abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201141660
quote:
14s.gif Op maandag 30 augustus 2021 16:43 schreef Shaar12 het volgende:

[..]
Laten we het hopen dat per 20 september de anderhalve meter maatregel weg kan
Alles moet weg.

Het probleem wat dan ontstaat moeten we oplossen.
pi_201141680
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 16:46 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Alles moet weg.

Het probleem wat dan ontstaat moeten we oplossen.
En misschien valt dat probleem wel ontzettend mee, kijk maar naar UK.
pi_201141786
De eerste halve week school en voetbaltraining hebben we goed doorstaan.

Voor de training van vanavond is al een meisje afgemeld want positief getest. Een ander kwam ziek thuis.
Ik was hier nog niet klaar voor :') En ik doe ook nog even alsof het er niet is. Contact met deze meisjes was minimaal en buiten, dus ik ga er vanuit dat onze dochter niet besmet is.

Week 2 :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 30 augustus 2021 @ 16:55:04 #54
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_201141819
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 16:40 schreef chratnox het volgende:

[..]
Dat, of ze willen TVT harder pushen. Wil je volledig open zonder anderhalve meter omdat je anders geen steun krijgt? TVT, groetjes.
Dat was ook mijn eerste gedachte. Bedrijven moeten dan maar TVT gaan doen, zo niet, anders ligt het gewoon helemaal aan henzelf als ze ten onder gaan.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_201141896
quote:
quote:
Dankzij de overheidssteun waren er tijdens de coronacrisis uitzonderlijk weinig faillissementen - bedrijfsopheffingen niet meegerekend.
Dan noem je het gewoon anders. Ik was gisteren in de binnenstad in Utrecht en de winkelstraten staan voor de helft leeg.

Maar het gaat economisch goed.
  maandag 30 augustus 2021 @ 17:01:07 #56
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_201141908
Wij waren gisteravond in een all you can eat wok/grill/buffet-restaurant. De tafeltjes stonden wat verder uit elkaar dan eerder, maar aan het buffet was het gewoon "gezellig" aanschuiven _O-
Ik vond het prima hoor, normaal zijn buffetrestaurants niet mijn favoriet, maar het was nu wel een soort van terug naar normaal-gevoel O+

We zijn er ook wel klaar mee eigenlijk :@ . Ik ben ook wat minder in dit topic nu. We zijn volledig gevaccineerd, iedereen die ik ken nu en ik wil zo lang als het gaat genieten van een zo normaal mogelijk leven.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  maandag 30 augustus 2021 @ 17:29:31 #57
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_201142193
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 16:14 schreef DonDruiper het volgende:

[..]
Gebed zonder einde toch dit :')

Ik doe niet meer mee aan deze onzin. Thuis blijven omdat een kind corona heeft ligt buiten onze macht, maar ik laat mijn kinderen niet testen. Fuck de testsamenleving. Het is mooi geweest :)
Volgens de regels hoef je als gevaccineerde ouder niet thuis te blijven als je kind covid-19 heeft. Onze dochter zit net in groep 3 en is wel getest. Wil niet dat ze school mist in dit belangrijke jaar als dat niet nodig is.
(Un)masking for the greater good.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 30 augustus 2021 @ 17:55:18 #58
862 Arcee
Look closer
pi_201142451
De ic-bezetting was lange tijd ruim 800 in april. Toen begon het steady te dalen naar zo'n 75. ^O^

Maar inmiddels cruisen we weer boven de 200 met dagelijks meer dan 10 nieuwe ic-opnames. Dat vind ik nog de meest moedeloze coronastatistiek. :{

Wie zijn die mensen die in tijden van volledige vaccinaties op de ic belanden?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_201142464
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 17:55 schreef Arcee het volgende:
De ic-bezetting was ruim 800 in april. Toen begon het steady te dalen naar zo'n 75. ^O^

Maar inmiddels cruisen we weer boven de 200 met dagelijks meer dan 10 nieuwe ic-opnames. Dat vind ik nog de meest moedeloze coronastatistiek. :{

Wie zijn die mensen die in tijden van volledige vaccinaties op de ic belanden?
Vooral ongevaccineerden en daar hebben we er toch nog altijd wel miljoenen van in Nederland.
pi_201142465
Kunnen de kroegen die normaal tot 5:00u open zijn ook aanspraak maken op die regeling voor discotheken eigenlijk? In veel steden is er feitelijk geen verschil tussen die twee
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_201142514
quote:
En dat soort onzin inderdaad
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_201142549
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 16:52 schreef miss_sly het volgende:
De eerste halve week school en voetbaltraining hebben we goed doorstaan.

Voor de training van vanavond is al een meisje afgemeld want positief getest. Een ander kwam ziek thuis.
Ik was hier nog niet klaar voor :') En ik doe ook nog even alsof het er niet is. Contact met deze meisjes was minimaal en buiten, dus ik ga er vanuit dat onze dochter niet besmet is.

Week 2 :')
We doen het samen:)
pi_201142592
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 16:55 schreef Arizona het volgende:

[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte. Bedrijven moeten dan maar TVT gaan doen, zo niet, anders ligt het gewoon helemaal aan henzelf als ze ten onder gaan.
Ik had nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar dan hoop ik met betaalde tests voor ongevaccineerden.

Gevaccineerden dan gewoon toegang middels de app.
pi_201142627
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 18:04 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
We doen het samen:)
We doen het ontzettend samen. Ik begin er we een beetje klaar mee te zijn, maar Corona is nog niet klaar met ons.

:’)
pi_201142698
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 18:09 schreef miss_sly het volgende:

[..]
We doen het ontzettend samen. Ik begin er we een beetje klaar mee te zijn, maar Corona is nog niet klaar met ons.

Voor mensen met kinderen is de situatie wel flink anders, denk ik, ik merk eigenlijk, in het dagelijks leven, al maanden niets meer van corona maar de situatie met scholen en kinderen die met andere kinderen dagelijks sociale interacties hebben is toch wel lastiger, lijkt mij.
pi_201142715
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 18:09 schreef miss_sly het volgende:

[..]
We doen het ontzettend samen.

Echt zo’n holle frase dit hè. Man man man als de pandemie iets heeft aangetoond is het toch wel dat het in een crisis voor het gros gewoon ieder voor zich is :')
pi_201142789
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 16:34 schreef chratnox het volgende:

[..]
Dat lijkt me alleen haalbaar als per 1 oktober de anderhalve meter e.d. weg zijn?
Ben je de laatste paar maanden in de supermarkt geweest op een wat drukker moment? De anderhalve meter bestaat daar al heel lang niet meer, het is weer gewoon ouderwets 15cm ipv 150.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  maandag 30 augustus 2021 @ 18:21:20 #68
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_201142794
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 18:14 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Voor mensen met kinderen is de situatie wel flink anders, denk ik, ik merk eigenlijk, in het dagelijks leven, al maanden niets meer van corona maar de situatie met scholen en kinderen die met andere kinderen dagelijks sociale interacties hebben is toch wel lastiger, lijkt mij.
Ik heb een dochter van 17 maar wij merken er ook steeds minder van. Ze heeft weer gewoon feestjes in het weekend, sport is ook weer als vanouds. Alleen uitgaan is dus wel anders, want om 12 uur is alles dicht (maar dat vind ik als beetje bezorgde ouder niet zo heel erg :@ )
pi_201142818
quote:

[..]
Dat is dan ook waar de irritatie vandaan komt. Simpel gezegd, de mensen voor "wie we het doen" merken zo goed als niks van de huidige maatregelen.

Maar de mensen die weinig last van een besmetting zouden hebben, jongeren, mensen met kinderen des te meer.
pi_201143014
quote:

[..]
In de vakantie merkten wij er ook veel minder van. Ik had niet verwacht dat weer naar school gaan zo snel hiertoe zou leiden. Maar goed, we gaan zien waar het heen gaat.
  maandag 30 augustus 2021 @ 18:44:33 #71
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_201143098
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 18:38 schreef miss_sly het volgende:

[..]
In de vakantie merkten wij er ook veel minder van. Ik had niet verwacht dat weer naar school gaan zo snel hiertoe zou leiden. Maar goed, we gaan zien waar het heen gaat.
Het waren (in jouw geval) twee fantastische dagen _O-
pi_201143125
quote:
10s.gif Op maandag 30 augustus 2021 18:44 schreef Arizona het volgende:

[..]
Het waren (in jouw geval) twee fantastische dagen _O-
Hahaha, ha, zoiets 😃
pi_201143138
Iemand hier al naar Belgie of Duitsland geweest voor concerten/festivals?
- verwijderd door admin -
pi_201143140
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 18:38 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik had stiekeme hoop dat, nu het september is en elke volwassene die dat wil gevaccineerd is, dat hele klassenquarantaine gebeuren zou zijn afgeschaft.

Afgelopen zondag kregen we al een mail van de school dat dit hele test en quarantaine festijn gewoon weer van stal is gehaald.

En nee ik kon niet "het is niet anders" denken, ik kreeg weer de figuurlijke moordneigingen.
pi_201143195
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 18:47 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Ik had stiekeme hoop dat, nu het september is en elke volwassene die dat wil gevaccineerd is, dat hele klassenquarantaine gebeuren zou zijn afgeschaft.

Afgelopen zondag kregen we al een mail van de school dat dit hele test en quarantaine festijn gewoon weer van stal is gehaald.

En nee ik kon niet "het is niet anders" denken, ik kreeg weer de figuurlijke moordneigingen.
Daarin verschillen we dan, of in ieder geval de grens vanaf wanneer we moordneigingen krijgen. Die heb ik niet. Maar ik baal er wel vreselijk van dat mijn dochter nu naar de brugklas gaat met mondkapjes en buiten pauze ipv in de aula en afstand tot de leerkrachten en uiteraard eventuele quarantaines. Hoewel dat in VO schijnbaar wat minder snel gebeurt.

En ik had echt, echt niet verwacht dat er in al een geval zo dichtbij zou zijn. Stom gedoe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')