Ochquote:Op woensdag 1 september 2021 12:00 schreef beppievanomdehoek het volgende:
Ik kan uit de op, de termijnecho was niet goed.
quote:Op woensdag 1 september 2021 12:00 schreef beppievanomdehoek het volgende:
Sterkte, wat oneerlijk!quote:Op woensdag 1 september 2021 12:00 schreef beppievanomdehoek het volgende:
Vrouwenmantelthee mag je pas gebruiken als de weeën begonnen zijn. Wat bijzonder dat je vroedvrouw zulke nare dingen mee maakt met die thee soort. In niet-westerse culturen wordt het vaak gebruikt. Je zou het altijd kunnen overleggen met je verloskundige @Rebubbledquote:Op woensdag 1 september 2021 11:23 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Mijn vroedvrouw zegt dat je vrouwenmantelthee niet op eigen houtje moet gaan gebruiken. Samen met uit m’n hoofd herderstasje is dat het abortuskruid. Ze maakt regelmatig heftige bloedingen in de kraamtijd mee door gebruik hiervan. Ook na 1 of 2 weken fluxus. Frambozenblad kun je wel gewoon gebruiken volgens mij.
Ze is een vrije vroedvrouw met veel ‘alternatieve’ clientčle die ook vaak ‘alternatieve’ middelen gebruiken zoals kruidenthee. Ze zegt dat je met vrouwenmantel echt heel voorzichtig moet zijn. Het ruimt je baarmoeder op, maar dan dus best intens. Rondom de bevalling en in de kraamtijd zijn volgens haar niet de juiste momenten voor dit kruid. Of niet zomaar op eigen houtje. Onder begeleiding van iemand die er verstand van heeft kan het natuurlijk wel.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:21 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Vrouwenmantelthee mag je pas gebruiken als de weeën begonnen zijn. Wat bijzonder dat je vroedvrouw zulke nare dingen mee maakt met die thee soort. In niet-westerse culturen wordt het vaak gebruikt. Je zou het altijd kunnen overleggen met je verloskundige @:Rebubbled
Oh nee… 😥quote:Op woensdag 1 september 2021 12:00 schreef beppievanomdehoek het volgende:
Oh nee wat vreselijk. Heel veel sterkte!quote:Op woensdag 1 september 2021 12:00 schreef beppievanomdehoek het volgende:
Sterktequote:Op woensdag 1 september 2021 12:00 schreef beppievanomdehoek het volgende:
Ach neequote:Op woensdag 1 september 2021 12:00 schreef beppievanomdehoek het volgende:
Wat fijn! Wat valt er onder lichte medische indicatie?quote:Op woensdag 1 september 2021 13:03 schreef douche-eendje het volgende:
Het ziekenhuis waar ik onder controle loop doet sinds deze maand dus ook badbevallingen bij een lichte medische indicatie. Komende controle maar eens vragen of ik dat dan ook mag, dat zou echt wel heel fijn zijn. Had een badbevalling al redelijk als 'geen optie' neergezet inmiddels.
Wat verdrietig 😞 veel sterktequote:Op woensdag 1 september 2021 12:00 schreef beppievanomdehoek het volgende:
Wat cool! Ik had hem voor mezelf ook afgeschreven, hier is een indicatie sowieso een no-go voor een boel dingen lijkt hetquote:Op woensdag 1 september 2021 13:03 schreef douche-eendje het volgende:
Het ziekenhuis waar ik onder controle loop doet sinds deze maand dus ook badbevallingen bij een lichte medische indicatie. Komende controle maar eens vragen of ik dat dan ook mag, dat zou echt wel heel fijn zijn. Had een badbevalling al redelijk als 'geen optie' neergezet inmiddels.
quote:Op woensdag 1 september 2021 12:00 schreef beppievanomdehoek het volgende:
Dat staat er verder niet bij, behalve dat je het moet overleggen met de verloskundige of gynaecoloog. Dus dat ga ik volgende week maar doen op mijn afspraakquote:Op woensdag 1 september 2021 13:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wat fijn! Wat valt er onder lichte medische indicatie?
Hmpf dat is wel jammer, vooral omdat er zoveel dingen wel mogelijk zijn. Als ik nu ook zie wat ze hier ineens allemaal aanbieden ten opzichte van 2 jaar geleden. CTG's thuis voor vrouwen waarbij het dagelijks nodig is, zodat het weer tripjes van&naar ziekenhuis scheelt. Nu badbevalling met lichte medische indicatie. Voor vrouwen die thuis willen bevallen maar overtijd gaan is er een tussenvorm inleiding mogelijk zodat je wel thuis kunt bevallen. Voor na de bevalling indien nodig een bilirubine-meting aan huis. Vind het mooi om te zien dat het allemaal aan het veranderen is op deze manier.quote:Op woensdag 1 september 2021 14:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Wat cool! Ik had hem voor mezelf ook afgeschreven, hier is een indicatie sowieso een no-go voor een boel dingen lijkt het
Sterkte!quote:Op woensdag 1 september 2021 12:06 schreef beppievanomdehoek het volgende:
rond de 9 weken is het gestopt met groeien.
Bij mij werd niet direct ‘nee’ gezegd toen ik de badbevalling ter sprake bracht. Maar het was wel duidelijk dat ze niet stonden te springen. Grootste reden was dat de bevalbaden in het geboortecentrum lagen en niet in het ‘medische’ deel.quote:Op woensdag 1 september 2021 14:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Wat cool! Ik had hem voor mezelf ook afgeschreven, hier is een indicatie sowieso een no-go voor een boel dingen lijkt het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |