SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Startlijst PCS
Favorieten/interessante renners: Remco Evenepoel, Søren Kragh Andersen, Tim Wellens, Matej Mohorič, Mads Pedersen, Victor Campenaerts, Mike Teunissen, Kasper Asgreen, Tom Dumoulin, Wilco Kelderman, Stefan Küng, Gianni Moscon, Tiesj Benoot, Mikkel Bjerg, Marc Hirschi
Sprinters: Dylan Groenewegen, Caleb Ewan, Alvaro Hodeg, Tim Merlier, Fernando Gaviria, Phil Bauhaus, Peter Sagan, Cees Bol, Elia Viviani, Danny van Poppel, Sonny Colbrelli, Olav Kooij, Jasper Stuyven.
De Benelux Tour is elke dag live te volgen op Sporza, Eurosport en het Franstalige Tipik, en in een uitgebreide samenvatting op de NOS.
Houffalize ligt in de provincie Luxemburg.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:51 schreef de_boswachter het volgende:
Pikken ze stukje Luxemburg mee dan? Nee toch?
quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:24 schreef Momo het volgende:
De Benelux Tour is elke dag live te volgen op Sporza
quote:Commentaar: Renaat Schotte en Theo Bos
quote:
Doet me denken aan deze hoogtekaart van Nederland:quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:17 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Lastige slotklim naar Hoogerheide!
https://nos.nl/artikel/23(...)rten-op-wk-te-zettenquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Start Dumoulin hier met ambitie of is het puur voorbereiding op het WK tijdrijden?
Hij was zich fameus aan het indekken vanochtend bij de Fransen.quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:48 schreef Momo het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)rten-op-wk-te-zetten
quote:Maar eerst de Benelux Tour: "Het is een mooie koers met een sterk deelnemersveld. Zelf hoop ik hier een klassement te kunnen rijden", aldus Dumoulin, die de rittenkoers in 2017 al eens won. "Ik moet van goede huize komen, maar ik sta er op dit moment goed voor. Ik heb lekker getraind en heb er zin in."
...
Alle kaarten op de WK
Zijn agenda voor de rest van het wielerseizoen is aardig gevuld: "Ik heb ervoor gekozen om al mijn kaarten op de WK te zetten. Twee weken na de Benelux Tour is de tijdrit. Dus daar kan ik me goed op voorbereiden."
quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij was zich fameus aan het indekken vanochtend bij de Fransen. [ afbeelding ] Weet niet of ik voor een klassement kan gaan na de arbeid van de laatste dagen, moet overleggen met Koen en Rik. Halve minuut in de tijdrit en, conservatief ingeschat, twee minuten in Houffalize moet er wel inzitten.
In dat persbabbeltje was Dumoulin iets stelliger dan de NOS hier doet voorkomen. Het klassement is voor hem (en Teunissen) zeker wel een doel. Geen kwestie van leven of dood, maar ook geen kwestie van lang leve de hoop, we zien het wel en niks moet, alles mag.quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:03 schreef Jason22 het volgende:
Hoe ziet de leiderstrui er eigenlijk uit, of houden ze die groen?
Dit boeit niemand.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat hadden we al gezien.
Wilco zit ook gewoon mee.
Dat kan niet lang meer duren.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik wacht op je volgende doorwrochten Remco-post.
Als hij in de ardennen iedereen op een paar minuten rijdt kan het nog spannend wordenquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:11 schreef Koffieplanter het volgende:
De aanstaande eindwinnaar krijgt alvast een welverdiende *.
HIJ rijdt dadelijk nog even in z'n eentje naar voren.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:12 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als hij in de ardennen iedereen op een paar minuten rijdt kan het nog spannend worden
Natuurlijk nietquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jij gaat toch ook niet meedoen met die Zipportal aids posts he
Dan wil iedereen de snoepjes die hij krijgtquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
HIJ rijdt dadelijk nog even in z'n eentje naar voren.
Wellens, Naesen, Laporte, Küng.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat zit er überhaupt allemaal voorin? Tiesj, Mohoric, Teunissen, Kelderman, Asgreen en, nu allicht toch wel, Sonny voor de eindzege?
Rijdt voor eindwinst. Maar gaat dat moeten afleggen tegen zijn ploegmaat...quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Colbrelli doet wel opmerkelijk veel werk
Voorsprong uitdiepen. Fil zal toch wel de aangewezen sprinter zijn.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Colbrelli doet wel opmerkelijk veel werk
En voor Bauhaus?quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:40 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Rijdt voor eindwinst. Maar gaat dat moeten afleggen tegen zijn ploegmaat...
Weet ik maar dacht dat dat zijn laatste kunstje was.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heeft nog geprobeerd om naar de Olympische Spelen te gaan in de teamsprint.
Hij is ook soort van gestopt, in ieder geval qua wedstrijden voor Nederland. Zal alleen nog wat Keirin in Japan doenquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Weet ik maar dacht dat dat zijn laatste kunstje was.
Altijd weer die vervelende lompe Alpecin renners.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Geen idee wat er gebeurd is, maar ik ben het met Remco eens.
Een verongelijkte Remco is anders ook geen unicum.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:48 schreef TheArt het volgende:
Kan me herinneren dat in de Giro er nog wel meer woest waren op het rijgedrag van Vermeersch.
Vermeersch is een kneus ja.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
HIJ blijft ook maar een kneus he?
Je kan ook te vaak viesmad zijn.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Remco gaat morgen iedereen aan flarden rijden. Die is viesmad.
In je gezicht uitgelachen door godarme Gianni.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Geen idee wat er gebeurd is, maar ik ben het met Remco eens.
Er deden nochtans geen doetjes mee in de 1.1 druivenkoersquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:51 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
In je gezicht uitgelachen door godarme Gianni.
Dan heb je pas echt verloren...
Maar goed, na het zien van de beelden zal hij ook wel zien dat er niks te doen zal zijn aan den Mohor. Die 1.1 koersen hebben zijn ego weer iets teveel opgepoetst.
Mohoric haalt het niet tegen Asgreen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:51 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Maar goed, na het zien van de beelden zal hij ook wel zien dat er niks te doen zal zijn aan den Mohor. Die 1.1 koersen hebben zijn ego weer iets teveel opgepoetst.
Wie dan, zijn eigen mede-wolfjes?quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Er deden nochtans geen doetjes mee in de 1.1 druivenkoers
Soloaankomst Mohoric in Houffalize incoming...quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Mohoric haalt het niet tegen Asgreen.
Theo Bosquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie is die gast naast Renaat?
Theo Bosquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie is die gast naast Renaat?
Die lijkt me nu wel favoriet jaquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Mohoric haalt het niet tegen Asgreen.
Vermeersch heeft met iedereen ruzie die niet in een Alpecin tricot rondfietst. Het gelijk van Evenepoel.quote:
quote:
Van Aert vindt hem ook een gigantische lul door zijn gegoochel op het BK.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:18 schreef The_Undertone het volgende:
Gianni Vermeersch is wel een eersteklas eikel moet ik zeggen. Slaagde er zelfs in ruzie te hebben met Sven Nys. Dan is er wel iets loos met je.
Dan was het niet meer te combineren met het EK in ieder gevalquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jeetje, een boel gemist zo te lezen. Remco houdt zijn imago goed in stand zo.
Verder wel jammer dat de Benelux Tour deze week al is, had beter een week later gereden worden.
Oja, dat heb je natuurlijk ook nog.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan was het niet meer te combineren met het EK in ieder geval
Zijn geboortedatum lijkt mij dat.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ twitter ]
Op twitter is onze Bugno wel heel vaak zijn wachtwoord vergeten zeg.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Hoe zit het met het weer morgen? Zitten toch een paar ferme hardrijders bij de heel vroege starters, waar ik in het bijzonder benieuwd ben naar mijn sympathieke Nieuw-Zeelander die voor het eerst op zijn Colnago gaat demonstreren. Dat gezegd hebbende, morgen gaat Hij op rancune naar de ritzege.
Droog en de hele middag vrij forse wind uit het noorden, dus eerst een paar kilometer (langs het water) tegen de wind beuken en dan vliegend naar huis.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Hoe zit het met het weer morgen? Zitten toch een paar ferme hardrijders bij de heel vroege starters, waar ik in het bijzonder benieuwd ben naar mijn sympathieke Nieuw-Zeelander die voor het eerst op zijn Colnago gaat demonstreren. Dat gezegd hebbende, morgen gaat Hij op rancune naar de ritzege.
Was prima.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoe deed Theo het eigenlijk? Bij de podcast is die normaliter een goede toevoeging.
Twitter is een vergaarbak voor proleten, zwakbegaafden en mensen zonder dagbesteding. Desondanks gaat dit niet om mijn account.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ twitter ]
Op twitter is onze Bugno wel heel vaak zijn wachtwoord vergeten zeg.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:22 schreef Momo het volgende:
Ik zie nu pas dat Geraint Thomas mee doet
In ieder geval stukje sneller dan Sütterlin, maar afwachten hoe goed het echt is..quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zal Benjamin Thomas gelijk schroeien?
Klopt dat eerste punt? Zo ja, dan hebben ze echt veel last van de wind.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In ieder geval stukje sneller dan Sütterlin, maar afwachten hoe goed het echt is..
https://livetracker.eu-gb.mybluemix.net/ui/#!/0
Dan zouden ze toch erg hard moeten gaan in het tweede stuk. Lijkt me verkeerdquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Klopt dat eerste punt? Zo ja, dan hebben ze echt veel last van de wind.
Ah, het is al aangepastquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:17 schreef Beregd het volgende:
[..]
Dan zouden ze toch erg hard moeten gaan in het tweede stuk. Lijkt me verkeerd
4e en 5e tussentijd (of 7e en 8e als je de negatieve tijden meeneemt), volgens mij is er een probleem met de tussentijden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Rune Herregodts over twee minuten, een interessante.
Bjerg valt tegen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jos is snel onderweg en Bjerg, Affini en Evenepoel staan klaar om te vertrekken.
Alleen via livetickers voorlopig, dadelijk wel op tv.quote:
Herregodts > Remco, daar zou je toch blij moeten om zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:21 schreef Koffieplanter het volgende:
De televisie gaat vandaag niet meer aan.
Ik ben razend.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Herregodts > Remco, daar zou je toch blij moeten om zijn.
Is de tijdrit niet veel te kort voor hem?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:22 schreef Momo het volgende:
Valt mij wel echt tegen van Remco. Ik verwacht zo ook wel wat van TomDum eigenlijk.
Dit soort parcoursen liggen Dumoulin normaal niet echt, maar wel benieuwd jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:22 schreef Momo het volgende:
Valt mij wel echt tegen van Remco. Ik verwacht zo ook wel wat van TomDum eigenlijk.
Met bijna 50 per uur vol tegen de wind in, not normalquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:22 schreef Marcoss het volgende:
Affini in deel 2 iets minder geschroeid, maar verschil enorm
Staan o.a. hier:quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:28 schreef Afhaalchinees het volgende:
Waar kijken jullie de tijden na? Op pcs zie ik gezien de noorderwind niet echt rare tussentijden
Markenwaarddijk lijkt me idd, is ook wat dichterbij.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:42 schreef Aguero het volgende:
Dat leek me niet de Afsluitdijk, Renaat.
Het is Renaat als Belg vergeven maar er is een schokkend aantal Nederlanders die Houtribdijk niet kennenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Markenwaarddijk lijkt me idd, is ook wat dichterbij.
Prachtige scoop van Vive le Velo was dat zegquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:47 schreef showtimer het volgende:
Bert de Bakker gaat natuurlijk ook stoppen
Goede liveticker.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Staan o.a. hier:
https://livetracker.eu-gb.mybluemix.net/ui/#!/0
Boven de 50quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:57 schreef Felagund het volgende:
Bisegger de snelste bij tussenpunt 1.
Rijdt iedereen op 2 minutenquote:
Staat nog wel tussen de mensen bij het tussenpunt.quote:
Mentaal kapot gemaakt door Gianni Vermeers of all people.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:07 schreef Marcoss het volgende:
Evenepoel twijfelt ook maar meteen om morgen te starten
HIJ is bang voor de concurrentie?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:07 schreef Marcoss het volgende:
Evenepoel twijfelt ook maar meteen om morgen te starten
quote:
https://cortisone-info.co(...)rointestinal-issues/quote:Description: corticosteroids can cause some gastrointestinal symptoms such as pain/cramps in the stomach and/or acid reflux. These symptoms are mild and can be treated relatively easily by your doctor. The risk of a more serious complication (e.g. peptic ulcer, pancreatic inflammation, colon infection) is much lower.
Lijkt Messi wel, die ging er ook meteen vandoor bij Argentiniëquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een keer tegenslag en meteen stoppen
Dat zou een zwaktebod zijn
Ze finishen elke dag vroeg ivm de Vuelta, alleen gisteren nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:59 schreef Salina het volgende:
Het is al afgelopen?
Heb er net een digitale meeting opzitten, geluid stond uit. Even op de live ticker kijken wie er gewonnen heeft.
Ik ben er vandaag bij als het goed is. Althans, wel een overleg van 13.30 tot 14.30 maar tv gaat aan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze finishen elke dag vroeg ivm de Vuelta, alleen gisteren niet
Koplopers rijden ook nog goed door.quote:Op woensdag 1 september 2021 14:04 schreef Faraday01 het volgende:
Zo blijven er weinig sprinters over
Alleen 2 man van Djumbo is te weinigquote:Op woensdag 1 september 2021 14:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Koplopers rijden ook nog goed door.
Noor?quote:Op woensdag 1 september 2021 14:08 schreef TargaFlorio het volgende:
Blijft toch raar zo'n grote Noor in een Movistar shirt.
Gras is groen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |