aaah okquote:Op maandag 4 oktober 2021 10:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Er heerst weer rust onder de gemeenschap nu jij geen mod bent geworden
Graag gedaan makkerquote:Op maandag 4 oktober 2021 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah ok
wist niet dat jij ook een admin of FA was
gelukkig ben je goed op de hoogte
In principe niet. Maar mod-acties zijn altijd afhankelijk van de context. Kun je iets specifieker zijn?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 12:52 schreef JochemSjakie het volgende:
Hallo,
in hoeverre is het OK dat moderators bepaalde users anders behandelen dan dat ze bij andere users doen?
Ik stuur je straks een DM als het magquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 16:09 schreef SwJ het volgende:
[..]
In principe niet. Maar mod-acties zijn altijd afhankelijk van de context. Kun je iets specifieker zijn?
In m'n dm sliden mag altijd.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 17:01 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik stuur je straks een DM als het mag
ingewerkt of afgewerkt?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:39 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik moet nog even ingewerkt worden, komt allemaal goed joh.
Succes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:39 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik moet nog even ingewerkt worden, komt allemaal goed joh.
nu welquote:
coronaquote:
Lees de MED maar evenquote:
Ja zoek zelf luie donderquote:
Doe ik een respons.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:03 schreef Maanvis het volgende:
Ik wil voorkomen dat dit topique doodbloedt dus bij deze een reactie
repons op repsonsquote:
rectumficatiequote:
Je had het tegen mijquote:Op zondag 31 oktober 2021 14:23 schreef JochemSjakie het volgende:
In hoeverre is het OK dat een moderator willekeurig berichten van users edit, omdat desbetreffende mod denkt dat alle berichten over hem gaan?
Dat maak jij ervan.quote:
Dat was nav @Schakeltopia zijn gifsquote:Op zondag 31 oktober 2021 15:07 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan.
En anders: 'het is maar ONZ', toch? Of geldt dat nu opeens niet meer?
En zelfs al zou ik het over jou gehad hebben, zie de topictitel die jij zelf gemaakt heeft.
Waarom zou jij ons wel calimero's mogen noemen, maar zodra iemand jou zogenaamd een calimero noemt, dan moet ineens die post aangepast worden?
jij bent er nogquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:32 schreef Paul het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vandaag was Mini-ToT weer moe, kijk zie je hem gapen, het was weer een waar avontuur
en dan ook even de afbeelding aanklikkenquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:47 schreef greysbones het volgende:
@:Murp?
is dit soort posten normaal?
[..]
Vertel anders ff het hele verhaalquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
anders vraag je of @murp even terugleestquote:
Dat is goedquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
anders vraag je of @:Murp even terugleest
kap zelf eens met je vermoeiende actquote:
ONZ-FBquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ONZ-FBquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
anders vraag je of @:Murp even terugleest
Kap eens met je toon tegen een crewlid?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
kap zelf eens met je vermoeiende act
zal een boel schelen
want?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:58 schreef murp het volgende:
[..]
Kap eens met je toon tegen een crewlid?
Jaquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
want?
krijg constant rare opmerkingen van Paul
maar ik moet wel gewoon doen?
als iemand respect heeft voor een anderquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
als iemand respect heeft voor een ander
krijgt hij hetzelfde terug
Misschien eens kijken naar wat iemand postquote:
Waar heb je het allemaal over? ToT maakt mij belachelijk, dat is prima volgens jou en ik doe hetzelfde terug en alle mods en admins moeten me komen vermoorden zo'n beetjequote:Op dinsdag 2 november 2021 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien eens kijken naar wat iemand post
dacht dat persoonlijke aanvallen niet waren toegestaan
Als iemand niet eens normaal kan doen dan heeft het ook geen zin om er mee in gesprek te gaan?quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien eens kijken naar wat iemand post
dacht dat persoonlijke aanvallen niet waren toegestaan
dus niet met Paul in gesprek gaanquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:06 schreef murp het volgende:
[..]
Als iemand niet eens normaal kan doen dan heeft het ook geen zin om er mee in gesprek te gaan?
Jij maakt ToT zijn zoontje belachelijk. En niet ToT zelf, dat is nogal een verschilletje.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Waar heb je het allemaal over? ToT maakt mij belachelijk, dat is prima volgens jou en ik doe hetzelfde terug en alle mods en admins moeten me komen vermoorden zo'n beetje
Hou toch op, greys en jij zijn altijd naar dingen aan het zoeken bij mij + opstoken. Als het iemand anders was geweest hadden jullie hier niet zo'n ding van gemaaktquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:37 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik vind het best bizar dat het ok is dat een zoontje van iemand belachelijk gemaakt wordt, ongeacht dit door een crewlid of user gedaan wordt.
Dit zijn gewoon simpele fatsoensnormen.
Daarop antwoord Paulquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Hee ik kom in m'n Paw Patrol pyjama bij je op schoot zitten hee! Dan kun je mij verhaaltjes voorlezen en ga ik in je armen in slaap vallen hee!"
En dat mag dan weer niet?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:32 schreef Paul het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vandaag was Mini-ToT weer moe, kijk zie je hem gapen, het was weer een waar avontuur
Weet je waar ik mij druk over maak? Sommige moderators kunnen etteren klieren en de kleuter uit hangen en dat komt mij vierkant mijn strot uit.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:18 schreef murp het volgende:
Eerst word er dit grapje gemaakt"
[..]
Daarop antwoord Paul
[..]
En dat mag dan weer niet?
Ga je ergens anders druk over maken.
Zelfs als dat al zo zou zijn, dan nog heb je, net zoals een ieder ander, ongeacht modstatus, geen enkel recht om iemands zoon belachelijk te maken.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Hou toch op, greys en jij zijn altijd naar dingen aan het zoeken bij mij + opstoken. Als het iemand anders was geweest hadden jullie hier niet zo'n ding van gemaakt1000 %
ToT maakt Paul belachelijk. Paul maakt de zoon van ToT belachelijk. En dat is echt iets heel anders.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:18 schreef murp het volgende:
Eerst word er dit grapje gemaakt"
[..]
Daarop antwoord Paul
[..]
En dat mag dan weer niet?
Ga je ergens anders druk over maken.
quote:Op woensdag 3 november 2021 09:11 schreef suzi1 het volgende:
nee serieus, het is natuurlijk de manier hoe er fotoos worden geplaatst. het is niet dat zijn zoontje belachelijk wordt gemaakt, maar hoe ToT post.
verder is ToTGod en PaulMod![]()
Doe jij es normaal met je grote waffel.quote:Op woensdag 3 november 2021 09:23 schreef suzi1 het volgende:
doe jij nog een leuk muziekje. zie ik liever dan die stomme smiley
Flippie?quote:Op woensdag 3 november 2021 16:02 schreef Maanvis het volgende:
Waarom is er nog geen vrouwelijke ONZ mod?
Murp heeft een identiteitscrisisquote:Op woensdag 3 november 2021 16:02 schreef Maanvis het volgende:
Waarom is er nog geen vrouwelijke ONZ mod?
@murp ONZ MOET EEN VROUWquote:Op woensdag 3 november 2021 16:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Murp heeft een identiteitscrisis
Ik identificeer mijzelf als een zeehondquote:
quote:Op woensdag 3 november 2021 23:10 schreef suzi1 het volgende:
ja eentje die precies weet te bepalen wat wel en niet mag
Hee vandaag aflevering 2 van Star Trek Prodigy!quote:
Kloptquote:Op donderdag 4 november 2021 12:47 schreef Maanvis het volgende:
Modjes met name SwJ en Paul want jullie zitten hier vast achter, schobbejakken.
Haha leuk geintje hoor het scorebord van DTS kapot maken.
Foei!
Crewbashing! Note!!quote:Op woensdag 3 november 2021 16:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Murp heeft een identiteitscrisis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |