Ik zag het staan ja, geen woord over de raadselachtige 0 uitstroom.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:04 schreef groenen het volgende:
Telegraaf pleurt maar even op de site dat dit de grootste ziekenhuisstijging is in een maand.
Dat decadente moeten we wat mij betreft juist vanaf in dit topic. Alsof de mening van de één er meer (of minder) toedoet dan die van de ander.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:04 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Naast een vaccinatiebewijs nu ook al een statistiekbewijs om het topic in te mogen?
Gebed zonder einde toch ditquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:28 schreef Celestien het volgende:
[..]
Pffff... Houd op.
Nu wachten op de uitslag.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:04 schreef groenen het volgende:
Telegraaf pleurt maar even op de site dat dit de grootste ziekenhuisstijging is in een maand.
Een groot deel van de rest hoeft niet gedaan te worden als ik me goed herinner van een bericht van vorige week. Een deel spijtig genoeg omdat het te laat was, maar een groot deel ook omdat de kwaal vanzelf is over gegaan (of op alternatieve methoden dan operatie).quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:00 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat we per saldo minder capaciteit hebben (ervan uitgaande dat we 'de rest' ook nog willen doen).
Voordeel is wel dat de kans op een explosieve toename echt veel kleiner is.
Ook onder journalisten is het kritisch beschouwen van cijfertjes vaak zeer bedroevend.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:04 schreef groenen het volgende:
Ook basiscursus statistiek nodig?quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ook onder journalisten is het kritisch beschouwen van cijfertjes vaak zeer bedroevend.
Je hebt in mijn ogen nog wel wat meer basiscursusjes nodig als je bij de Telegraaf werkt, maar dat terzijde.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:25 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ook basiscursus statistiek nodig?
Waarom hakt deze er minder in in de landen waar minder gevaccineerd is?quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:01 schreef Tijn het volgende:
De deltavariant hakt er inderdaad stevig in.
is dat zo dan?quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:27 schreef Za het volgende:
[..]
Waarom hakt deze er minder in in de landen waar minder gevaccineerd is?
(maar waar Delta wel dominant is)
Corona gaat dan ook nooit meer weg. Lekker belangrijk dus al die besmettingen zolang de brancards met mensen op hun buik nog niet voor de ingang van de ziekenhuizen staan.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:00 schreef Za het volgende:
[..]
Je kunt niet met die dooddoener blijven komen.
In alle landen waar massavaccinaties hebben plaatsgehad zijn er deze zomer meer uitbraken dan het jaar daarvoor.
Neu, maar we kunnen wel weer eindeloos gaan lopen uitleggen hoe het zit met mate van testen, positiviteitsratio's en internationaal vergelijk van cijfers, maar je praat toch tegen een muur.quote:
In jouw optiek.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:01 schreef DireStraits7 het volgende:
't Is niet voor niets dat zo'n redenatie onder drogredenen valt.
Ja.quote:
Dat lijkt me alleen haalbaar als per 1 oktober de anderhalve meter e.d. weg zijn?quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:32 schreef popje het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ktober-stop-a4056520
Ja, er kan geen sprake zijn van maatregelen als er ook geen steun is voor de gevolgen daarvan.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:34 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat lijkt me alleen haalbaar als per 1 oktober de anderhalve meter e.d. weg zijn?
Wat dat betreft lijken ze dus enig vertrouwen te hebben in het najaar; voor het binnenland althans.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:34 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat lijkt me alleen haalbaar als per 1 oktober de anderhalve meter e.d. weg zijn?
Dat, of ze willen TVT harder pushen. Wil je volledig open zonder anderhalve meter omdat je anders geen steun krijgt? TVT, groetjes.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wat dat betreft lijken ze dus enig vertrouwen te hebben in het najaar; voor het binnenland althans.
Dit heeft mij nog het meest verbaasd, ik dacht dat de seizoensinvloed de reden was dat we vorige zomer bijna geen corona opnames meer hadden. Kennelijk was het de seizoensinvloed toch minder van invloed, of was vorige zomer beter...quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:48 schreef Za het volgende:
Daarnaast waren we in de pre vaccinatie zomer 10x beter af voor wat betreft besmettingen en ziekenhuisopnames.
De vorige zomer was een stuk beter dan die van dit jaar, maar ook was de oorspronkelijke variant van het virus minder besmettelijk dan wat er nu rondgaat.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:40 schreef zoost het volgende:
[..]
Dit heeft mij nog het meest verbaasd, ik dacht dat de seizoensinvloed de reden was dat we vorige zomer bijna geen corona opnames meer hadden. Kennelijk was het de seizoensinvloed toch minder van invloed, of was vorige zomer beter...
Delta. Dat ding is gewoon verdomde besmettelijk.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:40 schreef zoost het volgende:
[..]
Dit heeft mij nog het meest verbaasd, ik dacht dat de seizoensinvloed de reden was dat we vorige zomer bijna geen corona opnames meer hadden. Kennelijk was het de seizoensinvloed toch minder van invloed, of was vorige zomer beter...
Laten we het hopen dat per 20 september de anderhalve meter maatregel weg kanquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wat dat betreft lijken ze dus enig vertrouwen te hebben in het najaar; voor het binnenland althans.
Meeste volk zal dan toch komen opdraven met een vaccinatievinkje, dus viruscirculatie houd je toch wel.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:40 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat, of ze willen TVT harder pushen. Wil je volledig open zonder anderhalve meter omdat je anders geen steun krijgt? TVT, groetjes.
Dat is inderdaad ook een mogelijkheid. Dan is de keuze snel gemaakt voor veel bedrijven.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:40 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat, of ze willen TVT harder pushen. Wil je volledig open zonder anderhalve meter omdat je anders geen steun krijgt? TVT, groetjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |