quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:06 schreef DeeBee het volgende:
Pas Eua Rouge aan, NU!
Dit kan niet langer zo doorgaan...
Nah, denk wel dat dit het laatste jaar is dat we hem in deze vorm zien, dus geniet er nog maar even van.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:06 schreef DeeBee het volgende:
Pas Eua Rouge aan, NU!
Busstop is de laatste chicane.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:07 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Busstop tankslapper. Gelukkig is hij oke
Ah okequote:
Jup, opgevallen.quote:
Niet als je crasht.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:08 schreef Peterselieman het volgende:
In het kunstschaatsen levert 4,5 rotatie flink wat punten op
Waardeloze verliezer, maar verder een heel goed mens en een fantastisch coureur. Maar vooral een goed mens.quote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:08 schreef LTVDK het volgende:
Gelukkig lijkt Lando ok. Maar zulk soort dingen maakt wel wat Eau Rouge zo'n geweldige bocht maakt, altijd dat risico
Sinds die niet meer om het kampioenschap hoeft te strijden is het een veel prettigere coureur gewordenquote:
Je kan er veel van vinden maar het is niet okay dat auto's daar zo vaak terug de baan opschieten als het misgaat.quote:
Precies, duurde iets te lang allemaalquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:09 schreef Abdus18 het volgende:
Ik dacht nog bij het helicoptershot, zul je zien, verliest die hem als die achter de bomen verdwijnt.....en ja hoor...
:’)quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:06 schreef DeeBee het volgende:
Pas Eua Rouge aan, NU!
Wat is jouw mening van stratencircuits?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:08 schreef PirE het volgende:
[..]
Je kan er veel van vinden maar het is niet okay dat auto's daar zo vaak terug de baan opschieten als het misgaat.
Die gedachte had ik ook al jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:09 schreef Abdus18 het volgende:
Ik dacht nog bij het helicoptershot, zul je zien, verliest die hem als die achter de bomen verdwijnt.....en ja hoor...
Heel veel mensen volgens mijquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:09 schreef Abdus18 het volgende:
Het duurde ook te lang dat shotquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:09 schreef Abdus18 het volgende:
Bocht hernoemen naar Code Rouge.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:06 schreef DeeBee het volgende:
Pas Eua Rouge aan, NU!
Same!quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:09 schreef Abdus18 het volgende:
Herkenbaar. Juist het engste stuk van het circuit verdwijnt uit beeld daar.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:09 schreef Abdus18 het volgende:
Dat is toch niet te vergelijken, dit gaat om een bocht, vol snelheid, geen overzicht, en in een kommetje omhooglopend Die combi heb je niet op stratencircuits.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is jouw mening van stratencircuits?
Dat laatste.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zouden we nog gaan starten?
Of heeft Hamilton dadelijk gewoon weer eens geweldige zaken gedaan?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:11 schreef LTVDK het volgende:
Waarom kunnen Nederlands aquaplaning niet uitspreken eigenlijk? Het is planeren over het water, die de watertoevoer inplannen
Okquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:11 schreef Mothzor het volgende:
Godver wat een snowflakes hier. Kijk eens naar replays van 1999,hoorde je niemand over en men bleef volgas gaan.
Racen is risicovol, wil je dat niet stap dan niet in! Ik ben fan van Vettel, maar ga lekker ergens anders janken.
Begin er een topic overquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:12 schreef Type-R het volgende:
Aanpassen die bocht!!!! Dit moeten we niet willen met z'n allen. In de toekomst Alleen maar op auto pilot in die sector
Tot die tijd vielen er ook regelmatig doden, is dat nodig? Neuquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:11 schreef Mothzor het volgende:
Godver wat een snowflakes hier. Kijk eens naar replays van 1999,hoorde je niemand over en men bleef volgas gaan.
Racen is risicovol, wil je dat niet stap dan niet in! Ik ben fan van Vettel, maar ga lekker ergens anders janken.
waar?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:11 schreef Nattekat het volgende:
As we speak is het weer begonnen met regenen.
Nee dat was Grosjean, nu Russellquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:12 schreef shiz het volgende:
Is Vettel niet iets van voorzitter van de coureursbelangen oid?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:12 schreef shiz het volgende:
Beter gewoon de auto's op rails zetten ja, veel veiligerquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:12 schreef Type-R het volgende:
Aanpassen die bocht!!!! Dit moeten we niet willen met z'n allen. In de toekomst Alleen maar op auto pilot in die sector
Regelmatig? Wat lul jij nou? Deze klap is echt een matige klap voor in eau rouge. Stelletje snowflakes hierquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:12 schreef PS. het volgende:
[..]
Tot die tijd vielen er ook regelmatig doden, is dat nodig? Neu
Ik ken geen stratencircuit met een bocht als deze.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is jouw mening van stratencircuits?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:12 schreef shiz het volgende:
Zucht, altijd weer dat treurige 'snowflakes', irritantste stopwoordje van de laatste tijd, ongeveer. Heeft ook echt nul relevantie in deze situatiequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:11 schreef Mothzor het volgende:
Eens. Rubbertegelgeneratie is een beter woord.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zucht, altijd weer dat treurige 'snowflakes', irritantste stopwoordje van de laatste tijd, ongeveer. Heeft ook echt nul relevantie in deze situatie
De weddenschap van Zonta en Villeneuvequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:11 schreef Mothzor het volgende:
Dus gridstraf voor Norrisquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Sky: Dit was een nieuwe power unit voor Lando dit weekend, derde van dit seizoen.
Eigen schuld dikke bult. Risico van de sport. In ieder geval niet de schuld van iemand andersquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Sky: Dit was een nieuwe power unit voor Lando dit weekend, derde van dit seizoen.
Ze hebben hem afgesnedenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:15 schreef greysbones het volgende:
Waarom moet die bocht er nu uit??
Hard maar waar.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:16 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult. Risico van de sport. In ieder geval niet de schuld van iemand anders
Mwahhh februari denk ikquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:16 schreef 3rr0r het volgende:
Zou er dit jaar met kerst een snowflake vallen?
Omdat de bocht om gaan gevaarlijk is.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:15 schreef greysbones het volgende:
Je hoort me ook niet zeggen dat het iemand anders z'n schuld zou zijn.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:16 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult. Risico van de sport. In ieder geval niet de schuld van iemand anders
Nee.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:16 schreef 3rr0r het volgende:
Zou er dit jaar met kerst een snowflake vallen?
Nou ja, iets meer uitloop ruimte aan de linker kant is opzich geen verkeerd idee maar de bocht zelf moeten ze gewoon zo laten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:12 schreef Type-R het volgende:
Rubbertegelgeneratiegezeik.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:15 schreef greysbones het volgende:
Wel met vluchtheuvels toch?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat de bocht om gaan gevaarlijk is.
Beter doen ze alleen een heel lang recht stuk dan een bocht met snelheidslimiet van 80km/h en dan weer een lang recht stuk terug.
Zeker wel, de hele discussie over de veiligheid staat gelijk aan alle risico's die er maar bestaan in de wereld willen uitbannen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zucht, altijd weer dat treurige 'snowflakes', irritantste stopwoordje van de laatste tijd, ongeveer. Heeft ook echt nul relevantie in deze situatie
van die strepen in het asfalt maken die je op hellingen op de duitse snelwegen wel eens ziet voor de afwateringquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:18 schreef beantherio het volgende:
De Raidillon is een eng bochtje maar pas gevaarlijk in dit soort omstandigheden. Aanpassen lijkt me onzin maar in de regen zouden ze wel wat sneller sessies mogen uitstellen.
Stoere boi gespotquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:11 schreef Mothzor het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |