Wat voor voeding wil je gaan geven?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:08 schreef Mahra het volgende:
Weet iemand hier of een flessenverwarmer een must is?
Borstvoeding, maar als ik ga kolven moet het natuurlijk wel opgewarmd worden. Is een pannetje dan niet teveel gedoe en ook omdat ik dan niet weet hoeveel graden het dan is.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:13 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wat voor voeding wil je gaan geven?
Yeeeey!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:12 schreef BellaaElisa het volgende:
Wij zouden vandaag de versie hebben. Maar toen ze een echo wilde maken bleek dat ze al met haar hoofd beneden lagdus de versie was niet meer nodig. Zo blij was echt heel erg nerveus.
Hoe weet je dan wanneer het flesje de juiste temperatuur heeft?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:17 schreef Jentin het volgende:
Hier ook bv en soms kolven. Flessenwarmer nooit gemist/gebruikt. Pannetje gaat vlot zat, sommige baby’s drinken het ook koud of op kamertemperatuur overigens.
Druppel op je pols doen. Er is ook niet zoiets als de juiste temperatuur, Bas bliefte gekolfde melk alleen koud uit de koelkastquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:22 schreef Mahra het volgende:
[..]
Hoe weet je dan wanneer het flesje de juiste temperatuur heeft?
Hmmmmm, ik ga eens kijken. Dan hoef ik geen flessenverwarmer aan te schaffen dus.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Druppel op je pols doen. Er is ook niet zoiets als de juiste temperatuur, Bas bliefte gekolfde melk alleen koud uit de koelkast.
Kijk verder ook eens op https://www.lalecheleague(...)armen-van-moedermelk
Klopt, en mocht je hem toch wel nodig hebben dan is het alsnog zo aangeschaft natuurlijk. Ik heb hem niet gehad en ook niet gemist.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:23 schreef Mahra het volgende:
[..]
Hmmmmm, ik ga eens kijken. Dan hoef ik geen flessenverwarmer aan te schaffen dus.
Ja precies. En dan is het nog maar de vraag of alle flessen in zo een verwarmer passen. ik heb de flessen van Hegen namelijk en vraag me af of die in een Philips Avent verwarmer passen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:24 schreef Bottoms_up het volgende:
Of een flessenwarmer handig is, hangt van de situatie en de baby af. Wij hebben er vrij snel eentje gekocht omdat ik de eerste weken fulltime kolfde en ik een baby had die vertikte de melk zelfs lauw te drinken, laat staan koud. Met als bonus dat hij heel langzaam dronk dus we moesten halverwege opnieuw opwarmen. Dan is het 's nachts fijn om een flessenwarmer op het nachtkastje te hebben staan
Maar dat ding is zo in huis als het nodig blijkt te zijn.
Ja, voor nu even nog niks dan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Klopt, en mocht je hem toch wel nodig hebben dan is het alsnog zo aangeschaft natuurlijk. Ik heb hem niet gehad en ook niet gemist.
Wij hadden er eentje van alecto, die is best breed en passen de meeste flessen in.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:25 schreef Mahra het volgende:
[..]
Ja precies. En dan is het nog maar de vraag of alle flessen in zo een verwarmer passen. ik heb de flessen van Hegen namelijk en vraag me af of die in een Philips Avent verwarmer passen.
Ja, voor nu even geen flessenverwarmer. Dat zien we straks wel weer. Ik zal die van Alecto onthouden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:28 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Wij hadden er eentje van alecto, die is best breed en passen de meeste flessen in.
Sommige baby's drinken ook niet van een fles merk x maar enkel van fles merk y. Het is moeilijk te voorspellen.
He wat vervelend, hoop dat alles goed blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:53 schreef Rebubbled het volgende:
Net een ctg gehad ivm minder leven. Alles lijkt ok. Morgen nog een echo en eventueel een ctg in het ziekenhuis als ik haar zo slecht blijf voelen.
Balen zeg. Ik weet alles van die onzekere bewegingen. Echt al een tiental CTGs gehadquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:48 schreef Rebubbled het volgende:
Een combi tussen de placenta voor en minder ruimte vanwege het termijn waarschijnlijk. Ze is nog steeds niet ingedaald. Naja morgen even koekeloeren naar het vruchtwater, de groei en de placenta en dan weer verder broeden.
Mijn vroedvrouw zegt dat je vrouwenmantelthee niet op eigen houtje moet gaan gebruiken. Samen met uit m’n hoofd herderstasje is dat het abortuskruid. Ze maakt regelmatig heftige bloedingen in de kraamtijd mee door gebruik hiervan. Ook na 1 of 2 weken fluxus. Frambozenblad kun je wel gewoon gebruiken volgens mij.quote:Op woensdag 1 september 2021 09:22 schreef Rebubbled het volgende:
Ze had gisteravond even haar spookuurtje gelukkig. Vanochtend is het nog rustig. Om 14u de echo voor de rest van de controles.
LDG, een mijlpaal bereikt zo. Hebben jullie een voorgevoel of voorkeur?
Zijn er hier nog anderen die ervaring hebben met frambozenblad- en/of vrouwenmantelthee? Ik ben de vorige keer best wat bloed verloren en heb ook lang nog nagebloed. Dus onder het mom van baat het niet dan ben ik in elk geval gehydrateert, ben ik aan de theeleut. Benieuwd of het verschil maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |