abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201151364
Weet iemand hier of een flessenverwarmer een must is?
pi_201151425
Wij zouden vandaag de versie hebben. Maar toen ze een echo wilde maken bleek dat ze al met haar hoofd beneden lag *O* dus de versie was niet meer nodig. Zo blij was echt heel erg nerveus. :@
pi_201151447
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 12:08 schreef Mahra het volgende:
Weet iemand hier of een flessenverwarmer een must is?
Wat voor voeding wil je gaan geven?
pi_201151474
quote:
17s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 12:13 schreef douche-eendje het volgende:

[..]
Wat voor voeding wil je gaan geven?
Borstvoeding, maar als ik ga kolven moet het natuurlijk wel opgewarmd worden. Is een pannetje dan niet teveel gedoe en ook omdat ik dan niet weet hoeveel graden het dan is.
pi_201151476
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 12:12 schreef BellaaElisa het volgende:
Wij zouden vandaag de versie hebben. Maar toen ze een echo wilde maken bleek dat ze al met haar hoofd beneden lag *O* dus de versie was niet meer nodig. Zo blij was echt heel erg nerveus. :@
Yeeeey!
pi_201151505
Hier ook bv en soms kolven. Flessenwarmer nooit gemist/gebruikt. Pannetje gaat vlot zat, sommige baby’s drinken het ook koud of op kamertemperatuur overigens.
pi_201151556
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 12:17 schreef Jentin het volgende:
Hier ook bv en soms kolven. Flessenwarmer nooit gemist/gebruikt. Pannetje gaat vlot zat, sommige baby’s drinken het ook koud of op kamertemperatuur overigens.
Hoe weet je dan wanneer het flesje de juiste temperatuur heeft?
pi_201151564
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 12:22 schreef Mahra het volgende:

[..]
Hoe weet je dan wanneer het flesje de juiste temperatuur heeft?
Druppel op je pols doen. Er is ook niet zoiets als de juiste temperatuur, Bas bliefte gekolfde melk alleen koud uit de koelkast :+.
Kijk verder ook eens op https://www.lalecheleague(...)armen-van-moedermelk
pi_201151570
quote:
17s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 12:22 schreef douche-eendje het volgende:

[..]
Druppel op je pols doen. Er is ook niet zoiets als de juiste temperatuur, Bas bliefte gekolfde melk alleen koud uit de koelkast :+.
Kijk verder ook eens op https://www.lalecheleague(...)armen-van-moedermelk
Hmmmmm, ik ga eens kijken. Dan hoef ik geen flessenverwarmer aan te schaffen dus.
pi_201151583
Of een flessenwarmer handig is, hangt van de situatie en de baby af. Wij hebben er vrij snel eentje gekocht omdat ik de eerste weken fulltime kolfde en ik een baby had die vertikte de melk zelfs lauw te drinken, laat staan koud. Met als bonus dat hij heel langzaam dronk dus we moesten halverwege opnieuw opwarmen. Dan is het 's nachts fijn om een flessenwarmer op het nachtkastje te hebben staan :)
Maar dat ding is zo in huis als het nodig blijkt te zijn.
pi_201151592
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 12:23 schreef Mahra het volgende:

[..]
Hmmmmm, ik ga eens kijken. Dan hoef ik geen flessenverwarmer aan te schaffen dus.
Klopt, en mocht je hem toch wel nodig hebben dan is het alsnog zo aangeschaft natuurlijk. Ik heb hem niet gehad en ook niet gemist.
pi_201151617
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 12:24 schreef Bottoms_up het volgende:
Of een flessenwarmer handig is, hangt van de situatie en de baby af. Wij hebben er vrij snel eentje gekocht omdat ik de eerste weken fulltime kolfde en ik een baby had die vertikte de melk zelfs lauw te drinken, laat staan koud. Met als bonus dat hij heel langzaam dronk dus we moesten halverwege opnieuw opwarmen. Dan is het 's nachts fijn om een flessenwarmer op het nachtkastje te hebben staan :)
Maar dat ding is zo in huis als het nodig blijkt te zijn.
Ja precies. En dan is het nog maar de vraag of alle flessen in zo een verwarmer passen. ik heb de flessen van Hegen namelijk en vraag me af of die in een Philips Avent verwarmer passen.
pi_201151621
quote:
17s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 12:24 schreef douche-eendje het volgende:

[..]
Klopt, en mocht je hem toch wel nodig hebben dan is het alsnog zo aangeschaft natuurlijk. Ik heb hem niet gehad en ook niet gemist.
Ja, voor nu even nog niks dan.
pi_201151665
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 12:25 schreef Mahra het volgende:

[..]
Ja precies. En dan is het nog maar de vraag of alle flessen in zo een verwarmer passen. ik heb de flessen van Hegen namelijk en vraag me af of die in een Philips Avent verwarmer passen.
Wij hadden er eentje van alecto, die is best breed en passen de meeste flessen in.
Sommige baby's drinken ook niet van een fles merk x maar enkel van fles merk y. Het is moeilijk te voorspellen.
pi_201151674
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 12:28 schreef Bottoms_up het volgende:

[..]
Wij hadden er eentje van alecto, die is best breed en passen de meeste flessen in.
Sommige baby's drinken ook niet van een fles merk x maar enkel van fles merk y. Het is moeilijk te voorspellen.
Ja, voor nu even geen flessenverwarmer. Dat zien we straks wel weer. Ik zal die van Alecto onthouden.
pi_201157741
Wij gebruikte een kopje heet water en daar het flesje in voor een minuut ofzo. Later gebruikte we de babymoov keukenrobot, het stoomgedeelte. Die had een setting voor flesjes opwarmen, incl grootte van het flesje. Ideaal. Was ook met 30 seconden opgewarmd.

Net een ctg gehad ivm minder leven. Alles lijkt ok. Morgen nog een echo en eventueel een ctg in het ziekenhuis als ik haar zo slecht blijf voelen.

Bella wat ontzettend fijn!!
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  FOK!fossiel dinsdag 31 augustus 2021 @ 20:14:26 #42
1455 Keroppi
kool kikker
pi_201158040
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 19:53 schreef Rebubbled het volgende:

Net een ctg gehad ivm minder leven. Alles lijkt ok. Morgen nog een echo en eventueel een ctg in het ziekenhuis als ik haar zo slecht blijf voelen.

He wat vervelend, hoop dat alles goed blijkt te zijn.
Chick on a mission
pi_201158072
Schrikken Rebubbled, hopelijk is op de echo te zien dat je baby gewoon wat gedraaid is en nu ergens anders trappelt.. :*
pi_201159658
Een combi tussen de placenta voor en minder ruimte vanwege het termijn waarschijnlijk. Ze is nog steeds niet ingedaald. Naja morgen even koekeloeren naar het vruchtwater, de groei en de placenta en dan weer verder broeden.
pi_201160455
He dat is schrikken! Hopelijk laat ze de komende dagen veel van zich voelen en ziet op de echo alles er goed uit morgen
My salvation lies in your love..
pi_201162798
20 wk echo zometeen *O* hopelijk is alles ok en ligt hij/zij er goed genoeg voor zodat we het geslacht kunnen zien O+ *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_201163089
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 21:48 schreef Rebubbled het volgende:
Een combi tussen de placenta voor en minder ruimte vanwege het termijn waarschijnlijk. Ze is nog steeds niet ingedaald. Naja morgen even koekeloeren naar het vruchtwater, de groei en de placenta en dan weer verder broeden.
Balen zeg. Ik weet alles van die onzekere bewegingen. Echt al een tiental CTGs gehad
Ik duim voor je, spannende tijden deze week

@littledrummergirl: spannend! Ga je het ons verklappen? Haha
pi_201163413
Ze had gisteravond even haar spookuurtje gelukkig. Vanochtend is het nog rustig. Om 14u de echo voor de rest van de controles.

LDG, een mijlpaal bereikt zo. Hebben jullie een voorgevoel of voorkeur?

Zijn er hier nog anderen die ervaring hebben met frambozenblad- en/of vrouwenmantelthee? Ik ben de vorige keer best wat bloed verloren en heb ook lang nog nagebloed. Dus onder het mom van baat het niet dan ben ik in elk geval gehydrateert, ben ik aan de theeleut. Benieuwd of het verschil maakt.
pi_201163957
Wat naar @Rebubbled wel fijn dat je haar gisteravond weer goed gevoeld heb. Misschien stilte voor de storm (bevalling) :*

Ik hoor in mijn omgeving hele goede verhalen over die theesoorten, ook de bloem van Maryam behoort tot die thee soorten. Weet niet of je daar ooit van gehoord hebt?
pi_201164754
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 09:22 schreef Rebubbled het volgende:
Ze had gisteravond even haar spookuurtje gelukkig. Vanochtend is het nog rustig. Om 14u de echo voor de rest van de controles.

LDG, een mijlpaal bereikt zo. Hebben jullie een voorgevoel of voorkeur?

Zijn er hier nog anderen die ervaring hebben met frambozenblad- en/of vrouwenmantelthee? Ik ben de vorige keer best wat bloed verloren en heb ook lang nog nagebloed. Dus onder het mom van baat het niet dan ben ik in elk geval gehydrateert, ben ik aan de theeleut. Benieuwd of het verschil maakt.
Mijn vroedvrouw zegt dat je vrouwenmantelthee niet op eigen houtje moet gaan gebruiken. Samen met uit m’n hoofd herderstasje is dat het abortuskruid. Ze maakt regelmatig heftige bloedingen in de kraamtijd mee door gebruik hiervan. Ook na 1 of 2 weken fluxus. Frambozenblad kun je wel gewoon gebruiken volgens mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')