Ah shit meis. Wat ontzettend naar. @MaJo, kun jij helpen? Mijn 24 uur zijn om.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:00 schreef beppievanomdehoek het volgende:
Ik kan uit de op, de termijnecho was niet goed.
Vandaar ook mijn vraag. Mijn herbalist boek raadt de frambozenblad aan vanaf 37 weken en de vrouwenmantel na de bevalling. Zoals altijd gemixte verhalen dus.quote:Er zijn nog een aantal mogelijkheden om de bevalling op gang te helpen.
- Frambozenbladthee (bijv Heath & Heather Raspberry Leaf Tea van Hollan&Barrett)
kan helpen om de baarmoeder voor te bereiden op de bevalling. Drink drie keer per dag een kopje vanaf 34 weken.
-Vrouwenmantelthee (bijv.Jacob Hooy Vrouwenmantel Kruiden van Holland&Barrett)
kan helpen om de bevalling op gang te brengen en heeft een positief effect op bloedingen na de bevalling. Daarnaast helpt het bij herstel van je baarmoeder en helpt het je huid rond hechtingen herstellen. Deze thee mag je pas drinken vanaf 37 weken maximaal 4 kopjes per dag.
Ook benieuwd.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:20 schreef eponine het volgende:
Fijn LDG! Zet je de meisjestrend hier voort?
Yeeeeey!quote:Op woensdag 1 september 2021 21:09 schreef littledrummergirl het volgende:
Prima SEOalles erop, er aan en er in
.
Dus wat mij betreft kan nu het grote shoppen beginnen![]()
Ahh nee, wat klotequote:Op woensdag 1 september 2021 12:00 schreef beppievanomdehoek het volgende:
Wat een droevig nieuws. Heel veel sterkte!quote:Op woensdag 1 september 2021 12:06 schreef beppievanomdehoek het volgende:
rond de 9 weken is het gestopt met groeien.
quote:Op woensdag 1 september 2021 21:20 schreef eponine het volgende:
Fijn LDG! Zet je de meisjestrend hier voort?
Ach neequote:Op woensdag 1 september 2021 12:00 schreef beppievanomdehoek het volgende:
Donequote:Op woensdag 1 september 2021 21:42 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ah shit meis. Wat ontzettend naar. @:MaJo, kun jij helpen? Mijn 24 uur zijn om.
In mijn centeringgroep zijn ook de meesten zwanger van jongens inderdaadquote:Op donderdag 2 september 2021 11:14 schreef BananaPancake het volgende:
Wat grappig dat hier zoveel zwanger zijn van een meisje. In mijn omgeving hoor ik bijna alleen maar jongens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 september 2021 23:45 schreef BellaaElisa het volgende:
Oh, betekent dat de bevalling is begonnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja alleen net te vroeg ben a.s zondag pas 37 wekenquote:Op vrijdag 3 september 2021 00:07 schreef Mahra het volgende:
[..]
Oh, betekent dat de bevalling is begonnen?
Heel veel succesquote:Op vrijdag 3 september 2021 00:32 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Ja alleen net te vroeg ben a.s zondag pas 37 weken
Sluit ik me bij aan! Maar ik snap je sippe gezichtje wel. Je hoopt gewoon dat ze tot 40 weken blijft zitten. Het is ook niet chill om je verlof zo te starten.quote:Op vrijdag 3 september 2021 05:17 schreef Seven. het volgende:
[..]
Heel veel succes. Spannend! Hopelijk maak je je niet al te druk om die laatste 48 uur voor de 37 weken grens.
Wel langer verlof met je baby, kan ook voordelen hebbenquote:Op vrijdag 3 september 2021 07:18 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan! Maar ik snap je sippe gezichtje wel. Je hoopt gewoon dat ze tot 40 weken blijft zitten. Het is ook niet chill om je verlof zo te starten.
Sterkte
@:rebubbled hoe is het bij jou?
Niet als het je derde isquote:Op vrijdag 3 september 2021 08:33 schreef douche-eendje het volgende:
BellaaSucces
.
[..]
Wel langer verlof met je baby, kan ook voordelen hebben
Paar maanden ervoor (rond Februari) was het juist heeeel veel jongetjes hier!quote:Op donderdag 2 september 2021 11:14 schreef BananaPancake het volgende:
Wat grappig dat hier zoveel zwanger zijn van een meisje. In mijn omgeving hoor ik bijna alleen maar jongens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |