quote:Op donderdag 2 september 2021 18:01 schreef praadje het volgende:
Avond schatjes.![]()
![]()
Ik weet niet of ik het zo leuk vindt zo'n overdosis aan Expeditie Robinson.
quote:
quote:
Gezellig ja en daarna F1 Cafequote:Op donderdag 2 september 2021 18:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat wordt weer een heerlijk SBS6-avondje
Ik hoop dat Harry Mens hem uitnodigt, kan hij meteen wat tips geven hoe je maximaal rendement haalt op pandjes.quote:Op donderdag 2 september 2021 18:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk schuift Prins Bril ook aan tafel
Nee joh, bij Harry Mens moet je juist betalen om uitzendtijd te krijgen. No way dat Prins Bril dat gaat doen.quote:Op donderdag 2 september 2021 18:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat Harry Mens hem uitnodigt, kan hij meteen wat tips geven hoe je maximaal rendement haalt op pandjes.
quote:Op donderdag 2 september 2021 18:46 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee joh, bij Harry Mens moet je juist betalen om uitzendtijd te krijgen. No way dat Prins Bril dat gaat doen.
dat kijk ik dan weer niet..quote:Op donderdag 2 september 2021 18:01 schreef praadje het volgende:
Avond schatjes.![]()
![]()
Ik weet niet of ik het zo leuk vindt zo'n overdosis aan Expeditie Robinson.
Ik twijfel want uiteindelijk komen ze toch bij elkaar. Maar mijn radar slaat ook uit naar, nee ik kijk niet.quote:
Wie is de Mol heb ik echt nog nooit gezien. BZV kijk ik alleen als de keuzes al gemaakt zijn. ER kijk ik wel.quote:Op donderdag 2 september 2021 19:15 schreef Ole het volgende:
Ik kijk echt nooit Wie is de Mol, BZV, ER GoT
Ik kijk meequote:
quote:Op donderdag 2 september 2021 20:33 schreef WcPot het volgende:
Beste zangers op NPO1 om 20:40uur met Belle Perez
morgen wel jaquote:Op donderdag 2 september 2021 21:07 schreef praadje het volgende:
En @:Snowsquall kijkt Meiden die rijden. (denk ik).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |