisa het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 5 september 2021 00:39 schreef BellaaElisa het volgende:
Gefeliciteerd met de kleine!quote:Op zondag 5 september 2021 00:39 schreef BellaaElisa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op Fok A.
Het nadeel is wel dat ik naar huis moet en dus A. hier blijft, alleen.. stomme covid. (Mag ik dat zeggen)? Ik snap het allemaal wel maar mijn moedergevoel vindt het onwijs moeilijk. Ze weegt 2545 bij 36.6 weken, mijn oudste N. Was 2602 bij 40+1.
quote:Op zondag 5 september 2021 11:30 schreef BellaaElisa het volgende:
Moeder en kind mogen niet gescheiden worden volgens mij… of heb jij of heeft zij COVID? Je kunt daarover contact opnemen met Stichting Geboortebeweging, die weten er alles van en kunnen je helpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op Fok A.
Het nadeel is wel dat ik naar huis moet en dus A. hier blijft, alleen.. stomme covid. (Mag ik dat zeggen)? Ik snap het allemaal wel maar mijn moedergevoel vindt het onwijs moeilijk. Ze weegt 2545 bij 36.6 weken, mijn oudste N. Was 2602 bij 40+1.
En mooie naam!!
[ Bericht 3% gewijzigd door elamanilo op 05-09-2021 11:41:56 ]
Wij hebben geen covid.. thanks ik ga mij erin verdiepen merk dat het geestelijk best moeilijk is..quote:Op zondag 5 september 2021 11:35 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Moeder en kind mogen niet gescheiden worden volgens mij… of heb jij of heeft zij COVID? Je kunt daarover contact opnemen met Stichting Geboortebeweging, die weten er alles van en kunnen je helpen.
En mooie naam!!
Van harte!!!quote:Op zondag 5 september 2021 00:39 schreef BellaaElisa het volgende:
Gefeliciteerd!! Wat vervelend dat jullie nog even niet bij elkaar kunnen blijven. Lijkt me ook niet de bedoeling? Hoe moet je haar zo voeden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op Fok A.
Het nadeel is wel dat ik naar huis moet en dus A. hier blijft, alleen.. stomme covid. (Mag ik dat zeggen)? Ik snap het allemaal wel maar mijn moedergevoel vindt het onwijs moeilijk. Ze weegt 2545 bij 36.6 weken, mijn oudste N. Was 2602 bij 40+1.Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
Gefeliciteerd met de geboorte van A. Ik hoop dat het probleem van scheiden is opgelost inmiddels. En dat je snel plaats kan nemen op een roze wolk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op Fok A.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |