SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Startlijst PCS
Favorieten/interessante renners: Remco Evenepoel, Søren Kragh Andersen, Tim Wellens, Matej Mohorič, Mads Pedersen, Victor Campenaerts, Mike Teunissen, Kasper Asgreen, Tom Dumoulin, Wilco Kelderman, Stefan Küng, Gianni Moscon, Tiesj Benoot, Mikkel Bjerg, Marc Hirschi
Sprinters: Dylan Groenewegen, Caleb Ewan, Alvaro Hodeg, Tim Merlier, Fernando Gaviria, Phil Bauhaus, Peter Sagan, Cees Bol, Elia Viviani, Danny van Poppel, Sonny Colbrelli, Olav Kooij, Jasper Stuyven.
De Benelux Tour is elke dag live te volgen op Sporza, Eurosport en het Franstalige Tipik, en in een uitgebreide samenvatting op de NOS.
Houffalize ligt in de provincie Luxemburg.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:51 schreef de_boswachter het volgende:
Pikken ze stukje Luxemburg mee dan? Nee toch?
quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:24 schreef Momo het volgende:
De Benelux Tour is elke dag live te volgen op Sporza
quote:Commentaar: Renaat Schotte en Theo Bos
quote:
Doet me denken aan deze hoogtekaart van Nederland:quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:17 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Lastige slotklim naar Hoogerheide!
https://nos.nl/artikel/23(...)rten-op-wk-te-zettenquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Start Dumoulin hier met ambitie of is het puur voorbereiding op het WK tijdrijden?
Hij was zich fameus aan het indekken vanochtend bij de Fransen.quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:48 schreef Momo het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)rten-op-wk-te-zetten
quote:Maar eerst de Benelux Tour: "Het is een mooie koers met een sterk deelnemersveld. Zelf hoop ik hier een klassement te kunnen rijden", aldus Dumoulin, die de rittenkoers in 2017 al eens won. "Ik moet van goede huize komen, maar ik sta er op dit moment goed voor. Ik heb lekker getraind en heb er zin in."
...
Alle kaarten op de WK
Zijn agenda voor de rest van het wielerseizoen is aardig gevuld: "Ik heb ervoor gekozen om al mijn kaarten op de WK te zetten. Twee weken na de Benelux Tour is de tijdrit. Dus daar kan ik me goed op voorbereiden."
quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij was zich fameus aan het indekken vanochtend bij de Fransen. [ afbeelding ] Weet niet of ik voor een klassement kan gaan na de arbeid van de laatste dagen, moet overleggen met Koen en Rik. Halve minuut in de tijdrit en, conservatief ingeschat, twee minuten in Houffalize moet er wel inzitten.
In dat persbabbeltje was Dumoulin iets stelliger dan de NOS hier doet voorkomen. Het klassement is voor hem (en Teunissen) zeker wel een doel. Geen kwestie van leven of dood, maar ook geen kwestie van lang leve de hoop, we zien het wel en niks moet, alles mag.quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:03 schreef Jason22 het volgende:
Hoe ziet de leiderstrui er eigenlijk uit, of houden ze die groen?
Dit boeit niemand.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat hadden we al gezien.
Wilco zit ook gewoon mee.
Dat kan niet lang meer duren.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik wacht op je volgende doorwrochten Remco-post.
Als hij in de ardennen iedereen op een paar minuten rijdt kan het nog spannend wordenquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:11 schreef Koffieplanter het volgende:
De aanstaande eindwinnaar krijgt alvast een welverdiende *.
HIJ rijdt dadelijk nog even in z'n eentje naar voren.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:12 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als hij in de ardennen iedereen op een paar minuten rijdt kan het nog spannend worden
Natuurlijk nietquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jij gaat toch ook niet meedoen met die Zipportal aids posts he
Dan wil iedereen de snoepjes die hij krijgtquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
HIJ rijdt dadelijk nog even in z'n eentje naar voren.
Wellens, Naesen, Laporte, Küng.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat zit er überhaupt allemaal voorin? Tiesj, Mohoric, Teunissen, Kelderman, Asgreen en, nu allicht toch wel, Sonny voor de eindzege?
Rijdt voor eindwinst. Maar gaat dat moeten afleggen tegen zijn ploegmaat...quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Colbrelli doet wel opmerkelijk veel werk
Voorsprong uitdiepen. Fil zal toch wel de aangewezen sprinter zijn.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Colbrelli doet wel opmerkelijk veel werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |