Vandaag wel.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:59 schreef PS. het volgende:
Want Max is zo goed dat hij wel zou winnen?
Denk dat die helemaal niet meetelt als ze achter de SC rijden, en met heel weinig ronden uberhaupt niet, want dan zouden er wel weer te veel risico's zijn.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:01 schreef TornadoDK het volgende:
Als ze maar paar ronden rijden geldt dan wel de snelste ronde? En zo ja ook voor de helft?
Zandvoort is eigenlijk de amoedige versie van Noordwijkquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:01 schreef tralalala het volgende:
Wat heeft Huis ter Duin eigenlijk met Zandvoort te maken?#dtv
Als je dit soort onzin post ben je wel écht een klein kind hoor.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voetbal is uitgezonderd van deze regel.
-> VBL / [La Liga #153] Nog altijd één van de leukste competitiesquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:02 schreef heywoodu het volgende:
Jeetje, een goal. Dat had toch ook niemand verwacht!
Dat hebben jullie verkeerd.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Logisch van Ziggy. Live sport > gelul over sport die niet actief bezig is, vinden @:heywoodu en ik
Medical car jaquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:02 schreef NaturalScience het volgende:
Safety car is lekker rondjes aan het scheuren op de baan.
Hoop types Hamilton daar die meteen lopen te klagen bij het minste of geringste.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die gaan in ieder geval wel door met een paar druppeltjes regen.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je dit soort onzin post ben je wel écht een klein kind hoor.
Al zouden ze MMA-aids uitzenden, dan zou ik het nog begrijpen. En dan geldt nog altijd het begrip knop TV
Niet echt te vergelijkenquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:03 schreef Toby56 het volgende:
De safety car scheurt nu echt over de baan... snap niet waarom deze race niet helemaal kon doorgaan.
Waarom telde hij dan al 2 uur af in godsnaamquote:
de safety car zit niet in een spray.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:03 schreef Toby56 het volgende:
De safety car scheurt nu echt over de baan... snap niet waarom deze race niet helemaal kon doorgaan.
Rustig Yannick, de wedstrijd is net bezig.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop overigens dat het lelijke klote Barca zijn benen breekt.
Wat een genotquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:02 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Voetbal op het scherm.
Kloptquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:04 schreef Zwoerd het volgende:
De limiet is niet meer 6 uur zeggen ze op sporza?
Bizar lelijke kustplaats inderdaad, zelfs TATA STEEL BEACH is mooier.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zandvoort is eigenlijk de amoedige versie van Noordwijk
Serieus??quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Tijdslimiet gestopt!!![]()
![]()
Limiet is niet meer 18:00 uur![]()
![]()
![]()
Weet ik.quote:
Kloptquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou het wat uitmaken? Het blijft hozen tot het donker is toch?
Prima tochquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:05 schreef Zorro het volgende:
De F1 is dus wel consequent in het niet consequent hun eigen regels volgen.
Hij is wel Ferrari roodquote:
Kleine kans.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:05 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Dus we gaan gewoon racen yeaaah
Zal toch echt wel eens droog wordenquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou het wat uitmaken? Het blijft hozen tot het donker is toch?
Zei ik toch alquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:05 schreef Zorro het volgende:
De F1 is dus wel consequent in het niet consequent hun eigen regels volgen.
Tijdslimiet is opgehevenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |