SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree of @Nattekat om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Ja, De Telegraaf noemt dat 'Ook boven nazomer donkere wolken'.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 18:34 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Het nieuwe klimaat: tropische temperaturen van 20+, aldus het knmi.
Nu nog hierquote:Op zondag 29 augustus 2021 11:52 schreef Adrie072 het volgende:
Nog eentje dan, maar de komende weken graag nog een beetje zomer!
[ twitter ]
Nou het zo zomaar kunnen moeten we maar denken!quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Nu nog hier![]()
Maar dat duurt nog even. Vroegste sneeuw in Nederland was meen ik 25 oktober.
Ga me alsjeblieft niet vertellen dat september twee zomermaanden gaat overtreffenquote:
Ik hoop hetquote:Op zondag 29 augustus 2021 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga me alsjeblieft niet vertellen dat september twee zomermaanden gaat overtreffen
Maakt toch niet uit? Al liggen ze er het hele jaar...quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:28 schreef Twieki het volgende:
D'r lagen vanmorgen al pepernoten in de lokale supermarkt hier.
Dat is elk jaar hoor. Ik heb ze een paar jaar geleden wel eens gekocht toen het boven de 30 graden was. Lekker toch!quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:28 schreef Twieki het volgende:
D'r lagen vanmorgen al pepernoten in de lokale supermarkt hier.
Een half uurtje of zo... Of ga je nu vertellen dat het bij jou langer was...?quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:09 schreef dick_laurent het volgende:
Vandaag gelukkig weer wat zon. Fijn
Ik lig al sinds een uur of 3 vanmiddag vol in de zon in mn tuinstoel te shinen hoorquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:14 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Een half uurtje of zo... Of ga je nu vertellen dat het bij jou langer was...?
Omdat ze elk jaar vroeger in de winkels lijken te liggen, krijg je zo'n gevoel van: "Goh, 't is al herfst, Sinterklaas komt er weer aan, de donkere dagen voor kerst, etc." Terwijl 't nog zomer is.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is elk jaar hoor. Ik heb ze een paar jaar geleden wel eens gekocht toen het boven de 30 graden was. Lekker toch!
Terwijl de niet meteorologische herfst al twee maanden bezig is….quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:42 schreef Twieki het volgende:
[..]
Omdat ze elk jaar vroeger in de winkels lijken te liggen, krijg je zo'n gevoel van: "Goh, 't is al herfst, Sinterklaas komt er weer aan, de donkere dagen voor kerst, etc." Terwijl 't nog zomer is.
En ja, ik weet dat overmorgen de meteorologische herfst begint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |