Die is dan waarschijnlijk al weggespoeld.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:50 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog je Aygo die vastzit in het weiland
quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:59 schreef praadje het volgende:
De tv gids van vandaag;
Diversen;
18.00; Border Security VER
18.02; De deurwaarders RTL5 (Geen idee of het de Engelse of de NL versie is)
Docu/Reportage;
20.30; Undercover in Nederland SBS6
21.25; Stegeman op de Bres SBS6
Amusement;
20.00; Expeditie Robinson RTL4
20.30; Boer zoekt vrouw NPO1
21.50; Promenade NPO3
Voor de Flodderfans;
20.00; Flodder 3 RTL7
Aktueel;
21.30; Jinek RTL4 (in het teken van Peter R. de Vries)
Liefs van jullie online omroepster![]()
@:WcPot
@:Tassendief
@:Ole
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:kree
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
Typefouten onder voorbehoud
quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:59 schreef praadje het volgende:
De tv gids van vandaag;
Diversen;
18.00; Border Security VER
18.02; De deurwaarders RTL5 (Geen idee of het de Engelse of de NL versie is)
Docu/Reportage;
20.30; Undercover in Nederland SBS6
21.25; Stegeman op de Bres SBS6
Amusement;
20.00; Expeditie Robinson RTL4
20.30; Boer zoekt vrouw NPO1
21.50; Promenade NPO3
Voor de Flodderfans;
20.00; Flodder 3 RTL7
Aktueel;
21.30; Jinek RTL4 (in het teken van Peter R. de Vries)
Liefs van jullie online omroepster![]()
@:kree
Met lekkere wormpjesquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:02 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik durf nog steeds geen vis te eten.
Zover ik weet ben ik geen wormen tegengekomenquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:02 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik durf nog steeds geen vis te eten.
Zaten onder het korstje van de lekkerbekquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:03 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Zover ik weet ben ik geen wormen tegengekomen
quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:03 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zaten onder het korstje van de lekkerbek
Ik was helemaal vergeten te wisselenquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:05 schreef potjecreme het volgende:
Ik heb er flink de pest in. Uiteraard verkeerde wissel in de manager.
En zelf drie keer aan ons vragen of wij gaan wisselen en dan het zelf helemaal vergetenquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:06 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik was helemaal vergeten te wisselen
Ga je volgende week wisselenquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:06 schreef WcPot het volgende:
[..]
En zelf drie keer aan ons vragen of wij gaan wisselen en dan het zelf helemaal vergeten
Hamilton komt nog wel terugquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:45 schreef Tassendief het volgende:
Je zal maar Verstappen hebben gewisseld in je manager
Hoeveel was hetquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:53 schreef praadje het volgende:
Zo, net even mijn verkeersbelasting betaald
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:59 schreef praadje het volgende:
[..]Voor een heel jaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Kan je niks van zeggen. Ik ga ook maar naar Belgiëquote:
Jij betaalt dat bijna per maand voor je Zweedse tankquote:Op zondag 29 augustus 2021 19:03 schreef WcPot het volgende:
[..]
Kan je niks van zeggen. Ik ga ook maar naar België
Daarom zijn hun wegen shit.quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:03 schreef WcPot het volgende:
[..]
Kan het wegdek daar je tank wel aanquote:Op zondag 29 augustus 2021 19:03 schreef WcPot het volgende:
[..]
Wordt je nog rijk ook. Ziekenkas is hier 125.00 euro per jaar en hospitalisatie 50.00 euro per jaarquote:Op zondag 29 augustus 2021 19:03 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik denk dat de wegen alleen maar slechter worden als ik daar ga rijden met mijn Zweedse tankquote:Op zondag 29 augustus 2021 19:05 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Kan het wegdek daar je tank wel aan
quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:06 schreef praadje het volgende:
[..]
Wordt je nog rijk ook. Ziekenkas is hier 125.00 euro per jaar en hospitalisatie 50.00 euro per jaar
quote:Belastingschijf Inkomensschijf Tarief belasting
Schijf 1 ¤ 0 tot ¤12.990 25%
Schijf 2 ¤ 12.990,01 t/m ¤ 22.290 40%
Schijf 3 ¤ 22.290,01 t/m ¤ 39.660 45%
Schijf 4 Meer dan 39.660,01 euro 50%
Ja, dat is dan wel weer een minpuntje.quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]![]()
Inkomensbelasting is wel 50% maar dan heb je wel iets
[..]
Ik zit nu op 132 euro per maandquote:Op zondag 29 augustus 2021 19:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij betaalt dat bijna per maand voor je Zweedse tank
Ik heb deze week 1009.5km gereden met mijn Zweedse tank.quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Valt me nog mee voor zo'n zware diesel.
Voor een Aygo betaal je ongeveer 20 euro per maand
Yep.quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:18 schreef monkyyy het volgende:
Zijn de deurwaarders nieuwe afleveringen?
Ik kijk nu naar National Geographic: Ice Road Rescuequote:Op zondag 29 augustus 2021 19:24 schreef praadje het volgende:
Wat gaan jullie kijken vanavond?
Hier Expeditie Robinson en aansluitend Jinek. Expeditie staan altijd veel spoilers in de media dus die kijk ik liever live dan dat ik al iets weet voordat ik het gezien heb.
Alberto x2 neem ik op net als BZV.
Ik ga gewoon Alberto kijken (macht der gewoontequote:Op zondag 29 augustus 2021 19:24 schreef praadje het volgende:
Wat gaan jullie kijken vanavond?
Hier Expeditie Robinson en aansluitend Jinek. Expeditie staan altijd veel spoilers in de media dus die kijk ik liever live dan dat ik al iets weet voordat ik het gezien heb.
Alberto x2 neem ik op net als BZV.
Snap ik helemaal.quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik ga gewoon Alberto kijken (macht der gewoonte)
Klopt maar Birgit deed het wel leukquote:Op zondag 29 augustus 2021 20:21 schreef potjecreme het volgende:
Vond de barrelbrigade dit jaar niks aan.
NEE afgelopen weekend natuurlijk de verkeerde wissel gedaan.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:43 schreef Tassendief het volgende:
![]()
Gaan jullie wisselen
@:wcpot
Hoeveel punten heb jequote:Op maandag 30 augustus 2021 17:44 schreef potjecreme het volgende:
[..]
NEE afgelopen weekend natuurlijk de verkeerde wissel gedaan.
Ik heb je wel ingehaald in de tvsc klassementquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:54 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Te weinig![]()
![]()
Waarom had ik niet toch voor Verstappen en Williams gekozen
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:57 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik heb je wel ingehaald in de tvsc klassement
Huh, waar zie jij dat dan? In mijn gids staat nog steeds, wordt u al geholpen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:02 schreef Ole het volgende:
Grrr Johnny komt ipv Mr Visser en Mr Groos! Mijn vooravond helemaal in de war
In mijn gids staat het ookquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Huh, waar zie jij dat dan? In mijn gids staat nog steeds, wordt u al geholpen.
Hmm afwachten maar dan.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:08 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Meester frank v
Maar ik dacht dat johnny vandaag begon.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:02 schreef Ole het volgende:
Grrr Johnny komt ipv Mr Visser en Mr Groos! Mijn vooravond helemaal in de war
Even met mijn achterban overlegt. Vanaf 6 september begint Johnny.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:08 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Meester frank v
Maar ik dacht dat johnny vandaag begon.
vanaf volgende week geloof ik. half 8 sbs6quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Huh, waar zie jij dat dan? In mijn gids staat nog steeds, wordt u al geholpen.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:10 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Even met mijn achterban overlegt. Vanaf 6 september begint Johnny.
Lolquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:10 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Even met mijn achterban overlegt. Vanaf 6 september begint Johnny.
Ja maar ik dacht dat Lee bedoelde dat het vanaf vandaag al zou komen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:15 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Johnnie komt ipv mr.Visser echter vanaf 6 september
Ik ook, maar zo bedoelde ze het dus niet.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:17 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht dat Lee bedoelde dat het vanaf vandaag al zou komen.
nee dat bedoelde ik niet,, maar wanneeer komt mr Visser etcquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:17 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht dat Lee bedoelde dat het vanaf vandaag al zou komen.
Het was wel een bijzonder dagje. Het leek allemaal goed te gaan. Totdat een collega door rood was gereden. Toen moest ik van Mariënberg naar Hardenberg over het linkerspoor. Voor Hardenberg viel na een groen sein mijn ATB terug naar 40km/h wat dus heel ongebruikelijk is. Ik kon het volgende sein niet zien dus maar even rustig aangedaan volgende sein was gelukkig groen. En tussen Gramsbergen en Coevorden nog een gedoofd sein gezien. Had ik ook nog niet eerder meegemaakt kan ik dus ook van mijn lijstje afstrepenquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:59 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Niet op tijd op de atb gereageerd
quote:
nu op sbs6quote:
Wie denk je wel wie je bent, mafkees, BETALEN !!!!quote:
Je kan kiezen, hier het water in, of daar. MAAR BETALEN ZAL JEquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:48 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Wie denk je wel wie je bent, mafkees, BETALEN !!!!
Oh dat weet ik niet.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:11 schreef Ole het volgende:
[..]
nee dat bedoelde ik niet,, maar wanneeer komt mr Visser etc
jaaa en Urk erachteraan en Opgelichtquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:45 schreef monkyyy het volgende:
Vanavond weer nieuwe hatseflats afleveringen
Hey dag lief Dotteke. Met mij gaat alles prima, lief dat je het vraagt. Hoe is het met jou, gaat het allemaal nog?quote:
Ja hoor, hier hobbelen we lekker doorquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:39 schreef praadje het volgende:
[..]
Hey dag lief Dotteke. Met mij gaat alles prima, lief dat je het vraagt. Hoe is het met jou, gaat het allemaal nog?
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor, hier hobbelen we lekker door
Fijn dat het met jou ook lekker gaan, altijd fijn te horenquote:
Ja inderdaad. Zo hobbelen we samen lekker door hequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn dat het met jou ook lekker gaan, altijd fijn te horen
Ha voorstukje gezien. Leuk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:18 schreef monkyyy het volgende:
Ik kijk 2 voor 12 met Buma en Pechtold
Avond lief Poppeltje. Hier reed vanmiddag de Benelux Tour door de straat. Ik moet zeggen dat het best heel indrukwekkend was.quote:
Oehh lekker. Ik had hamblokjes met champignons en taugé met woksaus en mihoen. 3 batches.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Vandaag macaroni gemaakt (batch van 5 porties).
Praadjequote:Op woensdag 1 september 2021 18:04 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lief Poppeltje. Hier reed vanmiddag de Benelux Tour door de straat. Ik moet zeggen dat het best heel indrukwekkend was.
Jaaa, jeetje zeg dat ging echt hard. En ik was helemaal overdonderd door de hoeveelheid volgauto's met fietsen op het dak.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Praadje![]()
![]()
Hoge snelheid hé…dat zie je op TV niet altijd.
Ook mooi dat Taco heeft gewonnen
quote:Op woensdag 1 september 2021 18:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Oehh lekker. Ik had hamblokjes met champignons en taugé met woksaus en mihoen. 3 batches.
quote:Op woensdag 1 september 2021 18:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maak je die woksaus zelf of haal je het uit een pakje/zakje? Ik kan eigenlijk alleen met pakjes/zakjes ‘koken’.
Dat zijn van die flesjes van Go Tan. https://www.go-tan.com/nl/professionals/assortiment/woksauzen/quote:Op woensdag 1 september 2021 18:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maak je die woksaus zelf of haal je het uit een pakje/zakje? Ik kan eigenlijk alleen met pakjes/zakjes ‘koken’.
quote:Op woensdag 1 september 2021 18:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meer kookprogramma's kijken, notitieblokje op schoot.
Lekker op de bank relaxen dan. En goedenavond lieverdquote:
Bedankt voor de tip. AH verkoopt het ook.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:13 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat zijn van die flesjes van Go Tan. https://www.go-tan.com/nl/professionals/assortiment/woksauzen/
Je hebt ook glazen flesjes, die neem ik meestal.
En dan lekker kip of hamblokjes bakken. Champignons en tauge erbij en gaar laten worden. Ik doe er altijd nog wat knoflook en een mespuntje sambal bij en dan eten met mie.
Snel klaar ook. Wat over is vries ik in en dan hoef ik de volgende keer alleen mie of mihoen te koken.
Voor sauzen en dergelijke gebruik ik ook vaak pakjes of zakjes. Kant en klaar eten hoef ik dan weer niet, dan maak ik liever zelf iets klaar. Behalve als het van de traiteur of de slager komt, dan wil ik nog wel eens bami oid nemen.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]Ik besteed dat liever uit aan de firma’s Knorr en Honig.
quote:Op woensdag 1 september 2021 18:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. AH verkoopt het ook.
https://www.ah.nl/product(...)al-wok-sweet-en-sour
Dit ga ik zeker ‘s in mijn digitale winkelmandje gooien.
Ik eet nooit pindasaus, behalve bij de sate van de Chineesquote:Op woensdag 1 september 2021 18:23 schreef monkyyy het volgende:
Zelf pindasaus leren maken, dat kan ik iedereen aanraden. Water, sojasaus, Sweet chili saus of sambal en een paar eetlepels pindakaas, bij elkaar gooien in een pannetje en roeren. Veel lekkerder dan zo'n Conimex bak uit de magnetron.
Maak je nooit Bami? Beetje sate saus erbij, oeh zo lekker. Het water loopt me al in de mondquote:Op woensdag 1 september 2021 18:25 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik eet nooit pindasaus, behalve bij de sate van de Chinees
Nee, ik eet bami eigenlijk altijd met gemarineerde kipvleugeltjes.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Maak je nooit Bami? Beetje sate saus erbij, oeh zo lekker. Het water loopt me al in de mond
Denk dat ik nog een ronde ga wachten. Hopelijk gaat Hamilton winnen zou mooi zijn voor mijn managerquote:
Ik kan Hamilton net niet kopen tenzij ik een Alpha tauri verkoop.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:35 schreef WcPot het volgende:
[..]
Denk dat ik nog een ronde ga wachten. Hopelijk gaat Hamilton winnen zou mooi zijn voor mijn manager
En als ik nog een ronde spaar kan ik met een beetje geluk Lando Norris kopen lijkt mij ook wel een goede keusquote:Op woensdag 1 september 2021 20:47 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik kan Hamilton net niet kopen tenzij ik een Alpha tauri verkoop.
Troost je, bij mij ook.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:03 schreef WcPot het volgende:
Vanavond blijft mijn 'Invoeren' knop weer hangen op Bezig... na het posten
Hmm niet mijn ding. Alleen als het seizoen voorbij is en het komt in de hh dan wil ik wel eens kijken als er niets anders is.quote:
Weet ik eigenlijk niet. Vanmiddag in ieder geval wel.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:09 schreef WcPot het volgende:
[..]
En vanmorgen nog nergens last van?
Hier nog nergens last van.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:03 schreef WcPot het volgende:
Vanavond blijft mijn 'Invoeren' knop weer hangen op Bezig... na het posten
Ik ga binnenkort terugkijkenquote:
Ik dacht al, wat is het koud in die douche, kutkachel man. Die krijgen van de week wat van me te heuren.quote:
quote:Op woensdag 1 september 2021 22:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat is het koud in die douche, kutkachel man. Die krijgen van de week wat van me te heuren.
Ik ben toch even naar de club geweest, om te kijken.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:14 schreef praadje het volgende:
[..]
Lekker op de bank relaxen dan. En goedenavond lieverdIk heb daarstraks de hh van 2 voor 12 gezien. Wat een leuk duo, Pechtold en Buma.
Leuk toch. Lekker even eruit.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben toch even naar de club geweest, om te kijken.
quote:
Lekker slapenquote:Op woensdag 1 september 2021 22:48 schreef praadje het volgende:
Zo, ik ga vanavond een andere slaappil proberen. Kijken of ik dan wel goed slaap. Duim voor me schatjes. Slaap lekker
trustuhhhquote:Op woensdag 1 september 2021 22:48 schreef praadje het volgende:
Zo, ik ga vanavond een andere slaappil proberen. Kijken of ik dan wel goed slaap. Duim voor me schatjes. Slaap lekker
Welterustenquote:Op woensdag 1 september 2021 22:48 schreef praadje het volgende:
Was je toen al wakker en niet meer kunnen slapen?quote:
quote:Op donderdag 2 september 2021 07:58 schreef WcPot het volgende:
[..]
Was je toen al wakker en niet meer kunnen slapen?
Dat ziet er lekker uit.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:04 schreef monkyyy het volgende:
Vanavond eten we: https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R1178188/bami-met-kip
Ik heb er zin in gekregen na dat gesprek van gister hier
Lekkah, laat het smaken.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:04 schreef monkyyy het volgende:
Vanavond eten we: https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R1178188/bami-met-kip
Ik heb er zin in gekregen na dat gesprek van gister hier
Ook lekker. Ik had nog een prutje van gisteren over dus dat gegeten met mie.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik heb vanmiddag een Aardappel Anders schotel met spekjes en Italiaanse roerbakgroente verorberd. Vanavond neem ik een paar geroosterde boterhammen met Boursin.
quote:Op donderdag 2 september 2021 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv gids van vandaag;
Dagelijks;
18.55; Lang leve de liefde SBS6
19.30: Meester Frank Visser (H) SBS6
21.30; 112 vandaag RTL5
22.00; De alarmcentrale RTL5 (
23.00; Voor de rechter RTL5
Diversen;
20.31; Expeditie Robinson RTL4 https://www.tvgids.nl/amu(...)ditie-oud-deelnemers
20.30; Als de brandweer RTL5
20.30; Chateau Meiland SBS6
21.30; Meester Frank Visser doet uitspraak SBS6
21.45; Dit was het nieuws NPO1
21.50; Ik durf het bijna niet te vragen NPO3 https://www.tvgids.nl/tv/(...)-te-vragen/116438571
Reportage/Docu/ Interview
20.40; Zembla NPO2 https://www.tvgids.nl/tv-vanavond/zembla-nooit-genoeg-kleding
Amusement;
20.40; Beste zangers NPO1
Aktueel;
19.00; Khalid en Sophie NPO1
22.00; Jinek RTL4
22.30; OP1 NPO1
Liefs van jullie online omroepster
Weer Chateau Meilandquote:Op donderdag 2 september 2021 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv gids van vandaag;
Dagelijks;
19.30: Meester Frank Visser (H) SBS6
21.30; 112 vandaag RTL5
22.00; De alarmcentrale RTL5 (
Diversen;
20.31; Expeditie Robinson RTL4 https://www.tvgids.nl/amu(...)ditie-oud-deelnemers
20.30; Als de brandweer RTL5
20.30; Chateau Meiland SBS6
21.30; Meester Frank Visser doet uitspraak SBS6
21.45; Dit was het nieuws NPO1
21.50; Ik durf het bijna niet te vragen NPO3 https://www.tvgids.nl/tv/(...)-te-vragen/116438571
Reportage/Docu/ Interview
20.40; Zembla NPO2 https://www.tvgids.nl/tv-vanavond/zembla-nooit-genoeg-kleding
Amusement;
20.40; Beste zangers NPO1
Aktueel;
19.00; Khalid en Sophie NPO1
22.00; Jinek RTL4
22.30; OP1 NPO1
Liefs van jullie online omroepster
Dat wordt weer een heerlijk SBS6-avondjequote:Op donderdag 2 september 2021 18:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Weer Chateau Meiland
Goedenavonden vergeet ook niet extra Formule 1 Cafe op Ziggo om 22:30
quote:Op donderdag 2 september 2021 18:01 schreef praadje het volgende:
Avond schatjes.![]()
![]()
Ik weet niet of ik het zo leuk vindt zo'n overdosis aan Expeditie Robinson.
quote:
quote:
Gezellig ja en daarna F1 Cafequote:Op donderdag 2 september 2021 18:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat wordt weer een heerlijk SBS6-avondje
Ik hoop dat Harry Mens hem uitnodigt, kan hij meteen wat tips geven hoe je maximaal rendement haalt op pandjes.quote:Op donderdag 2 september 2021 18:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk schuift Prins Bril ook aan tafel
Nee joh, bij Harry Mens moet je juist betalen om uitzendtijd te krijgen. No way dat Prins Bril dat gaat doen.quote:Op donderdag 2 september 2021 18:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat Harry Mens hem uitnodigt, kan hij meteen wat tips geven hoe je maximaal rendement haalt op pandjes.
quote:Op donderdag 2 september 2021 18:46 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee joh, bij Harry Mens moet je juist betalen om uitzendtijd te krijgen. No way dat Prins Bril dat gaat doen.
dat kijk ik dan weer niet..quote:Op donderdag 2 september 2021 18:01 schreef praadje het volgende:
Avond schatjes.![]()
![]()
Ik weet niet of ik het zo leuk vindt zo'n overdosis aan Expeditie Robinson.
Ik twijfel want uiteindelijk komen ze toch bij elkaar. Maar mijn radar slaat ook uit naar, nee ik kijk niet.quote:
Wie is de Mol heb ik echt nog nooit gezien. BZV kijk ik alleen als de keuzes al gemaakt zijn. ER kijk ik wel.quote:Op donderdag 2 september 2021 19:15 schreef Ole het volgende:
Ik kijk echt nooit Wie is de Mol, BZV, ER GoT
Ik kijk meequote:
quote:Op donderdag 2 september 2021 20:33 schreef WcPot het volgende:
Beste zangers op NPO1 om 20:40uur met Belle Perez
morgen wel jaquote:Op donderdag 2 september 2021 21:07 schreef praadje het volgende:
En @:Snowsquall kijkt Meiden die rijden. (denk ik).
Thanks, snel nog even op opnemen gezet.quote:Op donderdag 2 september 2021 21:30 schreef Snowsquall het volgende:
Jongens, om 21.45 Dit was het nieuws met Youp van t Hek
quote:Op vrijdag 3 september 2021 18:00 schreef praadje het volgende:
Dagelijks;
19.30: Meester Frank Visser SBS6 (H)
21.30; 112 vandaag RTL5
22.00; De alarmcentrale RTL5
Diversen;
20.25; Vlaamse meiden die rijden NPO3
20.40; Flikken Rotterdam NPO1
Docu/Reportage;
20.30; Tieners achter tralies RTL5
21.40; Mijn 9/11 NPO1 https://www.tvgids.nl/tv-vanavond/mijn-9-11-de-impact-van-9-11
Amusement;
20.00; The voice senior RTL4
20.30; Car Wars SBS6
Sport;
20.30; Veronica Inside VER
Aktueel;
22.00; Jinek RTL4
22.35; OP1 NPO1
Liefs van jullie online omroepster;![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2021 18:05 schreef praadje het volgende:
En zaterdag treintjes voor @:WcPot in Andere tijden Special.
Dat dit kan in Nederlandquote:Op vrijdag 3 september 2021 18:02 schreef praadje het volgende:
Zondag geen AlbertoooooAlle twee de uitzendingen niet
Nee ik weet het nu door jouquote:Op vrijdag 3 september 2021 18:07 schreef praadje het volgende:
[..]
Had je het al gezien in de gids of niet?
Doe ikquote:Op vrijdag 3 september 2021 18:09 schreef praadje het volgende:
Dus de volgende TT kan wel worden; Voor ieder wat wils
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |