quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:06 schreef DeeBee het volgende:
Pas Eua Rouge aan, NU!
Dit kan niet langer zo doorgaan...
Nah, denk wel dat dit het laatste jaar is dat we hem in deze vorm zien, dus geniet er nog maar even van.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:06 schreef DeeBee het volgende:
Pas Eua Rouge aan, NU!
Busstop is de laatste chicane.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:07 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Busstop tankslapper. Gelukkig is hij oke
Ah okequote:
Jup, opgevallen.quote:
Niet als je crasht.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:08 schreef Peterselieman het volgende:
In het kunstschaatsen levert 4,5 rotatie flink wat punten op
Waardeloze verliezer, maar verder een heel goed mens en een fantastisch coureur. Maar vooral een goed mens.quote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:08 schreef LTVDK het volgende:
Gelukkig lijkt Lando ok. Maar zulk soort dingen maakt wel wat Eau Rouge zo'n geweldige bocht maakt, altijd dat risico
Sinds die niet meer om het kampioenschap hoeft te strijden is het een veel prettigere coureur gewordenquote:
Je kan er veel van vinden maar het is niet okay dat auto's daar zo vaak terug de baan opschieten als het misgaat.quote:
Precies, duurde iets te lang allemaalquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:09 schreef Abdus18 het volgende:
Ik dacht nog bij het helicoptershot, zul je zien, verliest die hem als die achter de bomen verdwijnt.....en ja hoor...
:’)quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:06 schreef DeeBee het volgende:
Pas Eua Rouge aan, NU!
Wat is jouw mening van stratencircuits?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:08 schreef PirE het volgende:
[..]
Je kan er veel van vinden maar het is niet okay dat auto's daar zo vaak terug de baan opschieten als het misgaat.
Die gedachte had ik ook al jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:09 schreef Abdus18 het volgende:
Ik dacht nog bij het helicoptershot, zul je zien, verliest die hem als die achter de bomen verdwijnt.....en ja hoor...
Heel veel mensen volgens mijquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:09 schreef Abdus18 het volgende:
Het duurde ook te lang dat shotquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:09 schreef Abdus18 het volgende:
Bocht hernoemen naar Code Rouge.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:06 schreef DeeBee het volgende:
Pas Eua Rouge aan, NU!
Same!quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:09 schreef Abdus18 het volgende:
Herkenbaar. Juist het engste stuk van het circuit verdwijnt uit beeld daar.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:09 schreef Abdus18 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |