Als je na het bereiken van CL spelers aantrekt die anders onhaalbaar zouden zijn, dan snij je jezelf toch in de vingers met de salarissen van die spelers.quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Spelers moeten ook wel willen komen. En die bereidheid is een stuk groter als ze CL spelen.
Daarbij geloof ik Toon op dit punt wel maar interpreteer ik het anders. Er wordt niet geanticipeerd op CL deelname, dat is al jaren zo na het bijna faillissement. Er worden geen spelers meer gekocht met de gedachte dat je ze kunt betalen omdat je toch wel één op de drie jaar cl geld binnenharkt.
Maar dat wil niet zeggen dat je, na het bereiken van de CL, dat wat je binnenhaalt aan geld niet incidenteel kunt investeren in nieuwe spelers. En ik denk dus echt dat het lijstje versterkingen er heel anders uit zou zien als we van Benfica hadden gewonnen.
Als je een contract afsluit voor een x-aantal jaren met een y-salaris, dan weet je toch of je dat gefinancierd kunt krijgen met je incidentele opbrengsten?quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als je na het bereiken van CL spelers aantrekt die anders onhaalbaar zouden zijn, dan snij je jezelf toch in de vingers met de salarissen van die spelers.
15 Miljoen lijkt veel, maar een speler van 6-8 miljoen met een contract van 4 jaar a 1,5 miljoen per jaar, en je bent al 12-14 miljoen armer waarvan de helft te verrekenen is met die éénmalige bonus CL.
Spelers aantrekken op basis van je begroting (EL) is verstandiger en daarmee zadel je je club niet op met torenhoge salarissen met spelers die alleen willen komen ballen voor of dankzij de CL. Wat denk je dat het salaris is/was van mannen als Tadic/Ziyech/Blind? Dat kan PSV zich niet veroorloven.
Spelers die je alleen maar kunt aantrekken dmv CL miljoenen, gaan echt niet voor een habbekrats aan salaris voetballen. Dus in het jaar dat je CL speelt doet het geen pijn aan de begroting (hoewel je dat jaar naar alle waarschijnlijkheid een flink deel al kwijt bent aan bonussen voor je huidige spelersgroep), de jaren erop dat je EL speelt des te meer.quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als je een contract afsluit voor een x-aantal jaren met een y-salaris, dan weet je toch of je dat gefinancierd kunt krijgen met je incidentele opbrengsten?
is het nou zo moeilijk om te begrijpen dat je met 15 miljoen extra gewoon wat meer kan doen dan zonder?quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Spelers die je alleen maar kunt aantrekken dmv CL miljoenen, gaan echt niet voor een habbekrats aan salaris voetballen. Dus in het jaar dat je CL speelt doet het geen pijn aan de begroting (hoewel je dat jaar naar alle waarschijnlijkheid een flink deel al kwijt bent aan bonussen voor je huidige spelersgroep), de jaren erop dat je EL speelt des te meer.
Is het nou moeilijk om te lezen? Ik zeg letterlijk:quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
is het nou zo moeilijk om te begrijpen dat je met 15 miljoen extra gewoon wat meer kan doen dan zonder?
quote:en ja natuurlijk scheelt dat een slok op een borrel.
je had jezelf dus een boek aan geleuter kunnen besparen, je lijkt Toon welquote:Op zondag 29 augustus 2021 12:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is het nou moeilijk om te lezen? Ik zeg letterlijk:
[..]
Dat geld wordt natuurlijk vooraf al geoormerkt. Een club als PSV gaat nooit transfergeld linken aan een bonus voor deelname aan een Europees toernooi.quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toon zegt weleens meer wat maar 20 miljoen meer of minder scheelt natuurlijk wel
Je bent er maar druk mee hè?quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
je had jezelf dus een boek aan geleuter kunnen besparen, je lijkt Toon wel
Tarado komt hier ons altijd graag al het slechte nieuws rondom PSV brengen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee hè?
Voor iemand die niks met PSV heeft, pomp je best veel tijd en energie in deze reeks. Dat moet je helemaal zelf weten, maar je schijnt onderhand beter te weten wat er speelt bij PSV dan onze Toon.
Dus beter hou je je geleuter gewoon voor je en prop je je frustratie in je eigen clubje
quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee hè?
Voor iemand die niks met PSV heeft, pomp je best veel tijd en energie in deze reeks. Dat moet je helemaal zelf weten, maar je schijnt onderhand beter te weten wat er speelt bij PSV dan onze Toon.
Dus beter hou je je geleuter gewoon voor je en prop je je frustratie in je eigen clubje
noem het maar goed nieuws dan als je directeur zegt dat CL missen niet zo heel veel uitmaaktquote:Op zondag 29 augustus 2021 13:00 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Tarado komt hier ons altijd graag al het slechte nieuws rondom PSV brengen.
Dinsdag pas, toch?quote:
Natuurlijk zijn die spelers mogelijk duurder in salaris. Maar wie zegt dat dat salaris uit je EL-begroting moet komen?quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Spelers die je alleen maar kunt aantrekken dmv CL miljoenen, gaan echt niet voor een habbekrats aan salaris voetballen. Dus in het jaar dat je CL speelt doet het geen pijn aan de begroting (hoewel je dat jaar naar alle waarschijnlijkheid een flink deel al kwijt bent aan bonussen voor je huidige spelersgroep), de jaren erop dat je EL speelt des te meer.
Ah, je zit gewoon te zuigen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]Toon doet me een beetje aan deze man denken
[ afbeelding ]
maar altijd leuk als er toch mensen zijn die alles wat Toon zegt voor zoete koek aannemen
Wat ben je nou allemaal aan het bazelen joh?quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
noem het maar goed nieuws dan als je directeur zegt dat CL missen niet zo heel veel uitmaakt
Ik bepaal zelf waar en wat ik post tenzij gemodereerd, dat jij op teentjes getrapt bent is mijn probleem uiteraard niet, als jij Toon geweldig vindt, prima dat vindt hijzelf ook.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ah, je zit gewoon te zuigen.
Wie zegt dat ik ALLES wat Toon zegt voor zoete koek aanneem?
Ga lekker naar je eigen clubtopic toe joh.
Als je 0 bewijs hebt dat iemand liegt, hou dan je betweterige gedrag voor je. Of kom met bewijzen waaruit blijkt dat Toon in z’n tijd bij PSV z’n afspraken/toezeggingen niet nakomt. Z’n boek kan hij wat mij betreft in z’n reet douwen, ik beoordeel hem als AD bij PSV, en dat doet hij naar behoren.
En dat vindt verder iedereen die PSV een warm hart toedraagt ookquote:Op zondag 29 augustus 2021 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf waar en wat ik post tenzij gemodereerd, dat jij op teentjes getrapt bent is mijn probleem uiteraard niet, als jij Toon geweldig vindt, prima dat vindt hijzelf ook.
Toon werkt niet voor Ajaxquote:Op zondag 29 augustus 2021 13:25 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
En dat vindt verder iedereen die PSV een warm hart toedraagt ookwist je dat er ook een Ajax topic is?
Geloof hem nietquote:Op zondag 29 augustus 2021 10:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gerbrands heeft letterlijk gezegd
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |