abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 00:42:55 #1
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_201104367
Hier kunnen we verder gaan met het delen van onze leuke (en soms ook minder leuke) ervaringen met datingsites en apps.
pi_201104446
Waarom is random seks vies? Ik vind dat juist wel geil en spannend met de juiste man….
Ook niet heel veel tegengekomen, ik denk iets van 2 per vrijgezel levensjaar.
En ja als ik iemand tegenkom met wie ik potentieel meer verwacht heb ik wel moeite met seks uitstellen.
Maar ik denk dat ik ook gewoon een man moet hebben die hetzelfde denkt over seks als ik.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201104459
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 00:52 schreef Avianflu het volgende:
Waarom is random seks vies? Ik vind dat juist wel geil en spannend met de juiste man….
Ook niet heel veel tegengekomen, ik denk iets van 2 per vrijgezel levensjaar.
En ja als ik iemand tegenkom met wie ik potentieel meer verwacht heb ik wel moeite met seks uitstellen.
Maar ik denk dat ik ook gewoon een man moet hebben die hetzelfde denkt over seks als ik.
Vind ik ook hoor, random seks is juist prima mits beiden zelfde intentie hebben.
pi_201104820
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 00:27 schreef S95Sedan het volgende:
Maar jij date toch sowieso niet, dus hoe kan je dan uberhaupt weten hoe en wat?
Ik heb toch een spiegel?

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 00:34 schreef Rupibma het volgende:
Ik wil die types niet, zijn vaak slechte mannen. De goede types benaderen mij dan weer niet. 🙄
Maar kom jij de goede types dan nooit tegen en als je weet dat ze single zijn benader je ze zelf dan niet?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 07:52:57 #5
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201105419
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 02:50 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Ik heb toch een spiegel?
[..]
Maar kom jij de goede types dan nooit tegen en als je weet dat ze single zijn benader je ze zelf dan niet?
Volgens mij vinden mannen uiterlijk minder belangrijk als jij denkt. Maar op een dating app is de keuze zo groot dat het een vleeskeuring wordt. Als iemand dan minder mooi is wordt ze gemakkelijk naar links geswiped. Maar irl is dat heel anders en komen er meer factoren bij kijken. Misschien kun je het beter daar zoeken.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201105555
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 00:52 schreef Avianflu het volgende:
Waarom is random seks vies? Ik vind dat juist wel geil en spannend met de juiste man….
Ook niet heel veel tegengekomen, ik denk iets van 2 per vrijgezel levensjaar.
En ja als ik iemand tegenkom met wie ik potentieel meer verwacht heb ik wel moeite met seks uitstellen.
Maar ik denk dat ik ook gewoon een man moet hebben die hetzelfde denkt over seks als ik.
Niks vies aan, kom maar door ;)
pi_201105868
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 02:50 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Ik heb toch een spiegel?
[..]
Maar kom jij de goede types dan nooit tegen en als je weet dat ze single zijn benader je ze zelf dan niet?
Ik benader geen mannen, daar zit een reden achter maar dat wil ik hier niet melden.

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 00:52 schreef Avianflu het volgende:
Waarom is random seks vies? Ik vind dat juist wel geil en spannend met de juiste man….
Ook niet heel veel tegengekomen, ik denk iets van 2 per vrijgezel levensjaar.
En ja als ik iemand tegenkom met wie ik potentieel meer verwacht heb ik wel moeite met seks uitstellen.
Maar ik denk dat ik ook gewoon een man moet hebben die hetzelfde denkt over seks als ik.
Omdat seks voor mij meer is dan seks.
pi_201106013
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 07:52 schreef LXIV het volgende:
Volgens mij vinden mannen uiterlijk minder belangrijk als jij denkt. Maar op een dating app is de keuze zo groot dat het een vleeskeuring wordt. Als iemand dan minder mooi is wordt ze gemakkelijk naar links geswiped. Maar irl is dat heel anders en komen er meer factoren bij kijken. Misschien kun je het beter daar zoeken.
de reden dat mensen op datingapps zitten, is denk ik omdat het echte leven erg beperkt is. Hoe groot is nou de kans dat je mensen treft die je aantrekkelijk vindt en die single zijn in het echte leven? De enige manier om die te ontmoeten zijn in de eigen familie/vrienden/kennissen kring of het werk, vaak dus in een absoluut niet romantische setting. En de discotheek of kroeg is in principe een datingapp in real life qua oppervlakkigheid. Ik vind dat ook niet per se erg want als de aantrekkelijkheid qua uiterlijk er al niet is dan wordt het ook niets. Maar innerlijk is idd belangrijk en dan bedoel ik niet innerlijk qua hobbies, maar eerder qua gevoelens, iets waar geen activiteit in het echte leven van is behalve groepstherapie om anderen er op uit te kiezen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 09:03 schreef Rupibma het volgende:
Ik benader geen mannen, daar zit een reden achter maar dat wil ik hier niet melden.

Omdat seks voor mij meer is dan seks.
Jammer, dat klinkt heftig. Is het ook iets dat je door middel van therapie kan verwerken of niet? Heb je zelf wel een goede therapeut?
Ik snap wat je bedoelt met het tweede. Er is gewoon niets aan zonder bijkomende gevoelens als verliefdheid naar mijn mening. Het beste dat ik heb gehad is een soort tijdelijk gevoel van vriendschap tijdens het proberen van intimiteit met de ander. Ook dat is wel bijzonder maar naar mijn mening niet genoeg om de activiteiten zelf aangenaam genoeg te maken.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201106048
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 09:25 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
de reden dat mensen op datingapps zitten, is denk ik omdat het echte leven erg beperkt is. Hoe groot is nou de kans dat je mensen treft die je aantrekkelijk vindt en die single zijn in het echte leven? De enige manier om die te ontmoeten zijn in de eigen familie/vrienden/kennissen kring of het werk, vaak dus in een absoluut niet romantische setting. En de discotheek of kroeg is in principe een datingapp in real life qua oppervlakkigheid. Ik vind dat ook niet per se erg want als de aantrekkelijkheid qua uiterlijk er al niet is dan wordt het ook niets. Maar innerlijk is idd belangrijk en dan bedoel ik niet innerlijk qua hobbies, maar eerder qua gevoelens, iets waar geen activiteit in het echte leven van is behalve groepstherapie om anderen er op uit te kiezen.
[..]
Jammer, dat klinkt heftig. Is het ook iets dat je door middel van therapie kan verwerken of niet? Heb je zelf wel een goede therapeut?
Ik snap wat je bedoelt met het tweede. Er is gewoon niets aan zonder bijkomende gevoelens als verliefdheid naar mijn mening. Het beste dat ik heb gehad is een soort tijdelijk gevoel van vriendschap tijdens het proberen van intimiteit met de ander. Ook dat is wel bijzonder maar naar mijn mening niet genoeg om de activiteiten zelf aangenaam genoeg te maken.
Mijn therapeut is fantastisch, heb serieus veel geleerd en merk dat ik daardoor nu anders in het leven sta. Wb mannen heeft dat langer nodig denk ik.

Datingapps zijn gewoon kut. Lijk alleen mannen te swipen die willen neuken, ondanks dat ik vermeld geen ons etc te doen.
pi_201106291
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 09:30 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Mijn therapeut is fantastisch, heb serieus veel geleerd en merk dat ik daardoor nu anders in het leven sta. Wb mannen heeft dat langer nodig denk ik.

Datingapps zijn gewoon kut. Lijk alleen mannen te swipen die willen neuken, ondanks dat ik vermeld geen ons etc te doen.
Omdat zoveel die dat zeggen binnen 1 avond al liggen te wippen. Hou het dan op dat je alleen serieus wil daten ofzo. Misschien gaat dat beter?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201106393
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 09:56 schreef Hineni het volgende:

[..]
Omdat zoveel die dat zeggen binnen 1 avond al liggen te wippen. Hou het dan op dat je alleen serieus wil daten ofzo. Misschien gaat dat beter?
Oh is dat het?
pi_201106597
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 09:30 schreef Rupibma het volgende:
Mijn therapeut is fantastisch, heb serieus veel geleerd en merk dat ik daardoor nu anders in het leven sta. Wb mannen heeft dat langer nodig denk ik.

Datingapps zijn gewoon kut. Lijk alleen mannen te swipen die willen neuken, ondanks dat ik vermeld geen ons etc te doen.
Oke dat is in ieder geval al iets. Ja soms hebben dingen helaas tijd of een heel leven nodig.
Haha ook de story of my life helaas. Dat heet dan “luxe” volgens mannen zelf. Dat je steeds het aanbod krijgt om af te spreken van mannen die gelijk al het bed in willen duiken, vaak nog met partner of 2, dat ze dan erbij zetten “we zoeken nog iemand voor erbij” dat ik denk wtf, maar velen zetten het er ook niet bij, dan denk je 1 of 2 berichten lang een serieuze single gevonden te hebben totdat het verhaal komt van ik date het liefst zoveel mogelijk vrouwen tegelijk en ben niet zo monogaam.
Of juist zo wanhopig dat ze direct al kinderen willen, boeit niet zo met welke vrouw.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201106965
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 09:30 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Mijn therapeut is fantastisch, heb serieus veel geleerd en merk dat ik daardoor nu anders in het leven sta. Wb mannen heeft dat langer nodig denk ik.

Datingapps zijn gewoon kut. Lijk alleen mannen te swipen die willen neuken, ondanks dat ik vermeld geen ons etc te doen.
"Geen ONS" op je profiel is code taal voor "Je krijgt mij op date 1 in bed". :+
pi_201106971
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 10:05 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Oh is dat het?
Ik denk dat je beter in de beschrijving over jezelf kunt aangeven dat jij op zoek bent naar een serieuze relatie, dan dat je onder je profieltekst vermeldt 'NO ONS', of woorden van gelijke strekking. Wat @Hineni hier aangeeft heb ik ook vaker gelezen. Bovendien komt "ik ben op zoek naar iemand voor een serieuze relatie" veel positiever over dan "NO ONS, NO FWB!!!". Ik vind dat laatste persoonlijk zelfs een beetje een afknapper. Het komt onzeker over.

[ Bericht 1% gewijzigd door Groepfunder op 28-08-2021 12:53:57 ]
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 11:05:14 #15
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_201107035
Bumble is een goudmijn en de wijven zijn niet aan te slepen in tegenstelling tot Tinder

Had laatst wel een transgender als match :')

Verder zijn er genoeg wijven die gaan voor alleen een wipje
Beati pauperes spiritu
pi_201107039
Die bio’s met 100 spellings- en grammaticafouten, hoofdletters waar ze niet horen, interpuncties op vreemde plekken, geen interpuncties, dubbele spaties……….. :'( :{

Ik maak ook fouten maar sommige dingen doen gewoon pijn aan mij ogen. Wellicht ben ik gewoon een autist _O- .
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201107313
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 10:58 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]
"Geen ONS" op je profiel is code taal voor "Je krijgt mij op date 1 in bed". :+
De vorige date kreeg mij er na 4 x daten nog niet in, ondanks dat ik idd het vermoeden had dat hij dacht dat easy peasy zou zijn.

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 11:05 schreef Academicus het volgende:
Bumble is een goudmijn en de wijven zijn niet aan te slepen in tegenstelling tot Tinder

Had laatst wel een transgender als match :')

Verder zijn er genoeg wijven die gaan voor alleen een wipje
Wijven? Doe je nu hier stoer of spreek je vrouwen irl ook zo aan?
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 11:36:57 #18
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201107352
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 11:33 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Wijven? Doe je nu hier stoer of spreek je vrouwen irl ook zo aan?
Hij is daar al vaker op aangesproken. Hij snapt het niet.
The love you take is equal to the love you make.
pi_201107398
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 11:36 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Hij is daar al vaker op aangesproken. Hij snapt het niet.
Academicus. Dan weet ik het wel, sociaal incapabel.
pi_201107406
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 10:05 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Oh is dat het?
Yep, denk het wel. Er is natuurlijk altijd een categorie mensen waarbij het niet uitmaakt wat je schrijft. Maar "hard-to-get" tekst wakkert het jagers instinct alleen maar aan?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201107502
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 11:36 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Hij is daar al vaker op aangesproken. Hij snapt het niet.
Tante Lien hier _O_

Neuken?
pi_201107908
Bumble net maar weer eens geïnstalleerd, waarom fluctueren die likes op bumble zo? Gaat van 50 naar 45 naar 55, of verdwijnen ze als je ze naar links swiped?

Waarom heeft iedereen op bumble een influencer achtig profiel trouwens?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 13:21:14 #23
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_201108480
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 02:50 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Ik heb toch een spiegel?
[..]
Maar kom jij de goede types dan nooit tegen en als je weet dat ze single zijn benader je ze zelf dan niet?
Dat is het hele punt toch niet, zelf kijk je altijd kritischer naar vanalles. Maar als je niet date hoe kan je dan zeggen hoe jij in de markt ligt om het zo maar even te zeggen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 12:26 schreef Avianflu het volgende:
Bumble net maar weer eens geïnstalleerd, waarom fluctueren die likes op bumble zo? Gaat van 50 naar 45 naar 55, of verdwijnen ze als je ze naar links swiped?

Waarom heeft iedereen op bumble een influencer achtig profiel trouwens?
Dat is overal toch zo? Tinder ook alleen maar instagram modellen fotos.
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 13:41:16 #24
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_201108713
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 11:39 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Academicus. Dan weet ik het wel, sociaal incapabel.
:')
Beati pauperes spiritu
pi_201108740
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 11:39 schreef Hineni het volgende:
Yep, denk het wel. Er is natuurlijk altijd een categorie mensen waarbij het niet uitmaakt wat je schrijft. Maar "hard-to-get" tekst wakkert het jagers instinct alleen maar aan?
Moest lachen omdat volgens mij die categorie mensen bij wie het niet uitmaakt wat je schrijft onder de mannen 99% is.

quote:
6s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 13:21 schreef S95Sedan het volgende:
Dat is het hele punt toch niet, zelf kijk je altijd kritischer naar vanalles. Maar als je niet date hoe kan je dan zeggen hoe jij in de markt ligt om het zo maar even te zeggen.

Dat is overal toch zo? Tinder ook alleen maar instagram modellen fotos.
Nou ja toen ik nog wel online probeerde te daten kreeg ik dus vooral berichten van veel ouderen of van mensen die niet serieus alleen voor mij kozen. Dus dan weet je het dan toch ook al?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201108837
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 13:43 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Moest lachen omdat volgens mij die categorie mensen bij wie het niet uitmaakt wat je schrijft onder de mannen 99% is.
[..]
Nou ja toen ik nog wel online probeerde te daten kreeg ik dus vooral berichten van veel ouderen of van mensen die niet serieus alleen voor mij kozen. Dus dan weet je het dan toch ook al?
Uh. Ik krijg berichten van fuckboys en mensen met issues. Wat zegt dat over mij? Geen ene moer. Waarom laat je je waarde afhangen van hun?
pi_201108862
Je komt onzeker over. Alsof jouw zelfvertrouwen afhankelijk is van anderen. Dat is gevaarlijk, hoor. Het is belangrijk dat jij datgene wat je nodig hebt jezelf kan geven, maar het enige wat ik zie is dat je jezelf naar beneden praat.
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:16:23 #28
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_201109092
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 13:43 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Nou ja toen ik nog wel online probeerde te daten kreeg ik dus vooral berichten van veel ouderen of van mensen die niet serieus alleen voor mij kozen. Dus dan weet je het dan toch ook al?
Dat is toch voor zoveel mensen zo, enrom veel op dating sites zijn gewoon mensen ddie helemaal geen relatie willen of kunnen onderhouden.
Maar om dat dan meteen door te trekken naar iest persoonlijks gaat natuurlijk nergens over.

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 13:52 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Uh. Ik krijg berichten van fuckboys en mensen met issues. Wat zegt dat over mij? Geen ene moer. Waarom laat je je waarde afhangen van hun?
Hier net zo inderdaad, tegenover de ene date die wel normaal doet staat er genoeg die geen fatsoen hebben en het behandelen als een wegwerproduct.
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:18:37 #29
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201109112
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 11:33 schreef Rupibma het volgende:

[..]
De vorige date kreeg mij er na 4 x daten nog niet in, ondanks dat ik idd het vermoeden had dat hij dacht dat easy
Als je er zo over denkt zegt dat ook een hoop over je.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201109153
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 13:21 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Dat is het hele punt toch niet, zelf kijk je altijd kritischer naar vanalles. Maar als je niet date hoe kan je dan zeggen hoe jij in de markt ligt om het zo maar even te zeggen.
[..]
Dat is overal toch zo? Tinder ook alleen maar instagram modellen fotos.
Op bumble echt wel meer voor mijn gevoel. Iedereen daar komt ook uit de randstad lijkt.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201109160
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 14:16 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Dat is toch voor zoveel mensen zo, enrom veel op dating sites zijn gewoon mensen ddie helemaal geen relatie willen of kunnen onderhouden.
Maar om dat dan meteen door te trekken naar iest persoonlijks gaat natuurlijk nergens over.
[..]
Hier net zo inderdaad, tegenover de ene date die wel normaal doet staat er genoeg die geen fatsoen hebben en het behandelen als een wegwerproduct.
Normaal is ook subjectief.

Hoe behandelen ze het als een wegwerpproduct dan?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201109171
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 14:18 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Als je er zo over denkt zegt dat ook een hoop over je.
Wat zegt dat over mij?
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:27:02 #33
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201109179
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 14:25 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Wat zegt dat over mij?
"hij kreeg mij er niet in"

Alsof het een beloning ofzo is.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201109238
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 14:27 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
"hij kreeg mij er niet in"

Alsof het een beloning ofzo is.
Ik heb geen seks buiten een relatie om. Waar ik van genoot is dat hij dacht dat ik maar wat zei en hij er toch in zou mogen ofzo.
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:36:51 #35
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201109244
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 14:36 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Ik heb geen seks buiten een relatie om. Waar ik van genoot is dat hij dacht dat ik maar wat zei en hij er toch in zou mogen ofzo.
"in zou mogen"

Tering.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201109247
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 12:26 schreef Avianflu het volgende:
Bumble net maar weer eens geïnstalleerd, waarom fluctueren die likes op bumble zo? Gaat van 50 naar 45 naar 55, of verdwijnen ze als je ze naar links swiped?
Geen idee waarom die likes fluctueren, maar de mensen die jou geliked hebben zitten vaak bovenin op de stapel, dus als je naar links swiped de hele tijd heb ik soms wel drie keer achter elkaar "je hebt een match gemist"

Bij Tinder zitten ze willekeurig in de stapel volgens mij.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:37:43 #37
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201109253
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 12:26 schreef Avianflu het volgende:
Bumble net maar weer eens geïnstalleerd, waarom fluctueren die likes op bumble zo? Gaat van 50 naar 45 naar 55, of verdwijnen ze als je ze naar links swiped?

Waarom heeft iedereen op bumble een influencer achtig profiel trouwens?
Na een bepaalde tijd verdwijnen de likes toch weer?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201109360
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 14:36 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
"in zou mogen"

Tering.
Ja, verschrikkelijk ;(
pi_201109431
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 14:37 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Na een bepaalde tijd verdwijnen de likes toch weer?
Matches ja. Ik bedoel de mensen die je naar rechts swipen.

Maar toch geen zin om the chatten nu dus weet eigenlijk niet waarom ik aan het swipen was.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:59:38 #40
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_201109538
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 14:23 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Op bumble echt wel meer voor mijn gevoel. Iedereen daar komt ook uit de randstad lijkt.
Als je een beetje in de buurt van een grote stad zit (zelf Amsterdam) dan zijn het helaas vooral van die types. Dat is dan meer kijken of ze nog populair zijn volgens mij :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 14:24 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Normaal is ook subjectief.

Hoe behandelen ze het als een wegwerpproduct dan?
Toch al vaker voorbij gekomen hier, gewoon de manier waarop het gaat, tijdens of na dates. Voor mij hoeft dat gezeik allemaal niet. Heb ook vrij direct in m'n tekst iets in die richting staan en dan nog vertikken mensen het om normaal te doen. (Of ze lezen het niet, kan ook natuurlijk :P )

Moet wel zeggen dat ik alweer een tijdje niet gedate heb omdat het voornamelijk van die vage figuren zijn die opeens verdwijnen.
pi_201110004
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 13:52 schreef Rupibma het volgende:
Uh. Ik krijg berichten van fuckboys en mensen met issues. Wat zegt dat over mij? Geen ene moer. Waarom laat je je waarde afhangen van hun?
Nou, hierom dus:

quote:
6s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 13:21 schreef S95Sedan het volgende:
Dat is het hele punt toch niet, zelf kijk je altijd kritischer naar vanalles. Maar als je niet date hoe kan je dan zeggen hoe jij in de markt ligt om het zo maar even te zeggen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 13:56 schreef Rupibma het volgende:
Je komt onzeker over. Alsof jouw zelfvertrouwen afhankelijk is van anderen. Dat is gevaarlijk, hoor. Het is belangrijk dat jij datgene wat je nodig hebt jezelf kan geven, maar het enige wat ik zie is dat je jezelf naar beneden praat.
Nou ja.. wat daten betreft is het is afhankelijk van degenen van wie ik wil dat ze mij ook leuk vinden. De rest boeit mij niet.
Dat is toch inherent aan daten?
Dat het je geen zak uitmaakt wat de mensen die je hoopt te versieren van jou vinden is wel leuk als idee in theorie maar dat gaat niet samen.

quote:
6s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 14:16 schreef S95Sedan het volgende:
Dat is toch voor zoveel mensen zo, enrom veel op dating sites zijn gewoon mensen ddie helemaal geen relatie willen of kunnen onderhouden.
Maar om dat dan meteen door te trekken naar iest persoonlijks gaat natuurlijk nergens over.

Hier net zo inderdaad, tegenover de ene date die wel normaal doet staat er genoeg die geen fatsoen hebben en het behandelen als een wegwerproduct.
Tja, misschien vatte ik het inderdaad te persoonlijk op.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201110456
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 15:27 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Nou, hierom dus:
[..]
[..]
Nou ja.. wat daten betreft is het is afhankelijk van degenen van wie ik wil dat ze mij ook leuk vinden. De rest boeit mij niet.
Dat is toch inherent aan daten?
Dat het je geen zak uitmaakt wat de mensen die je hoopt te versieren van jou vinden is wel leuk als idee in theorie maar dat gaat niet samen.
[..]
Tja, misschien vatte ik het inderdaad te persoonlijk op.
Het is niet erg je even rot te voelen als iemand jou niet leuk vindt. Het persoonlijk maken en vrij laag over jezelf te spreken is wel erg. We hebben allemaal onze issues, maar het leven wordt echt heel zwaar als je zo neerkijkt op jezelf.
pi_201111542
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 11:39 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Academicus. Dan weet ik het wel, sociaal incapabel.
Die kerel is gewoon aan het trollen joh. :')
pi_201111591
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 14:36 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
"in zou mogen"

Tering.
Dit idd. Alsof het een gouden grabbelton is :')
pi_201111673
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 11:05 schreef Academicus het volgende:
Bumble is een goudmijn en de wijven zijn niet aan te slepen in tegenstelling tot Tinder

Had laatst wel een transgender als match :')

Verder zijn er genoeg wijven die gaan voor alleen een wipje
Bumble is voor mij juist helemaal niks, bijna geen matches. Op Tinder wel.
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:13:49 #46
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_201111741
ik ben geband op tinder en dat is toch niks voor mij aangezien ik geen Brad Pitt ben. ik krijg altijd 20 views op Lexa, maar ik denk dat iedereen mij weg geswipted, jammer. Paiq tsja, leuke gesprekken maar word uiteindlijk niks.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:18:03 #47
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201111800
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 17:13 schreef cherrycoke het volgende:
ik ben geband op tinder en dat is toch niks voor mij aangezien ik geen Brad Pitt ben. ik krijg altijd 20 views op Lexa, maar ik denk dat iedereen mij weg geswipted, jammer. Paiq tsja, leuke gesprekken maar word uiteindlijk niks.
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201112241
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 17:02 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Dit idd. Alsof het een gouden grabbelton is :')
Ben ik te strak voor.

Het was een fuckboy ffs. Zo zag hij het gewoon, dan spreek ik er toch niet liefdevol over.
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 19:05:02 #49
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_201113016
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 17:09 schreef Oriente het volgende:

[..]
Bumble is voor mij juist helemaal niks, bijna geen matches. Op Tinder wel.
Op Bumble heb je meer wijven met klasse, Tinder is een soort Badoo geworden :')
Beati pauperes spiritu
pi_201113483
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 19:05 schreef Academicus het volgende:

[..]
Op Bumble heb je meer wijven met klasse, Tinder is een soort Badoo geworden :')
Wijven met klasse gaan niet voor sociale outcasts.
pi_201114219
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 16:00 schreef Rupibma het volgende:
Het is niet erg je even rot te voelen als iemand jou niet leuk vindt. Het persoonlijk maken en vrij laag over jezelf te spreken is wel erg. We hebben allemaal onze issues, maar het leven wordt echt heel zwaar als je zo neerkijkt op jezelf.
Ja, ik ga het vanaf nu ook minder negatief proberen te zien, mijn eerdere ervaringen. Bedankt voor je reactie.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201115743
Bumble is wel heftig aan het adverteren met posters en in bushokjes, nieuwe kapitaalinjectie gekregen?
afspraak tandarts verzetten
pi_201117779
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 20:18 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Ja, ik ga het vanaf nu ook minder negatief proberen te zien, mijn eerdere ervaringen. Bedankt voor je reactie.
Ik hoop dat je liever voor jezelf bent 😊
pi_201118195
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 12:26 schreef Avianflu het volgende:
Bumble net maar weer eens geïnstalleerd, waarom fluctueren die likes op bumble zo? Gaat van 50 naar 45 naar 55, of verdwijnen ze als je ze naar links swiped?

Waarom heeft iedereen op bumble een influencer achtig profiel trouwens?
Mijn likes fluctueren altijd rond de nul :'(
  zondag 29 augustus 2021 @ 01:04:47 #55
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_201118278
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 15:27 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Nou ja.. wat daten betreft is het is afhankelijk van degenen van wie ik wil dat ze mij ook leuk vinden. De rest boeit mij niet.
Dat is toch inherent aan daten?
Dat het je geen zak uitmaakt wat de mensen die je hoopt te versieren van jou vinden is wel leuk als idee in theorie maar dat gaat niet samen.

[..]
Tja, misschien vatte ik het inderdaad te persoonlijk op.
Dat kunnen naar gelang je meer mensen date wel verschillende personen zijn. Of wellicht vind je iemand in het begin leuker dan na een tijdje als er vanalles naar buiten komt toch toch minder leuk.

Dus het is niet iets wat bijvoorbaat al vaststaat.

Uiteindelijk moet je het ook los zien van jou als persoon.
pi_201118557
Aan jullie is ook geen touw aan vast te knopen, dan is Tinder alleen voor seks en dan weer niet. Maar dan moet je Bumble nemen, wat als ik daar dezelfde mensen tegen kom?
pi_201118875
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 03:17 schreef DisneyXDEE het volgende:
Aan jullie is ook geen touw aan vast te knopen, dan is Tinder alleen voor seks en dan weer niet. Maar dan moet je Bumble nemen, wat als ik daar dezelfde mensen tegen kom?
Op bumble zitten wel veel dezelfde dezelfde mensen inderdaad. Voor mijn gevoel is de gemiddelde man daar wel wat aantrekkelijker.
Tinder is niet alleen voor seks, het is een plek waar je iemand ontmoet en wat je daarna met het contact doet is aan jou. Het ligt ook heel erg aan wie je swiped, vaak zit mijn gevoel wel goed als ik denk dat een match alleen seks wil (gebaseerd op foto’s en bio alleen).

Op alle dating-apps heb ik trouwens makkelijk seks kunnen vinden. Liefde laat zich minder makkelijk vinden, dat is inherent aan de liefde denk ik.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201119431
quote:
1s.gif Op zondag 29 augustus 2021 08:18 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Op bumble zitten wel veel dezelfde dezelfde mensen inderdaad. Voor mijn gevoel is de gemiddelde man daar wel wat aantrekkelijker.
Tinder is niet alleen voor seks, het is een plek waar je iemand ontmoet en wat je daarna met het contact doet is aan jou. Het ligt ook heel erg aan wie je swiped, vaak zit mijn gevoel wel goed als ik denk dat een match alleen seks wil (gebaseerd op foto’s en bio alleen).

Op alle dating-apps heb ik trouwens makkelijk seks kunnen vinden. Liefde laat zich minder makkelijk vinden, dat is inherent aan de liefde denk ik.
Moet zeggen, dat ik dit hele goede aardig lastig vindt, maar dat geldt sowieso voor mij met contacten enzo. Sinds autisme een rol speelt.


Daarnaast heb ik het idee dat er veel veel vooroordelen zijn bij mij.
pi_201119515
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 09:42 schreef DisneyXDEE het volgende:

[..]
Moet zeggen, dat ik dit hele goede aardig lastig vindt, maar dat geldt sowieso voor mij met contacten enzo. Sinds autisme een rol speelt.


Daarnaast heb ik het idee dat er veel veel vooroordelen zijn bij mij.
Het is voor iedereen lastig, daten, dus betrek het niet te veel op jezelf.
Vooroordelen heeft iedereen. Eerlijk gezegd heeft het daten bij mij wel wat vooroordelen weggehaald. De meeste mensen zijn echt niet zo slecht.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201119815
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 00:05 schreef Rupibma het volgende:
Ik hoop dat je liever voor jezelf bent 😊
Dank je

quote:
6s.gif Op zondag 29 augustus 2021 01:04 schreef S95Sedan het volgende:
Dat kunnen naar gelang je meer mensen date wel verschillende personen zijn. Of wellicht vind je iemand in het begin leuker dan na een tijdje als er vanalles naar buiten komt toch toch minder leuk.

Dus het is niet iets wat bijvoorbaat al vaststaat.

Uiteindelijk moet je het ook los zien van jou als persoon.
dat eerste zie ik mij niet doen. Misschien ooit maar ik geloof er nu niet meer in dat ik me daar echt voor open zou kunnen stellen. Dat tweede dat is wel een goed punt. Ja het zal wel moeten idd.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zondag 29 augustus 2021 @ 22:35:11 #61
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201133823
Zeg jongens..
Wat ik nu toch weer aan de hand heb..

Mn ex en ik zitten beiden op tinder.. nu geeft ie mij gevonden, geliked geloof ik en nu kan hij door middel van de afstand bij houden waar ik ben..

Ik had zijn nummer al aangegeven als geblokkeerd, maar is er nog een andere manier om er voor te zorgen dat hij mij niet kan zien zo?

Ik vind het niet echt prettig zeg maar..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 29 augustus 2021 @ 22:44:36 #62
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201133929
quote:
1s.gif Op zondag 29 augustus 2021 22:35 schreef Barreltje het volgende:
Zeg jongens..
Wat ik nu toch weer aan de hand heb..

Mn ex en ik zitten beiden op tinder.. nu geeft ie mij gevonden, geliked geloof ik en nu kan hij door middel van de afstand bij houden waar ik ben..

Ik had zijn nummer al aangegeven als geblokkeerd, maar is er nog een andere manier om er voor te zorgen dat hij mij niet kan zien zo?

Best sick die gast als ik het zo hoor :')

Ik vind het niet echt prettig zeg maar..
Zijn account laten blokkeren? Als je geen plusabo (of wat dan ook hebt) zou ik even contact opnemen met Tinder zodat je hem kan laten blokkeren.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201133975
quote:
1s.gif Op zondag 29 augustus 2021 22:35 schreef Barreltje het volgende:
Zeg jongens..
Wat ik nu toch weer aan de hand heb..

Mn ex en ik zitten beiden op tinder.. nu geeft ie mij gevonden, geliked geloof ik en nu kan hij door middel van de afstand bij houden waar ik ben..

Ik had zijn nummer al aangegeven als geblokkeerd, maar is er nog een andere manier om er voor te zorgen dat hij mij niet kan zien zo?

Ik vind het niet echt prettig zeg maar..
Gewoon negeren en verder niet zo paranoia doen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 29 augustus 2021 @ 23:02:36 #64
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_201134141
quote:
1s.gif Op zondag 29 augustus 2021 22:35 schreef Barreltje het volgende:
Zeg jongens..
Wat ik nu toch weer aan de hand heb..

Mn ex en ik zitten beiden op tinder.. nu geeft ie mij gevonden, geliked geloof ik en nu kan hij door middel van de afstand bij houden waar ik ben..

Ik had zijn nummer al aangegeven als geblokkeerd, maar is er nog een andere manier om er voor te zorgen dat hij mij niet kan zien zo?

Ik vind het niet echt prettig zeg maar..
Dat kan toch alleen als je een match bent?
Zou hem niet terug liken dus.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 29 augustus 2021 @ 23:03:45 #65
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201134155
quote:
1s.gif Op zondag 29 augustus 2021 23:02 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat kan toch alleen als je een match bent?
Zou hem niet terug liken dus.
Kan je niet zien wie je geliked hebt? En dan iemands profiel openen?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zondag 29 augustus 2021 @ 23:05:29 #66
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_201134179
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 23:03 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Kan je niet zien wie je geliked hebt? En dan iemands profiel openen?
Ohhhh zo. Bij een betaald tinder account misschien.
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 30 augustus 2021 @ 10:56:44 #67
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_201137551
quote:
1s.gif Op zondag 29 augustus 2021 22:35 schreef Barreltje het volgende:
Zeg jongens..
Wat ik nu toch weer aan de hand heb..

Mn ex en ik zitten beiden op tinder.. nu geeft ie mij gevonden, geliked geloof ik en nu kan hij door middel van de afstand bij houden waar ik ben..

Ik had zijn nummer al aangegeven als geblokkeerd, maar is er nog een andere manier om er voor te zorgen dat hij mij niet kan zien zo?

Ik vind het niet echt prettig zeg maar..
Match maken en meteen weer unmatchen, dan issie weg.. tót... hij je weer in zijn lijst tegenkomt en je weer liket.

Als je een abo hebt kun je 'mij weergeven op Tinder' uitzetten, dan word je niet in de swipelijst weergegeven, maar ben je alleen zichtbaar voor de mensen die jij een like geeft.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_201144804
quote:
1s.gif Op zondag 29 augustus 2021 22:35 schreef Barreltje het volgende:
Zeg jongens..
Wat ik nu toch weer aan de hand heb..

Mn ex en ik zitten beiden op tinder.. nu geeft ie mij gevonden, geliked geloof ik en nu kan hij door middel van de afstand bij houden waar ik ben..

Ik had zijn nummer al aangegeven als geblokkeerd, maar is er nog een andere manier om er voor te zorgen dat hij mij niet kan zien zo?

Ik vind het niet echt prettig zeg maar..
Gewoon van Tinder af gaan, is toch een kut app geworden.

Ga op Bumble of Happn. Of installeer Facebook Dating.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 30 augustus 2021 @ 21:52:32 #69
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201146171
quote:
1s.gif Op maandag 30 augustus 2021 20:34 schreef Godshand het volgende:

[..]
Gewoon van Tinder af gaan, is toch een kut app geworden.

Ga op Bumble of Happn. Of installeer Facebook Dating.
Is dat wat dan, facebook dating? ik heb het idee dat heel veel van mijn generatiegenoten facebook niet/nauwelijks meer gebruiken.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201146197
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 21:52 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Is dat wat dan, facebook dating? ik heb het idee dat heel veel van mijn generatiegenoten facebook niet/nauwelijks meer gebruiken.
Ben ik ook wel benieuwd naar. Voor mij is het medium wat de meeste van m'n vrienden Instagram. Facebook is zo van vijf tot tien jaar geleden.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201146442
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 21:53 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar. Voor mij is het medium wat de meeste van m'n vrienden Instagram. Facebook is zo van vijf tot tien jaar geleden.
Boer zoekt vrouw aanschrijven :')
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201146656
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 21:52 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Is dat wat dan, facebook dating? ik heb het idee dat heel veel van mijn generatiegenoten facebook niet/nauwelijks meer gebruiken.
Dat is al helemaal 5 keer kut
  maandag 30 augustus 2021 @ 22:29:03 #73
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201146706
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 22:26 schreef Faxie het volgende:

[..]
Dat is al helemaal 5 keer kut
Want?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201146737
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 22:29 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Want?
Aanbod, matches, chats, alles.
pi_201147856
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 22:30 schreef Faxie het volgende:

[..]
Aanbod, matches, chats, alles.
Maar het zijn dezelfde mensen?
pi_201147862
Ik heb trouwens even hulp nodig van iemand in een privé gesprek, kan iemand helpen?
En wat doen die afbeeldingen hieronder dan?
pi_201147929
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 00:46 schreef DisneyXDEE het volgende:

[..]
Maar het zijn dezelfde mensen?
Die indruk had ik niet.
pi_201148357
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 22:26 schreef Faxie het volgende:

[..]
Dat is al helemaal 5 keer kut
Ik heb andere ervaring. Juist prima aanbod, serieuze matches en gesprekken.
Wellicht dat mijn leeftijd gunstig is qua aanbod, eind 30...
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 12:22:32 #79
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_201151560
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 14:27 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
"hij kreeg mij er niet in"

Alsof het een beloning ofzo is.
Nou inderdaad

"Kijk mij eens exclusief zijn" :')
Beati pauperes spiritu
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 12:23:41 #80
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_201151573
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 07:52 schreef Grublit het volgende:

[..]
Ik heb andere ervaring. Juist prima aanbod, serieuze matches en gesprekken.
Wellicht dat mijn leeftijd gunstig is qua aanbod, eind 30...
Hier ook zo, volop wijven die hun lichaam zien vervallen en en het maar goed van nemen voordat het over en voorbij is. Die zijn vaak voor alles in
Beati pauperes spiritu
pi_201152210
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 12:23 schreef Academicus het volgende:

[..]
Hier ook zo, volop wijven die hun lichaam zien vervallen en en het maar goed van nemen voordat het over en voorbij is. Die zijn vaak voor alles in
_O-

Dat is echt zo, vrouwen vervallen omdat ze evolutionair niets meer waard zijn na die tijd. Echt wrede actie van de natuur.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201152348
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 13:08 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
_O-

Dat is echt zo, vrouwen vervallen omdat ze evolutionair niets meer waard zijn na die tijd. Echt wrede actie van de natuur.
Oh dat is dus de reden. Valt me als begin dertiger (maar ook eind 20er) al een tijdje op Tinder op dat vrouwen van eind dertig veel benaderbaarder lijken dan twintigers / begin dertigers.

Maar dit verklaart misschien wel een beetje waarom :P
pi_201152757
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 13:20 schreef Autoscooter het volgende:

[..]
Oh dat is dus de reden. Valt me als begin dertiger (maar ook eind 20er) al een tijdje op Tinder op dat vrouwen van eind dertig veel benaderbaarder lijken dan twintigers / begin dertigers.

Maar dit verklaart misschien wel een beetje waarom :P
Ze moeten voor hun 40e wel settelen wil het nog wat worden met het nageslacht. Logisch dat dat evolutionaire instinct dan het sterkst is.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:41:43 #84
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_201153461
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 13:20 schreef Autoscooter het volgende:

[..]
Oh dat is dus de reden. Valt me als begin dertiger (maar ook eind 20er) al een tijdje op Tinder op dat vrouwen van eind dertig veel benaderbaarder lijken dan twintigers / begin dertigers.

Maar dit verklaart misschien wel een beetje waarom :P
Met wijven rond de 35 heb ik de meest ranzige en beste wipjes, serieus
Beati pauperes spiritu
pi_201153686
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 14:41 schreef Academicus het volgende:

[..]
Met wijven rond de 35 heb ik de meest ranzige en beste wipjes, serieus
Nice. In mijn ervaring iets ouder wel trouwens. Rond de 40+, de leeftijd waarop ze het traditionele idee van 2,5 kind en een labrador hebben laten varen of ze al kinderen uit een reeds gestrand huwelijk hebben en dan in de week dat die kinderen bij de ex-partner zijn zelf lekker met de hakken in de lucht willen.

Wel leuk allemaal maar doe mij toch maar een dame die nog wat stabiels wil opbouwen en ergens tussen 25-35 is. Uiteindelijk is dat gedrag wat ik hierboven omschrijf vooral een zoek naar bevestiging nog gewild te zijn, als man schiet je er behalve een neukpartij weinig mee op.
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 15:03:24 #86
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201153782
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 14:56 schreef Autoscooter het volgende:

[..]
Nice. In mijn ervaring iets ouder wel trouwens. Rond de 40+, de leeftijd waarop ze het traditionele idee van 2,5 kind en een labrador hebben laten varen of ze al kinderen uit een reeds gestrand huwelijk hebben en dan in de week dat die kinderen bij de ex-partner zijn zelf lekker met de hakken in de lucht willen.

Wel leuk allemaal maar doe mij toch maar een dame die nog wat stabiels wil opbouwen en ergens tussen 25-35 is. Uiteindelijk is dat gedrag wat ik hierboven omschrijf vooral een zoek naar bevestiging nog gewild te zijn, als man schiet je er behalve een neukpartij weinig mee op.
Ja want vrouwen boven de 35 zijn niet meer op zoek naar iets stabiels.

:')
pi_201153877
Wat lees ik nou toch weer allemaal :D
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201153896
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 15:03 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Ja want vrouwen boven de 35 zijn niet meer op zoek naar iets stabiels.

:')
En vrouwen boven de 35 hebben enkel seks ter validatie, niet voor genot :').
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201153931
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 15:03 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Ja want vrouwen boven de 35 zijn niet meer op zoek naar iets stabiels.

:')
Oh zeker wel, maar mijn ervaring is wel dat een 40+ vrouw die op tinder ofzo mannen van eind 20/begin 30 willen daten vaak zeggen dat ze mannen van hun eigen leeftijd te ''suf'' vinden, waarmee ze impliceren dat ze zichzelf nog wel lekker gek en outgoing vinden.

En als je dat type aan de haak hebt kun je ervanuit gaan dat je niet per sé in de meest geschikte vijver voor stabiliteit zit te vissen. Vrouwen van 40+ die (al dan niet na een eerder huwelijk) een kerel zoeken, zoeken juist toch vaker wat oudere mannen i.p.v. iemand die flink jonger is dan zijzelf.

Maar hee, dat is mijn subjectieve ervaring.
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 15:24:40 #90
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201154091
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 15:14 schreef Avianflu het volgende:

[..]
En vrouwen boven de 35 hebben enkel seks ter validatie, niet voor genot :').
Precies. En dan ineens zijn wij mannen wel goed genoeg en zijn de dames niet kritisch meer. Bah. Wat een wereld.
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 15:24:56 #91
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_201154096
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 15:14 schreef Avianflu het volgende:

[..]
En vrouwen boven de 35 hebben enkel seks ter validatie, niet voor genot :').
De meeste wijven van die leeftijd doen het voor beide
Beati pauperes spiritu
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 15:27:04 #92
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201154125
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 15:24 schreef Academicus het volgende:

[..]
De meeste wijven van die leeftijd doen het voor beide
Wijven ook echt.
pi_201154140
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 15:27 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Wijven ook echt.
Als je lang genoeg zonder vrouwen om je heen leeft ga je dat soort woorden steeds vaker gebruiken.
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 15:29:23 #94
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_201154155
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 15:27 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Wijven ook echt.
Ja, mannen gaan niet zozeer voor validatie maar voor de snelle wip
Beati pauperes spiritu
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 15:32:51 #95
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201154205
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 15:29 schreef Academicus het volgende:

[..]
Ja, mannen gaan niet zozeer voor validatie maar voor de snelle wip
Jij bent wel een van de laatste die namens of voor de mannen meent te kunnen spreken. :D
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 15:35:52 #96
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_201154258
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 15:32 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Jij bent wel een van de laatste die namens of voor de mannen meent te kunnen spreken. :D
Want?
Beati pauperes spiritu
  Moderator dinsdag 31 augustus 2021 @ 15:45:19 #97
441859 crew  Lenny77
pi_201154412
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 13:08 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
_O-

Dat is echt zo, vrouwen vervallen omdat ze evolutionair niets meer waard zijn na die tijd. Echt wrede actie van de natuur.
Niets meer waard zelfs??
Mooi om te weten :')
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator dinsdag 31 augustus 2021 @ 15:46:44 #98
441859 crew  Lenny77
pi_201154434
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 15:12 schreef Hineni het volgende:
Wat lees ik nou toch weer allemaal :D
*O* FOK! op zijn best
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_201154501
God ik ben 2 jaar weggeweest van fok, maar ik lees dat sommigen hier braaf zijn meegegaan in de D66 vertrutting die de maatschappij de laatste 2 jaar heeft meegemaakt.

Wat resulteert in allemaal van die figuren zoals Poem die van zichzelf vinden dat ze het moreel kompas van de maatschappij zijn en natuurlijk in hun hele pohi nergens op een pikante post zijn te betrappen. Gaaaap.
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 15:58:13 #100
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201154565
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 15:52 schreef Autoscooter het volgende:
God ik ben 2 jaar weggeweest van fok, maar ik lees dat sommigen hier braaf zijn meegegaan in de D66 vertrutting die de maatschappij de laatste 2 jaar heeft meegemaakt.

Wat resulteert in allemaal van die figuren zoals Poem die van zichzelf vinden dat ze het moreel kompas van de maatschappij zijn en natuurlijk in hun hele pohi nergens op een pikante post zijn te betrappen. Gaaaap.
Haha, die toch ietwat denigrerende generalisaties slaan vrijwel nergens op en als je dan niet op louter instemming kunt rekenen ga je huilen over vertrutting. Ironisch wel.
pi_201154630
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 15:58 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Haha, die toch ietwat denigrerende generalisaties slaan vrijwel nergens op en als je dan niet op louter instemming kunt rekenen ga je huilen over vertrutting. Ironisch wel.
Je neemt het te serieus. We zitten hier op een forum en niet in de bestuurskamer van een linkse partij. Met mensen zoals jij bent je constant in discussie over wat wel en niet ''kan'' en ''mag'' en wat wel en niet oké is, in plaats van gewoon van mening te wisselen over het onderwerp.

Het zijn daarnaast geen generalisaties, maar persoonlijke ervaringen van iemand die (al jaren :') ) on and off op tinder zit. Ik herken echt inmiddels wel bepaalde patronen. Dat kun je denigrerend of generaliserend vinden, maar dat verandert niets.
pi_201154739
In mijn zoektocht naar een FWB maak ik fouten. Zoals onderstaand verhaal, dan hoeven jullie deze niet te maken.

Ik werd aangesproken door een vlotte dame. Die zag mij wel zitten. Ik had toevallig de volgende avond tijd. Na een uurtje was alles rond. adresgegevens uitgewisseld, contact verder via whatsapp. Helemaal top.

De volgende ochtend. Ik mijn spulletjes gepakt om na m'n werk direct door te rijden. Krijg ik een appje dat ik niet meer hoefde te komen. Een unmatch op Tinder, een block op whatsapp.. Owwkay...

Ik ben een redelijke newbie qua online dating en was verbaasd over de gang van zaken. Een andere Tinder griet, die ik al een paar dagen sprak vertelde ik dit. "Oh dat komt wel vaker voor" zegt ze. "Maar als je toch vrij hebt vanavond, kom dan bij mij langs!". Dus ik denk, prima. Ik pas de navigatie aan en rijd de andere kant wel op....

Een paar uur later krijg ik bericht "Oh sorry schat! Ik heb me toch vergist. Ik kan vandaag niet. Bijzonder denk ik bij mezelf. Ik vertel je voor mij deze vreemde ervaring, flik je me daarna hetzelfde!. Dus toen heb ik haar unmatched.

Niet veel later spreek ik dame 3 via Tinder. Die ik al eerder had ontmoet. We hadden al eens eerder rare Tinder ervaringen uitgewisseld, dus ik kon het niet laten ook wat over mijn dag te vertellen. Vond ze niet zo tof. Ze ging er vanuit dat we exclusief waren terwijl ze naar mijn idee wat andere signalen gaf..

En zo ben je in 1 dag 3 matches kwijt. Moraal van het verhaal. Vertel vrouwen gewoon niet zoveel.
Het geeft alleen maar gedonder. Beter maar mysterieus blijven dan eerlijk blijkbaar :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2021 16:10:20 ]
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 16:35:27 #103
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_201155039
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 15:52 schreef Autoscooter het volgende:
God ik ben 2 jaar weggeweest van fok, maar ik lees dat sommigen hier braaf zijn meegegaan in de D66 vertrutting die de maatschappij de laatste 2 jaar heeft meegemaakt.

Wat resulteert in allemaal van die figuren zoals Poem die van zichzelf vinden dat ze het moreel kompas van de maatschappij zijn en natuurlijk in hun hele pohi nergens op een pikante post zijn te betrappen. Gaaaap.
Spot on kerel, zo is het
Beati pauperes spiritu
pi_201155180
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 15:45 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Niets meer waard zelfs??
Mooi om te weten :')
Als je goed leest zeg ik evolutionair, het draait nog altijd primair om nageslacht, wij zijn ook dieren. Ik zeg niet dat ze in het geheel niets waard zijn. Waarom zou ik zoiets onzinnigs zeggen. :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201155225
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 13:08 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
_O-

Dat is echt zo, vrouwen vervallen omdat ze evolutionair niets meer waard zijn na die tijd. Echt wrede actie van de natuur.
Daar hoop ik al jaren op, dat ik vervallen genoeg ben om niet meer als lustobject te fungeren. Maar ik ben erachter gekomen dat het nooit ophoudt. Alleen de gemiddelde leeftijd neemt toe van kerels die op je geilen. Als twintiger zat ik niet te wachten op smachtende veertigers en als veertiger zit ik niet te wachten op smachtende zestigers.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_201155292
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 16:10 schreef Roellie80 het volgende:
In mijn zoektocht naar een FWB maak ik fouten. Zoals onderstaand verhaal, dan hoeven jullie deze niet te maken.

Ik werd aangesproken door een vlotte dame. Die zag mij wel zitten. Ik had toevallig de volgende avond tijd. Na een uurtje was alles rond. adresgegevens uitgewisseld, contact verder via whatsapp. Helemaal top.

De volgende ochtend. Ik mijn spulletjes gepakt om na m'n werk direct door te rijden. Krijg ik een appje dat ik niet meer hoefde te komen. Een unmatch op Tinder, een block op whatsapp.. Owwkay...

Ik ben een redelijke newbie qua online dating en was verbaasd over de gang van zaken. Een andere Tinder griet, die ik al een paar dagen sprak vertelde ik dit. "Oh dat komt wel vaker voor" zegt ze. "Maar als je toch vrij hebt vanavond, kom dan bij mij langs!". Dus ik denk, prima. Ik pas de navigatie aan en rijd de andere kant wel op....

Een paar uur later krijg ik bericht "Oh sorry schat! Ik heb me toch vergist. Ik kan vandaag niet. Bijzonder denk ik bij mezelf. Ik vertel je voor mij deze vreemde ervaring, flik je me daarna hetzelfde!. Dus toen heb ik haar unmatched.

Niet veel later spreek ik dame 3 via Tinder. Die ik al eerder had ontmoet. We hadden al eens eerder rare Tinder ervaringen uitgewisseld, dus ik kon het niet laten ook wat over mijn dag te vertellen. Vond ze niet zo tof. Ze ging er vanuit dat we exclusief waren terwijl ze naar mijn idee wat andere signalen gaf..

En zo ben je in 1 dag 3 matches kwijt. Moraal van het verhaal. Vertel vrouwen gewoon niet zoveel.
Het geeft alleen maar gedonder. Beter maar mysterieus blijven dan eerlijk blijkbaar :P
De 'klootzakken' begrijpen dit, al dan niet door karakter of ervaring ;)
  Moderator dinsdag 31 augustus 2021 @ 16:57:06 #107
441859 crew  Lenny77
pi_201155303
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 16:47 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Als je goed leest zeg ik evolutionair, het draait nog altijd primair om nageslacht, wij zijn ook dieren. Ik zeg niet dat ze in het geheel niets waard zijn. Waarom zou ik zoiets onzinnigs zeggen. :')
Omdat we evolutionair dus niets meer waard zijn :'(

(was eigenlijk ook maar een flauw opmerkingkje van mij hoor :P )
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_201155310
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 16:10 schreef Roellie80 het volgende:
In mijn zoektocht naar een FWB maak ik fouten. Zoals onderstaand verhaal, dan hoeven jullie deze niet te maken.

Ik werd aangesproken door een vlotte dame. Die zag mij wel zitten. Ik had toevallig de volgende avond tijd. Na een uurtje was alles rond. adresgegevens uitgewisseld, contact verder via whatsapp. Helemaal top.

De volgende ochtend. Ik mijn spulletjes gepakt om na m'n werk direct door te rijden. Krijg ik een appje dat ik niet meer hoefde te komen. Een unmatch op Tinder, een block op whatsapp.. Owwkay...

Ik ben een redelijke newbie qua online dating en was verbaasd over de gang van zaken. Een andere Tinder griet, die ik al een paar dagen sprak vertelde ik dit. "Oh dat komt wel vaker voor" zegt ze. "Maar als je toch vrij hebt vanavond, kom dan bij mij langs!". Dus ik denk, prima. Ik pas de navigatie aan en rijd de andere kant wel op....

Een paar uur later krijg ik bericht "Oh sorry schat! Ik heb me toch vergist. Ik kan vandaag niet. Bijzonder denk ik bij mezelf. Ik vertel je voor mij deze vreemde ervaring, flik je me daarna hetzelfde!. Dus toen heb ik haar unmatched.

Niet veel later spreek ik dame 3 via Tinder. Die ik al eerder had ontmoet. We hadden al eens eerder rare Tinder ervaringen uitgewisseld, dus ik kon het niet laten ook wat over mijn dag te vertellen. Vond ze niet zo tof. Ze ging er vanuit dat we exclusief waren terwijl ze naar mijn idee wat andere signalen gaf..

En zo ben je in 1 dag 3 matches kwijt. Moraal van het verhaal. Vertel vrouwen gewoon niet zoveel.
Het geeft alleen maar gedonder. Beter maar mysterieus blijven dan eerlijk blijkbaar :P
Zo wispelturig vrouwen. :')

Tja, laat ze maar naar jou toekomen ipv andersom. Laat hen maar moeite doen. Zo doe ik het nu altijd. En als je geen zin meer hebt app je ook af terwijl ze al eventjes onderweg zijn. Gelijke monniken gelijke kappen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201155314
quote:
18s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 16:50 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Daar hoop ik al jaren op, dat ik vervallen genoeg ben om niet meer als lustobject te fungeren. Maar ik ben erachter gekomen dat het nooit ophoudt. Alleen de gemiddelde leeftijd neemt toe van kerels die op je geilen. Als twintiger zat ik niet te wachten op smachtende veertigers en als veertiger zit ik niet te wachten op smachtende zestigers.
Hoi :9
pi_201155319
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 16:57 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Omdat we evolutionair dus niets meer waard zijn :'(

(was eigenlijk ook maar een flauw opmerkingkje van mij hoor :P )
Je bent mij wel een kusje waard hoor :*
  Moderator dinsdag 31 augustus 2021 @ 17:01:25 #111
441859 crew  Lenny77
pi_201155361
quote:
17s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 16:58 schreef Faxie het volgende:

[..]
Je bent mij wel een kusje waard hoor :*
Awww :*
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_201156252
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 15:24 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Precies. En dan ineens zijn wij mannen wel goed genoeg en zijn de dames niet kritisch meer. Bah. Wat een wereld.
Oh, ik ben nog steeds even kritisch als toen ik 20 was. Dus de mannen waar is toen niet op viel val ik nu ook niet op. Ik ben alleen zelfverzekerder en vooral bezig met wat ik van een man vind ipv andersom.
Vroeger was ik te onnozel en onzeker om in te zien dat een man mij leuk/lekker vond (voor serieus en/of niet serieus).
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201156275
quote:
18s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 16:50 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Daar hoop ik al jaren op, dat ik vervallen genoeg ben om niet meer als lustobject te fungeren. Maar ik ben erachter gekomen dat het nooit ophoudt. Alleen de gemiddelde leeftijd neemt toe van kerels die op je geilen. Als twintiger zat ik niet te wachten op smachtende veertigers en als veertiger zit ik niet te wachten op smachtende zestigers.
Klopt. Maar ik moet toegeven toch soms wel handig om iets (sneller) voor elkaar te krijgen of ergens mee weg te komen :') .
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201156316
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 15:24 schreef Academicus het volgende:

[..]
De meeste wijven van die leeftijd doen het voor beide
Zou kunnen. Maar doet niet ieder mens dat. Kijk naar instagram en Facebook.
Genoeg mannen trouwens die aandacht zoeken en bevestiging.
Eigenlijk heb ik juist het idee dat hoe ouder ik word hoe meer ik bevrijd raak van bevestig van buitenstaanders.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201156341
Is zelfverzekerd zijn niet gewoon een groot ego hebben? Ik weet heel goed wat ik wel en niet kan, vrienden noemen dat wel eens onzeker, maar zo ervaar ik het totaal niet, ben ook kritisch op mezelf. Als ik overal wel een lulverhaal van maak veranderd er in essentie niets. Ik kan niet iets ineens beter doordat ik doe alsof.

Edit: Als ik tijdens uitgaan cocaïne gedaan heb hengel ik ook zo iedereen binnen :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201156402
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 16:10 schreef Roellie80 het volgende:
In mijn zoektocht naar een FWB maak ik fouten. Zoals onderstaand verhaal, dan hoeven jullie deze niet te maken.

Ik werd aangesproken door een vlotte dame. Die zag mij wel zitten. Ik had toevallig de volgende avond tijd. Na een uurtje was alles rond. adresgegevens uitgewisseld, contact verder via whatsapp. Helemaal top.

De volgende ochtend. Ik mijn spulletjes gepakt om na m'n werk direct door te rijden. Krijg ik een appje dat ik niet meer hoefde te komen. Een unmatch op Tinder, een block op whatsapp.. Owwkay...

Ik ben een redelijke newbie qua online dating en was verbaasd over de gang van zaken. Een andere Tinder griet, die ik al een paar dagen sprak vertelde ik dit. "Oh dat komt wel vaker voor" zegt ze. "Maar als je toch vrij hebt vanavond, kom dan bij mij langs!". Dus ik denk, prima. Ik pas de navigatie aan en rijd de andere kant wel op....

Een paar uur later krijg ik bericht "Oh sorry schat! Ik heb me toch vergist. Ik kan vandaag niet. Bijzonder denk ik bij mezelf. Ik vertel je voor mij deze vreemde ervaring, flik je me daarna hetzelfde!. Dus toen heb ik haar unmatched.

Niet veel later spreek ik dame 3 via Tinder. Die ik al eerder had ontmoet. We hadden al eens eerder rare Tinder ervaringen uitgewisseld, dus ik kon het niet laten ook wat over mijn dag te vertellen. Vond ze niet zo tof. Ze ging er vanuit dat we exclusief waren terwijl ze naar mijn idee wat andere signalen gaf..

En zo ben je in 1 dag 3 matches kwijt. Moraal van het verhaal. Vertel vrouwen gewoon niet zoveel.
Het geeft alleen maar gedonder. Beter maar mysterieus blijven dan eerlijk blijkbaar :P
Mensen die denken exclusiviteit te hebben met een tinder match :') _O- of FWB in het algemeen.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201156424
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 18:14 schreef Discombobulate het volgende:
Is zelfverzekerd zijn niet gewoon een groot ego hebben? Ik weet heel goed wat ik wel en niet kan, vrienden noemen dat wel eens onzeker, maar zo ervaar ik het totaal niet, ben ook kritisch op mezelf. Als ik overal wel een lulverhaal van maak veranderd er in essentie niets. Ik kan niet iets ineens beter doordat ik doe alsof.

Edit: Als ik tijdens uitgaan cocaïne gedaan heb hengel ik ook zo iedereen binnen :')
In mijn ogen is zelfverzekerd zijn weten waar je goed in bent en accepteren waar je minder in bent zonder dat dit afdoet aan je eigenwaarde.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201156488
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 15:16 schreef Autoscooter het volgende:

[..]
Oh zeker wel, maar mijn ervaring is wel dat een 40+ vrouw die op tinder ofzo mannen van eind 20/begin 30 willen daten vaak zeggen dat ze mannen van hun eigen leeftijd te ''suf'' vinden, waarmee ze impliceren dat ze zichzelf nog wel lekker gek en outgoing vinden.

En als je dat type aan de haak hebt kun je ervanuit gaan dat je niet per sé in de meest geschikte vijver voor stabiliteit zit te vissen. Vrouwen van 40+ die (al dan niet na een eerder huwelijk) een kerel zoeken, zoeken juist toch vaker wat oudere mannen i.p.v. iemand die flink jonger is dan zijzelf.

Maar hee, dat is mijn subjectieve ervaring.
Mwah. Het is wel zo dat de variatie in aftakeling erg groot is boven de 30. Als je nooit goed voor jezelf hebt gezorgd dan ben je rond de 40 afgetakeld en suf inderdaad.
Maar er lopen genoeg 30/40+ets rond die wel nog fit en “outgoing” zijn.
Ik date alleen nog 30+, ik heb wel eens jongere mannen gedate maar die gespreksstof was echt om te janken. Gewoon geen aansluiting.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201156542
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 18:18 schreef Avianflu het volgende:

[..]
In mijn ogen is zelfverzekerd zijn weten waar je goed in bent en accepteren waar je minder in bent zonder dat dit afdoet aan je eigenwaarde.
Veel mensen zien wel degelijk accepteren waar je minder goed in bent als onzekerheid merk ik. Ik vind het maar een lastige term.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201156635
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 18:13 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Eigenlijk heb ik juist het idee dat hoe ouder ik word hoe meer ik bevrijd raak van bevestig van buitenstaanders.
Herkenbaar.

Zo nu en dan hoor je wel eens dingen over jezelf, via via of van mensen direct. Mensen die je totaal niet of nauwelijks kennen maar toch een oordeel hebben. Daar waar ik daar vroeger onzeker over zou worden of fel op in zou gaan heb ik ondertussen geleerd dat een glimlach meestal de beste reactie is.
Het leukste is als het in groepen gebeurt, en mensen die je dan wel kennen je een blik geven, en er dan allebei een binnenpretje over hebben. Of er naderhand nog eens goed over kunnen _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Hineni op 31-08-2021 18:56:42 ]
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201156856
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 18:32 schreef Hineni het volgende:

[..]
Herkenbaar.

Zo nu en dan hoor je wel eens dingen over jezelf, via via of van mensen direct. Mensen die je totaal niet of nauwelijks kennen maar toch een oordeel hebben. Daar waar ik daar vroeger onzeker over zou worden of fel op in zou gaan heb ik ondertussen geleerd dat een glimlach meestal de beste reactie is.
Het leukste is als het in groepen gebeurt, en mensen die je dan wel kennen je een blik geven, en er dan allebei een binnenpretje over hebben. Of er naderhand nog een goed over kunnen _O-
Inderdaad. Of als ze een punt van kritiek hebben en ik denk “ja klopt, zo ben ik inderdaad :) “.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201156981
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 16:57 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Zo wispelturig vrouwen. :')

Er zullen vast ook wispelturige mannen zijn, maar herken dit wel.

Laatst ook, een goede vriendin van me die al jaren roept dat haar huidige relatie de laatste zal zijn. Als dat mis gaat blijft ze voortaan altijd vrijgezel.

Een tijdje later komt ze een playboy tegen die haar succesvol van haar nu ex-vriend afpakt. :')


Maar als deze de ware niet is... _O-


De redenaties die ik heb gehoord, en hoe dingen verwrongen worden om bepaald gedrag te rechtvaardigen :X
Echt, kansloos ben je als zo'n figuur met x-factor de hormonen bij je partner op hol weten te maken.

Ja, maar als hij/zij goed voor me was geweest dan had ik het echt niet uit gemaakt hoor :')
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201157041
quote:
9s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 18:55 schreef Hineni het volgende:

[..]
Er zullen vast ook wispelturige mannen zijn, maar herken dit wel.

Laatst ook, een goede vriendin van me die al jaren roept dat haar huidige relatie de laatste zal zijn. Als dat mis gaat blijft ze voortaan altijd vrijgezel.

Een tijdje later komt ze een playboy tegen die haar succesvol van haar nu ex-vriend afpakt. :')


Maar als deze de ware niet is... _O-


De redenaties die ik heb gehoord, en hoe dingen verwrongen worden om bepaald gedrag te rechtvaardigen :X
Echt, kansloos ben je als zo'n figuur met x-factor de hormonen bij je partner op hol weten te maken.

Ja, maar als hij/zij goed voor me was geweest dan had ik het echt niet uit gemaakt hoor :')
Ik zie mezelf gelukkig als rationeel mens. Dat ben ik ook niet altijd, maar neig wel meer daarnaartoe. Heb een broertje dood aan dat irrationele gevoel de hele tijd.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201157181
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 19:02 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik zie mezelf gelukkig als rationeel mens.
Zo heb ik de goede vriendin in kwestie ook leren kennen. :')

Dit was echt gewoon eng om mee te maken, hoe een rationeel mens in zo'n "gemoedstoestand" kan geraken.

Cupido kan heel wreed zijn als hij raak schiet zullen we maar zeggen :X
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201157450
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 19:13 schreef Hineni het volgende:

[..]

Cupido kan heel wreed zijn als hij raak schiet zullen we maar zeggen :X
Voor mij is het elke keer weer een grote les als ik verval in zo'n toestand. Waarschuwing voor de volgende keer. :)

Volgende keer echt meer de kop erbij.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201157989
Ben lang en heb een baard. Wie wilt er met mij daten?
afspraak tandarts verzetten
pi_201158039
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 19:30 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Voor mij is het elke keer weer een grote les als ik verval in zo'n toestand. Waarschuwing voor de volgende keer. :)

Volgende keer echt meer de kop erbij.
Dit inderdaad. Ik kijk echt op sommige “relaties” terug met een gevoel van “wtf avianflu :|W
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201158079
quote:
18s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 16:50 schreef Claudia_x het volgende:
Daar hoop ik al jaren op, dat ik vervallen genoeg ben om niet meer als lustobject te fungeren. Maar ik ben erachter gekomen dat het nooit ophoudt. Alleen de gemiddelde leeftijd neemt toe van kerels die op je geilen. Als twintiger zat ik niet te wachten op smachtende veertigers en als veertiger zit ik niet te wachten op smachtende zestigers.
ik had dus op mn 23ste al bijna alleen maar smachtende zestigers :D maar ook wel een verdwaalde 40er ertussendoor
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201158187
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 19:13 schreef Hineni het volgende:
Zo heb ik de goede vriendin in kwestie ook leren kennen. :')

Dit was echt gewoon eng om mee te maken, hoe een rationeel mens in zo'n "gemoedstoestand" kan geraken.

Cupido kan heel wreed zijn als hij raak schiet zullen we maar zeggen :X
Daar weed ik alles van :N

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 19:30 schreef Discombobulate het volgende:
Voor mij is het elke keer weer een grote les als ik verval in zo'n toestand. Waarschuwing voor de volgende keer. :)

Volgende keer echt meer de kop erbij.
Ik snap het… zeker na de depressies die het me opleverde… maar zo worden mensen dus saai, afgestompt en mentaal onaantrekkelijker. Als ze niet eens meer passie willek voelen. Wat moet je dan nog met een relatie, tenzij je vooral een gezinswens hebt.

quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 18:14 schreef Discombobulate het volgende:
Is zelfverzekerd zijn niet gewoon een groot ego hebben? Ik weet heel goed wat ik wel en niet kan, vrienden noemen dat wel eens onzeker, maar zo ervaar ik het totaal niet, ben ook kritisch op mezelf. Als ik overal wel een lulverhaal van maak veranderd er in essentie niets. Ik kan niet iets ineens beter doordat ik doe alsof.

Edit: Als ik tijdens uitgaan cocaïne gedaan heb hengel ik ook zo iedereen binnen :')
Hoe was je dan met cocaine? Wat was concreet het verschil?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201158291
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 20:23 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Hoe was je dan met cocaine? Wat was concreet het verschil?
Je ego krijgt een gigantische boost en je praat jezelf overal tussen, kan elke vrouw wel mee naar huis krijgen. Of nou ja, niet elke, maar zeker veel meer dan wat je anders niet zou kunnen.

Vandaar dat ik dacht, aangezien mijn vrienden mij soms onzeker noemen, dat zelfverzekerdheid vooral iets is van goed kunnen lullen, een groot ego hebben. Want als je wél van jezelf weet wat je wel en niet kan, dan is er netto geen verschil en ligt het puur en alleen aan wat voor woorden er uit je mond komen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 20:35:28 #131
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201158395
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 18:14 schreef Discombobulate het volgende:
Is zelfverzekerd zijn niet gewoon een groot ego hebben? Ik weet heel goed wat ik wel en niet kan, vrienden noemen dat wel eens onzeker, maar zo ervaar ik het totaal niet, ben ook kritisch op mezelf. Als ik overal wel een lulverhaal van maak veranderd er in essentie niets. Ik kan niet iets ineens beter doordat ik doe alsof.

Edit: Als ik tijdens uitgaan cocaïne gedaan heb hengel ik ook zo iedereen binnen :')
Mwah, ik vind 'zelfverzekerd zijn' altijd maar een beetje een vreemd woord. In de regel wordt daar vaak extravert zijn mee opgevat, maar ook introverten kunnen prima zelfverzekerd zijn, ook al profileert een introvert zich veel minder opvallend. En tegelijkertijd kan iemand die meer introvert is een bepaald charisma of een zekere energie hebben waar weinig onzekerheid vanaf straalt. Er zijn echt zoveel factoren van belang.
pi_201158411
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 20:29 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Je ego krijgt een gigantische boost en je praat jezelf overal tussen, kan elke vrouw wel mee naar huis krijgen. Of nou ja, niet elke, maar zeker veel meer dan wat je anders niet zou kunnen.

Vandaar dat ik dacht, aangezien mijn vrienden mij soms onzeker noemen, dat zelfverzekerdheid vooral iets is van goed kunnen lullen, een groot ego hebben. Want als je wél van jezelf weet wat je wel en niet kan, dan is er netto geen verschil en ligt het puur en alleen aan wat voor woorden er uit je mond komen.
Dit klopt wel. Je moet alleen wel minimaal een beetje gemiddeld uiterlijk hebben en goede hygiëne.
Ik hou wel van een charmeur O+.

Sowieso kom je met een hoop weg als je een beetje leuk kan praten en flair hebt.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201158438
quote:
9s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 18:55 schreef Hineni het volgende:

[..]
Er zullen vast ook wispelturige mannen zijn, maar herken dit wel.

Laatst ook, een goede vriendin van me die al jaren roept dat haar huidige relatie de laatste zal zijn. Als dat mis gaat blijft ze voortaan altijd vrijgezel.

Een tijdje later komt ze een playboy tegen die haar succesvol van haar nu ex-vriend afpakt. :')

Maar als deze de ware niet is... _O-

De redenaties die ik heb gehoord, en hoe dingen verwrongen worden om bepaald gedrag te rechtvaardigen :X
Echt, kansloos ben je als zo'n figuur met x-factor de hormonen bij je partner op hol weten te maken.

Ja, maar als hij/zij goed voor me was geweest dan had ik het echt niet uit gemaakt hoor :')
Ik vind het vooral bijzonder hoe dat soort mensen blijkbaar zoooo geweldig zijn dat ze de ene na de ander weten te strikken...
pi_201158471
Ik ben er vrij zeker van dat ik lelijk en stom ben
pi_201158562
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 20:38 schreef Faxie het volgende:
Ik vind het vooral bijzonder hoe dat soort mensen blijkbaar zoooo geweldig zijn dat ze de ene na de ander weten te strikken...
Nou, dat wordt hierboven toch uitgelegd? cocaine.

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 20:29 schreef Discombobulate het volgende:
Je ego krijgt een gigantische boost en je praat jezelf overal tussen, kan elke vrouw wel mee naar huis krijgen. Of nou ja, niet elke, maar zeker veel meer dan wat je anders niet zou kunnen.

Vandaar dat ik dacht, aangezien mijn vrienden mij soms onzeker noemen, dat zelfverzekerdheid vooral iets is van goed kunnen lullen, een groot ego hebben. Want als je wél van jezelf weet wat je wel en niet kan, dan is er netto geen verschil en ligt het puur en alleen aan wat voor woorden er uit je mond komen.
Maar waar lag het dan aan dat je zelfverzekerder was met cocaine? Mss moet je het nog eens nemen en dan al je gedachten en versierzinnen die je dan hebt opschrijven. En ze herhalen als je nuchter bent.

quote:
7s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 20:35 schreef Poem_ het volgende:
Mwah, ik vind 'zelfverzekerd zijn' altijd maar een beetje een vreemd woord. In de regel wordt daar vaak extravert zijn mee opgevat, maar ook introverten kunnen prima zelfverzekerd zijn, ook al profileert een introvert zich veel minder opvallend. En tegelijkertijd kan iemand die meer introvert is een bepaald charisma of een zekere energie hebben waar weinig onzekerheid vanaf straalt. Er zijn echt zoveel factoren van belang.
Mee eens maar het is ook heel moeilijk te zeggen wat er nou zo aantrekkelijk is aan zelfverzekerdheid. Het zal niet iedereen als bij toverslag ineens mega aantrekkelijk maken, maar het helpt wel enorm.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201158603
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 20:46 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Nou, dat wordt hierboven toch uitgelegd? cocaine.
[..]
Maar waar lag het dan aan dat je zelfverzekerder was met cocaine? Mss moet je het nog eens nemen en dan al je gedachten en versierzinnen die je dan hebt opschrijven. En ze herhalen als je nuchter bent.
[..]
Mee eens maar het is ook heel moeilijk te zeggen wat er nou zo aantrekkelijk is aan zelfverzekerdheid. Het zal niet iedereen als bij toverslag ineens mega aantrekkelijk maken, maar het helpt wel enorm.
Samen lijntje snuiven? *;
pi_201158630
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 20:38 schreef Faxie het volgende:

[..]
Ik vind het vooral bijzonder hoe dat soort mensen blijkbaar zoooo geweldig zijn dat ze de ene na de ander weten te strikken...
Skills en presentatie
pi_201158675
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 20:48 schreef Faxie het volgende:
Samen lijntje snuiven? *;
Lijkt me wel romantisch eigenlijk.

quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 20:50 schreef Rogue2.0 het volgende:
Skills en presentatie
Ja maar waar komt dat door? Niet vanuit het niets tenzij je goede genen hebt
En ook niet door oefening.. dat denken velen maar je moet ook een goed gevoel erbij hebben.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201158746
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 20:53 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Lijkt me wel romantisch eigenlijk.
[..]
Ja maar waar komt dat door? Niet vanuit het niets tenzij je goede genen hebt
En ook niet door oefening.. dat denken velen maar je moet ook een goed gevoel erbij hebben.
Toch wel door ervaring meestal. Het zijn ook bepaalde types die op zulke mannen vallen.
pi_201158768
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 20:53 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Lijkt me wel romantisch eigenlijk.
[..]
Ja maar waar komt dat door? Niet vanuit het niets tenzij je goede genen hebt
En ook niet door oefening.. dat denken velen maar je moet ook een goed gevoel erbij hebben.
Saampjes naar het midden toe snuiven O+
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 21:02:51 #141
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_201158853
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 20:40 schreef Faxie het volgende:
Ik ben er vrij zeker van dat ik lelijk en stom ben
Ik ben lang, hoogopgeleid en zie er goed uit. Daarvan ben ik ook heel zeker
Beati pauperes spiritu
pi_201159022
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 20:57 schreef Rogue2.0 het volgende:
Toch wel door ervaring meestal. Het zijn ook bepaalde types die op zulke mannen vallen.
je valt zelf dan dus niet op deze vrouwen?


quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 20:57 schreef Faxie het volgende:
Saampjes naar het midden toe snuiven O+
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201159112
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 20:57 schreef Faxie het volgende:

[..]
Saampjes naar het midden toe snuiven O+
Lady en de vagebond met een lijntje ipv een sliert spaghetti :D *;
pi_201159151
quote:
17s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 21:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Lady en de vagebond met een lijntje ipv een sliert spaghetti :D *;
Breng ik je op ideeen? :o
Is denk ik leuk, moet je doen.

[ Bericht 2% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 31-08-2021 21:40:16 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201159173
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 21:10 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
je valt zelf dan dus niet op deze vrouwen?
[..]
[ afbeelding ]
Zorg jij voor het biljet? Ik ben blut ;(
pi_201159273
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 21:17 schreef Faxie het volgende:
Zorg jij voor het biljet? Ik ben blut ;(
Sorry las het verkeerd.Moeten we nog maar even zien .
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201159785
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 21:16 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Breng ik je op ideeen? :o
Is denk ik leuk, moet je doen.
Nee, nooit drugs gebruikt en ga het ook never nooit proberen....
pi_201160087
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 21:23 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Sorry las het verkeerd.Moeten we nog maar even zien .
Okay ;(

Neuken dan maar? :9~
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 22:21:37 #149
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_201160250
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 20:40 schreef Faxie het volgende:
Ik ben er vrij zeker van dat ik lelijk en stom ben
Ik ook en mijn lichaam begint te vervallen en nog even en ik ben evolutionair gezien niets meer waard :o en dan zeggen ze dat vrouwen het makkelijker hebben op de apps :N ;)

Ach gelukkig ben ik tevreden met mezelf
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 22:27:23 #150
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_201160400
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 16:10 schreef Roellie80 het volgende:


Niet veel later spreek ik dame 3 via Tinder. Die ik al eerder had ontmoet. We hadden al eens eerder rare Tinder ervaringen uitgewisseld, dus ik kon het niet laten ook wat over mijn dag te vertellen. Vond ze niet zo tof. Ze ging er vanuit dat we exclusief waren terwijl ze naar mijn idee wat andere signalen gaf..
Maar jij hebt toch al een relatie? En bent daar toch ook eerlijk over op de apps? Vind het dan wel een beetje bijzonder om exclusiviteit te verwachten.
Ach, je Tinderleven is iig niet saai, al zou het wel leuk voor je zijn als er ook een keer een date door gaat :)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_201160472
quote:
17s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 21:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Nee, nooit drugs gebruikt en ga het ook never nooit proberen....
Is wel een teken dat je goede genen hebt en anders dan zijn je psychische problemen iig nog niet erg genoeg om je leven te riskeren. Ben zelf wel benieuwd naar cocaine maar zou het ook niet waard vinden om mn leven voor naar de klote te helpen ofzo. Ook al menen sommigen dat het alleen maar voordelen heeft. Maar je zal maar net opgelicht worden met iets heel anders. Of een onderliggende aandoening hebben waardoor het een onvoorspelbaar resultaat geeft.

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 22:12 schreef Faxie het volgende:
Okay ;(

Neuken dan maar? :9~
Kun jij dat niet met iemand anddrs dan? Je plaatst hier nooit mislukte date ervaringen. Of ik lees er overheen.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201160907
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 22:30 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Is wel een teken dat je goede genen hebt en anders dan zijn je psychische problemen iig nog niet erg genoeg om je leven te riskeren. Ben zelf wel benieuwd naar cocaine maar zou het ook niet waard vinden om mn leven voor naar de klote te helpen ofzo. Ook al menen sommigen dat het alleen maar voordelen heeft. Maar je zal maar net opgelicht worden met iets heel anders. Of een onderliggende aandoening hebben waardoor het een onvoorspelbaar resultaat geeft.
[..]
Kun jij dat niet met iemand anddrs dan? Je plaatst hier nooit mislukte date ervaringen. Of ik lees er overheen.
Dat komt omdat ik geen date ervaringen heb :'(
pi_201161020
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 22:52 schreef Faxie het volgende:
Dat komt omdat ik geen date ervaringen heb :'(
Waarom niet? :?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201161420
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 23:01 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Waarom niet? :?
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 20:40 schreef Faxie het volgende:
Ik ben er vrij zeker van dat ik lelijk en stom ben
:'( !
pi_201161882
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 23:33 schreef Faxie het volgende:

[..]
[..]
:'( !
Dan is het echte probleem dus eerder dat je zelf niet valt op lelijke en stomme vrouwen, of willen die allemaal ook al een mooie en intelligente/spraakzame man?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201162030
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 00:46 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Dan is het echte probleem dus eerder dat je zelf niet valt op lelijke en stomme vrouwen, of willen die allemaal ook al een mooie en intelligente/spraakzame man?
Ja zelfs die ;(
  Tettenkoning woensdag 1 september 2021 @ 06:39:30 #157
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201162301
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 22:30 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Is wel een teken dat je goede genen hebt en anders dan zijn je psychische problemen iig nog niet erg genoeg om je leven te riskeren. Ben zelf wel benieuwd naar cocaine maar zou het ook niet waard vinden om mn leven voor naar de klote te helpen ofzo.
Drugs en het gebruik ervan hebben geen ruk met goede genen te maken.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_201162448
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 22:30 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Is wel een teken dat je goede genen hebt en anders dan zijn je psychische problemen iig nog niet erg genoeg om je leven te riskeren. Ben zelf wel benieuwd naar cocaine maar zou het ook niet waard vinden om mn leven voor naar de klote te helpen ofzo. Ook al menen sommigen dat het alleen maar voordelen heeft. Maar je zal maar net opgelicht worden met iets heel anders. Of een onderliggende aandoening hebben waardoor het een onvoorspelbaar resultaat geeft.
[..]
Kun jij dat niet met iemand anddrs dan? Je plaatst hier nooit mislukte date ervaringen. Of ik lees er overheen.
Goede genen? Maar ben inderdaad vooral bang omdat je totaal geen idee hebt wat voor effect het kan opleveren :Y
pi_201162607
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 21:10 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
je valt zelf dan dus niet op deze vrouwen?
[..]
[ afbeelding ]
Ik val op mannen :P
pi_201163720
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 15:35 schreef Academicus het volgende:

[..]
Want?
Daarvoor moet je over enige vorm van empathie of EQ beschikken.
  woensdag 1 september 2021 @ 10:20:56 #161
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_201164109
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 09:51 schreef rival het volgende:

[..]
Daarvoor moet je over enige vorm van empathie of EQ beschikken.
Woke alert :')
Beati pauperes spiritu
  woensdag 1 september 2021 @ 10:22:50 #162
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201164134
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 10:20 schreef Academicus het volgende:

[..]
Woke alert :')
Troll alert.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 1 september 2021 @ 10:44:45 #163
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_201164361
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 1 september 2021 @ 10:49:29 #164
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_201164400
quote:
1s.gif Op woensdag 1 september 2021 10:22 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Troll alert.
Lienekien alert :')
Beati pauperes spiritu
  woensdag 1 september 2021 @ 10:54:09 #165
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_201164441
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 10:49 schreef Academicus het volgende:

[..]
Lienekien alert :')
Of je gedraagt je zelf gewoon eens met de taal die je hier uitslaat? Elke keer is het hetzelfde gezeik.

Niet zo gek dat men er een keer klaar mee is en er wat van zegt.
  woensdag 1 september 2021 @ 10:57:18 #166
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_201164472
quote:
6s.gif Op woensdag 1 september 2021 10:54 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Of je gedraagt je zelf gewoon eens met de taal die je hier uitslaat? Elke keer is het hetzelfde gezeik.

Niet zo gek dat men er een keer klaar mee is en er wat van zegt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_201165086
ach O+
pi_201165183
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 22:27 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Maar jij hebt toch al een relatie? En bent daar toch ook eerlijk over op de apps? Vind het dan wel een beetje bijzonder om exclusiviteit te verwachten.
Ach, je Tinderleven is iig niet saai, al zou het wel leuk voor je zijn als er ook een keer een date door gaat :)
Klopt helemaal. En ja, het is tot nu toe een grote rollercoaster van emoties zonder succes.

Ik wordt nog wel regelmatig geprezen over dat ik eerlijk ben op de apps. Ik hoor vaak dat veel mannen de status single hebben ook als dit niet zo is. Ik denk dat als ik niet eerlijk ben meer succes zal hebben. Maar ergens voelt dit voor mij dan niet prettig....
pi_201169617
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 20:46 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Maar waar lag het dan aan dat je zelfverzekerder was met cocaine? Mss moet je het nog eens nemen en dan al je gedachten en versierzinnen die je dan hebt opschrijven. En ze herhalen als je nuchter bent.
Dat is gewoon het effect, je schaamt je niet voor dingen en bent totaal niet onzeker. Geen ongemakkelijke stiltes, zelfverzekerd en smooth kunnen communiceren, kleinste dingetjes lichaamstaal observeren en subtiel daar direct op reageren. Het gaat gewoon veel makkelijker. En ik durf m'n hand er voor in het vuur te steken dat het ook daadwerkelijk zo is. Ik ben echt heel pro dan. :') N.B. ik doe dat heel sporadisch, laten we zeggen 1-2 keer per jaar.

Maar dat zou ik nuchter niet goed kunnen of veel minder, zo ben ik nou eenmaal jarenlang geprogrammeerd door de mensen die ik gekend heb, tegen ben gekomen, waar je herinneringen aan hebt, etc. Een paar negatieve ervaringen van andere mensen en je bent zo ineens veel minder zelfverzekerd oid in het dagelijkse leven.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201169634
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 12:06 schreef Roellie80 het volgende:
Ik wordt nog wel regelmatig geprezen over dat ik eerlijk ben op de apps. Ik hoor vaak dat veel mannen de status single hebben ook als dit niet zo is. Ik denk dat als ik niet eerlijk ben meer succes zal hebben. Maar ergens voelt dit voor mij dan niet prettig....
Ik ben er achter gekomen dat eerlijkheid en een 'nice guy' zijn niet echt helpt. Je moet juist een beetje een lul zijn blijkbaar bij vrouwen, eigenlijk zo erg mogelijk maar zonder dat zij het doorhebben. :')

Zit ook totaal niet in mijn persoonlijkheid.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201169913
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 02:58 schreef Faxie het volgende:
Ja zelfs die ;(
Daar geloof ik niets van hoor.

quote:
10s.gif Op woensdag 1 september 2021 06:39 schreef Nine. het volgende:
Drugs en het gebruik ervan hebben geen ruk met goede genen te maken.
Tuurlijk wel. Als je van jezelf perfect bent qua sociale vaardigheden en zelfverzekerdheid heb je dus geen cocaine daarvoor nodig. Als je denkt dat iedereen dat alleen door oefenen heeft geleerd ben je naief.

quote:
17s.gif Op woensdag 1 september 2021 07:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Goede genen? Maar ben inderdaad vooral bang omdat je totaal geen idee hebt wat voor effect het kan opleveren :Y
Ja in de zin van zelfverzekerdheid en humeur goede genen

quote:
1s.gif Op woensdag 1 september 2021 07:53 schreef Rogue2.0 het volgende:
Ik val op mannen :P
Oke maar dus niet op zelfverzekerde? Of was je zelf wel zo’n type

quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 18:27 schreef Discombobulate het volgende:
Dat is gewoon het effect, je schaamt je niet voor dingen en bent totaal niet onzeker. Geen ongemakkelijke stiltes, zelfverzekerd en smooth kunnen communiceren, kleinste dingetjes lichaamstaal observeren en subtiel daar direct op reageren. Het gaat gewoon veel makkelijker. En ik durf m'n hand er voor in het vuur te steken dat het ook daadwerkelijk zo is. Ik ben echt heel pro dan. :') N.B. ik doe dat heel sporadisch, laten we zeggen 1-2 keer per jaar.

Maar dat zou ik nuchter niet goed kunnen of veel minder, zo ben ik nou eenmaal jarenlang geprogrammeerd door de mensen die ik gekend heb, tegen ben gekomen, waar je herinneringen aan hebt, etc. Een paar negatieve ervaringen van andere mensen en je bent zo ineens veel minder zelfverzekerd oid in het dagelijkse leven.
Klinkt wel als een mooi effect :9
En dat tweede is het trieste ja, is bij mij ook zo gebeurd en bij velen. Negatieve ervaringen wegen altijd vele malen zwaarder dan de goede en kunnen je zelfvertrouwen voor een heel leven volledig verpesten.

[ Bericht 24% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 01-09-2021 19:07:42 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201170023
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 18:49 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Daar geloof ik niets van hoor.
[..]
Tuurlijk wel. Als je van jezelf perfect bent qua sociale vaardigheden en zelfverzekerdheid heb je dus geen cocaine daarvoor nodig. Als je denkt dat iedereen dat alleen door oefenen heeft geleerd ben je naief.
[..]
Ja in de zin van zelfverzekerdheid en humeur goede genen
[..]
Oke maar dus niet op zelfverzekerde? Of was je zelf wel zo’n type
Nou dat valt best mee hoor met die zelfverzekerdheid en goed humeur ha ha :) Maar heb gewoon nooit de behoefte gehad om drugs te gebruiken.
pi_201173760
3 van mijn jeugdvrienden zijn langdurige gebruikers van geestesverruimende middelen geworden. Bij de een is later borderline vastgesteld, de ander heeft diverse fobieën, en de laatste schijnt schizofreen te zijn. Van de rest van mijn jeugdvrienden die tijdens of na het puberen zijn gestopt met dat soort shit heb ik niets gehoord over stoornissen en dergelijke. Toeval?

Lijkt me persoonlijk helemaal geen goed plan om drugsgebruik aan te moedigen ten einde zelfverzekerder of sociaal vaardiger te worden bij het andere geslacht.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201173960
quote:
4s.gif Op woensdag 1 september 2021 21:48 schreef Hineni het volgende:
3 van mijn jeugdvrienden zijn langdurige gebruikers van geestesverruimende middelen geworden. Bij de een is later borderline vastgesteld, de ander heeft diverse fobieën, en de laatste schijnt schizofreen te zijn. Van de rest van mijn jeugdvrienden die tijdens of na het puberen zijn gestopt met dat soort shit heb ik niets gehoord over stoornissen en dergelijke. Toeval?

Lijkt me persoonlijk helemaal geen goed plan om drugsgebruik aan te moedigen ten einde zelfverzekerder of sociaal vaardiger te worden bij het andere geslacht.
Bij mij geeft het buitengewoon meer zingeving aan m'n leven, wordt er een vollediger mens van, beleef altijd ontzettend veel voldoening en plezier er aan. Anyways, that's me. Ik doe het ook alleen maar sporadisch, maak er geen geheim van dat ik wel iets gebruik af en toe.

Maar het was alleen maar een voorbeeldje van mijn eigen ervaring. :) Niemand moet denken dat het aangemoedigd wordt. Het was slechts een voorbeeldje van mijzelf mbt zelfverzekerdheid. Dus laten we het er bij laten.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201174062
Ik denk trouwens wel dat er een bepaalde grens is wanneer het op zelfverzekerdheid aankomt. Iemand kan het wel een beetje leren, maar altijd tot op een zekere hoogte. Het is niet zo dat je iemand dusdanig kan vormen dat diegene er vet pro in is. Er zit ergens een biologische treshold.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201174230
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 21:59 schreef Discombobulate het volgende:
Ik denk trouwens wel dat er een bepaalde grens is wanneer het op zelfverzekerdheid aankomt. Iemand kan het wel een beetje leren, maar altijd tot op een zekere hoogte. Het is niet zo dat je iemand dusdanig kan vormen dat diegene er vet pro in is. Er zit ergens een biologische treshold.
Het is wel iets wat je kan faken.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201174907
Menn, dat Tinder begint wel een gênant verhaal te worden bij mij :{

Onderhand zit ik er al zeker een jaar of vijf op. Wel met tussenpozen. Soms van een paar weken, soms van een paar maanden. Langste tijd dat ik er ''tussenuit'' ben geweest is een klein jaartje.

Meestal heb ik wel een abonnement en maak ik mezelf onvindbaar, of stel ik in dat ik anderen wél kan zien, maar zij mij niet. Maar inmiddels is er dus een situatie ontstaan dat als ik eventjes wél zichtbaar word voor anderen (bijvoorbeeld als mijn abbo afloopt of als ik 'm even aan zet) ik steeds weer een handvol matches/likes heb respectievelijk met/van steeds dezelfde vrouwen :')

Het is gewoon een soort van verslavend. Mijn sociale leven is zo ingericht dat ik een vast groepje vrienden heb met wie ik eeuwig op dezelfde plaatsen kom : de sportclub, het voetbalstadion, op een terras ergens. Dat is het wel. Om de zoveel tijd denk ik : fack man, ik mis echt gewoon intiem contact met een leuke vrouw. En dan bedoel ik niet seks, maar meer dat je 's ochtends wakker wordt en dat je een appje hebt van een leuke dame ofzo... Dat heb ik dus letterlijk al jaren niet meer... Maar op tinder is de magie ook al lang en breed uitgewerkt vrees ik :P
pi_201174943
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 22:06 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Het is wel iets wat je kan faken.
Ik denk eerlijk gezegd dat dat het kunstje is. "Fake it till you make it" of "walk the walk, talk the talk" en niet zozeer de kwaliteiten die je zelf hebt. Dit idee heb ik best wel vaak bij mensen die heel zelfverzekerd zijn/lijken. Een groot deel is gewoon goed kunnen lullen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201176310
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 22:31 schreef Autoscooter het volgende:
Dat heb ik dus letterlijk al jaren niet meer...
En jezelf al die tijd niet afgevraagd wat er mis gaat? Of wat anders geprobeerd misschien?

Ik bedoel, als het je al jaren niet lukt, doe je toch echt iets niet helemaal goed.
pi_201177430
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 22:31 schreef Autoscooter het volgende:
Menn, dat Tinder begint wel een gênant verhaal te worden bij mij :{

Onderhand zit ik er al zeker een jaar of vijf op. Wel met tussenpozen. Soms van een paar weken, soms van een paar maanden. Langste tijd dat ik er ''tussenuit'' ben geweest is een klein jaartje.

Meestal heb ik wel een abonnement en maak ik mezelf onvindbaar, of stel ik in dat ik anderen wél kan zien, maar zij mij niet. Maar inmiddels is er dus een situatie ontstaan dat als ik eventjes wél zichtbaar word voor anderen (bijvoorbeeld als mijn abbo afloopt of als ik 'm even aan zet) ik steeds weer een handvol matches/likes heb respectievelijk met/van steeds dezelfde vrouwen :')

Het is gewoon een soort van verslavend. Mijn sociale leven is zo ingericht dat ik een vast groepje vrienden heb met wie ik eeuwig op dezelfde plaatsen kom : de sportclub, het voetbalstadion, op een terras ergens. Dat is het wel. Om de zoveel tijd denk ik : fack man, ik mis echt gewoon intiem contact met een leuke vrouw. En dan bedoel ik niet seks, maar meer dat je 's ochtends wakker wordt en dat je een appje hebt van een leuke dame ofzo... Dat heb ik dus letterlijk al jaren niet meer... Maar op tinder is de magie ook al lang en breed uitgewerkt vrees ik :P
Waarom verberg jij jezelf?? :? Zo kom je zeker niet aan een date of is dat niet de bedoeling?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_201178019
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 18:28 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik ben er achter gekomen dat eerlijkheid en een 'nice guy' zijn niet echt helpt. Je moet juist een beetje een lul zijn blijkbaar bij vrouwen, eigenlijk zo erg mogelijk maar zonder dat zij het doorhebben. :')

Zit ook totaal niet in mijn persoonlijkheid.
Dit is waarschijnlijk wel echt een goede tip. Ik moet eens uitzoeken hoe ik dit het beste in de praktijk kan brengen. En dan is iemand aan de haak slaan een ding. Daarna moet het verhaal en de uitstraling ook nog kloppen op de date zelf. Of gedraag je je dan wel weer als een gentlemen?
pi_201178477
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 22:31 schreef Autoscooter het volgende:
Het is gewoon een soort van verslavend. Mijn sociale leven is zo ingericht dat ik een vast groepje vrienden heb met wie ik eeuwig op dezelfde plaatsen kom : de sportclub, het voetbalstadion, op een terras ergens. Dat is het wel. Om de zoveel tijd denk ik : fack man, ik mis echt gewoon intiem contact met een leuke vrouw. En dan bedoel ik niet seks, maar meer dat je 's ochtends wakker wordt en dat je een appje hebt van een leuke dame ofzo... Dat heb ik dus letterlijk al jaren niet meer... Maar op tinder is de magie ook al lang en breed uitgewerkt vrees ik :P
Geen leuke vrouwen die er op het terras zitten?
afspraak tandarts verzetten
pi_201178481
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 22:06 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Het is wel iets wat je kan faken.
Als vrouw is het vrij treurig om online te lezen wat mannen denken dat ze moeten doen om bij vrouwen in het gevlij te komen: wees een hufter, doe alsof je zelfverzekerd bent. Ik weet nog wel dat jaren geleden boeken en cursussen populair waren waarin jongemannen verleidingstactieken aangeleerd kregen. (Mogelijk zijn die er nog maar weet ik er niet van.)

Die foefjes werken ongetwijfeld als je een bepaald type vrouw makkelijk in het bed wilt krijgen, maar het is een idiote strategie als je een vaste relatie wilt waarin je kunt zijn wie je bent. Ja, zelfvertrouwen is aantrekkelijk. En nee, het is niet iets wat je kunt veinzen.

Laat ik nog een misverstand de wereld uit helpen, namelijk dat vrouwen niet op lieve mannen vallen. Onzin. Dat zijn van die dingen die mannen zichzelf aanpraten als ze worden afgewezen. Misschien zijn het ook wel dingen die vrouwen zeggen als ze iemand afwijzen, 'je bent te lief voor me' of iets dergelijks. Wat ze daarmee bedoelen is dat ze zich niet aangetrokken voelen. Mensen kunnen over het algemeen belabberd formuleren en vallen dan terug op zulke gemeenplaatsen.

Jezelf in allerlei bochten wringen om maar een vrouw te krijgen, iets maken van jezelf wat je niet bent, is in ieder geval niet aantrekkelijk. De kunst is om jezelf te zijn, je in een omgeving te bewegen waarin je vrouwen tegenkomt en om te durven flirten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_201178779
quote:
1s.gif Op woensdag 1 september 2021 18:49 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Oke maar dus niet op zelfverzekerde? Of was je zelf wel zo’n type
[..]

Ik ben een vrouw :D en ik heb geen type. Ik val op leuke mannen :P
pi_201178925
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 18:28 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik ben er achter gekomen dat eerlijkheid en een 'nice guy' zijn niet echt helpt. Je moet juist een beetje een lul zijn blijkbaar bij vrouwen, eigenlijk zo erg mogelijk maar zonder dat zij het doorhebben. :')

Zit ook totaal niet in mijn persoonlijkheid.
Klopt, the nice guy uithangen levert zo goed als nooit een tweede date op. Het bewerkstelligt het tegenovergestelde, de vrouw denkt dat je een homo bent en voortaan ziet als haar beste 'dinnie' waarmee ze álles kan bespreken.

Raar maar waar, maar door (poes)lief en respectvol te zijn ben je niet mans genoeg. Dus inderdaad, je moet eigenlijk gewoon een gewetenloze klootzak zijn en het meisje als vuil behandelen. Klaarblijkelijk is dat sexy en aantrekkelijk.

Tips en trucs en hier
  donderdag 2 september 2021 @ 10:27:47 #186
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201178997
quote:
99s.gif Op donderdag 2 september 2021 10:23 schreef Ynnad_Er het volgende:

[..]
Klopt, the nice guy uithangen levert zo goed als nooit een tweede date op. Het bewerkstelligt het tegenovergestelde, de vrouw denkt dat je een homo bent en voortaan ziet als haar beste 'dinnie' waarmee ze álles kan bespreken.

Raar maar waar, maar door (poes)lief en respectvol te zijn ben je niet mans genoeg. Dus inderdaad, je moet eigenlijk gewoon een gewetenloze klootzak zijn en het meisje als vuil behandelen. Klaarblijkelijk is dat sexy en aantrekkelijk.

Tips en trucs en hier

Ik lees nergens dat je je als een gewetenloze klootzak moet gedragen en niet respectvol zou moeten zijn of haar zelfs als vuil zou moeten behandelen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_201179152
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 09:42 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Als vrouw is het vrij treurig om online te lezen wat mannen denken dat ze moeten doen om bij vrouwen in het gevlij te komen: wees een hufter, doe alsof je zelfverzekerd bent. Ik weet nog wel dat jaren geleden boeken en cursussen populair waren waarin jongemannen verleidingstactieken aangeleerd kregen. (Mogelijk zijn die er nog maar weet ik er niet van.)

Die foefjes werken ongetwijfeld als je een bepaald type vrouw makkelijk in het bed wilt krijgen, maar het is een idiote strategie als je een vaste relatie wilt waarin je kunt zijn wie je bent. Ja, zelfvertrouwen is aantrekkelijk. En nee, het is niet iets wat je kunt veinzen.

Laat ik nog een misverstand de wereld uit helpen, namelijk dat vrouwen niet op lieve mannen vallen. Onzin. Dat zijn van die dingen die mannen zichzelf aanpraten als ze worden afgewezen. Misschien zijn het ook wel dingen die vrouwen zeggen als ze iemand afwijzen, 'je bent te lief voor me' of iets dergelijks. Wat ze daarmee bedoelen is dat ze zich niet aangetrokken voelen. Mensen kunnen over het algemeen belabberd formuleren en vallen dan terug op zulke gemeenplaatsen.

Jezelf in allerlei bochten wringen om maar een vrouw te krijgen, iets maken van jezelf wat je niet bent, is in ieder geval niet aantrekkelijk. De kunst is om jezelf te zijn, je in een omgeving te bewegen waarin je vrouwen tegenkomt en om te durven flirten.
Je hebt gedeeltelijk gelijk.

Maar: het is al eeuwen bewezen dat die "truukjes" wel degelijk werken. Dat weten we van Don Juan, dat weten we van de huidige "pro" versierders oftewel de pick-up artist die van schoolmeisjes tot vrouwelijke artsen tot bank directrices versieren. Daarbij werkt macht en status mee weten DJ's, filmsterren en populaire regeringsleiders. Bij de laatste groep bieden vrouwen geregeld zich massaal aan. Als DJ Armin van Buuren wil kan hij overal waar hij gaat draaien wel een meisje of een vrouw mee nemen. Hetzelfde geld bv voor president Macron van Frankrijk, zeker toen hij wat jonger was.

Je hebt wel gelijk dat het in dergelijke gevallen geregeld om korte affaires gaat, van 1 tot enkele nachten. Vaak ook gevoed door de gedachte bij de dames in het geval van sterren "Morgen is die DJ toch de stad weer uit en zal niemand weten wat wij hebben uit gespookt".

Daarbij wordt inderdaad in het begin bij het versieren zelfverzekerdheid geacteerd maar als dat goed uit pakt, werkt dat natuurlijk in een spiraal omhoog: het versieren lukt, men voelt zich beter en zelfverzekerder, de volgende lukt weer en het ego krijgt weer een boost. Dus op een gegeven moment IS men ook zelfverzekerd: als het bij deze niet lukt, dan bij de ander wel leert de ervaring met inmiddels 10 - 20 - (vul maar in) vrouwen.

Je hebt natuurlijk gelijk dat bij een relatie veel meer nodig is. Sommige hebben hechtingsproblemen en zullen met relaties moeite hebben en langer de versierder blijven.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_201179231
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 10:38 schreef Godshand het volgende:

Daarbij wordt inderdaad in het begin bij het versieren zelfverzekerdheid geacteerd maar als dat goed uit pakt, werkt dat natuurlijk in een spiraal omhoog: het versieren lukt, men voelt zich beter en zelfverzekerder, de volgende lukt weer en het ego krijgt weer een boost. Dus op een gegeven moment IS men ook zelfverzekerd: als het bij deze niet lukt, dan bij de ander wel leert de ervaring met inmiddels 10 - 20 - (vul maar in) vrouwen.
Daarover verschillen we van mening. Zelfverzekerdheid is in mijn ogen niet iets wat je aan de bevestiging van anderen ontleent. Ik vind dat dan ook een afknapper, validatie nodig hebben van anderen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 2 september 2021 @ 10:55:54 #189
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201179386
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 10:44 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Daarover verschillen we van mening. Zelfverzekerdheid is in mijn ogen niet iets wat je aan de bevestiging van anderen ontleent. Ik vind dat dan ook een afknapper, validatie nodig hebben van anderen.
Sterker nog, iemand die zo sterk van validatie afhankelijk is ontbreekt het juist aan zelfvertrouwen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201179392
Als iemand je te lief noemt dan had je niet voldoende initiatief. Je hapte niet op hints. Je maakte geen gebruik van mogelijkheden. Je wist haar nergens mee te prikkelen.

Je kan best een eerlijke nice guy zijn en alsnog de boel prikkelen.
Je hoeft echt geen lul te zijn zolang je maar geen softie/watje bent.
pi_201179751
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 09:42 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Als vrouw is het vrij treurig om online te lezen wat mannen denken dat ze moeten doen om bij vrouwen in het gevlij te komen: wees een hufter, doe alsof je zelfverzekerd bent. Ik weet nog wel dat jaren geleden boeken en cursussen populair waren waarin jongemannen verleidingstactieken aangeleerd kregen. (Mogelijk zijn die er nog maar weet ik er niet van.)

Die foefjes werken ongetwijfeld als je een bepaald type vrouw makkelijk in het bed wilt krijgen, maar het is een idiote strategie als je een vaste relatie wilt waarin je kunt zijn wie je bent. Ja, zelfvertrouwen is aantrekkelijk. En nee, het is niet iets wat je kunt veinzen.

Laat ik nog een misverstand de wereld uit helpen, namelijk dat vrouwen niet op lieve mannen vallen. Onzin. Dat zijn van die dingen die mannen zichzelf aanpraten als ze worden afgewezen. Misschien zijn het ook wel dingen die vrouwen zeggen als ze iemand afwijzen, 'je bent te lief voor me' of iets dergelijks. Wat ze daarmee bedoelen is dat ze zich niet aangetrokken voelen. Mensen kunnen over het algemeen belabberd formuleren en vallen dan terug op zulke gemeenplaatsen.

Jezelf in allerlei bochten wringen om maar een vrouw te krijgen, iets maken van jezelf wat je niet bent, is in ieder geval niet aantrekkelijk. De kunst is om jezelf te zijn, je in een omgeving te bewegen waarin je vrouwen tegenkomt en om te durven flirten.
En toch blijkt uit ervaring dat hier niets van klopt wat je nu zegt. Waarom komt elke man tot dezelfde conclusie?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 2 september 2021 @ 11:34:53 #192
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201179879
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 11:26 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
En toch blijkt uit ervaring dat hier niets van klopt wat je nu zegt. Waarom komt elke man tot dezelfde conclusie?
Er klopt NIETS van? ELKE man komt tot dezelfde conclusie?

:')
The love you take is equal to the love you make.
pi_201179882
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 11:26 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
En toch blijkt uit ervaring dat hier niets van klopt wat je nu zegt. Waarom komt elke man tot dezelfde conclusie?
Praat wel even voor jezelf.

Heeft vooral te maken met het snappen van wat het andere geslacht wil zien. Sommige mensen begrijpen dat, sommige leren het, en sommige doen altijd hetzelfde en gaan vervolgens het andere geslacht de schuld geven.
  donderdag 2 september 2021 @ 11:36:04 #194
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201179897
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 09:42 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Als vrouw is het vrij treurig om online te lezen wat mannen denken dat ze moeten doen om bij vrouwen in het gevlij te komen: wees een hufter, doe alsof je zelfverzekerd bent. Ik weet nog wel dat jaren geleden boeken en cursussen populair waren waarin jongemannen verleidingstactieken aangeleerd kregen. (Mogelijk zijn die er nog maar weet ik er niet van.)

Die foefjes werken ongetwijfeld als je een bepaald type vrouw makkelijk in het bed wilt krijgen, maar het is een idiote strategie als je een vaste relatie wilt waarin je kunt zijn wie je bent. Ja, zelfvertrouwen is aantrekkelijk. En nee, het is niet iets wat je kunt veinzen.

Laat ik nog een misverstand de wereld uit helpen, namelijk dat vrouwen niet op lieve mannen vallen. Onzin. Dat zijn van die dingen die mannen zichzelf aanpraten als ze worden afgewezen. Misschien zijn het ook wel dingen die vrouwen zeggen als ze iemand afwijzen, 'je bent te lief voor me' of iets dergelijks. Wat ze daarmee bedoelen is dat ze zich niet aangetrokken voelen. Mensen kunnen over het algemeen belabberd formuleren en vallen dan terug op zulke gemeenplaatsen.

Jezelf in allerlei bochten wringen om maar een vrouw te krijgen, iets maken van jezelf wat je niet bent, is in ieder geval niet aantrekkelijk. De kunst is om jezelf te zijn, je in een omgeving te bewegen waarin je vrouwen tegenkomt en om te durven flirten.
Sowieso, hoe wanhopig ben je om je een attitude aan te meten die niet bij je hoort om een keertje te kunnen neuken :D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201179900
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 11:26 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
En toch blijkt uit ervaring dat hier niets van klopt wat je nu zegt. Waarom komt elke man tot dezelfde conclusie?
Omdat een “Nice Guy” zijn vaak een act is in mijn optiek. Pleasen om te krijgen wat je wil, niet omdat je lief wil doen. Van die types die ipv gewoon direct te zijn in hun interesse in een vrouw zich laten “friend zonen”. Vervolgens heel veel investeren in de “vriendschap” in de hoop dat een vrouw zich bedenkt. Daarna een beetje passief agressief doen omdat een vrouw, die om te beginnen waarschijnlijk al niet geïnteresseerd was, je niet geeft wat je wil.

Lief zijn en een Nice Guy zijn zijn twee verschillende dingen. Je kan lief zijn zonder jezelf te verloochenen.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  donderdag 2 september 2021 @ 11:36:53 #196
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201179908
quote:
99s.gif Op donderdag 2 september 2021 10:23 schreef Ynnad_Er het volgende:

[..]
Klopt, the nice guy uithangen levert zo goed als nooit een tweede date op. Het bewerkstelligt het tegenovergestelde, de vrouw denkt dat je een homo bent en voortaan ziet als haar beste 'dinnie' waarmee ze álles kan bespreken.

Raar maar waar, maar door (poes)lief en respectvol te zijn ben je niet mans genoeg. Dus inderdaad, je moet eigenlijk gewoon een gewetenloze klootzak zijn en het meisje als vuil behandelen. Klaarblijkelijk is dat sexy en aantrekkelijk.

Tips en trucs en hier

Wat voor kutsite is dat dan
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 2 september 2021 @ 11:38:33 #197
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201179932
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 10:38 schreef Godshand het volgende:
dat weten we van de huidige "pro" versierders oftewel de pick-up artist die van schoolmeisjes tot vrouwelijke artsen tot bank directrices versieren.
Als ik het maar
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 10:38 schreef Godshand het volgende:
dat weten we van de huidige "pro" versierders oftewel de pick-up artist die van schoolmeisjes tot vrouwelijke artsen tot bank directrices versieren.
Want al die filmpjes zullen wel waar zijn en ze zullen wel altijd succes hebben :D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201179966
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 09:42 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Als vrouw is het vrij treurig om online te lezen wat mannen denken dat ze moeten doen om bij vrouwen in het gevlij te komen: wees een hufter, doe alsof je zelfverzekerd bent. Ik weet nog wel dat jaren geleden boeken en cursussen populair waren waarin jongemannen verleidingstactieken aangeleerd kregen. (Mogelijk zijn die er nog maar weet ik er niet van.)

Die foefjes werken ongetwijfeld als je een bepaald type vrouw makkelijk in het bed wilt krijgen, maar het is een idiote strategie als je een vaste relatie wilt waarin je kunt zijn wie je bent. Ja, zelfvertrouwen is aantrekkelijk. En nee, het is niet iets wat je kunt veinzen.

Laat ik nog een misverstand de wereld uit helpen, namelijk dat vrouwen niet op lieve mannen vallen. Onzin. Dat zijn van die dingen die mannen zichzelf aanpraten als ze worden afgewezen. Misschien zijn het ook wel dingen die vrouwen zeggen als ze iemand afwijzen, 'je bent te lief voor me' of iets dergelijks. Wat ze daarmee bedoelen is dat ze zich niet aangetrokken voelen. Mensen kunnen over het algemeen belabberd formuleren en vallen dan terug op zulke gemeenplaatsen.

Jezelf in allerlei bochten wringen om maar een vrouw te krijgen, iets maken van jezelf wat je niet bent, is in ieder geval niet aantrekkelijk. De kunst is om jezelf te zijn, je in een omgeving te bewegen waarin je vrouwen tegenkomt en om te durven flirten.
Mannen zijn over het algemeen denk ik redelijk resultaatgericht en zoeken naar de juiste oplossing voor een probleem.

Vanuit dit oogpunt is het vrij logisch dat mannen zich op een bepaalde manier gaan gedragen volgens methodes die lijken te werken. Het is is mijn beleving een vrij natuurlijke parinsdans zoals je dat ziet bij dieren. De vrouwtjes moeten vooral mooi zijn. De mannen moeten zich bewijzen waarna het vrouwtje haar meest geschikte partner uitkiest. Zo zijn er zeker tips voor de mannetjes om zich beter in de kaart te laten spelen.

In mijn geval twijfel ik nog of ik gewoon minder eerlijk gaan zijn. Eerlijkheid heeft geen succes

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2021 11:43:53 ]
pi_201179991
Volgens mij verdwijnt de spanning als je te lief bent? Je loopt tevens het risico als man dat een vrouw gaat denken dat je niet goed voor jezelf kunt zorgen. En als je niet goed voor jezelf kunt zorgen...

Dat wil echter niet zeggen dat je moet doen alsof je een hufter bent. Ze moet gewoon situaties meekrijgen waarin jij minder aardig bent, al is het maar bij een bedrijf waarbij je als klant niet goed behandeld wordt.

Of je treft als aardige man een vrouw die zich verdiept heeft in het boeddhisme, waar harmonie meer gewaardeerd wordt, waar je geluk groter wordt naarmate je eisen beperkter zijn.
Een bevrijding wel.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  donderdag 2 september 2021 @ 11:44:06 #200
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201179993
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 11:41 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Mannen zijn over het algemeen denk ik redelijk resultaatgericht en zoeken naar de juiste oplossing voor een probleem.

Vanuit dit oogpunt is het vrij logisch dat mannen zich op een bepaalde manier gaan gedragen volgens methodes die lijken te werken. Het is is mijn beleving een vrij natuurlijke parinsdans zoals je dat ziet bij dieren. De vrouwtjes moeten vooral mooi zijn. De mannen moeten zich bewijzen waarna het vrouwtje haar meest geschikte partner uitkiest. Zo zijn er zeker tips voor de mannetjes om zich beter in de kaart te laten spelen
Ik denk dat het onderscheid wel belangrijk is tussen mannen die iemand zoeken om te neuken en mannen die iemand zoeken voor een serieuze relatie. Als je alleen maar wilt neuken moet je vooral zoeken naar ‘vrouwtjes’ die ook alleen maar willen neuken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_201180047
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 11:44 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik denk dat het onderscheid wel belangrijk is tussen mannen die iemand zoeken om te neuken en mannen die iemand zoeken voor een serieuze relatie. Als je alleen maar wilt neuken moet je vooral zoeken naar ‘vrouwtjes’ die ook alleen maar willen neuken.
True. Maar als ik kijk naar vrienden die wel degelijk opzoek zijn naar serieus, die hebben na jaren swipen zonder reactie al lang de hoop opgegeven. Die willen (ook) geen spel spelen, maar zijn denk ik niet aantrekkelijk genoeg tussen het leger semi-aantrekkelijke interessante mysterieuze mannen.
  donderdag 2 september 2021 @ 11:50:31 #202
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201180073
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 11:48 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
True. Maar als ik kijk naar vrienden die wel degelijk opzoek zijn naar serieus, die hebben na jaren swipen zonder reactie al lang de hoop opgegeven. Die willen (ook) geen spel spelen, maar zijn denk ik niet aantrekkelijk genoeg tussen het leger semi-aantrekkelijke interessante mysterieuze mannen.
Ik denk dat je vrienden beter ergens anders kunnen zoeken, dan.
The love you take is equal to the love you make.
pi_201180076
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 11:36 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Omdat een “Nice Guy” zijn vaak een act is in mijn optiek. Pleasen om te krijgen wat je wil, niet omdat je lief wil doen. Van die types die ipv gewoon direct te zijn in hun interesse in een vrouw zich laten “friend zonen”. Vervolgens heel veel investeren in de “vriendschap” in de hoop dat een vrouw zich bedenkt. Daarna een beetje passief agressief doen omdat een vrouw, die om te beginnen waarschijnlijk al niet geïnteresseerd was, je niet geeft wat je wil.

Lief zijn en een Nice Guy zijn zijn twee verschillende dingen. Je kan lief zijn zonder jezelf te verloochenen.
Bij mij is het nooit een act, zo ben ik nou eenmaal. En dat is echt een hele goede eigenschap, maar blijkbaar niet voor daten. Veel meer vrouwen in bed gekregen door een lul te zijn. _O- Dat laatste is bij mij vooral een act, dus denk ik bij daten laat ik mezelf zijn, maar dat werkt averechts. Conclusie: Het verschild per persoon wat een act is of niet. Bij mij is een lul zijn vooral een act, maar het werkt... :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201180099
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 11:35 schreef TucoRamirez het volgende:
Heeft vooral te maken met het snappen van wat het andere geslacht wil zien. Sommige mensen begrijpen dat, sommige leren het, en sommige doen altijd hetzelfde en gaan vervolgens het andere geslacht de schuld geven.
Dat zeg ik.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201180110
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 11:44 schreef Lienekien het volgende:
Als je alleen maar wilt neuken moet je vooral zoeken naar ‘vrouwtjes’ die ook alleen maar willen neuken.
In het begin is er altijd eerst seksuele spanning. Dus ja, eerst die neuken houding, daarna pas iets anders.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 2 september 2021 @ 11:54:49 #206
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201180132
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 11:53 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
In het begin is er altijd eerst seksuele spanning. Dus ja, eerst die neuken houding, daarna pas iets anders.
Was jij nou die user die zei dat er niets klopte van die post van Claudia?
The love you take is equal to the love you make.
pi_201180133
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 11:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik denk dat je vrienden beter ergens anders kunnen zoeken, dan.
Dat kan. Waarmee je eigenlijk bevestigd dat "jezelf zijn" niet altijd werkt
  donderdag 2 september 2021 @ 11:56:47 #208
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201180149
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 11:54 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Dat kan. Waarmee je eigenlijk bevestigd dat "jezelf zijn" niet altijd werkt
Eigenlijk niet. Eigenlijk zeg ik dat die vrienden van je (ik ga uit van het positieve) eigenlijk in de verkeerde vijver vissen op die dating sites.
The love you take is equal to the love you make.
pi_201180182
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 11:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Eigenlijk niet. Eigenlijk zeg ik dat die vrienden van je (ik ga uit van het positieve) eigenlijk in de verkeerde vijver vissen op die dating sites.
En wat als ze nou geen specifieke filters instellen. Behalve op leeftijd. Dan hebben ze Tinder en Badoo en Happn uitgespeeld. Dan heb je volgens mij ook best een breed scala aan dames toch? Of heb jij nog andere tips?
pi_201180215
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 11:54 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Was jij nou die user die zei dat er niets klopte van die post van Claudia?
Ja, er is toch geen tegenspraak in wat ik zeg?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 2 september 2021 @ 12:03:41 #211
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201180253
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 11:59 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
En wat als ze nou geen specifieke filters instellen. Behalve op leeftijd. Dan hebben ze Tinder en Badoo en Happn uitgespeeld. Dan heb je volgens mij ook best een breed scala aan dames toch? Of heb jij nog andere tips?
Ik snap de vraag niet. Jij vertelt toch zelf bij herhaling dat je vrienden geen succes hebben op dating sites? Na jaren proberen?

Is dat een soort bewustzijnsvernauwing dat ze per se via dating sites moeten scoren?
The love you take is equal to the love you make.
pi_201180276
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 11:59 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
En wat als ze nou geen specifieke filters instellen. Behalve op leeftijd. Dan hebben ze Tinder en Badoo en Happn uitgespeeld. Dan heb je volgens mij ook best een breed scala aan dames toch? Of heb jij nog andere tips?
Is het niet een bepaald type vrouwen dat op dating sites zit? Misschien kunnen ze beter in het wild zoeken, bij een gezamenlijke hobby ofzo of op NMLK?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  donderdag 2 september 2021 @ 12:05:00 #213
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201180280
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 12:01 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ja, er is toch geen tegenspraak in wat ik zeg?
Is dit nou je ‘act’?
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 2 september 2021 @ 12:05:31 #214
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201180292
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 12:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]
[..]
Is dit nou je ‘act’?
Geef maar toe, jij glibbert hierdoor helemaal van je stoel af nietwaar?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201180305
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 11:53 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
In het begin is er altijd eerst seksuele spanning. Dus ja, eerst die neuken houding, daarna pas iets anders.
Bij mij werkt het ook zo, eerst seksuele spanning en dan denk ik op en gegeven moment “eigenlijk best een leuke man zeg / eigenlijk best een eikel zeg”
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  donderdag 2 september 2021 @ 12:06:18 #216
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201180306
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 12:05 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Geef maar toe, jij glibbert hierdoor helemaal van je stoel af nietwaar?
Ja, echt wel.
The love you take is equal to the love you make.
pi_201180338
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 11:36 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Omdat een “Nice Guy” zijn vaak een act is in mijn optiek. Pleasen om te krijgen wat je wil, niet omdat je lief wil doen. Van die types die ipv gewoon direct te zijn in hun interesse in een vrouw zich laten “friend zonen”. Vervolgens heel veel investeren in de “vriendschap” in de hoop dat een vrouw zich bedenkt. Daarna een beetje passief agressief doen omdat een vrouw, die om te beginnen waarschijnlijk al niet geïnteresseerd was, je niet geeft wat je wil.

Lief zijn en een Nice Guy zijn zijn twee verschillende dingen. Je kan lief zijn zonder jezelf te verloochenen.
Interessant wel om dit eens te lezen. Wat geeft je dan de indruk wanneer iemand een Nice Guy is terwijl de ander wellicht gewoon aardig is?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201180339
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 12:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Is dit nou je ‘act’?
Voor als ik vrouwen in bed wil krijgen wel ja. Mezelf zijn, een nice guy zijn, werkt averechts. Conclusie: Het verschilt per persoon wat jezelf zijn is.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201180349
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 12:03 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik snap de vraag niet. Jij vertelt toch zelf bij herhaling dat je vrienden geen succes hebben op dating sites? Na jaren proberen?

Is dat een soort bewustzijnsvernauwing dat ze per se via dating sites moeten scoren?
Als ik het voor hun invul dan kan ik me voorstellen dat ze na deze ervaring het al helemaal niet meer aandurven in de supermarkt iemand aan te spreken. Dit is voor de meeste mensen toch een hogere drempel dan een swipe naar rechts. En in de tussentijd moet je dan ook nog zelfverzekerd overkomen. Dat werkt dus niet.

Persoonlijk heb ik dus niks te klagen, maar kan me de frustratie van deze heren wel indenken. Onder dames zal er ongetwijfeld ook frustratie zijn, maar die kunnen uiteindelijk platgezegd wel gewoon achterover leunen en de mannen beoordelen op hun kunstjes
pi_201180429
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 12:06 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Bij mij werkt het ook zo, eerst seksuele spanning en dan denk ik op en gegeven moment “eigenlijk best een leuke man zeg / eigenlijk best een eikel zeg”
Bij mij gaat het hier de mist in denk ik: Ik ben niet zo van de seksuele spanning, niet echt onder de indruk van mooie vrouwen. Dus... Dan maar mezelf zijn, kan ontzettend aardig, lief, etc. zijn en dat ben ik van mezelf ook echt, dat doe ik zonder act op te voeren. Máár... dat werkt niet goed. Dus moet je die seksuele spanning een beetje faken, en dus fake ik dat en werkt het ineens wel. Feit is wel dat je dan gewoon een act opvoert en daar wordt hier op neergekeken. Ik snap dat ook wel, maar ja, je moet uiteindelijk wel wat als "jezelf zijn" iets anders omvat dan wat nodig is tijdens daten.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 2 september 2021 @ 12:15:01 #221
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201180461
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 12:08 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Als ik het voor hun invul dan kan ik me voorstellen dat ze na deze ervaring het al helemaal niet meer aandurven in de supermarkt iemand aan te spreken. Dit is voor de meeste mensen toch een hogere drempel dan een swipe naar rechts. En in de tussentijd moet je dan ook nog zelfverzekerd overkomen. Dat werkt dus niet.

Persoonlijk heb ik dus niks te klagen, maar kan me de frustratie van deze heren wel indenken. Onder dames zal er ongetwijfeld ook frustratie zijn, maar die kunnen uiteindelijk platgezegd wel gewoon achterover leunen en de mannen beoordelen op hun kunstjes
Daarom is wat o.a. Claudia aansnijdt wel een goed punt: waar baseer je je zelfverzekerdheid op? Toch hopelijk op meer dan ‘scoren’ bij de vrouwtjes.

Als die zelfverzekerdheid zo ernstig wordt ondermijnd door het swipe-gebeuren, dan zou ik jouw vrienden ernstig adviseren om daar onmiddellijk mee op te houden.

Ik vraag me af in hoeverre het nog een rol speelt dat ze jou in hun midden hebben. Dat kleurt mogelijk hun perspectief niet in hun voordeel en draagt bij aan die bewustzijnsvernauwing.
The love you take is equal to the love you make.
pi_201180531
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 12:08 schreef Hineni het volgende:

[..]
Interessant wel om dit eens te lezen. Wat geeft je dan de indruk wanneer iemand een Nice Guy is terwijl de ander wellicht gewoon aardig is?
Ik kan het niet echt uitleggen het is gewoon een instinctief gevoel dat iemand nep doet.
Als ik iemand nauwelijks ken en ze hebben dingen voor mij over die niet kloppen bij zo’n korte vriendschap. Ik ben in ieder geval wel wat terughoudender geworden door de jaren heen met mannelijke vrienden.

Sowieso, van die mannelijke vrienden die nergens te bekennen zijn als ik met iemand aan het daten ben en dan plotseling weer opduiken als dat over is.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201180578
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 12:08 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Als ik het voor hun invul dan kan ik me voorstellen dat ze na deze ervaring het al helemaal niet meer aandurven in de supermarkt iemand aan te spreken. Dit is voor de meeste mensen toch een hogere drempel dan een swipe naar rechts. En in de tussentijd moet je dan ook nog zelfverzekerd overkomen. Dat werkt dus niet.

Persoonlijk heb ik dus niks te klagen, maar kan me de frustratie van deze heren wel indenken. Onder dames zal er ongetwijfeld ook frustratie zijn, maar die kunnen uiteindelijk platgezegd wel gewoon achterover leunen en de mannen beoordelen op hun kunstjes
Mwah, uiteraard is het voor vrouwen makkelijker om te matchen maar als het om “scoren” of relaties vinden gaat zijn de mensen die via tinder “succesvol” zijn in het echte leven ook succesvol op dat gebied. Wel eens iets over gelezen.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201180628
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 12:13 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Bij mij gaat het hier de mist in denk ik: Ik ben niet zo van de seksuele spanning, niet echt onder de indruk van mooie vrouwen. Dus... Dan maar mezelf zijn, kan ontzettend aardig, lief, etc. zijn en dat ben ik van mezelf ook echt, dat doe ik zonder act op te voeren. Máár... dat werkt niet goed. Dus moet je die seksuele spanning een beetje faken, en dus fake ik dat en werkt het ineens wel. Feit is wel dat je dan gewoon een act opvoert en daar wordt hier op neergekeken. Ik snap dat ook wel, maar ja, je moet uiteindelijk wel wat als "jezelf zijn" iets anders omvat dan wat nodig is tijdens daten.
Tja. Ik snap wel wat je bedoeld, in de date fase ben ik ook anders dan wanneer een relatie zich verder ontwikkelt. Dat doe ik niet bewust, vooral in het begin van het daten gaat het er bij mij vooral om of je samen lol kan hebben. Later kom ik er pas achter of wij naast chemie en connectie ook overeenkomstige normen en waarden hebben en eenzelfde beeld op de toekomst hebben.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  donderdag 2 september 2021 @ 12:27:31 #225
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_201180682
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 12:24 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Tja. Ik snap wel wat je bedoeld, in de date fase ben ik ook anders dan wanneer een relatie zich verder ontwikkelt. Dat doe ik niet bewust, vooral in het begin van het daten gaat het er bij mij vooral om of je samen lol kan hebben. Later kom ik er pas achter of wij naast chemie en connectie ook overeenkomstige normen en waarden hebben en eenzelfde beeld op de toekomst hebben.
Dat zou hier echt totaal niet werken lijkt mij, natuurlijk moet je iemand leren kennen maar wat voor nut heeft het om er na x tijd achter te komen dat je neus toch niet dezelfde richting op staat.

Lijkt mij nogal tijdsverspilling dan.
pi_201180791
quote:
6s.gif Op donderdag 2 september 2021 12:27 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Dat zou hier echt totaal niet werken lijkt mij, natuurlijk moet je iemand leren kennen maar wat voor nut heeft het om er na x tijd achter te komen dat je neus toch niet dezelfde richting op staat.

Lijkt mij nogal tijdsverspilling dan.
Dat worden dan van die korte relaties waar je geen drol aan hebt. :P
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201180802
quote:
6s.gif Op donderdag 2 september 2021 12:27 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Dat zou hier echt totaal niet werken lijkt mij, natuurlijk moet je iemand leren kennen maar wat voor nut heeft het om er na x tijd achter te komen dat je neus toch niet dezelfde richting op staat.

Lijkt mij nogal tijdsverspilling dan.
Wat is “hier”.
Waarom is het tijdverspilling, als je samen een leuke tijd hebt gehad is het toch geen verspilling?
Natuurlijk kom je hier niet na jaren pas achter dat gebeurd in mijn ervaring <6maanden, misschien is dat nog de date fase dan.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201180866
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 12:34 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dat worden dan van die korte relaties waar je geen drol aan hebt. :P
Waarom niet? Ik heb van die korte relaties veel geleerd over wat ik niet wil, maar ook wat ik wel wil, ik vond die mannen niet voor niks aantrekkelijk.
Ik denk eigenlijk met een goed gevoel terug op die mannen, leuke mannen, leuke tijd gehad, alleen niet “mijn man”.

Als je op die manier naar zaken kijkt dan is het hele leven een grote zinloze verspilling.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  donderdag 2 september 2021 @ 12:43:29 #229
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_201180946
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 12:34 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dat worden dan van die korte relaties waar je geen drol aan hebt. :P
Dat ja voornamelijk.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 12:35 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Wat is “hier”.
Waarom is het tijdverspilling, als je samen een leuke tijd hebt gehad is het toch geen verspilling?
Natuurlijk kom je hier niet na jaren pas achter dat gebeurd in mijn ervaring <6maanden, misschien is dat nog de date fase dan.
Hier, bij mij.

Misschien ligt dat net eraan wat je zoekt.

Zelf heb ik gewoon weinig zin om steeds weer alles opnieuw te moeten opbouwen, voor mij voelt dat als tijdsverspilling omdat ik dan liever alleen blijf en mij ook wel vermaak.

Geen probleem verder met ons/fwb/vrienden whatever, zolang men daar maar open over is.
pi_201181003
quote:
6s.gif Op donderdag 2 september 2021 12:43 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Dat ja voornamelijk.
[..]
Hier, bij mij.

Misschien ligt dat net eraan wat je zoekt.

Zelf heb ik gewoon weinig zin om steeds weer alles opnieuw te moeten opbouwen, voor mij voelt dat als tijdsverspilling omdat ik dan liever alleen blijf en mij ook wel vermaak.

Geen probleem verder met ons/fwb/vrienden whatever, zolang men daar maar open over is.
Ah ok zo.

Ik denk dat het bij mij vaak wat fwb-achtig en luchtig begint. Misschien moet ik daar eens vanaf stappen _O- , al heeft het in het verleden wel relaties opgeleverd.
Ik heb inderdaad weinig zin om heel veel in een man te investeren en dat het dan “niks wordt”.
Daarom begin ik liever wat luchtiger en zie dan wel waar het schip strand.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201181084
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 12:38 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Waarom niet? Ik heb van die korte relaties veel geleerd over wat ik niet wil, maar ook wat ik wel wil, ik vond die mannen niet voor niks aantrekkelijk.
Ik denk eigenlijk met een goed gevoel terug op die mannen, leuke mannen, leuke tijd gehad, alleen niet “mijn man”.

Als je op die manier naar zaken kijkt dan is het hele leven een grote zinloze verspilling.
Ja, voor vrouwen snap ik dat, maar weet niet of mannen er hetzelfde over denken. Daarbij is het toch vooral seks heb ik het idee. Ik heb nog nooit een man zo over zichzelf horen praten van "Ja, wat heb ik geleerd, wat wil ik blablabla" Die lopen gewoon een beetje mee in zo'n fase en zijn blij als ze seks hebben. My two cents.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201181086
Waarom is het trouwens ineens weer zo druk op die datingapps? Al mijn matches beginnen ineens spontaan tegelijk te chatten. Heeft dat met het einde van de zomer te maken of zo?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201181094
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 12:08 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Voor als ik vrouwen in bed wil krijgen wel ja. Mezelf zijn, een nice guy zijn, werkt averechts. Conclusie: Het verschilt per persoon wat jezelf zijn is.
Als jij je per persoon aanpast dan ben je misschien wel nooit jezelf?
pi_201181113
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 12:55 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ja, voor vrouwen snap ik dat, maar weet niet of mannen er hetzelfde over denken. Daarbij is het toch vooral seks heb ik het idee. Ik heb nog nooit een man zo over zichzelf horen praten van "Ja, wat heb ik geleerd, wat wil ik blablabla" Die lopen gewoon een beetje mee in zo'n fase en zijn blij als ze seks hebben. My two cents.
Maar wanneer denk je dan “dit is het wel/niet” of gaat het dan gewoon automatisch over in een relatie als ik niet na x maanden de stekker er uit trek.

Ben op het moment echt ff klaar met daten, ik heb gisteren maar mijn scharrel weer eens benaderd.
Gegarandeerd een leuke avond zonder gezeur.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  donderdag 2 september 2021 @ 12:58:26 #235
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_201181128
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 12:47 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Ah ok zo.

Ik denk dat het bij mij vaak wat fwb-achtig en luchtig begint. Misschien moet ik daar eens vanaf stappen _O- , al heeft het in het verleden wel relaties opgeleverd.
Ik heb inderdaad weinig zin om heel veel in een man te investeren en dat het dan “niks wordt”.
Daarom begin ik liever wat luchtiger en zie dan wel waar het schip strand.
Het kan hoor, alleen zelf heb ik vaak het gevoel dat je het dan veel gecompliceerder maakt dan nodig is. Dus als je als fwb begint. En het is maar net afwachten of de ander die omschakeling kan/wil maken en wil kijken of er ook echt iets uit kan ontstaan.

Schip strandt klinkt nogal stuurloos :s)
Geef mij maar iets om naartoe te werken zodat je echt voor iemand kan gaan.
pi_201181184
quote:
6s.gif Op donderdag 2 september 2021 12:58 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Het kan hoor, alleen zelf heb ik vaak het gevoel dat je het dan veel gecompliceerder maakt dan nodig is. Dus als je als fwb begint. En het is maar net afwachten of de ander die omschakeling kan/wil maken en wil kijken of er ook echt iets uit kan ontstaan.
Klopt denk ik wel. Alleen ik vind het al gauw gezeur en gedoe dat daten. Dan ga ik liever naar vriendinnen, dansen of sporten ipv een avondje doorbrengen met een date.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201181199
Dubbel
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  Tettenkoning donderdag 2 september 2021 @ 13:04:16 #238
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201181207
quote:
1s.gif Op woensdag 1 september 2021 18:49 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Tuurlijk wel. Als je van jezelf perfect bent qua sociale vaardigheden en zelfverzekerdheid heb je dus geen cocaine daarvoor nodig. Als je denkt dat iedereen dat alleen door oefenen heeft geleerd ben je naief.
Sociale vaardigheden kun je wel degelijk aanleren en worden grotendeels door je omgeving gevormd. Zelfverzekerdheid wordt eveneens doorgaans gemaakt of juist gekraakt door je omgeving. Iemand die jarenlang gepest is zal bijvoorbeeld eerder een negatief zelfbeeld hebben, terwijl iemand die altijd gestimuleerd wordt eerder een positief zelfbeeld zal hebben.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_201181224
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 12:55 schreef rival het volgende:

[..]
Als jij je per persoon aanpast dan ben je misschien wel nooit jezelf?
Dat doet sowieso ieder persoon: https://en.wikipedia.org/wiki/Masking_(personality) en https://en.wikipedia.org/wiki/Dramaturgy_(sociology) of
Je ware identiteit bestaat niet. Je kan wel alsof doen, waar je je het beste bij voelt, bijvoorbeeld de zelf bent of het masker wat je opzet als je met je vrienden bent.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201181237
quote:
10s.gif Op donderdag 2 september 2021 13:04 schreef Nine. het volgende:

[..]
Sociale vaardigheden kun je wel degelijk tot op zekere hoogte aanleren en worden grotendeels door je omgeving gevormd. Zelfverzekerdheid wordt eveneens doorgaans gemaakt of juist gekraakt door je omgeving. Iemand die jarenlang gepest is zal bijvoorbeeld eerder een negatief zelfbeeld hebben, terwijl iemand die altijd gestimuleerd wordt eerder een positief zelfbeeld zal hebben.
Zo, zoals ik eerder als ergens zei: Je stuit eventueel op een biologische grens.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201181261
quote:
10s.gif Op donderdag 2 september 2021 13:04 schreef Nine. het volgende:

[..]
Sociale vaardigheden kun je wel degelijk aanleren en worden grotendeels door je omgeving gevormd. Zelfverzekerdheid wordt eveneens doorgaans gemaakt of juist gekraakt door je omgeving. Iemand die jarenlang gepest is zal bijvoorbeeld eerder een negatief zelfbeeld hebben, terwijl iemand die altijd gestimuleerd wordt eerder een positief zelfbeeld zal hebben.
Inderdaad, daarnaast is het gewoon bewezen dat je door simpele zaken zoals een juiste lichaamshouding je zelfvertrouwen kan vergroten. Fake it till you make it, werkt tot op zekere hoogte gewoon.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201181274
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 12:56 schreef Avianflu het volgende:
Maar wanneer denk je dan “dit is het wel/niet” of gaat het dan gewoon automatisch over in een relatie als ik niet na x maanden de stekker er uit trek.
Wat ik persoonlijk heb... Na een paar maanden ben je die roze bril wel kwijt en accepteer je gewoon dat je met elkaar bent. Als je denkt van "Oh, mijn vrijgezelle leven was leuker" dan denk je van dit is het niet. Als je vrijgezellen leven the lesser of two evils is, dan denk je van dit is het wel. Ik denk wel dat iets vaak gewoon automatisch overgaat in een relatie. Zo is het bij mij wel gegaan. Ik heb echt nooit over dat soort vragen nagedacht, gewoon beetje jezelf aanpassen, en dan merk je vanzelf wel na een aantal maanden of jaar van dit is het niet.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201181275
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 13:05 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dat doet sowieso ieder persoon: https://en.wikipedia.org/wiki/Masking_(personality) en https://en.wikipedia.org/wiki/Dramaturgy_(sociology) of
Je ware identiteit bestaat niet. Je kan wel alsof doen, waar je je het beste bij voelt, bijvoorbeeld de zelf bent of het masker wat je opzet als je met je vrienden bent.
Inderdaad. Op mijn werk, bij mijn ouders, bij vrienden gedraag ik mij anders.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201181300
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 13:10 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Wat ik persoonlijk heb... Na een paar maanden ben je die roze bril wel kwijt en accepteer je gewoon dat je met elkaar bent. Als je denkt van "Oh, mijn vrijgezelle leven was leuker" dan denk je van dit is het niet. Als je vrijgezellen leven the lesser of two evils is, dan denk je van dit is het wel. Ik denk wel dat iets vaak gewoon automatisch overgaat in een relatie. Zo is het bij mij wel gegaan. Ik heb echt nooit over dat soort vragen nagedacht, gewoon beetje jezelf aanpassen, en dan merk je vanzelf wel na een aantal maanden of jaar van dit is het niet.
Oké, interessant. Misschien denk ik ook wel te veel na. Tegenwoordig heb je ook de illusie tot eeuwige en oneindige keus.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201181303
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 13:10 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Inderdaad. Op mijn werk, bij mijn ouders, bij vrienden gedraag ik mij anders.
Jep, en bij mijn vrienden vind ik mijzelf het meeste mijzelf ondanks dat dat niet m'n ware zelf is.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201181309
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 12:15 schreef Lienekien het volgende:
Daarom is wat o.a. Claudia aansnijdt wel een goed punt: waar baseer je je zelfverzekerdheid op? Toch hopelijk op meer dan ‘scoren’ bij de vrouwtjes.
Ik denk dat een groot gedeelte van zelfverzekerdheid iets is wat je hebt of niet. Los hiervan denk ik dat zelfvertrouwen op bepaalde aspecten wel degelijk zeer beïnvloedbaar is. Als jij ergens veel succes mee hebt, dan geeft je dit zelfvertrouwen. En omgekeerd ook. Als iets niet lukt dan is heeft dit impact op je zelfvertrouwen op dit gebied.
quote:
Als die zelfverzekerdheid zo ernstig wordt ondermijnd door het swipe-gebeuren, dan zou ik jouw vrienden ernstig adviseren om daar onmiddellijk mee op te houden.
Dat het niet goed is voor het zelfvertrouwen maakt voor hun niet uit. Ze hebben geswipt met het doel iemand te vinden voor een relatie. Niet om meer zelfvertrouwen te krijgen. Echter is het dus nogal tegenstrijdig dat het niet hebben van succes invloed heeft op je zelfvertrouwen, en de vrouwen juist zoeken naar iemand met zelfvertrouwen waar mee dit een neergaande spiraal is.
quote:
Ik vraag me af in hoeverre het nog een rol speelt dat ze jou in hun midden hebben. Dat kleurt mogelijk hun perspectief niet in hun voordeel en draagt bij aan die bewustzijnsvernauwing.
Ik heb pas sinds 2 maanden een account op een datingapp. Het delen van mijn ervaring zal vast een enorm "bewustzijnsvernauwend" effect hebben gehad aan hun ervaringen over de afgelopen 15 jaar
pi_201181313
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 13:11 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Oké, interessant. Misschien denk ik ook wel te veel na. Tegenwoordig heb je ook de illusie tot eeuwige en oneindige keus.
Of mannen denken te weinig na, dat kan ook.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 2 september 2021 @ 13:18:01 #248
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201181379
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 13:12 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Ik denk dat een groot gedeelte van zelfverzekerdheid iets is wat je hebt of niet. Los hiervan denk ik dat zelfvertrouwen op bepaalde aspecten wel degelijk zeer beïnvloedbaar is. Als jij ergens veel succes mee hebt, dan geeft je dit zelfvertrouwen. En omgekeerd ook. Als iets niet lukt dan is heeft dit impact op je zelfvertrouwen op dit gebied.
[..]
Dat het niet goed is voor het zelfvertrouwen maakt voor hun niet uit. Ze hebben geswipt met het doel iemand te vinden voor een relatie. Niet om meer zelfvertrouwen te krijgen. Echter is het dus nogal tegenstrijdig dat het niet hebben van succes invloed heeft op je zelfvertrouwen, en de vrouwen juist zoeken naar iemand met zelfvertrouwen waar mee dit een neergaande spiraal is.
[..]
Ik heb pas sinds 2 maanden een account op een datingapp. Het delen van mijn ervaring zal vast een enorm "bewustzijnsvernauwend" effect hebben gehad aan hun ervaringen over de afgelopen 15 jaar
Ik snap het nog steeds niet, hoor, waarom ze daarmee doorgaan. Hun kans op succes neemt dus alleen maar af en toch gaan ze ermee door. Dat is toch gewoon… dom?
The love you take is equal to the love you make.
pi_201181384
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 12:47 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Ah ok zo.

Ik denk dat het bij mij vaak wat fwb-achtig en luchtig begint. Misschien moet ik daar eens vanaf stappen _O- , al heeft het in het verleden wel relaties opgeleverd.
Ik heb inderdaad weinig zin om heel veel in een man te investeren en dat het dan “niks wordt”.
Daarom begin ik liever wat luchtiger en zie dan wel waar het schip strand.
Ik denk dat dat ook juist wel een goede insteek is. Naar mijn gevoel willen vrouwen ook te vaak serieus. "Geen spelletjes of fwb!" lees je dan. Mannen willen denk ik juist wel wat luchtiger. Als het echt matcht dat komt het serieuze vanzelf wel
pi_201181423
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 12:55 schreef Avianflu het volgende:
Waarom is het trouwens ineens weer zo druk op die datingapps? Al mijn matches beginnen ineens spontaan tegelijk te chatten. Heeft dat met het einde van de zomer te maken of zo?
Dus je laat matches gewoon maanden daar staan? Ik ben daar veel te ongeduldig voor. Of we gaan het gesprek aan, of niet. Maar dan unmatch ik weer na een week ofzo.

Ik zal het eens wat langer aankijken, vast een goede tip :)
  donderdag 2 september 2021 @ 13:22:20 #251
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_201181424
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 13:02 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Klopt denk ik wel. Alleen ik vind het al gauw gezeur en gedoe dat daten. Dan ga ik liever naar vriendinnen, dansen of sporten ipv een avondje doorbrengen met een date.
Nouja, die apps zijn toch ook gewoon gedoe af en toe, dus zo gek is dat dan weer niet. Misschien omdat je dat meer gewend bent en weet waar je aan toe bent?

Zelf vind ik beide leuk, maar als iemand een beetje inhoud heeft of iets te vertellen heeft dan is het al snel goed. Denk best dat men het zichzelf soms onnodig lastig maakt wat dat betreft.
pi_201181437
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 13:18 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik snap het nog steeds niet, hoor, waarom ze daarmee doorgaan. Hun kans op succes neemt dus alleen maar af en toch gaan ze ermee door. Dat is toch gewoon… dom?
Heb je een keuze? Wat is het alternatief? Ze zijn er ook mee gestopt en zich berust op het gegeven dat ze dus geen liefdesrelatie zullen krijgen.
pi_201181468
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 13:12 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Jep, en bij mijn vrienden vind ik mijzelf het meeste mijzelf ondanks dat dat niet m'n ware zelf is.
Dat heb ik ook. Tegen vriendinnen kan ik echt dingen vertellen die ik verder alleen op een anoniem forum kwijt kan :+ .

Terwijl dat natuurlijk alleen maar een deel van je identiteit is. Niet je ware ik. Het is alleen heel erg fijn om mensen om je heen te hebben die je niet veroordelen.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201181469
Ik vind daten ook gezeur hoor, spreek ook liever met vrienden af. Slechts een paar vrouwen hebben me weten te pakken, maar de meeste zijn gewoon saai of weten niet wat ze moeten doen. Waarom dan mijn tijd verspillen aan daten? Ik denk dat de behoefte vanzelf wel weer komt. Ben nu met twee aan het praten, maar flikker ze waarschijnlijk toch weer weg. En die apps zijn ook gewoon stront. :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 2 september 2021 @ 13:27:14 #255
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201181474
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 13:23 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Heb je een keuze? Wat is het alternatief? Ze zijn er ook mee gestopt en zich berust op het gegeven dat ze dus geen liefdesrelatie zullen krijgen.
Ze komen verder nooit buiten?

Tjonge.
The love you take is equal to the love you make.
pi_201181494
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 13:27 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ze komen verder nooit buiten?

Tjonge.
Daar was ik eerder al op ingegaan hè..
pi_201181499
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 13:26 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vind daten ook gezeur hoor, spreek ook liever met vrienden af. Slechts een paar vrouwen hebben me weten te pakken, maar de meeste zijn gewoon saai of weten niet wat ze moeten doen. Waarom dan mijn tijd verspillen aan daten? Ik denk dat de behoefte vanzelf wel weer komt. Ben nu met twee aan het praten, maar flikker ze waarschijnlijk toch weer weg. En die apps zijn ook gewoon stront. :')
Dit inderdaad haha. Je klinkt niet als mij 15 jaar geleden :P
  donderdag 2 september 2021 @ 13:30:43 #258
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201181502
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 13:29 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Daar was ik eerder al op ingegaan hè..
Iemand aanspreken in de supermarkt en het gebrek aan zelfvertrouwen voor die optie? Bedoel je dat?
The love you take is equal to the love you make.
pi_201181517
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 13:22 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Dus je laat matches gewoon maanden daar staan? Ik ben daar veel te ongeduldig voor. Of we gaan het gesprek aan, of niet. Maar dan unmatch ik weer na een week ofzo.

Ik zal het eens wat langer aankijken, vast een goede tip :)
Ik ben te lui om te ontmatchen, en als ze mij ontmatchen is dat prima. Snel genoeg heb je weer een match.

Zelf heb ik soms weken geen zin in tinder, ik neem aan dat veel mannen hetzelfde denken.
Nu ineens beginnen er ook tientallen matches te praten, terwijl ik nu op dit moment juist denk “mwah geen zin”.
Kijk wel even aan wat er met mijn scharrel gebeurd, is wel even prima zo. Toch nog steeds niet echt zin om in een echte relatie te investeren.

Dat hele chatten op die dating apps voelt gewoon als een soort verplichting soms, totaal geen zin in.

[ Bericht 2% gewijzigd door Avianflu op 02-09-2021 13:37:44 ]
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201181532
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 13:30 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Iemand aanspreken in de supermarkt en het gebrek aan zelfvertrouwen voor die optie? Bedoel je dat?
Yes. De kroeg is misschien nog de meest makkelijk en voor de hand liggende optie. Maar blijkbaar is dat ook al jaren geen succes.

Als ik voor mezelf spreek dan heb ik het ook altijd wel spannend gevonden zomaar iemand aan te spreken. Je moet nogal uit goed hout gesneden zijn om niet binnen één minuut als complete freak afgeschilderd te worden.
En andersom? Ik kan me niet herinneren ooit zomaar door een vrouw in het wild te zijn aangesproken. Heb jij dat wel eens gedaan?
pi_201181540
Quote ipv wijzig
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  donderdag 2 september 2021 @ 13:38:36 #262
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201181578
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 13:34 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Yes. De kroeg is misschien nog de meest makkelijk en voor de hand liggende optie. Maar blijkbaar is dat ook al jaren geen succes.

Als ik voor mezelf spreek dan heb ik het ook altijd wel spannend gevonden zomaar iemand aan te spreken. Je moet nogal uit goed hout gesneden zijn om niet binnen één minuut als complete freak afgeschilderd te worden.
En andersom? Ik kan me niet herinneren ooit zomaar door een vrouw in het wild te zijn aangesproken. Heb jij dat wel eens gedaan?
Ik krijg het idee dat ik hier de teksten moet gaan herhalen die ik inmiddels al uitentreuren voorbij heb zien komen in de lange stroom topics over ‘ik kan geen relatie krijgen’. Moeten we nou echt diezelfde riedel gaan herhalen vanwege die hardnekkig vrijgezelle vrienden van je? Nee, hè. :+
The love you take is equal to the love you make.
pi_201181708
Je hebt natuurlijk ook eigenwaarde. Je moet niet settelen for less.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201181897
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 12:18 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Ik kan het niet echt uitleggen het is gewoon een instinctief gevoel dat iemand nep doet.
Als ik iemand nauwelijks ken en ze hebben dingen voor mij over die niet kloppen bij zo’n korte vriendschap.
Ik snap dat je dit zegt maar tegelijkertijd ken je ze misschien dan ook nog niet goed genoeg in zo'n korte tijd om erover te oordelen?

quote:
Sowieso, van die mannelijke vrienden die nergens te bekennen zijn als ik met iemand aan het daten ben en dan plotseling weer opduiken als dat over is.
Zo te lezen ben je een uitzondering? Er wordt vaak gesteld dat gebonden mensen geen vriendschap kunnen/mogen onderhouden met iemand van het andere geslacht? En als je nog maar in de dating fase bent zou het een trigger kunnen zijn dat iemand die je vriendschappelijk kent ook zijn kans waagt als er interesse voor is?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201182012
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 14:09 schreef Hineni het volgende:

[..]
Ik snap dat je dit zegt maar tegelijkertijd ken je ze misschien dan ook nog niet goed genoeg in zo'n korte tijd om erover te oordelen?
[..]
Zo te lezen ben je een uitzondering? Er wordt vaak gesteld dat gebonden mensen geen vriendschap kunnen/mogen onderhouden met iemand van het andere geslacht? En als je nog maar in de dating fase bent zou het een trigger kunnen zijn dat iemand die je vriendschappelijk kent ook zijn kans waagt als er interesse voor is?
Ja, misschien ben ik bevooroordeeld door ervaringen uit het verleden.

Dat tweede zou ook kunnen, wellicht omdat ik zelf geen interesse heb dat ik het vooral als “irritant” ervaar.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201182024
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 13:52 schreef Discombobulate het volgende:
Je hebt natuurlijk ook eigenwaarde. Je moet niet settelen for less.
Wat is settelen “for less” nu precies. Ik voel het of ik voel het niet, als ik het voel kan ik bepaalde “tekortkomingen” accepteren.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201182172
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 13:34 schreef Roellie80 het volgende:
Als ik voor mezelf spreek dan heb ik het ook altijd wel spannend gevonden zomaar iemand aan te spreken. Je moet nogal uit goed hout gesneden zijn om niet binnen één minuut als complete freak afgeschilderd te worden.
Dit zit echt in je hoofd.
afspraak tandarts verzetten
pi_201182213
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 14:20 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Wat is settelen “for less” nu precies. Ik voel het of ik voel het niet, als ik het voel kan ik bepaalde “tekortkomingen” accepteren.
Zijn genoeg mensen die het gewoon aangaan als ze het niet echt voelen. Ik kan zo een relatie fixen, maar ben mega kieskeurig, voel het bijna nooit. Als ik wel dat eerste zou doen is het voor mij settelen for less. Mensen voelen toch het instinct om maar met iemand samen te zijn.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201182228
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 14:34 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
Dit zit echt in je hoofd.
Meh, ben genoeg aangesproken door vrouwen die buitengewoon ongemakkelijk of dom waren. Dat zit niet alleen in je hoofd.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 2 september 2021 @ 14:39:16 #270
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_201182236
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 11:41 schreef Roellie80 het volgende:

[..]


In mijn geval twijfel ik nog of ik gewoon minder eerlijk gaan zijn. Eerlijkheid heeft geen succes
Ik weet niet, ik vind het best gemeen om een vrouw voor te spiegelen dat er een kans is op een relatie en niet te vertellen dat je zelf al een relatie hebt en eigenlijk alleen seks wil.
Dacht dat er ook wel vrouwen te vinden zijn die alleen seks willen, alleen misschien wat moeilijker?
Had jij second love eigenlijk al geprobeerd? Of zijn daar ook niet zoveel vrouwen?
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
  donderdag 2 september 2021 @ 14:58:21 #271
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_201182410
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 13:05 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dat doet sowieso ieder persoon: https://en.wikipedia.org/wiki/Masking_(personality) en https://en.wikipedia.org/wiki/Dramaturgy_(sociology) of
Je ware identiteit bestaat niet. Je kan wel alsof doen, waar je je het beste bij voelt, bijvoorbeeld de zelf bent of het masker wat je opzet als je met je vrienden bent.
Ja dat is wel waar, er zit variëteit in je gedrag afhankelijk van je omgeving, maar je gaat toch niet een hele andere rol ver uit je comfort zone spelen als het voor een relatie is? Ik zou niet als nice guy voor een langdurige relatie de rol van klootzak willen spelen. Lijkt me best vermoeiend.
Maar misschien werkt het ook wel om tijdelijk een rol te spelen en als je eenmaal een relatie hebt steeds dichter naar je ware ik te bewegen. Is toch sowieso wel dat je in het begin je je nog van je beste kant laat zien, maar dat na verloop van tijd wel minder wordt (ofwel dat je je meer op je gemak voelt en je daardoor meer als jezelf gaat gedragen).
En ja, als de insteek seks is snap ik ook wel dat je door een rol te spelen soms je doel wat sneller bereikt. Dan lijkt het me ook wel makkelijker die rol te spelen.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_201182574
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 14:58 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar misschien werkt het ook wel om tijdelijk een rol te spelen en als je eenmaal een relatie hebt steeds dichter naar je ware ik te bewegen.
Maar die ware ik is er helemaal niet. Je speelt altijd een rol. Wat zou iemands ware ik zijn? Die keuze lijkt me altijd arbitrair.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 2 september 2021 @ 15:26:34 #273
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_201182690
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 15:15 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Maar die ware ik is er helemaal niet. Je speelt altijd een rol. Wat zou iemands ware ik zijn? Die keuze lijkt me altijd arbitrair.
Naja het gedrag en de rol waarbij je je comfortabel voelt. Uiteindelijk behoort alles en elke rol die je speelt tot je ware ik? Maar om iets te bereiken zijn sommige rollen vervelender om te spelen dan andere. En de echt vervelende rollen sla je gewoon over lijkt me.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
  donderdag 2 september 2021 @ 15:27:51 #274
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201182692
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 15:15 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Maar die ware ik is er helemaal niet. Je speelt altijd een rol. Wat zou iemands ware ik zijn? Die keuze lijkt me altijd arbitrair.
Je ware ik manifesteert zich al naar gelang de context.

Ik als introverte betweter word in een feestelijke setting heus niet ineens een extravert fuifnummer.
The love you take is equal to the love you make.
pi_201182884
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 14:37 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Zijn genoeg mensen die het gewoon aangaan als ze het niet echt voelen. Ik kan zo een relatie fixen, maar ben mega kieskeurig, voel het bijna nooit. Als ik wel dat eerste zou doen is het voor mij settelen for less. Mensen voelen toch het instinct om maar met iemand samen te zijn.
Klopt, je kan zo een relatie starten als je wil. Heb het idee bij veel mannen dat als je als vrouw er een beetje gemiddeld uitziet en een goed lijf hebt het al gauw goed is.
Niet dat het dan per se op de lange termijn goed blijft gaan.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201183217
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 15:27 schreef Lienekien het volgende:
Je ware ik manifesteert zich al naar gelang de context.
Wat zijn de noodzakelijke voorwaarden daarvoor dan? Kun je die hard maken? Zo niet, dan is alles gewoon arbitrair en bestaat je ware ik niet.

Maar is beetje off topic, laten we weer over daten praten.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 2 september 2021 @ 16:56:51 #277
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201183704
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 16:14 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Wat zijn de noodzakelijke voorwaarden daarvoor dan? Kun je die hard maken? Zo niet, dan is alles gewoon arbitrair en bestaat je ware ik niet.

Maar is beetje off topic, laten we weer over daten praten.
Ja, dat is ook een manier om een discussie te beëindigen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_201183810
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 16:14 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Wat zijn de noodzakelijke voorwaarden daarvoor dan? Kun je die hard maken? Zo niet, dan is alles gewoon arbitrair en bestaat je ware ik niet.
Da's een drogreden (verschuiven van bewijslast).

Er zijn verschillende theorieën over wat persoonlijkheid of identiteit behelst, dus zo stellig als jij bent zou ik niet durven zijn. Maar ik vind het wel tamelijk curieus om te stellen dat hoe je je manifesteert in verschillende situaties volkomen willekeurig is. Bij mijn weten gaan de meeste theorieën uit van structuren die in de loop van de tijd relatief stabiel zijn.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_201184581
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 15:15 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Maar die ware ik is er helemaal niet. Je speelt altijd een rol. Wat zou iemands ware ik zijn? Die keuze lijkt me altijd arbitrair.
Dan zeg je dus eigenlijk dat iedereen nep is. :?

"In elk menselijk hart bevinden zich een tijger, een varken, een ezel, en een nachtegaal. Het verschil in karakter is het gevolg van hun ongelijke activiteit." Ambrose Bierce
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201184684
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 22:32 schreef Discombobulate het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat dat het kunstje is. "Fake it till you make it" of "walk the walk, talk the talk" en niet zozeer de kwaliteiten die je zelf hebt. Dit idee heb ik best wel vaak bij mensen die heel zelfverzekerd zijn/lijken. Een groot deel is gewoon goed kunnen lullen.
quote:
10s.gif Op donderdag 2 september 2021 13:04 schreef Nine. het volgende:
Sociale vaardigheden kun je wel degelijk aanleren en worden grotendeels door je omgeving gevormd. Zelfverzekerdheid wordt eveneens doorgaans gemaakt of juist gekraakt door je omgeving. Iemand die jarenlang gepest is zal bijvoorbeeld eerder een negatief zelfbeeld hebben, terwijl iemand die altijd gestimuleerd wordt eerder een positief zelfbeeld zal hebben.
Nouja, dan kun je dus voornamelijk van omgeving veranderen, verder niet zoveel.
Want wat velen niet snappen is dat fake it till you make it het talent is. Waar de 1 bij de eerste keer gaat stotteren en bij de 10e keer gemakkelijk contact maakt, begint de ander bij de eerste keer te stotteren en bij de 10e keer ook.

Het houdt ook de oefencultuur in stand. Makkelijke (want minder aantrekkelijke en wanhopige) mensen gebruiken om te oefenen voor iemand die moeilijker/aantrekkelijker is. Prima als oppervlakkige flirt of in een rollenspel met een datecoach, maar als er intimiteit bij komt kijken met iemand die hier niets vanaf weet vind ik het iets verderfelijks.
Oke, als men echt wanhopig is dan is men zelfs graag bereid zich te gebruiken als oefenmateriaal. En voor hun is het dan natuurlijk ook beter dan niks. Dat dan weer wel.

[ Bericht 1% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 02-09-2021 18:13:20 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201184693
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 17:04 schreef Claudia_x het volgende:
Maar ik vind het wel tamelijk curieus om te stellen dat hoe je je manifesteert in verschillende situaties volkomen willekeurig is. Bij mijn weten gaan de meeste theorieën uit van structuren die in de loop van de tijd relatief stabiel zijn.
Dat eerste zeg ik helemaal nergens. Dat het relatief stabiel is in de loop van de tijd betekend niet dat het niet arbitrair kan zijn. Zo'n theorie is een leuk taalspelletje om onszelf iets hogers aan te praten. Feit is gewoon dat we van dag tot dag veranderen, reageren op stimuli, een evolutionair instinct hebben om te overleven en voort te planten, bewogen worden door emoties, etc.

Waarom zou zo'n relatief stabiele structuur noodzakelijkerwijs onze ware ik zijn? Hoe ziet dat er uit, heb je überhaupt een idee hoe zoiets er uit zou kunnen zien?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201184701
quote:
12s.gif Op donderdag 2 september 2021 17:51 schreef Hineni het volgende:

[..]
Dan zeg je dus eigenlijk dat iedereen nep is. :?

"In elk menselijk hart bevinden zich een tijger, een varken, een ezel, en een nachtegaal. Het verschil in karakter is het gevolg van hun ongelijke activiteit." Ambrose Bierce
Nee, dat zeg ik helemaal niet. Iets beter nadenken want dat volgt er totaal niet uit. Nee, dat zeg ik absoluut niet.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201185674
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 10:44 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Daarover verschillen we van mening. Zelfverzekerdheid is in mijn ogen niet iets wat je aan de bevestiging van anderen ontleent. Ik vind dat dan ook een afknapper, validatie nodig hebben van anderen.
Ik denk dat voor de leeftijd van de mannen die aan versieren beginnen dit wel geld, de meeste beginnen als ze begin 20 zijn om het te leren. Dan ben je sowieso nog in een fase waarin je gevoelig bent voor validatie door anderen. Ik denk dat jij op die leeftijd ook nog niet beter wist.

Ja, als ze 50 zijn, dan hebben de meeste mannen die fase wel gehad en hebben ze hoop ik genoeg levenswijsheid en - ervaring om hun zelfverzekerdheid ook op andere zaken te bouwen.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_201186021
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 11:38 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Als ik het maar
[..]
Want al die filmpjes zullen wel waar zijn en ze zullen wel altijd succes hebben :D
Het gaat niet om die filmpjes. Het gaat om de studenten van de pick-up artists die succes rapporteren door toe te passen wat ze geleerd hebben, het gaat sowieso om het fenomeen versierder dat al eeuwen bestaat en waarvan psychologen al lang de zaken hebben geordend welk bedrag van hun blijkbaar werken bij vrouwen (en de pick-up artists tot cursus hebben gemaakt).

Want Don Juan is niet alleen een literair fictief persoon maar is afgeleid van een werkelijk persoon eeuwen terug. Sowieso kent iedereen wel versierders in zijn omgeving die vrouwen bij de vleet hebben.

Terwijl die versierders echt niet allemaal beroemd en/of een rijk persoon zijn. En toch weten ze geheid veel vrouwen om hun vinger te winden en echt niet omdat die vrouwen "maar zo'n type is die daarin mee gaat" zoals @Claudia_x beweert. Ze weten de juiste snaar te raken en interessant over te komen/te zijn.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_201186214
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 19:43 schreef Godshand het volgende:
Ze weten de juiste snaar te raken en interessant over te komen/te zijn.
Lijken vooral. Het is wel veelal een psychologisch spelletje. Ik snap de pick up trucs, maar waarom dat nou juist beter zou werken ontgaat me. Waarom zien vrouwen juist daar wat in? :') (Als ik even mezelf inbeeldt als degene die versierd wordt. Nu zijn mannen niet hetzelfde als vrouwen, maar toch.)

Wat zijn eigenlijk de pick up trucs voor vrouwen? Ik ben daar wel benieuwd naar. Kan ik de volgende keer even de boel wat beter analyseren en die persoon beter lezen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201187126
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 20:01 schreef Discombobulate het volgende:
Lijken vooral. Het is wel veelal een psychologisch spelletje. Ik snap de pick up trucs, maar waarom dat nou juist beter zou werken ontgaat me. Waarom zien vrouwen juist daar wat in? :') (Als ik even mezelf inbeeldt als degene die versierd wordt. Nu zijn mannen niet hetzelfde als vrouwen, maar toch.)

Wat zijn eigenlijk de pick up trucs voor vrouwen? Ik ben daar wel benieuwd naar. Kan ik de volgende keer even de boel wat beter analyseren en die persoon beter lezen.
Andersom begrijp ik ook niet: waarom zou je zo veel mogelijk mensen willen versieren? Ik zou helemaal gek worden. Op de verkeerde manier.
Oke een beetje flirten is misschien grappig. Maar als je je aandacht verdeelt over meerdere mensen dan is er dus niet 1 bij die gewoon genoeg is, die echt leuk is, anders had je al die anderen niet nodig.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201187173
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 20:01 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Lijken vooral. Het is wel veelal een psychologisch spelletje. Ik snap de pick up trucs, maar waarom dat nou juist beter zou werken ontgaat me. Waarom zien vrouwen juist daar wat in? :') (Als ik even mezelf inbeeldt als degene die versierd wordt. Nu zijn mannen niet hetzelfde als vrouwen, maar toch.)

Wat zijn eigenlijk de pick up trucs voor vrouwen? Ik ben daar wel benieuwd naar. Kan ik de volgende keer even de boel wat beter analyseren en die persoon beter lezen.
Soms ook gewoon zijn hoor. Zeker degene die wat ouder zijn. Veel vrouwen vinden het leuk als een man met passie over werk, hobby of ander onderwerp kan vertellen dat hem bezig houdt. Ze weten inmiddels wel wat ze daar verder bij moeten doen om aandacht te trekken.

Ik ken zo'n versierfiguur, hij is eigenlijk een vriend van een vriend van mij maar dan kom je zo iemand wel tegen met activiteiten etc.

Als hij vrijgezel is, versiert hij allerlei dames van divers pluimage. Hij is vrij lang, wat mee helpt, aan zijn voorkomen duidelijk te zien dat hij sport en als je hem met dames bezig ziet, zit hij wat grapjes te maken en wat te plagen door aanraken. Verder kan hij enthousiast vertellen als het over zijn werk of hobbies gaat (zo ken ik hem zelf ook als ik over zijn interesses begin dus zeker niet gespeeld). En als hij niet in de buurt van zijn onderwerp van aandacht is, is hij wel bezig met blikken uitwisselen en bekken trekken naar ze op een grappige manier.
Soms heeft ze toch geen interesse, kan dan wel eens klagen over degene van "Raar mens" en houdt zich dan weer met een ander bezig. Meestal hoeft hij niet alleen naar huis, dan wel met een of meerdere telefoonnummers.

Dat betekent niet dat hij een typische Don Juan is die zich niet kan hechten, hij heeft nu een lange serieuze relatie en eerder lange relaties gehad. Tijdens een relatie heeft hij duidelijk ook geen interesse in versieren.

Kortom, zoals ik het bij hem zie is het een mix van acteren (beetje plagen en grappig doen) naast gewoon "zijn" (enthousiast worden als je het over zijn interesses gaat hebben en zijn typische manier van communiceren).
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 2 september 2021 @ 21:02:05 #288
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201187299
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 20:55 schreef Godshand het volgende:

[..]
Soms ook gewoon zijn hoor. Zeker degene die wat ouder zijn. Veel vrouwen vinden het leuk als een man met passie over werk, hobby of ander onderwerp kan vertellen dat hem bezig houdt. Ze weten inmiddels wel wat ze daar verder bij moeten doen om aandacht te trekken.

Ik ken zo'n versierfiguur, hij is eigenlijk een vriend van een vriend van mij maar dan kom je zo iemand wel tegen met activiteiten etc.

Als hij vrijgezel is, versiert hij allerlei dames van divers pluimage. Hij is vrij lang, wat mee helpt, aan zijn voorkomen duidelijk te zien dat hij sport en als je hem met dames bezig ziet, zit hij wat grapjes te maken en wat te plagen door aanraken. Verder kan hij enthousiast vertellen als het over zijn werk of hobbies gaat (zo ken ik hem zelf ook als ik over zijn interesses begin dus zeker niet gespeeld). En als hij niet in de buurt van zijn onderwerp van aandacht is, is hij wel bezig met blikken uitwisselen en bekken trekken naar ze op een grappige manier.
Soms heeft ze toch geen interesse, kan dan wel eens klagen over degene van "Raar mens" en houdt zich dan weer met een ander bezig. Meestal hoeft hij niet alleen naar huis, dan wel met een of meerdere telefoonnummers.

Dat betekent niet dat hij een typische Don Juan is die zich niet kan hechten, hij heeft nu een lange serieuze relatie en eerder lange relaties gehad. Tijdens een relatie heeft hij duidelijk ook geen interesse in versieren.

Kortom, zoals ik het bij hem zie is het een mix van acteren (beetje plagen en grappig doen) naast gewoon "zijn" (enthousiast worden als je het over zijn interesses gaat hebben en zijn typische manier van communiceren).
Je moet het ook maar willen. Ik zou 't niets vinden. Maar ieder zijn ding. Ik geloof er wel in dat iedereen wat verbeterpunten kan gebruiken voor het versieren hoor. Maar die mensen maken er wel meer van dan het is.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201187421
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 20:55 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ken ook zo'n iemand. Hij plant bij iedere vrouw een zaadje en gaat vervolgens volledig afwezig zijn en op één of andere manier komen al die vrouwen dan naar hem toe. _O-

Maar ik ben wel benieuwd naar wat de pick up trucs zijn die vrouwen zouden moeten doen om een man te versieren. Weet iemand dat? Ook wel handig voor mijzelf, kan ik ze wat beter analyseren en lezen.

En inderdaad, voor een heel groot deel is het gewoon een act opzetten waar vrouwen zich niet bewust van zijn.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201187451
quote:
4s.gif Op woensdag 1 september 2021 21:48 schreef Hineni het volgende:
Lijkt me persoonlijk helemaal geen goed plan om drugsgebruik aan te moedigen ten einde zelfverzekerder of sociaal vaardiger te worden bij het andere geslacht.
Drugs heeft op mij maar een matig effect volgens mij. Ik heb cocaïne, xtc, pep ghb, wiet en alcohol geprobeerd maar van bovengenoemde effecten was maar weinig sprake. Van xtc merkte ik nog het meest en vond ik opzich wel geinig maar ook niet meer dan dat. Fijnste vond ik nog de middag na het stappen, ik voelde me helemaal zen, geen piekeren niks alsof er een last van mijn schouders was gevallen ipv dat halfuurtje lichtjes spacen. Van alcohol word ik alleen maar duizelig. Ben ik een non responder of totaal gebrek aan persoonlijkheid

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2021 21:11:51 ]
pi_201187502
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 21:08 schreef Discombobulate het volgende:
Ken ook zo'n iemand. Hij plant bij iedere vrouw een zaadje en gaat vervolgens volledig afwezig zijn en op één of andere manier komen al die vrouwen dan naar hem toe. _O-

Maar ik ben wel benieuwd naar wat de pick up trucs zijn die vrouwen zouden moeten doen om een man te versieren. Weet iemand dat? Ook wel handig voor mijzelf, kan ik ze wat beter analyseren en lezen.
Zelfde als de man denk ik.
Oh nee. De verwende nesten moeten: aanwezig zijn. Dat is het.
Dan komen ALLE mannen vanzelf naar hen toe.
En dan worden al hun dromen waargemaakt want die bestaan natuurklijk uit ff snel gebruikt worden door dus types als bovenstaande kennis (want het is dan totaal niet erg dat hij voor een relatie voor een ander kiest of niet monogaam kan zijn) en daarna rustig het verstandshuwelijk regelen met een onaantrekkelijke man om te misbruiken voor de centjes (want wat boeit het als ze dan een prostituee met 1 klant is geworden van wie ze afhankelijk is en die liefde moet kopen).

[ Bericht 4% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 02-09-2021 21:25:33 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201187886
Jullie nemen dit allemaal toch veel te serieus joh.....Datingapps/sites zijn gewoon een handig hulpmiddel om met meerdere mensen in gesprek te komen dan alleen diegene die je irl tegenkomt. Blijf dan gewoon asjeblieft jezelf, ga gewoon gezellig op date.....als het klikt heb je gelukt, gaat het niet goed....jammer dan!
pi_201187896
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 21:10 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]
Drugs heeft op mij maar een matig effect volgens mij. Ik heb cocaïne, xtc, pep ghb, wiet en alcohol geprobeerd maar van bovengenoemde effecten was maar weinig sprake. Van xtc merkte ik nog het meest en vond ik opzich wel geinig maar ook niet meer dan dat. Fijnste vond ik nog de middag na het stappen, ik voelde me helemaal zen, geen piekeren niks alsof er een last van mijn schouders was gevallen ipv dat halfuurtje lichtjes spacen. Van alcohol word ik alleen maar duizelig. Ben ik een non responder of totaal gebrek aan persoonlijkheid
Dan heb je echt ontzettende pech. Veel te snel metabolisme ofzo?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201187905
quote:
17s.gif Op donderdag 2 september 2021 21:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Jullie nemen dit allemaal toch veel te serieus joh.....Datingapps/sites zijn gewoon een handig hulpmiddel om met meerdere mensen in gesprek te komen dan alleen diegene die je irl tegenkomt. Blijf dan gewoon asjeblieft jezelf, ga gewoon gezellig op date.....als het klikt heb je gelukt, gaat het niet goed....jammer dan!
Oh, topic kan wel dicht dus? :P
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201187916
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 21:41 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Oh, topic kan wel dicht dus? :P
Dat zeg ik niet?? Maar tips, trucs, je anders/beter voordoen......geen enkel date verloopt via het boekje...

Het is vooral een leuk topic om ervaringen te delen en daar advies over te vragen of krijgen :)

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2021 21:55:35 ]
pi_201188558
quote:
17s.gif Op donderdag 2 september 2021 21:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Dat zeg ik niet?? Maar tips, trucs, je anders/beter voordoen......geen enkel date verloopt via het boekje...

Het is vooral een leuk topic om ervaringen te delen en daar advies over te vragen of krijgen :)
Volgens mij doen we dat hier ook wel. Negatieve ervaringen of beklag mag ook gewoon. Iedereen kan 't van zich afschrijven, zelfs als het helemaal kut was. :P
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201188674
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 22:23 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Volgens mij doen we dat hier ook wel. Negatieve ervaringen of beklag mag ook gewoon. Iedereen kan 't van zich afschrijven, zelfs als het helemaal kut was. :P
Ja dat snap ik wel, maar er zijn gewoon geen truuks ofzo.....er is geen handleiding die iedereen zomaar kan toepassen.
pi_201188739
quote:
17s.gif Op donderdag 2 september 2021 22:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Ja dat snap ik wel, maar er zijn gewoon geen truuks ofzo.....er is geen handleiding die iedereen zomaar kan toepassen.
Tot op zekere hoogte denk ik wel hoor. Ik spreek uit ervaring. Als ik A doe gaat het de mist in. En dan als ik B probeer lukken er ineens wel dingen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201188861
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 22:35 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Tot op zekere hoogte denk ik wel hoor. Ik spreek uit ervaring. Als ik A doe gaat het de mist in. En dan als ik B probeer lukken er ineens wel dingen.
Nou ja dat is dan ieder voor zich :)
pi_201188991
quote:
17s.gif Op donderdag 2 september 2021 22:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Nou ja dat is dan ieder voor zich :)
Ik hou er niet van, maar toch. Het moet wel als je iets meer succes wil.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201188994
Vol
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')