quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:06 schreef DeeBee het volgende:
Pas Eua Rouge aan, NU!
Dit kan niet langer zo doorgaan...
Nah, denk wel dat dit het laatste jaar is dat we hem in deze vorm zien, dus geniet er nog maar even van.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:06 schreef DeeBee het volgende:
Pas Eua Rouge aan, NU!
Busstop is de laatste chicane.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:07 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Busstop tankslapper. Gelukkig is hij oke
Ah okequote:
Jup, opgevallen.quote:
Niet als je crasht.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:08 schreef Peterselieman het volgende:
In het kunstschaatsen levert 4,5 rotatie flink wat punten op
Waardeloze verliezer, maar verder een heel goed mens en een fantastisch coureur. Maar vooral een goed mens.quote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:08 schreef LTVDK het volgende:
Gelukkig lijkt Lando ok. Maar zulk soort dingen maakt wel wat Eau Rouge zo'n geweldige bocht maakt, altijd dat risico
Sinds die niet meer om het kampioenschap hoeft te strijden is het een veel prettigere coureur gewordenquote:
Je kan er veel van vinden maar het is niet okay dat auto's daar zo vaak terug de baan opschieten als het misgaat.quote:
Precies, duurde iets te lang allemaalquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:09 schreef Abdus18 het volgende:
Ik dacht nog bij het helicoptershot, zul je zien, verliest die hem als die achter de bomen verdwijnt.....en ja hoor...
:’)quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:06 schreef DeeBee het volgende:
Pas Eua Rouge aan, NU!
Wat is jouw mening van stratencircuits?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:08 schreef PirE het volgende:
[..]
Je kan er veel van vinden maar het is niet okay dat auto's daar zo vaak terug de baan opschieten als het misgaat.
Die gedachte had ik ook al jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:09 schreef Abdus18 het volgende:
Ik dacht nog bij het helicoptershot, zul je zien, verliest die hem als die achter de bomen verdwijnt.....en ja hoor...
Heel veel mensen volgens mijquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:09 schreef Abdus18 het volgende:
Het duurde ook te lang dat shotquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:09 schreef Abdus18 het volgende:
Bocht hernoemen naar Code Rouge.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:06 schreef DeeBee het volgende:
Pas Eua Rouge aan, NU!
Same!quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:09 schreef Abdus18 het volgende:
Herkenbaar. Juist het engste stuk van het circuit verdwijnt uit beeld daar.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:09 schreef Abdus18 het volgende:
Dat is toch niet te vergelijken, dit gaat om een bocht, vol snelheid, geen overzicht, en in een kommetje omhooglopend Die combi heb je niet op stratencircuits.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is jouw mening van stratencircuits?
Dat laatste.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zouden we nog gaan starten?
Of heeft Hamilton dadelijk gewoon weer eens geweldige zaken gedaan?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:11 schreef LTVDK het volgende:
Waarom kunnen Nederlands aquaplaning niet uitspreken eigenlijk? Het is planeren over het water, die de watertoevoer inplannen
Okquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:11 schreef Mothzor het volgende:
Godver wat een snowflakes hier. Kijk eens naar replays van 1999,hoorde je niemand over en men bleef volgas gaan.
Racen is risicovol, wil je dat niet stap dan niet in! Ik ben fan van Vettel, maar ga lekker ergens anders janken.
Begin er een topic overquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:12 schreef Type-R het volgende:
Aanpassen die bocht!!!! Dit moeten we niet willen met z'n allen. In de toekomst Alleen maar op auto pilot in die sector
Tot die tijd vielen er ook regelmatig doden, is dat nodig? Neuquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:11 schreef Mothzor het volgende:
Godver wat een snowflakes hier. Kijk eens naar replays van 1999,hoorde je niemand over en men bleef volgas gaan.
Racen is risicovol, wil je dat niet stap dan niet in! Ik ben fan van Vettel, maar ga lekker ergens anders janken.
waar?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:11 schreef Nattekat het volgende:
As we speak is het weer begonnen met regenen.
Nee dat was Grosjean, nu Russellquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:12 schreef shiz het volgende:
Is Vettel niet iets van voorzitter van de coureursbelangen oid?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:12 schreef shiz het volgende:
Beter gewoon de auto's op rails zetten ja, veel veiligerquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:12 schreef Type-R het volgende:
Aanpassen die bocht!!!! Dit moeten we niet willen met z'n allen. In de toekomst Alleen maar op auto pilot in die sector
Regelmatig? Wat lul jij nou? Deze klap is echt een matige klap voor in eau rouge. Stelletje snowflakes hierquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:12 schreef PS. het volgende:
[..]
Tot die tijd vielen er ook regelmatig doden, is dat nodig? Neu
Ik ken geen stratencircuit met een bocht als deze.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is jouw mening van stratencircuits?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:12 schreef shiz het volgende:
Zucht, altijd weer dat treurige 'snowflakes', irritantste stopwoordje van de laatste tijd, ongeveer. Heeft ook echt nul relevantie in deze situatiequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:11 schreef Mothzor het volgende:
Eens. Rubbertegelgeneratie is een beter woord.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zucht, altijd weer dat treurige 'snowflakes', irritantste stopwoordje van de laatste tijd, ongeveer. Heeft ook echt nul relevantie in deze situatie
De weddenschap van Zonta en Villeneuvequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:11 schreef Mothzor het volgende:
Dus gridstraf voor Norrisquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Sky: Dit was een nieuwe power unit voor Lando dit weekend, derde van dit seizoen.
Eigen schuld dikke bult. Risico van de sport. In ieder geval niet de schuld van iemand andersquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Sky: Dit was een nieuwe power unit voor Lando dit weekend, derde van dit seizoen.
Ze hebben hem afgesnedenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:15 schreef greysbones het volgende:
Waarom moet die bocht er nu uit??
Hard maar waar.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:16 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult. Risico van de sport. In ieder geval niet de schuld van iemand anders
Mwahhh februari denk ikquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:16 schreef 3rr0r het volgende:
Zou er dit jaar met kerst een snowflake vallen?
Omdat de bocht om gaan gevaarlijk is.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:15 schreef greysbones het volgende:
Je hoort me ook niet zeggen dat het iemand anders z'n schuld zou zijn.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:16 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult. Risico van de sport. In ieder geval niet de schuld van iemand anders
Nee.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:16 schreef 3rr0r het volgende:
Zou er dit jaar met kerst een snowflake vallen?
Nou ja, iets meer uitloop ruimte aan de linker kant is opzich geen verkeerd idee maar de bocht zelf moeten ze gewoon zo laten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:12 schreef Type-R het volgende:
Rubbertegelgeneratiegezeik.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:15 schreef greysbones het volgende:
Wel met vluchtheuvels toch?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat de bocht om gaan gevaarlijk is.
Beter doen ze alleen een heel lang recht stuk dan een bocht met snelheidslimiet van 80km/h en dan weer een lang recht stuk terug.
Zeker wel, de hele discussie over de veiligheid staat gelijk aan alle risico's die er maar bestaan in de wereld willen uitbannen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zucht, altijd weer dat treurige 'snowflakes', irritantste stopwoordje van de laatste tijd, ongeveer. Heeft ook echt nul relevantie in deze situatie
van die strepen in het asfalt maken die je op hellingen op de duitse snelwegen wel eens ziet voor de afwateringquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:18 schreef beantherio het volgende:
De Raidillon is een eng bochtje maar pas gevaarlijk in dit soort omstandigheden. Aanpassen lijkt me onzin maar in de regen zouden ze wel wat sneller sessies mogen uitstellen.
Stoere boi gespotquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:11 schreef Mothzor het volgende:
Maar wel met z'n allen de halo aanprijzen. Ik ben nog steeds van mening dat het afbreuk aan de sport is.quote:
Vroeger was alles beter.quote:
Niet als voorzitterquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:18 schreef shiz het volgende:
Hum, Vettel staat tot - Present er gewoon bij: https://en.wikipedia.org/(...)on#List_of_directors
Zelfs met veranderingen was hier niets niks veranderd. Die veranderingen zijn voor de crashes bovenaan de heuvel, die stuiteren weer terug de baan op.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:18 schreef beantherio het volgende:
De Raidillon is een eng bochtje maar pas gevaarlijk in dit soort omstandigheden. Aanpassen lijkt me onzin maar in de regen zouden ze wel wat sneller sessies mogen uitstellen.
Nee, dat filmpje is gewoon achteruit aan het afspelen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:20 schreef 3rr0r het volgende:
Een Belg die achteruit kan rijden
[ afbeelding ]
Tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lekker ruim ook
Hoor je dan zelf ook bij![]()
![]()
Tussen sessies door zijn dit de heldenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:20 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vreesde even voor die twee marshalls die daar liepen met de rug naar de veegwagen toe.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:20 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Vroeger stonden ook alleen mongooltjes en niet-fans te springen bij harde klappers.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:19 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Zeker wel, de hele discussie over de veiligheid staat gelijk aan alle risico's die er maar bestaan in de wereld willen uitbannen.
Het leven bestaat uit risico's en zonder risico's gaat het een heel saai bestaan worden. Dus snowflake heeft wel degelijk relevantie mbt het maar alles veilig willen maken in het racen. Vroeger stond iedereen te springen bij mooie klappers en nu is het eerste wat we roepen, dat de bocht maar anders moet. En dat staat nou precies synoniem voor de hele snowflake discussie.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat de bocht om gaan gevaarlijk is.
Beter doen ze alleen een heel lang recht stuk dan een bocht met snelheidslimiet van 80km/h en dan weer een lang recht stuk terug.
Yepquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:21 schreef Sjoerd102 het volgende:
Was dat villenueve niet 2 jaar achter elkaar
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, dat filmpje is gewoon achteruit aan het afspelen.
Mooie quote van een moderatorquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vroeger stonden ook alleen mongooltjes en niet-fans te springen bij harde klappers.
Dat lijkt me duidelijk ja.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:22 schreef Zipportal het volgende:
Het is de schuld van Prins Bernhard.
DTM was wel gaaf op dat baantjequote:
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:22 schreef Zipportal het volgende:
Het is de schuld van Prins Bernhard.
Jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nemen ze de uitslag van q2 als q3 niet wordt gereden
Helaasquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nemen ze de uitslag van q2 als q3 niet wordt gereden
Hij heeft al een e-mail gestuurd.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
Toto is zijn invloed aan het uitoefenen
Die kun je uitstellen naar morgenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Moeten nog 2 races afgewerkt worden vandaag
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:25 schreef Noppie2000 het volgende:
Zou wat zijn, weer een coureur die pole veiligstelt door er zelf uit te crashen
Misschien moet Max ook eens van die afzichtelijke outfits gaan dragen als dat de prijs is voor gelukquote:
Ik ben het er wel mee eens maar zoals het in de jaren 70 ging sloeg ook nergens op. Toen dachten ze niet eens aan triple headers vanwege de begrafenissen tussen de GP-weekends door.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:19 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Zeker wel, de hele discussie over de veiligheid staat gelijk aan alle risico's die er maar bestaan in de wereld willen uitbannen.
Het leven bestaat uit risico's en zonder risico's gaat het een heel saai bestaan worden. Dus snowflake heeft wel degelijk relevantie mbt het maar alles veilig willen maken in het racen. Vroeger stond iedereen te springen bij mooie klappers en nu is het eerste wat we roepen, dat de bocht maar anders moet. En dat staat nou precies synoniem voor de hele snowflake discussie.
Zou me wel doodlachen als hij dan ook daadwerkelijk kan rijden tenminstequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:25 schreef Noppie2000 het volgende:
Zou wat zijn, weer een coureur die pole veiligstelt door er zelf uit te crashen
En de W-series en race 2 vd F3 dan ook?quote:
Jouw probleemquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:28 schreef Zorro het volgende:
Ik ga dit niet af kunnen kijken, voordat ze beginnen zijn we een halfuur verder en ik moet over een kwartier weg uiterlijk.
Dan kan ik net zo goed nu gaan.
Dan maar mobiel volgen. Als mijn databundel dat toelaat uiteraard
Oké opa.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:28 schreef Zorro het volgende:
Ik ga dit niet af kunnen kijken, voordat ze beginnen zijn we een halfuur verder en ik moet over een kwartier weg uiterlijk.
Ben jij de nieuwe @Nattekat 😮quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:28 schreef Zorro het volgende:
Eindelijk iemand die wel opletquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ben jij de nieuwe @:nattekat 😮
kan prima. De sessie in de F1 is maar 10 minutenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En de W-series en race 2 vd F3 dan ook?
dat zeggen ze allemaalquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hield gewoon de strategie van mond dicht aan.
De meeste daarvan zijn toch nog hun auto's aan het fixenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En de W-series en race 2 vd F3 dan ook?
Race 3 van de F3 staat óók gepland in de ochtend he?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
kan prima. De sessie in de F1 is maar 10 minuten
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:28 schreef Zorro het volgende:
In de F3 zeker nietquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
De meeste daarvan zijn toch nog hun auto's aan het fixen
Eerst berndt 10 rondjes laten rijdenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:30 schreef Nattekat het volgende:
Nu is het weer een half uur droog. Hup, gehen
Alleen hopen dat er geen vloeistofsporen meer liggen. Dat lijkt me het grootste probleem nu.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:30 schreef Nattekat het volgende:
Nu is het weer een half uur droog. Hup, gehen
Ben bang van wel. Schijtziek word je van geluksmongool.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zouden we nog gaan starten?
Of heeft Hamilton dadelijk gewoon weer eens geweldige zaken gedaan?
Jawel. Zorro maakte een grapjequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
Te kleine databundel is niet meer alleen voorbehouden aan @:nattekat
Prachtig verwoordquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:31 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ben bang van wel. Schijtziek word je van geluksmongool.
Norris valt weg. No way dat hij er zonder penalty vanaf komt. Bottas heeft een gridstraf. Dus P3 achter Gasly.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:25 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
7, zou 6 worden door straf Bottas.
Edit: Oh, 5 blijkbaar
Je gaat er niet van uit dan Q2 beslissend is he. En het weer veranderde nogal snel.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:33 schreef Cuendillar het volgende:
Kom er net in en zie dat de sessie stil ligt en Lewis weer mazzel zou hebben. Mijn vraag is dan direct: Waarom reed Max niet gewoon harder?
Omdat dat niet nodig was en een onnodig risico is.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:33 schreef Cuendillar het volgende:
Kom er net in en zie dat de sessie stil ligt en Lewis weer mazzel zou hebben. Mijn vraag is dan direct: Waarom reed Max niet gewoon harder?
Omdat hij al veilig was om door te gaan naar Q3 is het gewoon dom om enorme risico's te nemen aan het eind van de sessie.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:33 schreef Cuendillar het volgende:
Omdat hij een veilige tijd had en niet de baan op is gegaan toen de baan het snelste was geworden.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:33 schreef Cuendillar het volgende:
Meer bubbels?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:18 schreef PS. het volgende:
F1 / Moet de Eau Rouge blijven bestaan in de huidige vorm?
Ze hadden allemaal nieuwe inters, heeft Max niet gedaan.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat dat niet nodig was en een onnodig risico is.
Je gaat toch niet voluit pushen in Q2 met het risico op schade als je toch al door bent?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:35 schreef mikieu het volgende:
[..]
Ze hadden allemaal nieuwe inters, heeft Max niet gedaan.
Toto drukte op het juiste knopje.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:32 schreef opreis het volgende:
Als ze Q2 gebruiken voor de startopstelling zou het weer een typisch lucky Lulu momentje zijn
En een gratis setje inters terwijl hij daar net doorheen is.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:32 schreef opreis het volgende:
Als ze Q2 gebruiken voor de startopstelling zou het weer een typisch lucky Lulu momentje zijn
Daar wacht zo'n ervaren coureur niet meer op. Die jonkies denken nog wel eens 'moet ik nu wat zeggen alsof dit een vraag was?'quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:37 schreef Piles het volgende:
Ik dacht dat Alonso gewoon stond te wachten tot Jack een echte vraag ging stellen.
Dan mist 'ie Zandvoort.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:37 schreef Piles het volgende:
Ik dacht dat Alonso gewoon stond te wachten tot Jack een echte vraag ging stellen.
En terecht. Niveau brugklas die Sjek.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Daar wacht zo'n ervaren coureur niet meer op. Die jonkies denken nog wel eens 'moet ik nu wat zeggen alsof dit een vraag was?'
RT. VettelGod.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is ook wel weer typerend, een paar weken geleden stond er nog een coureur zichzelf op de borst te kloppen omdat hij een ander met 51G in de vangrail had gezet, en dan heb je Vettel. Over groot kampioenen gesproken.
Echt he, dan had je maar gewoon rapper moeten rijden, je weet dat het kon gebeuren.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mensen die roepen dat Hamilton geluk zou hebben met de startopstelling van Q2gewoon sneller in Q2, klaar.
Nooit gedacht, maar ben het gewoon geheel met je eensquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik ben het er wel mee eens maar zoals het in de jaren 70 ging sloeg ook nergens op. Toen dachten ze niet eens aan triple headers vanwege de begrafenissen tussen de GP-weekends door.
Het is met dat soort dingen altijd zo dat een op zich positieve ontwikkeling alleen maar door blijft gaan en ook te ver door kan gaan of de verkeerde richting op kan gaan.
Gebdroeders Ko zijn gevraagd om hun waterscooterquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:42 schreef Sabata het volgende:
Orf reporter vraagt om Rihanna, hij wil haar Umbrella lenen
haar zangstem lenen kan niet, omdat ze niet goed kan zingenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:42 schreef Sabata het volgende:
Orf reporter vraagt om Rihanna, hij wil haar Umbrella lenen
Bijna wel idd.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:44 schreef PS. het volgende:
[..]
Langere kwali al dan een normale race.
Helemaal. Meestal duren races geen 2 uurquote:
Niet jinxenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:46 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb het gevoel dat er nog een kanshebber zal crashen..
ik wel. Die zijn al heel gauw snellerquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:46 schreef Zwoerd het volgende:
Gewoon op inters oke. Of ik snap het niet helemaal
En gij Rene.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Meteen op inters allemaal, dat kan toch niet?
Max is prof in regenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:46 schreef PS. het volgende:
Oh Max kijkt toch uit, dit gaat helemaal fout
Ik ben helemaal paranoide geworden.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je voelt hem al aan komen.
Lang niet alleen van Maxquote:
Dat deed ik alquote:
Ik gok Maxquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:46 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb het gevoel dat er nog een kanshebber zal crashen..
Norris heeft die titel al.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:49 schreef HiDiHo het volgende:
Eens kijken wie nu de grootste ballen heeft
Bottas niet iedergeval.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:49 schreef HiDiHo het volgende:
Eens kijken wie nu de grootste ballen heeft
Alleen achteraan starten....quote:
oh ok ..dat scheeltquote:
Maar moet wel heel zijn auto vernieuwen als hij überhaupt meedoet, dus best kans dat hij achteraan begint.quote:
Ja..toch ergens wel raar dat als je crashed je nog 10e startquote:
Kan wel dat zijn auto zo kapoet is dat ie achteraan moet startenquote:
Oude meestertactiek.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:53 schreef Nattekat het volgende:
Hamilton verzekert zich van pole met een rode vlag?
Kap nou eens joh.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:53 schreef Nattekat het volgende:
Hamilton verzekert zich van pole met een rode vlag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |