Ik kijk nu naar National Geographic: Ice Road Rescuequote:Op zondag 29 augustus 2021 19:24 schreef praadje het volgende:
Wat gaan jullie kijken vanavond?
Hier Expeditie Robinson en aansluitend Jinek. Expeditie staan altijd veel spoilers in de media dus die kijk ik liever live dan dat ik al iets weet voordat ik het gezien heb.
Alberto x2 neem ik op net als BZV.
Ik ga gewoon Alberto kijken (macht der gewoontequote:Op zondag 29 augustus 2021 19:24 schreef praadje het volgende:
Wat gaan jullie kijken vanavond?
Hier Expeditie Robinson en aansluitend Jinek. Expeditie staan altijd veel spoilers in de media dus die kijk ik liever live dan dat ik al iets weet voordat ik het gezien heb.
Alberto x2 neem ik op net als BZV.
Snap ik helemaal.quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik ga gewoon Alberto kijken (macht der gewoonte)
Klopt maar Birgit deed het wel leukquote:Op zondag 29 augustus 2021 20:21 schreef potjecreme het volgende:
Vond de barrelbrigade dit jaar niks aan.
NEE afgelopen weekend natuurlijk de verkeerde wissel gedaan.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:43 schreef Tassendief het volgende:
![]()
Gaan jullie wisselen
@:potjecreme
@:wcpot
Hoeveel punten heb jequote:Op maandag 30 augustus 2021 17:44 schreef potjecreme het volgende:
[..]
NEE afgelopen weekend natuurlijk de verkeerde wissel gedaan.
Ik heb je wel ingehaald in de tvsc klassementquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:54 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Te weinig![]()
![]()
Waarom had ik niet toch voor Verstappen en Williams gekozen
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:57 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik heb je wel ingehaald in de tvsc klassement
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |