Het was wel een bijzonder dagje. Het leek allemaal goed te gaan. Totdat een collega door rood was gereden. Toen moest ik van Mariënberg naar Hardenberg over het linkerspoor. Voor Hardenberg viel na een groen sein mijn ATB terug naar 40km/h wat dus heel ongebruikelijk is. Ik kon het volgende sein niet zien dus maar even rustig aangedaan volgende sein was gelukkig groen. En tussen Gramsbergen en Coevorden nog een gedoofd sein gezien. Had ik ook nog niet eerder meegemaakt kan ik dus ook van mijn lijstje afstrepenquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:59 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Niet op tijd op de atb gereageerd
quote:
nu op sbs6quote:
Wie denk je wel wie je bent, mafkees, BETALEN !!!!quote:
Je kan kiezen, hier het water in, of daar. MAAR BETALEN ZAL JEquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:48 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Wie denk je wel wie je bent, mafkees, BETALEN !!!!
Oh dat weet ik niet.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:11 schreef Ole het volgende:
[..]
nee dat bedoelde ik niet,, maar wanneeer komt mr Visser etc
jaaa en Urk erachteraan en Opgelichtquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:45 schreef monkyyy het volgende:
Vanavond weer nieuwe hatseflats afleveringen
Hey dag lief Dotteke. Met mij gaat alles prima, lief dat je het vraagt. Hoe is het met jou, gaat het allemaal nog?quote:
Ja hoor, hier hobbelen we lekker doorquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:39 schreef praadje het volgende:
[..]
Hey dag lief Dotteke. Met mij gaat alles prima, lief dat je het vraagt. Hoe is het met jou, gaat het allemaal nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |