Wanneer mogen we weer? Of moet ik dat in CUL FB vragen?quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:48 schreef derLudolf het volgende:
[modbreak]Het is een slowchat, gaarne ook uw tempo hierop aanpassen [/modbreak]
Plz doquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wanneer mogen we weer? Of moet ik dat in CUL FB vragen?
Ik heb de modbreak wel eens gebruikt maar meestal is het in CUL niet nodig. Ik vind het zo bazig staan. Ik gebruikte wel eens [info] en die anderen. Hoe heetten die ook alweer. Staat in mijn notes.quote:Op zondag 29 augustus 2021 22:01 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb het de Lonae en LS nog nooit zien gebruiken
Ik doe even een snelle gastmod. Zou yvonne even vragen als ik jou wasquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wanneer mogen we weer? Of moet ik dat in CUL FB vragen?
Niet hier iigquote:Op zondag 29 augustus 2021 22:01 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb het de Lonae en LS nog nooit zien gebruiken
Ik ging altijd op zoek naar die ene groene variantquote:Op zondag 29 augustus 2021 22:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb de modbreak wel eens gebruikt maar meestal is het in CUL niet nodig. Ik vind het zo bazig staan. Ik gebruikte wel eens [info] en die anderen. Hoe heetten die ook alweer. Staat in mijn notes.
Ja, die vond ik ook wel vriendelijk doch opvallend. Er zijn er vier: geel, rood, blauw en groen. Maar wat welke is wist ik nooit. Hence de aantekeningen in mijn notes.quote:Op zondag 29 augustus 2021 22:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ging altijd op zoek naar die ene groene variant
🤠quote:Op zondag 29 augustus 2021 22:10 schreef derLudolf het volgende:
[error] error[/error]
[validation] validation[/validation]
[warning]warning [/warning]
[success] success [/success]
[info] inf[/info]
[modbreak] modbreak [/modbreak]
Ik had nog geen gelegenheid kunnen vinden om 'm eens passend toe te passen...quote:
Ik wel, maar voor de lieve vrede achter niet gedaan.quote:Op zondag 29 augustus 2021 22:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik had nog geen gelegenheid kunnen vinden om 'm eens passend toe te passen...
Hehehequote:Op zondag 29 augustus 2021 22:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik wel, maar voor de lieve vrede achter niet gedaan.
Zo jammer dat het uitgerekend hier moet. Niet boos, enkel teleurgesteld.quote:Op zondag 29 augustus 2021 22:17 schreef borisz het volgende:
Wel fijn dat Ludolf het even voor doet. Ik heb nog nooit een modbreak gebruikt.
Er schijnt nog wel een vacature te zijn hierquote:Op zondag 29 augustus 2021 22:21 schreef Vanyel het volgende:
Whoa, je zou er mod voor worden.
Elke dag slingers
Mja, zonder die hotte collega's is daar toch ook geen hol aan.quote:Op zondag 29 augustus 2021 22:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Er schijnt nog wel een vacature te zijn hier
Poe ik heb er zoveel aangeschreven de laatste dagen dat ik dat eigenlijk even niet durf te zeggen....ik kom er nog op terug!quote:Op zondag 29 augustus 2021 22:23 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Sarabi volgens mij heb ik het al een keer gevraagd, maar ik ben het antwoord vergetenhadden jullie nog wat verkocht aan die biertent in Utrecht?
Altijd leukquote:Op zondag 29 augustus 2021 22:32 schreef Barreltje het volgende:
En ik geloof dat ik nog bier van sarabi moet bestellen
Etenquote:Op zondag 29 augustus 2021 22:36 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben een dappere... Nu maar eens kijken hoe ze vannacht ons huis achter laten. Welterusten!
Haha ja kei leuk. Wij hebben voor een foto wel van die lange leren jassen en rare helmen opgehad. Maar ik kan die foto niet posten want er staan ook andere mensen op. Maar het was hilarisch.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:25 schreef Blues het volgende:
[..]
Wij kwamen ze ooit op Texel tegen, zo'n groep
[ afbeelding ]
Ja het was wel wat nat ja. Niet zo nat als in Spa gelukkig! Maar we moesten aan het einde wel even opdrogenquote:Op zondag 29 augustus 2021 20:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Was het bij jullie ook zo nat als in Spa?
Van de week reden er ook een stel door het dorp, mét helmpje.
Ik snap niks van deze postquote:Op maandag 30 augustus 2021 07:28 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Kantoor vandaag.
Online natuurlijk, en einde sprint, dus ik zou niet weten wat ik zou kunnen gaan doen. Gister de mail van afgelopen 2 weken al even gelezen en weggegooid.
Stand-up is tegen 10u dus tot die tijd..dan maar.
En daarna waarschijnlijk ook, maar dan onder het mom van retro en sprintreview. Altijd fijn, zo'n lekker nuttig gevoel op de werkdag.
In mijn uppie thuis heb ik geen idee of er werk ligt dat utigevoerd zou kunnen worden (waarschijnlijk niet) en dus ga ik zitten niksen. Mijn collega's spreek ik pas tegen 10u. Misschien hoor ik dan dat er werk is dat ik zou kunnen doen (waarschijnlijk niet). En dan gaan we de rest van de dag vooral besteden aan vergaderen (navelstaren).quote:
Met je beschrijving van werk snap ik dat wel jaquote:Op maandag 30 augustus 2021 07:37 schreef sigme het volgende:
Dit is allemaal hobby:
[ afbeelding ]
Ik vind hobby leuker dan werk.
Kun je je verhaal niet updaten? Is er nog geschreeuwd uit venstertjes?quote:Op maandag 30 augustus 2021 07:51 schreef sigme het volgende:
Vroeger ging ik dan nog wel eens m'n e-mail opruimen. Maar bij deze werkgever heb je ongelimiteerd e-mailruimte, dus opruimen hoeft niet meer. Dus mik ik alle mail af en toe in een map die 'oude ongesorteerde mail' heet. Klaar.
Wat ik ook wel eens deed was een klein scriptje programmeren in VBA, wat dan in excel een sheet maakt met allemaal kleurtjes die steeds veranderen. Maar ik heb nooit meer VBA nodig, en dat scriptje is natuurlijk ook wat flauw, en bovendien zit ik thuis dus is er weinig reden om te doen alsof ik wat anders aan het doen ben dan lekker internetten met internetvriendjes.
Minder smerigquote:Op maandag 30 augustus 2021 08:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zo’n maandagochtend. Opstarten met kittens knuffelen![]()
Maar ja.. alles heeft diarree, kattenbakken worden zwaar belast dus er was een nachtelijk protest: geplast op de vloer. Snel genoeg weggepoetst![]()
Meteen de bakken verschoond (diarree spetters overal), loeizware nieuwe zak niet klontvormend grit aangesleept (stom spul, maar nodig bij kittens). Intussen dartelde de vierling trap op trap af
![]()
Even de kitten kamer verder nakijken want diarree = soms wat aan kontjes of pootjes meenemen de kamer in *poetspoets*… om er daarna achter te komen dat eentje ook wat lading op de beklede trap had verloren![]()
Maakt niet uit, kan mooi mee met de schrobbeurt van de krabpaal… want ook daar stront.
Alles schoon en fris![]()
Laten we de krabpaal wat verder van de bak afzetten *schuif*
Daar lag ook een kleedje wat meteen meeschoof. Helaas vond ik daaronder -te laat- nog een ander protest… drol. Waar ik de net gepoetste krabpaal fijn doorheen had geschoven![]()
Hoe was jullie ochtend?
Bwehehehe.quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:36 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Minder smerig![]()
(Maar ik mag zaterdag weer, dus aangezien ik nu moest gniffelen, zal ik wel 3 honden met haemmoragische diarree in mijn opname krijgen ofzo)
Vooral wat rustiger en minder gepoets.quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
Maar ja.. alles heeft diarree, kattenbakken worden zwaar belast dus er was een nachtelijk protest: geplast op de vloer. Snel genoeg weggepoetst![]()
Meteen de bakken verschoond (diarree spetters overal), loeizware nieuwe zak niet klontvormend grit aangesleept (stom spul, maar nodig bij kittens). Intussen dartelde de vierling trap op trap af
![]()
Even de kitten kamer verder nakijken want diarree = soms wat aan kontjes of pootjes meenemen de kamer in *poetspoets*… om er daarna achter te komen dat eentje ook wat lading op de beklede trap had verloren![]()
Maakt niet uit, kan mooi mee met de schrobbeurt van de krabpaal… want ook daar stront.
Daar lag ook een kleedje wat meteen meeschoof. Helaas vond ik daaronder -te laat- nog een ander protest… drol. Waar ik de net gepoetste krabpaal fijn doorheen had geschoven![]()
Hoe was jullie ochtend?
Mijn ochtend was gelukkig minder smerig.quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
![]()
Hoe was jullie ochtend?
Is het zo erg momenteel? Wij moeten nog op pad, en de planning van de tuin-update hangt er vanaf, maar ik krijg er steeds meer een hard hoofd in..quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb allemaal kleine klusjes vandaag voor werk en privé. Later vandaag nog even voor tuintegels kijken. We blijven hoop houden dat we nog wat geleverd kunnen krijgen dit jaar. We worden steeds minder kieskeurig.
Het is echt hopeloos. Alles dat we vinden is uitverkocht. Volgens onze tuinmeneer krijgen zijn klanten die wel iets kunnen vinden het ook nooit volgens afspraak maar meestal weken later.quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:52 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Is het zo erg momenteel? Wij moeten nog op pad, en de planning van de tuin-update hangt er vanaf, maar ik krijg er steeds meer een hard hoofd in..
Chloor en nagelborsteltje werkte verrassend goed.quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mijn ochtend was gelukkig minder smerig.
Hoe krijg je de krabpaal goed schoon?
Ach Nika. Die moet gewoon normaal doen en etenquote:Op maandag 30 augustus 2021 09:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Dan ben je meteen klaarwakker poep overal brrrrr
Na de opleving zaterdag is er bij Nika nog geen brokje ingegaan, wel natvoer gelukkig
En geen idee of het terug te kijken is, maar gisteravond een hele goede nieuwe serie op bbc gekeken, Vigil. Van de makers van Line of Duty en andere hele goede series. Enige probleem dat ik er mee heb is dat het op een onderzeeër afspeelt en ik krijg zelfs op de bank een claustrofobisch gevoel
quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:56 schreef Sarabi het volgende:
Willen jullie trouwens vanmiddag voor ons duimen? Dan hebben we een spannend gesprek.
Mooie filmquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:06 schreef Blues het volgende:
Poeptiedoe Cat dat was ff een shitochtend
Wij laat uit bed, want langgggggggg doorgepraat vannacht over dingesgrotemoeii hoe gaat het nu eigenlijk met mij.
En straks naar de film! Zooooooo lang geleden
https://www.pathe.nl/film(...)AQsilLMaAkudEALw_wcB
@:Kaatje1 ik hou het in gedachten die serie. We hebben nu een maandje HBO voor ook een paar geweldige series; The white lotus, succesion
Het is echt drama nu hoor. Afgelopen zaterdag vroegen we om 6 tegels bij een tegelhandel. Alle 6 niet te krijgen. Ik heb nu een webshop gevonden die wel kan aangeven wanneer dingen weer in productie gaan (met slag om de arm) dus dat is al heel wat. Ik koop liever bij een tegelhandel maar we zijn niet zo kieskeurig meer.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:15 schreef fietsie het volgende:
Wat dat betreft ben ik wel blij met een betonhandel in het dorp die ook zelf (op een andere lokatie) produceert... die konden iig precies aangeven wat wanneer te krijgen was.
Nohquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh dat voorspeld veel goeds. Bij ons moet de tuin en de oprit ook opnieuw aangelegd worden.
Ik weet niet of ik het een tijdje terug verteld heb maar toen was onze Loebes heel ziek. Leverontsteking, alvleesklier ontsteking en bloedarmoede.
Deze week vond ik hem weer wat sloom, veel hijgen. Maar nu begon hij gisteren en vandaag weer moeilijk te doen met eten. En zo begon het de vorige keer ook. Dus da gebeld. Om 18:00 kunnen we terecht… ons ongelukswoefje
Ik duim(de) voor jullie, ben benieuwd hoe het gegaan is!quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:56 schreef Sarabi het volgende:
Willen jullie trouwens vanmiddag voor ons duimen? Dan hebben we een spannend gesprek.
Dankjewelquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:53 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik duim(de) voor jullie, ben benieuwd hoe het gegaan is!
Echt? Wij kregen tegels zonder enig probleem binnen 2 weken geleverd...quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het is echt hopeloos. Alles dat we vinden is uitverkocht. Volgens onze tuinmeneer krijgen zijn klanten die wel iets kunnen vinden het ook nooit volgens afspraak maar meestal weken later.
Ochquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh dat voorspeld veel goeds. Bij ons moet de tuin en de oprit ook opnieuw aangelegd worden.
Ik weet niet of ik het een tijdje terug verteld heb maar toen was onze Loebes heel ziek. Leverontsteking, alvleesklier ontsteking en bloedarmoede.
Deze week vond ik hem weer wat sloom, veel hijgen. Maar nu begon hij gisteren en vandaag weer moeilijk te doen met eten. En zo begon het de vorige keer ook. Dus da gebeld. Om 18:00 kunnen we terecht… ons ongelukswoefje
Fijn dat het daar beter gaat.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ochduimen zijn aan t werk en hopelijk zijn de uitslagen net zo goed als die van Nika.
Die wilde alleen nog maar natvoer (tuurljk) maar ik had ook brokjes gehaald voor “fussy cats” en dat is ze. Misschien is er ook zoiets voor honden? Mijn DA kende het niet die kwam met wat anders aan wat ze niet blieft
Oh bah, da’s echt ellendigquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Fijn dat het daar beter gaat.
Loebes is niet fussy. Ik vermoed dat hij misselijk is. Vanochtend begon hij ook enorm te smakken toen ik vroeg of hij ontbijt wilde.
Prachtige film, geweldig gespeeldquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:23 schreef Sarabi het volgende:
Mooie filmen heftig, maar dat kan ook komen doordat ik er middenin zit nu.
Ja, 65 en 40 vierkante meter. Maar al voor we het over aantallen hebben, wordt er al gezegd dat er niet geleverd kan worden.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:07 schreef Vanyel het volgende:
Zoveel nodig?
Wij konden niet ook krijgen wat we eigenlijk wilden, maar optie 2 was hier geen probleem.
Hopelijk krijg je zometeen goed nieuwsquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Fijn dat het daar beter gaat.
Loebes is niet fussy. Ik vermoed dat hij misselijk is. Vanochtend begon hij ook enorm te smakken toen ik vroeg of hij ontbijt wilde.
Ja jij kijkt dan wel heel anders naar sommige dingenquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:23 schreef Blues het volgende:
[..]
Prachtige film, geweldig gespeeldik pinkte een paar tranen weg.
Ik merk dat ik het professioneel bekeek in het begin... kloppen de fases etc etc lastig loslaten als je zoveel jaar met dementerenden hebt gewerkt.
Als je het vanuit het perspectief van familie bekijkt en dat dan ook nog eens in je eigen familie gebeurt is uiteraard aangrijpend en herkenbaar. Zo moeilijk ook
Mazzelaarquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:57 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Echt? Wij kregen tegels zonder enig probleem binnen 2 weken geleverd...
. We hebben dan ook hele simpele betontegels en klinkers uitgezocht..quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mazzelaar![]()
Hoe is het met de katten?
Lekkerrrrquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:17 schreef Lonaa het volgende:
JongOns, de zon schijnt en er is bier en snacks en uitzicht.
Geefquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:17 schreef Lonaa het volgende:
quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:06 schreef AnneX het volgende:
Wat een gedoe met de beestjes, de katten en de hond.![]()
Sterkte met het zorgen voor de dieren.
Zojuist werd de Hoofdprijs geleverd: mét uitleg van de monteur én de manual voor alle opties: een stabiele hometrainer.
Plaatje: https://www.betersport.nl(...)pEAQYAiABEgJHFvD_BwE
Hoe laat verwacht je ons?quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:17 schreef Lonaa het volgende:
Mooi ding!quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:06 schreef AnneX het volgende:
Wat een gedoe met de beestjes, de katten en de hond.![]()
Sterkte met het zorgen voor de dieren.
Zojuist werd de Hoofdprijs geleverd: mét uitleg van de monteur én de manual voor alle opties: een stabiele hometrainer.
Plaatje: https://www.betersport.nl(...)pEAQYAiABEgJHFvD_BwE
quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Urine onderzoek gehad. Hadden we al opgevangen tijdens het wandelen. En er zit bloed in zijn urine. Net bloedtest gedaan. Waarvan we nu wachten op de uitslag.
Hij is niet happy :’)
Ochquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Urine onderzoek gehad. Hadden we al opgevangen tijdens het wandelen. En er zit bloed in zijn urine. Net bloedtest gedaan. Waarvan we nu wachten op de uitslag.
Hij is niet happy :’)
Je treft het wel vandaag.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
Altijd naar als beestjes niet fit zijn. Konden ze maar vertellen wat ze voeldenSterkte ermee.
Hier woonkamerverbouwing… want stront onder de bank![]()
Natuurlijk ook net naast een pootje… waardoor het een mooie smeer werd toen ik de bank versjouwde.
Verder zijn de kittens wel leuk hoor.
Vandaag topdag ja. Sinds ze diarree hebben ben ik elke dag wel met doekjes in de weer, maar vandaag was het smeer…igquote:
Moet je je indenken dat je die robot aanzet.. en even iets gemist bentquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vandaag topdag ja. Sinds ze diarree hebben ben ik elke dag wel met doekjes in de weer, maar vandaag was het smeer…ig![]()
Roomba intussen ook van streek, die moest even van zijn plek af
Ja het zit me ook echt niet lekker hoor.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat rottig @:Thinkk-Pinkk dat je nu nog geen zekerheid hebt
Ohhhh ieeuuww robotding met drollen door het huis.
Zo, net even de stof voor een broek uitgeknipt, woensdag verder ermee. Heb wat wijzigingen aan het patroon gedaan en als dat werkt heb ik een tweede perfect patroon voor een lange broek
Waarom denk je dat ik de hele dag met doekjes rondrenquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Moet je je indenken dat je die robot aanzet.. en even iets gemist bent![]()
Daar ben ik wel eens bang voor
Echt?quote:
Oooohquote:
Welverdiend!quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:20 schreef minilot het volgende:
Een lovende review van mijn grotIk ben in mijn nopjes, @:Candaasje!
Ahhh.........quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ach, in ruil had ik ook dit![]()
[ afbeelding ]
Ze deden er een aantal weken over maar schoot is nu oké
Niet te zoet?quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nieuwe alcoholvrije trappistenbiertje van de Koningshoeve is ook top trouwens. Allereerste überhaupt alcoholvrije trappistenbiertje.
Nee, althans niet voor mij.quote:
Ken je deze webshop?quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee, althans niet voor mij.
Hij heeft wel een hele zachte afdronk. Maar dat is denk ik toch omdat er geen alcohol in zit. Die had van mij best iets meer mogen hebben. Maar ik ben er verder positief over.
Ik hou van biertjes maar gezien ik geen alcohol meer drink heb ik de skuumkoppes enzo best moeten missen.
Een alcoholvrije skuumkoppe dat zou nog eens feest zijn
Dank voor de link. Ik drink alleen echt 0,0 trouwens. Dan is de keus toch heel wat minder.quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ken je deze webshop?
https://www.ondernulpuntvijf.com/
Je hebt tegenwoordig best veel keuze
Wat zo heet omdat de Romeinen het in hun schoenen deden tegen zere voetenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:28 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Nu weer in het piedaterre. Ook altijd fijn. Wel stom dat het slot op de brievenbus os vastgeroest, dus nu weet ik niet of er post is. Morgen maar wat slot-olie mee
Ochtendfoto van gistermiddag.
Moeilijk fotografeerbaar vind ik dit ding.
[ afbeelding ]
Het is Bijvoet.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:45 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Wat zo heet omdat de Romeinen het in hun schoenen deden tegen zere voeten
Kloptquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 06:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dank voor de link. Ik drink alleen echt 0,0 trouwens. Dan is de keus toch heel wat minder.
Het kan zo simpel zijnquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:45 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Wat zo heet omdat de Romeinen het in hun schoenen deden tegen zere voeten
Kan ie nu de langetermijneffecten van corona afwachten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:56 schreef sigme het volgende:
Ik heb een collega die zich niet wou laten vaccineren "want in Engeland worden gevaccineerden juist veel opgenomen" (of iets dergelijks). Hij wou de lange termijneffecten eerst wat afwachten.
Die is nu ziek. En ja, het blijkt corona. Wat moet ik daar nu van vinden?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kan ie nu de langetermijneffecten van corona afwachten.
Maar ik ben ook niet zo'n goed persoon
Stom. Gewoon oer-stom. Ik vind dat, tenminste.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:56 schreef sigme het volgende:
Ik heb een collega die zich niet wou laten vaccineren "want in Engeland worden gevaccineerden juist veel opgenomen" (of iets dergelijks). Hij wou de lange termijneffecten eerst wat afwachten.
Ziek zijn is een keuze?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:56 schreef sigme het volgende:
Uiteraardquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:56 schreef sigme het volgende:
Ook geen 20% kan op trombosequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ziek zijn is een keuze?
Er is al eerder gezegd dat de kans bijzonder groot is dat je covid krijgt als niet-gevaccineerde. Misschien niet dit jaar, maar dan toch echt wel binnen 2 jaar. Ik zou dat risico niet hebben willen lopen met 20% kans op long covidEr is geen 20% kans op langdurige gevolgen van het vaccin.
Nee, die kans is met een vaccin te verwaarlozen. Maar mensen zijn nooit zo goed in het inschatten van risico's.quote:
Welke zon?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:10 schreef Isabeau het volgende:
Heb al bijna mijn to do lijstje afgevinktVanmiddag nog naar de kapper en nu nog brieven posten. En boodschappen doe. En dan wordt het twijfelen tussen WoW spelen of naar buiten in de zon
Ja, nou....er is hier zo'n groot geel ding in de lucht dat af en toe extra licht geeft tussen de wolken door. Nu weerquote:
De menselijke intuïtie zegt "risico = risico". Wat wel waar is, maar volstrekt onbruikbaar.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, die kans is met een vaccin te verwaarlozen. Maar mensen zijn nooit zo goed in het inschatten van risico's.
* Tele6 zit in trui met theequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, nou....er is hier zo'n groot geel ding in de lucht dat af en toe extra licht geeft tussen de wolken door. Nu weer
Ja, en ik denk dat je covid per ongeluk op loopt, maar als je ziek wordt van een vaccinatie dan heb je daar helemaal zelf voor gekozen. Zal dat ook meespelen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:13 schreef sigme het volgende:
De menselijke intuïtie zegt "risico = risico". Wat wel waar is, maar volstrekt onbruikbaar.
Ik wil best heel vriendelijk vragen om over héél Nederland te schijnenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:13 schreef Tele6 het volgende:
* Tele6 zit in trui met thee
Leuk, zo'n zon.
Dat is liefquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil best heel vriendelijk vragen om over héél Nederland te schijnenAls ie dan hier ook maar blijft.
Als 'ie langdurig uitvalt zijn we 'm kwijt - het is een huurling.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Vraag hem over een jaartje trouwens eens naar de langetermijneffecten van Corona
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:17 schreef sigme het volgende:
Als 'ie langdurig uitvalt zijn we 'm kwijt - het is een huurling.
Maar de kans op echt zware schade / langdurige gevolgen is nou ook weer niet zo groot, veruit de meeste mensen komen er echt af met een griep. "Griepje" blijf ik een rare vergelijking vinden, griep is een zware en gevaarlijk en relatief dodelijke ziekte, griepjes bestaan niet in mijn woordenboek. Dat zijn katers en verkoudheden en schoolziektetjes.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat zijn katers en verkoudheden en schoolziektetjes.
Van mijn collega's begrijp ik dat er ook mensen zijn die opgenomen worden via de SEH, en daar weigeren op corona getest te worden "want die ziekte bestaat niet, vertel me nou wat ik echt heb" en dat als zo iemand daarna alsnog naar de isoleer op de IC moet, daar beademd moet worden enz enz er nog zijn die stellen dat ze iets anders hebben, maar heel zeker niet corona...quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik roep al sinds dit allemaal begon dat mensen onnozel zijn met hun 'het is maar een griepje'. Krijg maar eens echt de griep ipv een bovenste luchtweginfectie met een snotterneusje.
Kijk dat zijn de mensen die het snappen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Van mijn collega's begrijp ik dat er ook mensen zijn die opgenomen worden via de SEH, en daar weigeren op corona getest te worden "want die ziekte bestaat niet, vertel me nou wat ik echt heb" en dat als zo iemand daarna alsnog naar de isoleer op de IC moet, daar beademd moet worden enz enz er nog zijn die stellen dat ze iets anders hebben, maar heel zeker niet corona...
"Als Corona niet bestaat, bent u ook niet ziek en kunnen we u dus ook niet behandelen. We zullen uw partner vragen u voor 16:00 op te halen."quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Van mijn collega's begrijp ik dat er ook mensen zijn die opgenomen worden via de SEH, en daar weigeren op corona getest te worden "want die ziekte bestaat niet, vertel me nou wat ik echt heb" en dat als zo iemand daarna alsnog naar de isoleer op de IC moet, daar beademd moet worden enz enz er nog zijn die stellen dat ze iets anders hebben, maar heel zeker niet corona...
Ik heb alleen dat laatste gedeelte meegekregen.....quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:35 schreef fietsie het volgende:
Wellicht ook meegekregen uit het nieuws (ik weet niet hoe ver Fries nieuws reikt) dat er hier bij de ROC's voorlichting over vaccinatie is gestart, en dat daarbij gewoon doodleuk wappie-vertegenwoordigers de school binnendrongen, de geluidsinstallatie overnemen en hun bral begonnen te spuwen, en ook minderjarigen meelokten van het schoolterrein af om ze daarna te intimideren met "feiten"....
Ja, titel gelezen, maar betaalartikel van dvhn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:35 schreef fietsie het volgende:
Wellicht ook meegekregen uit het nieuws (ik weet niet hoe ver Fries nieuws reikt) dat er hier bij de ROC's voorlichting over vaccinatie is gestart, en dat daarbij gewoon doodleuk wappie-vertegenwoordigers de school binnendrongen, de geluidsinstallatie overnemen en hun bral begonnen te spuwen, en ook minderjarigen meelokten van het schoolterrein af om ze daarna te intimideren met "feiten"....
En dan heb je er ook nog die zeggen Gods wegen die ondoorgrondelijk zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:23 schreef fietsie het volgende:
Nou, als er iemand komt melden dat Gods wegen doorgrondelijk zijn zou ik toch wel echt op gaan passen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:48 schreef Blues het volgende:
[..]
En dan heb je er ook nog die zeggen Gods wegen die ondoorgrondelijk zijn.
Ik kijk nergens meer van op
Ik moet diegene nog eens ontmoetenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:49 schreef sigme het volgende:
Nou, als er iemand komt melden dat Gods wegen doorgrondelijk zijn zou ik toch wel echt op gaan passen.
Ook die fiets die je in je hoofd hebt?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Geen zon in Arnhem, kijk zo even in ede waar ik fietsen ga testen
Ja doe!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:11 schreef Isabeau het volgende:
Kapper niet meer geweest sinds de pandemie begon![]()
Oh, ik moet Jross straks nog vragen een foto te maken, doe ik voor en na
Ik las dit en ik dacht, hoe stop je een hele fiets in iemands hoofdquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Ook die fiets die je in je hoofd hebt?
Dit klinkt allemaal fantastischquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:51 schreef Blues het volgende:
Vandaag een nieuwe uitdaging voor een burnout hoofd die nu echt aan het herstellen is.
Straks naar het Kröller Muller museum rijden, daar tentoonstelling en beeldentuin bezoeken, door naar Herberg de boer'nkinkel voor een powernap, 5 gangen en een nachtje slapen met ontbijt.
Dit! @Bluesquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit klinkt allemaal fantastisch
Heel veel plezier samen.
Met het typen dacht ik hetzelfde.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:55 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik las dit en ik dacht, hoe stop je een hele fiets in iemands hoofd
Zat zelfs een (voormalige) huisarts bij van wie de big is afgenomen. Die heeft de meest idiote theorieën de wereld ingeslingerdquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:35 schreef fietsie het volgende:
Ik heb B sinds de vakantie niet meer gesproken. Hij komt donderdagavond hier, maar ik weet eigenlijk niet of we veel gaan pratenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:00 schreef Blues het volgende:
Hebben A en B en jij de vakantie al zo'n beetje geëvalueerd @:Tele6 vroeg ik me af?
Dat artsen allemaal super verstandige mensen zijn is een groot misvattingquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Zat zelfs een (voormalige) huisarts bij van wie de big is afgenomen. Die heeft de meest idiote theorieën de wereld ingeslingerd
Zwijgend naar een kop thee staren?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:04 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb B sinds de vakantie niet meer gesproken. Hij komt donderdagavond hier, maar ik weet eigenlijk niet of we veel gaan praten
... wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zwijgend naar een kop thee staren?
Herkenbaar jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat artsen allemaal super verstandige mensen zijn is een groot misvattingIk heb er te veel meegemaakt (in opleiding en in praktijk) waar je mond van open viel.
Ik zag vandeweek iemand met een -compleet zwarte- sleeve....quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:12 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Herkenbaar ja![]()
Mogguh allen! Ik ga zo mijn lange broek eens ruilen voor een korte, want mijn benen branden weg hier.
Vandaag een rustig dagje. Misschien nog even een keer naar Bled; vriend wil zwemmen als de zon blijft schijnen. Er schijnt daar ook een vegan café in een tattooshop te zijn. '2 espresso, een broodje hummus en een sleeve graag'.
Drastische cover-up of gewoon slim; makkelijk bij te werken over zoveel jaarquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zag vandeweek iemand met een -compleet zwarte- sleeve....
"mooi" zei ze. Ik had mn twijfels..quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:17 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Drastische cover-up of gewoon slim; makkelijk bij te werken over zoveel jaar
Veel plezierquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:51 schreef Blues het volgende:
Vandaag een nieuwe uitdaging voor een burnout hoofd die nu echt aan het herstellen is.
Straks naar het Kröller Muller museum rijden, daar tentoonstelling en beeldentuin bezoeken, door naar Herberg de boer'nkinkel voor een powernap, 5 gangen en een nachtje slapen met ontbijt.
Over smaak valt niet te twisten fietsquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
"mooi" zei ze. Ik had mn twijfels..
De huid reageerde nog flink, maanden na het zetten. Vervellen, in zwarte "flakes"quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:26 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten fiets![]()
Ik ben veel te wispelturig voor een tattoo. En te kritisch.
Uhuh. Heerlijk, die slaafjes.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:41 schreef fietsie het volgende:
O wauw, meestal zie je bij zo'n lopende band wel poetsstations waar je zelf kunt schoonmaken, maar daar hebben ze dus ook poetslaven voor binnenin de auto??
quote:U wordt ontvangen door uw eigen speciale cleanteam van Gelings wasstraat in Groningen, dat direct aan de slag gaat met het interieur van uw auto. Terwijl u geniet van een kopje thee of koffie ziet u hoe uw auto met de minuut schoner wordt.
Uw auto staat op één lopende band. De band is 5,5 meter breed en 35 meter lang. U kunt van het begin tot aan het einde meelopen en meekijken, met uw kopje koffie/ thee in de hand. Uw persoonlijke cleanteam zal binnen enkele minuten het interieur grondig schoonmaken. Ze maken hierbij gebruik van hoogwaardige en krachtige apparatuur.
De werkwijze
Er wordt veel zorg besteed aan het interieur van uw auto tijdens het schoonmaken. Voor een optimaal resultaat hanteren wij de volgende werkwijze:
We beginnen met de automatten. Zijn ze van stof, dan worden ze onder handen genomen door een machinale mattenklopper. Rubberen matten gaan in een speciale machine die ze met water en borstels bewerkt.
Het dashboard en de ramen worden grondig schoongemaakt.
Hierna zijn de deurdorpels aan de beurt. We reinigen de horizontale delen van de deuropeningen, zodat uw kleding schoon blijft bij het in- en uitstappen. Het hele interieur, inclusief kofferbak, wordt zorgvuldig gestofzuigd.
Uw auto ondergaat een laatste inspectie voordat u hem weer schoon terugkrijgt.
Ik ken iemand die een tattoo liet zetten in Turkijequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:31 schreef fietsie het volgende:
De huid reageerde nog flink, maanden na het zetten. Vervellen, in zwarte "flakes"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik zou echt nooit een tatoeage nemenIk wéét dat wat ik mooi vond toen ik 18, 20, 25 was. Dat vind ik nu niet mooi meer. En wat ik nu mooi vind, vind ik waarschijnlijk over 20 jaar vreselijk.
Was het RobinOok niet die zei: mensen laten afbeeldingen op hun lijf tatoeren die ze nog niet eens in de woonkamer aan de muur zouden willen hebben. Zo kijk ik nu naar elke tattoo en iets te vaak denk ik: dit klopt, dit wil je niet eens aan je muur. Maar goed, de meeste tatoeages lopen ook over van clichés en stomme afbeeldingen. Ik vond MeMo's tatoeages daar een verfrissende uitzondering op."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ohquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Uhuh. Heerlijk, die slaafjes.
[ afbeelding ]
[..]
Maar dan issie toch vast wel... enigzinds esthetisch?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
Eerste half jaar dat ik hem had ging mijn shirtje regelmatig omhoog
Ik kwam gisteren langs een e-bike testcenter in Lent bij Nijmegen. Er stond op het raam dat ze er 10 merken uit voorraad leverbaar hebben. Je zult al die dingen vast al eerder bij elkaar gegoogeld hebben maar misschien hebben ze daar wat. Ik moest iig aan je denken toen ik er langskwam.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Heel veel plezier @:Blues
@:Thinkk-Pinkk weten jullie al iets over de labuitslagen?
Ben ook weer thuis, had een afspraak van 45 minuten maar na 15 minuten was ik al klaar. Er kwam 1 fiets in aanmerking, maar die had kleine wielen en die fietste doodeng. Voormotor ben ik niet meer gewend. Mijn eerste fiets had dat en wat vond ik de fietsen daarna met middenmotor een verademing.
Hoef ook de ommelandse reis naar het testcenter van Gazelle niet te maken, want daar hebben ze 2 mogelijke fietsen maar die hebben hetzelfde, 1 is spuuglelijk en heeft kleine wielen en de ander is hetzelfde als waar ik nu op zat.
Morgen maar eens de diverse fietsenmakers bezoeken.
Welke is dat dan? Ik zie in Nijmegen deze Nieuwe Dukenburgseweg 9, 6534 AD Nijmegen, maar in Lent zie ik nietsquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:02 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren langs een e-bike testcenter in Lent bij Nijmegen. Er stond op het raam dat ze er 10 merken uit voorraad leverbaar hebben. Je zult al die dingen vast al eerder bij elkaar gegoogeld hebben maar misschien hebben ze daar wat. Ik moest iig aan je denken toen ik er langskwam.
Mocht je daarheen gaan, ben je hier welkom voor thee achteraf
Het heet Zoevers.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Welke is dat dan? Ik zie in Nijmegen deze Nieuwe Dukenburgseweg 9, 6534 AD Nijmegen, maar in Lent zie ik niets
En ik Bemmel zit Stella weet ik
Ik ken ze. Ben er nu achter wat fietsfabriekanten bedoelen met lage instap. Da's eigenlijk lage opstap. De stang naar het zadel toe is dan lager. En ik zoek iets waar je, rondom de trappers, lager opstapt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:14 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het heet Zoevers.
Op de site lijken ze alleen fietsen van Trek met een lage instap te hebben. Middenmotor.
Dan moet het frame lager gaan dan de trapas, met zo'n bocht erin, lijkt me?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ken ze. Ben er nu achter wat fietsfabriekanten bedoelen met lage instap. Da's eigenlijk lage opstap. De stang naar het zadel toe is dan lager. En ik zoek iets waar je, rondom de trappers, lager opstapt.
Daar had ik het over met een fietsenmaker en dat kan wel wanneer het niet je hoofdvervoer is en dat is het bij mij wel. Schijnt nog wel eens wat aan te mankerenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:21 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dan moet het frame lager gaan dan de trapas, met zo'n bocht erin, lijkt me?
[ afbeelding ]
... maar dan elektrisch.... lastig
Edit: is zelf een fiets met écht lage instap uitzoeken en 'm dan tot elektrisch laten verbouwen een optie?
Bijvoorbeeld deze werkplaats, maar er zijn er meer
Ik vraag me af of die fietsenmaker dat niet ook in eigenbelang zegt. Ik weet niet hoe goed ie is in het ombouwen van fietsen, en of het hem nog wat geld oplevert in vergelijking met het verkopen van een hele elektrische fiets met bijbehorend onderhoud.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Daar had ik het over met een fietsenmaker en dat kan wel wanneer het niet je hoofdvervoer is en dat is het bij mij wel. Schijnt nog wel eens wat aan te mankeren
Dat ombouw bedrijf zit hier om de hoek dus zou het ook hun vragen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:56 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die fietsenmaker dat niet ook in eigenbelang zegt. Ik weet niet hoe goed ie is in het ombouwen van fietsen, en of het hem nog wat geld oplevert in vergelijking met het verkopen van een hele elektrische fiets met bijbehorend onderhoud.
En hij blinkt weer van binnen en van buitenquote:
Ik kan me voorstellen dat je een fiets met een stevig frame nodig hebt inderdaad. Nou kan het sowieso geen kwaad om een fiets met een stevig frame te hebben als je stabiel en veilig wilt fietsen, dus dan weet je dat gewoon als je op zoek gaat naar een lage-instap-fietsquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat ombouw bedrijf zit hier om de hoek dus zou het ook hun vragen.
Mijn zus heeft het een aantal jaren geleden laten doen door een tegensputterende fietsenmaker. Toen waren er nog geen electrische vouwfietsen. Als ik het goed onthouden heb had het met kracht op materiaal te maken. En zij had er best veel problemen mee maar had 'm ook niet dag in dag uit nodig, alleen wanneer ze met roeiers mee moest fietsen.
Lijkt wel een lelijke kopie van de Gazellequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:22 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb een écht poepdure lage-instap-e-bike voor je gevonden, @:Kaatje1
Zonder elektrisch is ie ¤1500, met is ie ¤3600
Ik begrijp vooral, van onze fietsenmaker, dat de accu’s verreweg het meest dure onderdeel is. Daarna de motorquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:22 schreef Tele6 het volgende:
Dacht precies hetzelfde toen ik daar langs kwam van de weekquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:02 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren langs een e-bike testcenter in Lent bij Nijmegen. Er stond op het raam dat ze er 10 merken uit voorraad leverbaar hebben. Je zult al die dingen vast al eerder bij elkaar gegoogeld hebben maar misschien hebben ze daar wat. Ik moest iig aan je denken toen ik er langskwam.
Mocht je daarheen gaan, ben je hier welkom voor thee achteraf
Ja, die ken ik. Kleine wielen (nog kleiner dan ik vandaag had). Lijkt ook op de gazelle die ik net zo spuuglelijk vindquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:22 schreef Tele6 het volgende:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:32 schreef Tele6 het volgende:
@:Isabeau jij was het toch die de spraakfunctie van je Google-toetsenbord aan het uittesten was een tijd geleden?
Ik kwam er gisteren achter dat het Google-spraaktoetsenbord niet vloekt![]()
Test: f*** s*** poep schijt k** t***** tyfus. Beetje selectief ook nog dus. Waarom t***** wel en tyfus niet? Waarom s*** wel en poep/schijt niet?
Het zit je niet mee op fietsgebied zegquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Van @:Anthraxx z'n lijst kwam er voor mij maar 1 in aanmerking en die batavus heb ik vanochtend afgekeurd.
Vergeet ook niet dat ik een fietsenmaker in de buurt moet hebben. Kan zo'n ding niet zomaar achterop een auto zetten als er iets mee is. Achterband plakken is nl niet zelf te doen (als ik dat al kon). Daarom (en niet alleen daarom) valt voor mij de grootste dealer in de omgeving af. De werkplaats heeft een 3 weken wachttijd, ze doen niet aan ophalen en is met de bus vanaf mijn huis met overstap best een reis, geloof dat ik sneller in Utrecht ben.
Ik noemde mezelf gisteren een sukkel in m'n dagboekapp, en daar was Google het niet mee eens -> s*****. Toen heb ik nog wat woorden getestquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik had nog niet vloekend ingesproken, dus had dit nog niet ontdekt. Ik gebruik het inmiddels regelmatig voor inspreken van mijn dagboekapp in bed
Ik heb ook de grootste lol in World of Warcraft met de parental language setting. Dus dan kan je ook geen vloekwoorden en zo lezen. Ik heb op die manier zelfs nieuwe vloekwoorden geleerd waarvan ik serieus niet wist dat het een 'slecht' woord was (Nip, bijvoorbeeld!). En als je Nederlands tegen iemand typt kan het ook mis gaan, zoals: 'Je **** hier wel naar toe komen'
Zou een moederfiets iets zijn? Die hebben dat vaak omdat het makkelijker manoeuvreert. wellicht een zoektocht waard?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ken ze. Ben er nu achter wat fietsfabriekanten bedoelen met lage instap. Da's eigenlijk lage opstap. De stang naar het zadel toe is dan lager. En ik zoek iets waar je, rondom de trappers, lager opstapt.
Ik zou trouwens liever een lelijke fiets hebben dan geen fiets....quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, die ken ik. Kleine wielen (nog kleiner dan ik vandaag had). Lijkt ook op de gazelle die ik net zo spuuglelijk vind
Ik moet zeggen, ik heb twee fietsen en beide zijn niet mooi.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik zou trouwens liever een lelijke fiets hebben dan geen fiets....
Ik vind die van mij wel mooi:quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:55 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, ik heb twee fietsen en beide zijn niet mooi.
Ik zou mijn stadsfiets hier zelfs omschrijven als lelijk. Jaren-negentig-mintgroen, met bijpassende roestvlekken en mooie vaalroze fietstassen
Dat is inderdaad een mooie en ook bijzondere fietsquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:57 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik vind die van mij wel mooi: [ afbeelding ]
Je moet haast op de dieplader bordjes gaan letten met dat dingquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:22 schreef Tele6 het volgende:
Daar zou ik een trap bij nodig hebben om erop te komen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:57 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik vind die van mij wel mooi: [ afbeelding ]
Nou, dat is idd een mooie fietsquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:04 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van de fabriek.
Ik vind de mijne ook nog steeds mooi. Laatst moest ik nieuwe banden, en heb ik weer witte bandjes gehaald.
Al is dit wel een erg leuke fietsquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:04 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van de fabriek.
Ik vind de mijne ook nog steeds mooi. Laatst moest ik nieuwe banden, en heb ik weer witte bandjes gehaald.
Nee helaas, ik denk ook ergens dat we dat vandaag niet horen als ze het bij het lab moeten uitzoeken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Heel veel plezier @:Blues
@:Thinkk-Pinkk weten jullie al iets over de labuitslagen?
Ben ook weer thuis, had een afspraak van 45 minuten maar na 15 minuten was ik al klaar. Er kwam 1 fiets in aanmerking, maar die had kleine wielen en die fietste doodeng. Voormotor ben ik niet meer gewend. Mijn eerste fiets had dat en wat vond ik de fietsen daarna met middenmotor een verademing.
Hoef ook de ommelandse reis naar het testcenter van Gazelle niet te maken, want daar hebben ze 2 mogelijke fietsen maar die hebben hetzelfde, 1 is spuuglelijk en heeft kleine wielen en de ander is hetzelfde als waar ik nu op zat.
Morgen maar eens de diverse fietsenmakers bezoeken.
Ohhh je omschrijft mijn schoonoudersquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:06 schreef Candaasje het volgende:
Oh jongens, we hebben nieuwe, typisch NLse buren op de camping. 2 koppels 65plussers met beide een caravan, voortent, luifel, 37 kleedjes op de grond, een koelkastje, Senseo, tvschotel, wasdroogmolen en natuurlijk fietsen.
Ik vond mijzelf en vriend al lekker burgerlijk, maar dit is echt genot en kromme tenen tegelijkertijd
Waarom verklaren je collega's je voor gek omdat je een goede fiets hebtquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb twee fietsen. Een Batavus net 8 versnellingen. Super fijne fiets. En dan nog een Batavus mambo met 7 versnellingen waarvan de bagagedragers een onderdeel is van het Frans. Goed stevig voor de post.
Collega’s verklaren me voor gek met een goede fiets. Maar ik trap mijn knieën tenminste niet verrot
Beste bouwjaarquote:
Je beschrijft "we zijn er bijna"quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:06 schreef Candaasje het volgende:
Oh jongens, we hebben nieuwe, typisch NLse buren op de camping. 2 koppels 65plussers met beide een caravan, voortent, luifel, 37 kleedjes op de grond, een koelkastje, Senseo, tvschotel, wasdroogmolen en natuurlijk fietsen.
Ik vond mijzelf en vriend al lekker burgerlijk, maar dit is echt genot en kromme tenen tegelijkertijd
We zijn er bijnaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:06 schreef Candaasje het volgende:
Omdat een fiets bij de post gemiddeld 3 keer per week niet al te subtiel omver klettert.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom verklaren je collega's je voor gek omdat je een goede fiets hebt
Dan moet je juist een goede fiets hebben lijkt me!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Omdat een fiets bij de post gemiddeld 3 keer per week niet al te subtiel omver klettert.
De mijne ook. Hebben wij dezelfde schoonouders?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ohhh je omschrijft mijn schoonouders
Vaak zijn die busjes van de mensen zelf. Stickers moeten ze ook zelf kopen. Daarom kiezen ook velen ervoor om met witte busjes te rijden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:16 schreef fietsie het volgende:
Je zou als naieve buitenstaander toch ook verwachten dat als de pakketdienst busjes van de baas heeft, de enveloppenbrigade gewoon een stel trappers van de baas heeft.
De bezorger van Domino's fietst toch ook niet op de vouwfiets van z'n zus?
Heb jij....met mijn broer?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:16 schreef Candaasje het volgende:
De mijne ook. Hebben wij dezelfde schoonouders?
Jaaaa ik vraag mij wel meer dingen af binnen dit bedrijf…quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:16 schreef fietsie het volgende:
Je zou als naieve buitenstaander toch ook verwachten dat als de pakketdienst busjes van de baas heeft, de enveloppenbrigade gewoon een stel trappers van de baas heeft.
De bezorger van Domino's fietst toch ook niet op de vouwfiets van z'n zus?
Het is wel wat vreemd, maar ook wel gezelligquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:21 schreef Candaasje het volgende:
En jouw broer dan weer met mij én TP .....
Jij lijkt ook niet echt op mijn schoonzus.... ben jij een of andere verloren bastaarddochter?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is wel wat vreemd, maar ook wel gezelligDan moet TP mijn reeds bekende schzus zijn, want jou heb ik al ontmoet en je lijkt er voor geen meter op.
Wij zijn anders heel leuk hoor! Tsskquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gelukkig is dat allemaal duidelijk geen familie van mij
Dan zijn jullie duidelijk niet mijn schoonzussen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:21 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Wij zijn anders heel leuk hoor! Tssk
Eeuwige herfstquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
Het is morgen gewoon al september![]()
Waar is die zomer gebleven?
weken? maanden?quote:
Heeft @minilot d'r kersttopic al klaar staan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
Het is morgen gewoon al september![]()
Waar is die zomer gebleven?
Van baustelle naar baustelle racen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:01 schreef derLudolf het volgende:
Wat rijdt de Autobahnen toch heerlijk, nog maar even van genoten nu het nog kan. Motorblok even goed warm gestookt.
Leukquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zondagmiddag beer&hepkes wandelingOok biertje bij de @:sarabi brouwerij natuurlijk.
Bwehehehe. Is goedquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk
Laat je nog wel een paar keer vallen hoe goed het bier van Milky Road is
Geen last van gehad. Wel van een Nederlandse priusrijder die vond dat ie hem zonder richting te geven met 110 op links kon gooien.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:13 schreef z80 het volgende:
[..]
Van baustelle naar baustelle racen.
En er word eindelijk een . achter de . gezet.
Mjah maar dat denken heel veel NL chauffeurs, zo zijn er ook veel die menen dat rijden op de invoegstrook betekent dat je voorrang hebt om in te voegen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen last van gehad. Wel van een Nederlandse priusrijder die vond dat ie hem zonder richting te geven met 110 op links kon gooien.
Klopt, gaat op de Autobahn toch wel wat respectvoller vind ik.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mjah maar dat denken heel veel NL chauffeurs, zo zijn er ook veel die menen dat rijden op de invoegstrook betekent dat je voorrang hebt om in te voegen.
Klopt, gaat op de Autobahn toch wel wat respectvoller vind ik.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mjah maar dat denken heel veel NL chauffeurs, zo zijn er ook veel die menen dat rijden op de invoegstrook betekent dat je voorrang hebt om in te voegen.
Qua mensen die ik ken heb ik toch meer vertrouwen in de rijvaardigheid van Slovenen dan die van Italianen. Kan ook liggen aan de Italianen die ik kenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:38 schreef Candaasje het volgende:
Sloveense bestelbusjesrijders zijn nog veel erger. Asocialer volk op de weg dan die lui heb ik nog niet echt eerder meegemaakt geloof ik, en dan heb ik toch in best veel Europese landen (waaronder Italië) rondgereden.
Flikkeren gewoon hun bus tussen jou en je voorganger in, liefst vanaf rechts inkomend, waardoor je wel keihard in de ankers moet.
Met de rest van de Slovenen heb i geen probleem, die rijden gewoon netjes. Het zijn echt die bestelbusjescgauffeurs. Maar goed, dat is wel vaker wat vreemd volkquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Klopt, gaat op de Autobahn toch wel wat respectvoller vind ik.
[..]
Qua mensen die ik ken heb ik toch meer vertrouwen in de rijvaardigheid van Slovenen dan die van Italianen. Kan ook liggen aan de Italianen die ik ken
Met van die Poolse huifjes bedoel je. Ja da's wel een slag apart.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:43 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Met de rest van de Slovenen heb i geen probleem, die rijden gewoon netjes. Het zijn echt die bestelbusjescgauffeurs. Maar goed, dat is wel vaker wat vreemd volk![]()
En Italianen... Ik heb er ooit bij één in de auto gezeten. Dat was wel een euh... belevenis. 10 jaar ouder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |