Er is wel een hoop meer gebeurd....quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:19 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Je kan er ook geen vrouwen laten rijden
Er is ook heel veel geracet. Als je een punt wil maken zou je eigenlijk uit moeten rekenen wat het percentage crashes is.quote:
Ik hoef niet persee een punt te maken hoor, maar deze discussie komt er elke keer weer.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:20 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Er is ook heel veel geracet. Als je een punt wil maken zou je eigenlijk uit moeten rekenen wat het percentage crashes is.
gebeurt.quote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:19 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Je kan er ook geen vrouwen laten rijden
dat en desnoods naar de Zandvoort oplossing kijken door het omhoog te laten lopenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gewoon veeeeel meer runoff links hebben
Rechts*quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Meer ruimte zoeken ze andere risico’squote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:23 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik hoef niet persee een punt te maken hoor, maar deze discussie komt er elke keer weer.
Ik zou zeggen grindbakken en wat meer ruimte creëren, omdat ze vaak weer terug de baan opschieten en achterliggers het vaak heftiger maken. Maar die ruimte is er niet echt. En een chicane voor de Eau Roughe of een na de Raidillon om de snelheid er uit te halen zou ook ontzettend zonde zijn.
Gaat niet, geen ruimtequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ruimte gevuld met grind dan hé, asfalt heeft weinig zin.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Meer ruimte zoeken ze andere risico’s
Zo simpel werkt het gewoon
Rechts kun je ook nog wat doortrekken maar daar heb je al meer ruimte. Het grootste gevaar zit juist links. Weinig uitloop ruimte en je stuitert vrijwel altijd terug de baan op.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rechts*
Rechts is het enige probleem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |