Heb je ook nog wat vakantiedagen?quote:Op zondag 29 augustus 2021 08:52 schreef Senn88 het volgende:
Goedemorgen! Morgen lekker mededelen dat ik eind van de maand weg benlekker mijn werk afronden en overdragen
Ja een weekquote:Op zondag 29 augustus 2021 09:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je ook nog wat vakantiedagen?
Yesssquote:Op zondag 29 augustus 2021 08:52 schreef Senn88 het volgende:
Goedemorgen! Morgen lekker mededelen dat ik eind van de maand weg benlekker mijn werk afronden en overdragen
*trekt biertje open*quote:
Voetbal is nooit leuk, dus ja.quote:
Ja heerlijk kan er weer helemaal tegenaan.quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:20 schreef Q. het volgende:
Wat een goddelijke zomer is dit toch.Ben weer helemaal opgeladen.
Ik zit op een terrasje atm.quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:20 schreef Q. het volgende:
Heb echt zin in de winter. Morgen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:20 schreef Q. het volgende:
Vandaag was wel een goed excuus om helemaal niks te doen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:20 schreef Q. het volgende:
Dit zouden alle mensen wereldwijd op hun zondag moeten doen. Echt iedereen. Zeker weten krijgen we een betere wereldquote:Op zondag 29 augustus 2021 23:26 schreef ArTiC het volgende:
Lekker afwisselend dagje zo, dan weer door het raam naar de regen gekeken, dan weer op tv naar regen gekeken, heerlijk zen.
Ik heb de hoodie alweer uit de kans gehaald. Straks is het weer om 17:00 donkerquote:Op zondag 29 augustus 2021 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb echt zin in de winter. Morgen.
Genieten was dat.quote:Op zondag 29 augustus 2021 23:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vandaag was wel een goed excuus om helemaal niks te doen.
Lekker 3,5 uur formule 1 kijken enzo
Eerst de herfst hoor.quote:Op zondag 29 augustus 2021 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker de kerstboom opzettenquote:Op zondag 29 augustus 2021 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is al het hele jaar herfst, min 1 week sneeuw en 1 week zonquote:Op maandag 30 augustus 2021 07:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Eerst de herfst hoor.Alhoewel die tegenwoordig niet meer van elkaar te onderscheiden zijn.
Maar de blaadjes moeten nog verkleuren en vallen..quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het is al het hele jaar herfst, min 1 week sneeuw en 1 week zon
Ik ook van jou hoorquote:
Herfst is het nieuwe standaard-seizoen, verder is er niets meer.quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het is al het hele jaar herfst, min 1 week sneeuw en 1 week zon
Eeuwige herfstquote:Op maandag 30 augustus 2021 08:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Herfst is het nieuwe standaard-seizoen, verder is er niets meer.
Ben je te lui?quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:00 schreef TaMieke het volgende:
Iemand een ticket voor de strong viking run overnemen voor komende zaterdag?![]()
Herfst is heerlijk.quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Herfst is het nieuwe standaard-seizoen, verder is er niets meer.
Nee! Ga andere afstand doen.quote:
Ze zijn wel hun karrenwielen vergetenquote:Op maandag 30 augustus 2021 09:03 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Gister zijn wij een andere route gelopen. Was daar zo mooi en zo stil, wil daar ook keer heen als er sneeuw ligt, denk dat dat ook erg mooi is
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze zijn wel hun karrenwielen vergeten
Oh dan ben ik trotsquote:Op maandag 30 augustus 2021 09:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee! Ga andere afstand doen.
Zou eerst de 4km doen, nu kan ik nog een kaartje voor de 7km overnemen
Hoe was je vakantie?quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:06 schreef babylon het volgende:
Zo. Vandaag bonus-vakantie-dag. Officieel vrij, toch één meeting, rest van de dag om rustig aan weer op te starten. Beetje mail bij werken na de lunch, vanochtend beetje wassen en zo. En vrijwel iedereen op het werk die denkt dat ik nog vrij ben
#rust
neh, ik ben niet zo van de klauterparkoersenquote:Op maandag 30 augustus 2021 09:00 schreef TaMieke het volgende:
Iemand een ticket voor de strong viking run overnemen voor komende zaterdag?![]()
Geweldig. Mijn host was super. Lekker veel gedaan. Tegen de 170km gewandeld, met daarbij dik 3000 hoogtemeters. Lekker vaak terrasjes gepakt. Maar één echte regen dag gehad, maar dat maakte niet uit. Zwitserland is prachtig. Wel heul duur. Zeer fijn om weer even tien dagen bij haar te zijn. Nu even drie kleine weken werken en dan haar ophalen. Heeft lang genoeg geduurdquote:
Klinkt goedquote:Op maandag 30 augustus 2021 09:13 schreef babylon het volgende:
[..]
Geweldig. Mijn host was super. Lekker veel gedaan. Tegen de 170km gewandeld, met daarbij dik 3000 hoogtemeters. Lekker vaak terrasjes gepakt. Maar één echte regen dag gehad, maar dat maakte niet uit. Zwitserland is prachtig. Wel heul duur. Zeer fijn om weer even tien dagen bij haar te zijn. Nu even drie kleine weken werken en dan haar ophalen. Heeft lang genoeg geduurd
Jup. En ook fijn om te zien dat de foto's en verhalen kloppen. Ze is nu echt blijer en gelukkiger dan dat ze was. Dit doet haar goed. (En dat is te zien ook, bijna 10kg lichterquote:
Wauw! mja nu ineens lichamelijk werk doen en te druk om te eten waarschijnlijk helpt echt goed.quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:15 schreef babylon het volgende:
[..]
Jup. En ook fijn om te zien dat de foto's en verhalen kloppen. Ze is nu echt blijer en gelukkiger dan dat ze was. Dit doet haar goed. (En dat is te zien ook, bijna 10kg lichter)
Ja dat. Het is daar onmogelijk om niet 10.000 stappen per dag te doen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wauw! mja nu ineens lichamelijk werk doen en te druk om te eten waarschijnlijk helpt echt goed.
En buiten zijn is goed voor je hoofd ook ja
Fijn dat ze het goed naar dr zin heeft!quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:15 schreef babylon het volgende:
[..]
Jup. En ook fijn om te zien dat de foto's en verhalen kloppen. Ze is nu echt blijer en gelukkiger dan dat ze was. Dit doet haar goed. (En dat is te zien ook, bijna 10kg lichter)
Fuck, dan heb je toch meteen zin om weer vakantie te nemen?quote:
Ik ben echt keigoed in mail verwerken. Die 250 heb ik binnen 15 minuten terug naar ~20 waar ik dan 15 minuten later misschien nog 4 iets mee moet.quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Fuck, dan heb je toch meteen zin om weer vakantie te nemen?
Dan krijg je dus gewoon allemaal mail waar jij niks mee hoeftquote:Op maandag 30 augustus 2021 09:57 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik ben echt keigoed in mail verwerken. Die 250 heb ik binnen 15 minuten terug naar ~20 waar ik dan 15 minuten later misschien nog 4 iets mee moet.
Ik ben echt blij dat ik tegenwoordig nauwelijks nog mail krijg. Alleen van externen maar dat is ook minimaal.quote:
Iedereen zet jou in de cc als ze een mail sturen?quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:57 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik ben echt keigoed in mail verwerken. Die 250 heb ik binnen 15 minuten terug naar ~20 waar ik dan 15 minuten later misschien nog 4 iets mee moet.
Het is vooral niet te betalen in je eentje lijkt me.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:00 schreef Senn88 het volgende:
Ik zoek n huisje dichtbij zee eind sept waar ik Moos mee naar toe kan nemen zodat ik met Moos een dagje strand kan doen. Maar t aanbod is niet echt top
Valt opzich mee rond de 250 is er best veel aanbod maar ik wil dan natuurlijk wel echt dichtbij zeequote:Op maandag 30 augustus 2021 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is vooral niet te betalen in je eentje lijkt me.
Voornamelijk niks MEER mee moet. En dat geldt voor heel veel mensen. Alleen veel mensen denken dat ze er nog wat mee moetenquote:Op maandag 30 augustus 2021 09:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dan krijg je dus gewoon allemaal mail waar jij niks mee hoeft
Ik denk dat van de 250 er 50 tussen zitten die bij ontvangst al niet heel erg boeiend waren voor mij.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Iedereen zet jou in de cc als ze een mail sturen?
In Zeeland is er ook iets verder van zee nog wel iets te krijgen waar honden welkom zijn.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Valt opzich mee rond de 250 is er best veel aanbod maar ik wil dan natuurlijk wel echt dichtbij zee
Dat zal maar wil graag dichtbij zee. Vind alleen die bookingswebsites echt ruk.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Zeeland is er ook iets verder van zee nog wel iets te krijgen waar honden welkom zijn.
Ik ben hier ooit eens geweest: https://www.roompot.nl/va(...)utm_campaign=desktopquote:Op maandag 30 augustus 2021 10:00 schreef Senn88 het volgende:
Ik zoek n huisje dichtbij zee eind sept waar ik Moos mee naar toe kan nemen zodat ik met Moos een dagje strand kan doen. Maar t aanbod is niet echt top
Duur en Roompot. Does not computequote:Op maandag 30 augustus 2021 10:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ben hier ooit eens geweest: https://www.roompot.nl/va(...)utm_campaign=desktop
Wel duur denk ik want grote huisjes, maar met jacuzzi buiten![]()
en dus vlak aan het strand.
Ze hebben daar meer parken zie ik, misschien ook kleinere huisjes.
Ja das wel tof alleen ga ik daar toch geen gebruik van maken als ik alleen ben met de hondjes. Fokster zoekt manquote:Op maandag 30 augustus 2021 10:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ben hier ooit eens geweest: https://www.roompot.nl/va(...)utm_campaign=desktop
Wel duur denk ik want grote huisjes, maar met jacuzzi buiten![]()
en dus vlak aan het strand.
Ze hebben daar meer parken zie ik, misschien ook kleinere huisjes.
Is de dubbeldate al geweest?quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja das wel tof alleen ga ik daar toch geen gebruik van maken als ik alleen ben met de hondjes. Fokster zoekt man
Nee joh. Ik klaag alleen en doe er vervolgens niets mee want echte fokster.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is de dubbeldate al geweest?
Ja dit, net Faxie.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee joh. Ik klaag alleen en doe er vervolgens niets mee want echte fokster.
Kijk, jij snapt hoe het moetquote:Op maandag 30 augustus 2021 10:27 schreef gianni61 het volgende:
Is dit een goed moment om te vermelden dat ik een kennis heb die eigen strandhuisjes heeft
Maar jij woont ook best ver wegquote:Op maandag 30 augustus 2021 10:27 schreef gianni61 het volgende:
nooit geweest wel, want noord noord holland is best ver weg
Jouw nieuwe werkgever heeft een kantoor hier vlak bij, misschien kun je je laten overplaatsenquote:
Heb je 'm al geappt om een verrassingsweekend voor Senn te plannen?quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:27 schreef gianni61 het volgende:
Is dit een goed moment om te vermelden dat ik een kennis heb die eigen strandhuisjes heeft
Alle mensen praten daar gekquote:Op maandag 30 augustus 2021 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jouw nieuwe werkgever heeft een kantoor hier vlak bij, misschien kun je je laten overplaatsen
nou, dat geldt voor jouw regio ook hoorquote:
Helemaal nietquote:Op maandag 30 augustus 2021 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, dat geldt voor jouw regio ook hoor
kruisjes klikken heet datquote:Op maandag 30 augustus 2021 09:57 schreef babylon het volgende:
[..]
'select all', 'markeer als gelezen'-> opgelost!quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:00 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik gooi nooit wat weg. Maar hij markeert het gelijk als gelezen en dan is het goed.
Het is maar waar je hoofd mee bezig is ehquote:
Dat is een optie. En als het dan belangrijk is, komt het wel weer terug.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
'select all', 'markeer als gelezen'-> opgelost!
De rest doe je fwd naar de volgende collegaquote:Op maandag 30 augustus 2021 11:07 schreef babylon het volgende:
[..]
Dat is een optie. En als het dan belangrijk is, komt het wel weer terug.
Alleen werkt dat bij mij niet met elke mail
Teriyakiquote:
Waarom?quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:10 schreef Sounddragon het volgende:
Ik moet naar Assen vanmiddag/avond... zó geen zin..
quote:
'Werk', leerboek ophalen en effe doorbladeren, vanavond 2 uur cursus.. donderdagavond weer 2 uurtjes, en zaterdag de hele dag ook in Assen.. volgende week maandag examen. In Houten geloof ik.quote:
Friends with benefits?quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De rest doe je fwd naar de volgende collega
Friends with Denefits dan.quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Friends with Denefits dan.![]()
Voor een steekhoudend antwoord op je verzoek, heb ik wel eerst wat beeldmateriaal nodig
Dat idee had ik alquote:Op maandag 30 augustus 2021 11:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]ik lees slecht.
Uhm... ik pas verder
Sow danquote:Op maandag 30 augustus 2021 11:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Friends with Denefits dan.![]()
Voor een steekhoudend antwoord op je verzoek, heb ik wel eerst wat beeldmateriaal nodig
Que?quote:
Da's inside infoquote:
Er wordt geluldquote:
Het is net een glijbaanquote:
Wat is je ding?quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:12 schreef Spockjuh_ het volgende:
het schijnt dat ik hier moet gaan reageren en mijn ding doen.
Ben je vrijgezel, onvrijwillig seksloos, man en geef je vrouwen overal de schuld van? Zo ja, welkom, hier moet je zijn.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:12 schreef Spockjuh_ het volgende:
het schijnt dat ik hier moet gaan reageren en mijn ding doen.
Krullen zijn nooit best.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:35 schreef Spockjuh_ het volgende:
Beste krullen die je ooit hebt gezien.
Hoe weet jij dit ook echt nu al?quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:34 schreef TaMieke het volgende:
Nog meer enge mensen met krullen!!! Tis een invasie!
quote:
Kom dan!quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:40 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
klaar om je bitchslap te ontvangen? man man man...
Heb jij krullen?quote:
Ik mag toch hopen dat je dit weerlegt.quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:50 schreef AirwiN het volgende:
Ik mag toch hopen dat je dit weerlegt.
Wachten totdat jij 'm zou inkoppen zou niet in mijn voordeel werken, vermoed ik.quote:
Dat je niet eng bent? Nouuu vooruitquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je dit weerlegt.
natuurlijk niet, maar dan kunnen krullen nog mooi zijnquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]ik ken mensen
[..]
Kom dan!
[..]
Heb jij krullen?
Dank je...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Bij vrouwen wel ja. Ben ik met je eens.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
natuurlijk niet, maar dan kunnen krullen nog mooi zijn
quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dank je...
Klinkt niet heel overtuigend hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat maak jij ervan en daar ga ik niet in mee.quote:
Ik leef nogquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Klinkt niet heel overtuigend hoor.
En geen blauwe plekken en littekens aan overgehouden?quote:
Juist de mensen die ik niet heb gemeet. Dus pas maar goed op jezelf.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:08 schreef TaMieke het volgende:
Ze verdwijnen anders wel 1 voor 1 uit de SC......
Ik heb zo mn vraagtekens.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Juist de mensen die ik niet heb gemeet. Dus pas maar goed op jezelf.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mocht je het volgende slachtoffer worden; het was leuk om je hier te hebben meegemaakt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:13 schreef TaMieke het volgende:
ik zal mn best doen.
Ik wist dat het niet helemaal klopte nee.
3 liter voldoende?quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]ik ken mensen
[..]
Kom dan!
[..]
Heb jij krullen?
quote:
"maar we zijn blij dat je weg bent"quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mocht je het volgende slachtoffer worden; het was leuk om je hier te hebben meegemaakt.![]()
quote:
Hooofd, schouders, knie en teen.....quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:39 schreef Barbusse het volgende:
Nu heb ik dat kutnummer in m'n hoofd. Thanks, Obama Air.
Hier, het origineel als alternatief:quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:39 schreef Barbusse het volgende:
Nu heb ik dat kutnummer in m'n hoofd. Thanks, Obama Air.
Sta hier al een tijdjequote:
Ben meer in de mood voor Limp Bizkit's Break Stuff vandaag.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier, het origineel als alternatief:
Ik ben met de motor op pad geweest en heb wat mensen gezien maar ben niet op reis geweestquote:Op maandag 30 augustus 2021 14:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je hebt net vakantie gehad toch?
Was je nog weg?
Omg een man op een motorquote:Op maandag 30 augustus 2021 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben met de motor op pad geweest en heb wat mensen gezien maar ben niet op reis geweest
Ik raak altijd zo gewend aan dat vrij zijn en uitslapen.... Terugkomen in de normale routine valt zwaar
Ahh ook leukquote:Op maandag 30 augustus 2021 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben met de motor op pad geweest en heb wat mensen gezien maar ben niet op reis geweest
Ik raak altijd zo gewend aan dat vrij zijn en uitslapen.... Terugkomen in de normale routine valt zwaar
Het weekend? Of de onderbreking ertussen?quote:
Gelukkig kom ik hier nooit.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja. Alles.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het weekend? Of de onderbreking ertussen?
Nee, mijn weekend duurt nooit te lang.quote:
Deze doen het ook altijd goed bij mij:quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben meer in de mood voor Limp Bizkit's Break Stuff vandaag.
Vanuit Senn gezien woont bijna iedereen wel dichter bij de kust denk ik.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vanuit Senn gezien woon je vlakbij.
Vanuit daar gezien krijg ik natte voeten bij vloedquote:Op maandag 30 augustus 2021 14:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vanuit Senn gezien woon je vlakbij.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:48 schreef babylon het volgende:
[..]
Deze doen het ook altijd goed bij mij:
Stukje: You stupid dumbshit goddam motherfucker!
(meest altruïstische songtitle ooit!)
Kleine 10 minuutjes lopen. Kan je vertellen; het helpt met m'n gesteldheidquote:
Ik wil ook!quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kleine 10 minuutjes lopen. Kan je vertellen; het helpt met m'n gesteldheid
Dicht bij het strand ok natuurlijk, maar ik gun je m'n vandaag niet, niemand nietquote:
Het strand iddquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dicht bij het strand ok natuurlijk, maar ik gun je m'n vandaag niet, niemand niet
Merciquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Het strand idd
Zo ernstig vandaag
[ afbeelding ]
Nee dat niet maar vind een motorrijdende vent wel hot. Neemt niet weg dat ik never ever ever achterop zou gaan.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ja daar raak je wel van op de tocht?
Niet alleen dat zou nat zijn. Huehue. Ik denk maak hem zelf maar.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
Vanuit daar gezien krijg ik natte voeten bij vloed![]()
Volgend jaar kom ik ff langs denk ik.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kleine 10 minuutjes lopen. Kan je vertellen; het helpt met m'n gesteldheid
Bro-hug!quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dicht bij het strand ok natuurlijk, maar ik gun je m'n vandaag niet, niemand niet
quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:11 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Volgend jaar kom ik ff langs denk ik.
quote:
Kom maar door hoor.quote:
*brohug geeftquote:
Nee, Sagres.quote:
Sjit, ik had bijna de acculader ontkoppeldquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee dat niet maar vind een motorrijdende vent wel hot. Neemt niet weg dat ik never ever ever achterop zou gaan.
G-T voor mij, geen limoentroep.quote:
Hou op met mij hoor!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 00:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sjit, ik had bijna de acculader ontkoppeld
1 dagjequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Iedereen is weer back to normal lijkt het.
Jaaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
1 dagje![]()
Maar de vakanties zijn weer voorbij en dat merk je.
Ik nu ook iets van 1x per week. Deze week nog niets op de planning. Hier is ook iedereen nu terug, dus hoog tijd dat ik binnenkort ga.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
1 dagje![]()
Maar de vakanties zijn weer voorbij en dat merk je.
Nee joh.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik niet hoor!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Komt vast goedquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:42 schreef Q. het volgende:
Vandaag is de laatste dag van de bedenkperiode van de koper van mn appartement. Nog even billen knijpen dus nadat vorige week de eerste koper in de bedenkperiode is afgehaakt.
Kantoor, dat is toch dat ene kamertje in je huis waar je werk-computer staat?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet nog eens bedenken wanneer ik deze week naar kantoor ga.
Toch spannend!quote:
Oh ja begrijpelijk. Volgende week wel weg?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Toch spannend!Dan kan ik volgende week hopelijk eindelijk eens relaxted op vakantie. Vorige vakantieweek was grondig verpest door alle bovenburenstress.
Ja, weekje Duitsland. Niet te ver, heb mn vakantiedagen hard nodig voor het klussen en verhuizen en ik heb geen zin om te vliegen nu. Dus gewoon lekker wandelen en dorpjes kijken enzo.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja begrijpelijk. Volgende week wel weg?
Je bent vorig jaar nog geweestquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Toch spannend!Dan kan ik volgende week hopelijk eindelijk eens relaxted op vakantie. Vorige vakantieweek was grondig verpest door alle bovenburenstress.
Ik ben ook geen mens.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:08 schreef CherryLips het volgende:
Zoveel vakantie is helemaal niet goed voor een mensch.
Oh, dan ben ik daar al. Mijn bed staat daar ook trouwens.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Kantoor, dat is toch dat ene kamertje in je huis waar je werk-computer staat?
Maar kost de reis naar kantoor minder dat je aan koffie drinkt?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:07 schreef ArTiC het volgende:
Of ik nou in mijn eentje thuis zit of in mijn eentje op kantoor maakt ook niet veel uit
Hier is de koffie gratis
Ideaal, reistijd minimaliseren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik daar al. Mijn bed staat daar ook trouwens.
Lease auto met tankpas, die kost per dag stilstaand net zoveel als dat ik er mee naar kantoor rij.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar kost de reis naar kantoor minder dat je aan koffie drinkt?
Je kan er wel langer over doen, zodat scheve gezichten van collega's over waar je al die tijd was.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:20 schreef Barbusse het volgende:
Het enige nadeel aan thuiswerken is dat poepen in de baas z'n tijd niet meer zo bevredigend is.
Je kan alleen niet genieten van de blik van de mensen die de wc binnenlopen nadat je net je aromatische boodschap hebt gedaan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je kan er wel langer over doen, zodat scheve gezichten van collega's over waar je al die tijd was.
Niks poept zo lekker als je eigen toilet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:20 schreef Barbusse het volgende:
Het enige nadeel aan thuiswerken is dat poepen in de baas z'n tijd niet meer zo bevredigend is.
Ja niks mis mee toch. Maar even andere omgeving is wel erg fijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, weekje Duitsland. Niet te ver, heb mn vakantiedagen hard nodig voor het klussen en verhuizen en ik heb geen zin om te vliegen nu. Dus gewoon lekker wandelen en dorpjes kijken enzo.
Lekker naar een camping op de Veluwe in een tentje terwijl het non-stop regent?quote:
Nee, thuis in bed blijven liggen met de dekens over m'n hoofd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker naar een camping op de Veluwe in een tentje terwijl het non-stop regent?
Het verschil is klein.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, thuis in bed blijven liggen met de dekens over m'n hoofd.
Is dat al zo lang geleden?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:57 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Stimmt, 2015. Met een groepje mensen uit KPD
De levenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker naar een camping op de Veluwe in een tentje terwijl het non-stop regent?
Regen is leven.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
De leven![]()
Wij gaan volgende week ook lekker weg!
Jaloersquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
De leven![]()
Lekkerquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
De leven![]()
eeeeuhm... Goitske, JH, en dan nog wat mensen waar ik even de naam niet meer van weet. Vinnie ? en nog wat mensenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
Is dat al zo lang geleden?
ik weet nog met jou en puala maar wie er verder bij waren geen idee.
La Douce Francequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Frankrijk weer, hopend op iets meer zon dan hier
Lekker hoor. Waar ergens?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Frankrijk weer, hopend op iets meer zon dan hier
Okok.quote:
Midden Frankrijk. Vlakbij Genève zeg maar.quote:
Goed plan!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:26 schreef rival het volgende:
Ik ben er zo klaar mee dat ik eind september weer vrij heb genomen
Met 2 vrienden naar Zuid Frankrijk.
Waar doen ze het allemaal van.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:50 schreef Barbusse het volgende:
Al die mensen die zomaar de hele tijd op vakantie gaan
Met de honden? Je werk? Mannen? Het leven?quote:
Sugardaddies denk ik.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar doen ze het allemaal van.
Werk voor vandaagquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met de honden? Je werk? Mannen? Het leven?
Ik ook niet.quote:
En een vriend. met vast een nog beter salaris.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:16 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb ook geen sugar daddy maar wel een prima salaris en geen kinderen
Lekker lekker!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Goed plan!
Ik ga eind september nog naar Spanje 5 dagen
Met single en kinderloos zijn bespaar je een hoop geldquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar doen ze het allemaal van.
Die betaald niet mijn vakantie hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
En een vriend. met vast een nog beter salaris.
aka sugerdaddy
Houdt 'ie nog wel van je?quote:
Pft. Zou een nieuwe zoeken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die betaald niet mijn vakantie hoor
Dat was inmiddels wel helder. Arme jijquote:
dit wel.quote:
DAT MAAK IK ZELF WEL UIT! Met je verplicht. IK HEB RECHTEN! VRIJHEID!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
dit wel.
Volwassen mensen aan het uitleggen dat ze ook de velden moeten vullen waar groot "Verplicht veld" boven staat. En dan chagerijnige reacties krijgen
Iedereen die dat schreeuwt moeten ze de cel ingooien en nooit meer naar omkijken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:57 schreef Q. het volgende:
[..]
DAT MAAK IK ZELF WEL UIT! Met je verplicht. IK HEB RECHTEN! VRIJHEID!
We huren je voor ... uur in per week en in die tijd doe je waar we je voor betalen. DUS OOK VERPLICHTE VELDEN INVULLEN. Geen rechten zonder plichten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:57 schreef Q. het volgende:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:01 schreef babylon het volgende:
[..]
Iedereen die dat schreeuwt moeten ze de cel ingooien en nooit meer naar omkijken.
Vrijheid is een verantwoordelijkheid, geen recht. De verantwoordelijkheid om verplichte velden in te vullen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:57 schreef Q. het volgende:
[..]
NEE! VRIJHEID! ZONDER PLICHTEN! DIT IS NAZI-DUITSLAND!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vrijheid is een verantwoordelijkheid, geen recht. De verantwoordelijkheid om verplichte velden in te vullen.
Capslockhoeren is ook wel celstrafwaardig trouwens.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:16 schreef Q. het volgende:
[..]
NEE! VRIJHEID! ZONDER PLICHTEN! DIT IS NAZI-DUITSLAND!![]()
![]()
![]()
Eerlijk is eerlijk, die waren briljant met administreren en registreren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:16 schreef Q. het volgende:
NEE! VRIJHEID! ZONDER PLICHTEN! DIT IS NAZI-DUITSLAND!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |