Heb je ook nog wat vakantiedagen?quote:Op zondag 29 augustus 2021 08:52 schreef Senn88 het volgende:
Goedemorgen! Morgen lekker mededelen dat ik eind van de maand weg benlekker mijn werk afronden en overdragen
Ja een weekquote:Op zondag 29 augustus 2021 09:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je ook nog wat vakantiedagen?
Yesssquote:Op zondag 29 augustus 2021 08:52 schreef Senn88 het volgende:
Goedemorgen! Morgen lekker mededelen dat ik eind van de maand weg benlekker mijn werk afronden en overdragen
*trekt biertje open*quote:
Voetbal is nooit leuk, dus ja.quote:
Ja heerlijk kan er weer helemaal tegenaan.quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:20 schreef Q. het volgende:
Wat een goddelijke zomer is dit toch.Ben weer helemaal opgeladen.
Ik zit op een terrasje atm.quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:20 schreef Q. het volgende:
Heb echt zin in de winter. Morgen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:20 schreef Q. het volgende:
Vandaag was wel een goed excuus om helemaal niks te doen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:20 schreef Q. het volgende:
Dit zouden alle mensen wereldwijd op hun zondag moeten doen. Echt iedereen. Zeker weten krijgen we een betere wereldquote:Op zondag 29 augustus 2021 23:26 schreef ArTiC het volgende:
Lekker afwisselend dagje zo, dan weer door het raam naar de regen gekeken, dan weer op tv naar regen gekeken, heerlijk zen.
Ik heb de hoodie alweer uit de kans gehaald. Straks is het weer om 17:00 donkerquote:Op zondag 29 augustus 2021 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb echt zin in de winter. Morgen.
Genieten was dat.quote:Op zondag 29 augustus 2021 23:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vandaag was wel een goed excuus om helemaal niks te doen.
Lekker 3,5 uur formule 1 kijken enzo
Eerst de herfst hoor.quote:Op zondag 29 augustus 2021 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker de kerstboom opzettenquote:Op zondag 29 augustus 2021 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is al het hele jaar herfst, min 1 week sneeuw en 1 week zonquote:Op maandag 30 augustus 2021 07:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Eerst de herfst hoor.Alhoewel die tegenwoordig niet meer van elkaar te onderscheiden zijn.
Maar de blaadjes moeten nog verkleuren en vallen..quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het is al het hele jaar herfst, min 1 week sneeuw en 1 week zon
Ik ook van jou hoorquote:
Herfst is het nieuwe standaard-seizoen, verder is er niets meer.quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het is al het hele jaar herfst, min 1 week sneeuw en 1 week zon
Eeuwige herfstquote:Op maandag 30 augustus 2021 08:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Herfst is het nieuwe standaard-seizoen, verder is er niets meer.
Ben je te lui?quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:00 schreef TaMieke het volgende:
Iemand een ticket voor de strong viking run overnemen voor komende zaterdag?![]()
Herfst is heerlijk.quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Herfst is het nieuwe standaard-seizoen, verder is er niets meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |