SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
quote:
Gewoon met z'n 2-en door het slotje heenposten.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook dat is me nu gelukt.
Te weinig vervelende posts en users hier…
Niet, ik had pagina 7 toch gewoon?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:36 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Gewoon met z'n 2-en door het slotje heenposten.
Daar ben ik voor gewaarschuwd.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:36 schreef livelink het volgende:
Je had ook gewoon door mogen posten als mod,dacht ik.
Ik kom niet op de titel. In the Middle of the night ligt te veel voor de hand.quote:
Wide = Deepquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kom niet op de titel. In the Middle of the night ligt te veel voor de hand.
Jij bent ook op dreef vanavond. Ook perziken gegeten?quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij bent ook op dreef vanavond. Ook perziken gegeten?
Samen met Meting, lepeltje lepeltje…quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Lepeltje voor lepeltje, bedoelde ik…quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Samen met Meting, lepeltje lepeltje…
Ik at ze met een vork.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Samen met Meting, lepeltje lepeltje…
Nee pizza, 26 augustus is altijd pizzadag ter herinnering aan een meisje dat is overleden aan hartfalen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Mooie traditie…quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:45 schreef just me het volgende:
[..]
Nee pizza, 26 augustus is altijd pizzadag ter herinnering aan een meisje dat is overleden aan hartfalen.
Ach jee..quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:45 schreef just me het volgende:
[..]
Nee pizza, 26 augustus is altijd pizzadag ter herinnering aan een meisje dat is overleden aan hartfalen.
Jep. en een mooie manier om op deze manier aan haar terug te denkenquote:
Dat zeker.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:47 schreef just me het volgende:
[..]
Jep. en een mooie manier om op deze manier aan haar terug te denken
Pizza Melba, met perzikken…quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zeker.
Wat voor pizza had je?
quote:
met 5 soorten kaasquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zeker.
Wat voor pizza had je?
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:54 schreef MadMaster het volgende:
Mw. MM vraagt zich af waarom ik hardop zit te lachen…
en heb je mij toen nagedaan ?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:54 schreef MadMaster het volgende:
Mw. MM vraagt zich af waarom ik hardop zit te lachen…
volgens mij zit hij met z'n tablet op schootquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:55 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Nou ga ik beeld denken en zie ik Mad zo achter zijn laptop zitten.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:56 schreef just me het volgende:
[..]
volgens mij zit hij met z'n tablet op schoot
Dank je wel Melting en welterusten. Niet te veel stuiteren in bed.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:59 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er alweer op.
Dank allemaal voor het luisteren.
Ik ga afsluiten en richting bed.
Fijne avond nog allemaal.
[ afbeelding ]
Je zou het bijna denkenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie elkaar leren kennen op de BeeGees fanclub dag?
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:08 schreef Symphonic het volgende:
Als kind verzamelde ik de plaatjes
[ afbeelding ]
Goedemorgen Melting.quote:
Goedemorgen livelink.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 06:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting.
Vandaag maar weer een kantoordagje. Ik moet het er maar in zien te houden.
Geen idee. Ik ben nooit echt een ster geweest in het koetjes- en kalfjesgeklets bij de koffie-automaat. En in het Engels vind ik gezellig kletsen al sowieso moeilijker.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 06:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Ga je vandaag dan ook wel tijd besteden aan socializen?
Dat is ook wel wat lastiger. Maar je bent van de week weer te druk aan het werk geweest op kantoor.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 06:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben nooit echt een ster geweest in het koetjes- en kalfjesgeklets bij de koffie-automaat. En in het Engels vind ik gezellig kletsen al sowieso moeilijker.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 07:34 schreef Rafeiro het volgende:
Goedemorgen nog 1 dagje herrie en dan weekend
Goedemorgen dame, heer.quote:
Dank je welquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 07:49 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag cheesecake met aardbeien:
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg!
Ik neem een virtuele hap van deze virtuele traktatie…quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 07:49 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag cheesecake met aardbeien:
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg!
Oh wat vreselijk naar en pijnlijk, wat nu ?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Fijn, de pijn in mijn heup is dus een slijmbeursontsteking
Dat is zeker geen tof nieuwsquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Fijn, de pijn in mijn heup is dus een slijmbeursontsteking
Succes met wachten dan maar, hoop dat je niet al te lang hoeft te wachten!quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Fysio, pijnstillers, rustig aan doen maar wel blijven bewegen en wachten tot het over gaat
Koper levert veel geld opquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:43 schreef Rafeiro het volgende:
Maar dat zijn wel heel wat meters koper zeg.
Goedenavond!quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:27 schreef livelink het volgende:
ik ben nog wakker, maar niet heel lang meer.
Je hoeft voor deze set je haren niet te kammen...quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:28 schreef Rafeiro het volgende:
Stream staat aan loop zo wel even naar boven ben mijn favo kam kwijt, even spieken of ie daar ligt.
Neuh maar ik wil mijn kam hebbenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hoeft voor deze set je haren niet te kammen...
Ik wist niet dat jij een boven had.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:28 schreef Rafeiro het volgende:
Stream staat aan loop zo wel even naar boven ben mijn favo kam kwijt, even spieken of ie daar ligt.
Sterktequote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Fysio, pijnstillers, rustig aan doen maar wel blijven bewegen en wachten tot het over gaat
Ow, deze had ik even gemist...quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Douche woning, maar ook daar niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een boven had.
Ben je weer naar je eigen stream aan het luisteren?quote:
Ik draai nu Hardstyle Trance in combinatie met Uplifting Trance.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:57 schreef Rafeiro het volgende:
MadMaster plays Kickstone ft. Jose Solis - Forza Illuminata
Begon wat klassiek
Nee dat was vanmiddag voor de bouwvakkers en tegen de herrie.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ben je weer naar je eigen stream aan het luisteren?
MadMaster plays Crusaders - My House Is Your House 2006 (Alphazone Remix)quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:17 schreef Rafeiro het volgende:
The Finance ofzo, shit sla even dicht.
Met die house speech.
Spiek dus niet bij de ID3 tagsquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
MadMaster plays Crusaders - My House Is Your House 2006 (Alphazone Remix)
Mag van mij best, dit zijn niet de songs die je elke dag hoort.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Spiek dus niet bij de ID3 tags
Kan wel maar dat is suf.
Ik hoorde haar ook. Ze is nog steeds dik in de stress.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoor een schreeuwende dame, die livelink ooit vervloekte tijdens de Halloween shows...
En dat na al die jaren, nog steeds geen leven...quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoorde haar ook. Ze is nog steeds dik in de stress.
Ik had haar toen nog wel naar Lucky gestuurd in de hoop dat ze tot rust zou komen in Drenthe. Maar duidelijk nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat na al die jaren, nog steeds geen leven...
Het Drentse veenlijk...quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had haar toen nog wel naar Lucky gestuurd in de hoop dat ze tot rust zou komen in Drenthe. Maar duidelijk niet
Ik vervloekte haar niet. Ik begreep niet waarom niemand haar hielp.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:28 schreef Rafeiro het volgende:
Wie vervloekte Lili?
meestal best lief
Snel wegdraaien dan maar en opwarmen:quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:30 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Dit klinkt trouwens ook sinister.
Dat doen ze strak in de maat hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Snel wegdraaien dan maar en opwarmen:
MadMaster plays Norman Bass - Clap Your Hands
Adem in, adem uit.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:37 schreef Rafeiro het volgende:
Ik stop even, moet even ademen want kreeg wat foute ideeën. Als MM klaar is ga ik plafond staren,
Maar even geen herrie.
Ja, het gaat beter dan de vorige keer...quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat doen ze strak in de maat hoor
Dat is ook het idee.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Adem in, adem uit.
Ik zet Satan even uit, Godd is nu aan de beurt...
MadMaster plays Marco V - Godd (Original Mix)
Je kunt het ook nu al uitzetten, he. Je hoeft niet te wachten tot Mad klaar is.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:37 schreef Rafeiro het volgende:
Ik stop even, moet even ademen want kreeg wat foute ideeën. Als MM klaar is ga ik plafond staren,
Maar even geen herrie.
quote:Setlist:
22:16 : Sean Mathews - Crossroads
22:21 : DJ Pure - My Definition (Conticrash Mix)
22:25 : Mike Robbins - Are You A Freak (Original Mix)
22:30 : Temple One - Aurora (Original Hard Trance Mix)
22:35 : Nexus - Venom (Original Mix)
22:39 : DJ Vortex & Arpa's Dream - Incoming (Beam vs. Cyrus Remix)
22:42 : Ehren Stowers - Enigma (Original Club Mix)
22:45 : Tiesto - Adagio For Strings (Original LP Mix)
22:53 : Kickstone ft. Jose Solis - Forza Illuminata
22:58 : Ahmed Romel - Only For You (Arctic Moon Club Remix)
23:05 : Synergy - The Anthem 2007 (Dj Madwave Mix)
23:10 : Aeden - Traveler (Club Mix)
23:14 : Crusaders - My House Is Your House 2006 (Alphazone Remix)
23:21 : Loving Loop - Listen To That Fat Bass (D-Noisers Hardtrance Remix)
23:24 : Chris Schweizer & Heatbeat - Samurai (Extended Mix)
23:27 : Dumonde - Kalt (Original Mix)
23:31 : Norman Bass - Clap Your Hands
23:37 : Marco V - Godd (Original Mix)
23:41 : Thr3shold - Bad Promoter (Club Mix)
Welterusten voor straks!quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:50 schreef livelink het volgende:
Dank je wel MadMaster. Het weekend kan beginnen nu![]()
@:rafeiro blijf kalm en enjoy the silence
Dat wordt voor mij nu. Jullie ook een goede nacht gewenst.quote:
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 07:54 schreef Rafeiro het volgende:
Goedemorgen,
Lag ik net heerlijk rustig wakker te worden zonder herrie en mensen over de vloer, vond Draakje het nodig om even een schreeuwconcert te geven. *grom* Maar ja dat is wel fijnere herrie
Gisterenavond opgepast in Gouda, Junior en vrouw gingen uit eten, ze zijn 5 jaar getrouwd en gingen lekker uit eten.quote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 08:04 schreef just me het volgende:
[..]
Gisterenavond opgepast in Gouda, Junior en vrouw gingen uit eten, ze zijn 5 jaar getrouwd en gingen lekker uit eten.
En nu rustig opstartten en dan golfen.
Je leert het vast wel een keerquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 08:07 schreef just me het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 28 augustus 2021 08:04 schreef just me het volgende:
Lastig hoor dat wijzigen:D
En waren de kabouters een beetje handelbaar?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 08:04 schreef just me het volgende:
[..]
Gisterenavond opgepast in Gouda, Junior en vrouw gingen uit eten, ze zijn 5 jaar getrouwd en gingen lekker uit eten.
En nu rustig opstzrten en dan golfen.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 08:07 schreef just me het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 28 augustus 2021 08:04 schreef just me het volgende:
Dat kan vast wel bij je zus.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 08:07 schreef Rafeiro het volgende:
En Draakje net mijn laatste water gegeven, zo dus maar weer even 2 verdiepingen omhoog water halenNah niet het allerlaatste water, in de Senseo zit ook nog wat
![]()
Maar wat zou ik blij zijn als ik maandag weer een kraan heb, even Draakje water geven, Senseo vullen. Af kunnen wassen, was kunnen draaien
Zal met zus eens overleggen of ik daar een simpele was kan laten draaien, even wat handdoeken enzo.
Want ik weet niet of de wasmasjien maandag ook al terug op de plek kan.
Ga ik ook wel vanuit, maar wat ik nu nog het meest frustrerend vind is dat ik mijn kam kwijt ben heb er nog 2, maar net die ene hele fijne. Echt zo'n "oh kut ja ik heb a.s.s." dingetjes/momentje. Boven in de douchwoning lag hij niet, dus zal tzt met het opruimen wel gevonden worden.quote:
Heb al vaker gezegd dat je hetzelfde kapsel als ik moet nemen. Dan heb je daar geen last van.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 08:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ga ik ook wel vanuit, maar wat ik nu nog het meest frustrerend vind is dat ik mijn kam kwijt ben heb er nog 2, maar net die ene hele fijne. Echt zo'n "oh kut ja ik heb a.s.s." dingetjes/momentje. Boven in de douchwoning lag hij niet, dus zal tzt met het opruimen wel gevonden worden.
Hulp nodig?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 08:07 schreef just me het volgende:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 08:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb al vaker gezegd dat je hetzelfde kapsel als ik moet nemen. Dan heb je daar geen last van.
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 08:22 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!![]()
Reünie van de middelbare school vandaag én een whiskydiner/-tasting vanavond.
Hollen, rennen, vliegen. Eigenlijk niet veel zin in...
doe rustig aan en dan zal het best wel leuk zijnquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 08:22 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!![]()
Reünie van de middelbare school vandaag én een whiskydiner/-tasting vanavond.
Hollen, rennen, vliegen. Eigenlijk niet veel zin in...
Ik zat net te denken, je zou er bijna mod voor willen zijn om je eigen stommiteiten te wijzigenquote:
Daar geniet ik 1 keer per jaar van.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 08:29 schreef Rafeiro het volgende:
Maar @:Melting, ga je nog wel af en toe naar de kapper voor een schedelmassage en dan zo'n hete doek op je kop enzo? Zit hier in de buurt zo'n herenkapper (barbier) en toen ik daar zat te wachten was hij bezig met iemand met een kapsel als het jouwe. Meer werk als het knippen van mijn haar
Geen zin omdat beide zaken eigenlijk tegelijk zijn, alleen begint de reünie 2 uur eerder.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 08:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Geen zin omdat het zo druk is, of geen zin om oud klasgenoten weer te zien?
Veel plezier vanavond met de diner tasting.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 08:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen zin omdat beide zaken eigenlijk tegelijk zijn, alleen begint de reünie 2 uur eerder.
Bij het één moet ik dus snel al weer weg en bij het ander ben ik per definitie te laat...
Oud klasgenoten zien is wel leuk, maar de voorbereiding met 'Wie neemt wat mee?' verloopt zeer chaotisch.
Zo is er bijv. wel kruidenboter, een vis- en een tomaten/mozzarella salade, maar regelt niemand brood...
Ja, maar de organisator (die heel graag nog 1 keer iedereen wil zien...) heeft meerdere hartaanvallen en zo gehad en kan eigenlijk alleen maar zijn tuin beschikbaar stellen...quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 08:34 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dan kun je beter een bijdrage vragen en 1 persoon alles laten regelen, volgens mij.
1 keer in de zoveel tijd laat ik, nadat ik zelf mijn haar al 2 keer gewassen heb mijn haar bij de kapper ook nog een keer wassen, Want het moet schoner dan schoon zijn als ik daar kom sowieso. Maar ze doen dat zo lekker. 1e dag dat ze weer open mochten ba covid-19 ondanks mijn angsten ook gedaan, eindelijk weer fysiek contact. Heel raar maar deed me wel echt goed.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 08:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar geniet ik 1 keer per jaar van.
Meestal in de winter.
Dan hoop ik vooral dat het weer wat meezit voor je.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 08:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar de organisator (die heel graag nog 1 keer iedereen wil zien...) heeft meerdere hartaanvallen en zo gehad en kan eigenlijk alleen maar zijn tuin beschikbaar stellen...
Daarom.... voor niets zo bang geweest.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 08:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
1 keer in de zoveel tijd laat ik, nadat ik zelf mijn haar al 2 keer gewassen heb mijn haar bij de kapper ook nog een keer wassen, Want het moet schoner dan schoon zijn als ik daar kom sowieso. Maar ze doen dat zo lekker. 1e dag dat ze weer open mochten ba covid-19 ondanks mijn angsten ook gedaan, eindelijk weer fysiek contact. Heel raar maar deed me wel echt goed.
vandaar in Zoetermeer!quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 08:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar de organisator (die heel graag nog 1 keer iedereen wil zien...) heeft meerdere hartaanvallen en zo gehad en kan eigenlijk alleen maar zijn tuin beschikbaar stellen...
Dat is sowieso wel een voorwaarde, binnen zitten met 18 man/vrouw wordt lastig…quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 08:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan hoop ik vooral dat het weer wat meezit voor je.
Doorweekt aankomen bij de tasting lijkt me ook niet gewenst.![]()
Ja, om mij weg te brengen…quote:Gaat Mw MadMaster ook mee naar de tasting?
Nou na jouw gekwakkel, niet voor niets voorzichtig/bang geweest.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 08:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Daarom.... voor niets zo bang geweest.
Ik ga maandag proberen voor 50% aan de slag te gaan. Deze week nog 37,5% gewerkt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nou na jouw gekwakkel, niet voor niets voorzichtig/bang geweest.
Al weer 50% fit ondertussen?
Welke server?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:25 schreef MadMaster het volgende:
Server Status: Server is currently up and private.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stream Details
Stream Type: Shoutcast
Stream Status: ON
Turn OFF
Zal er even wat tempo ingooien, ben je sneller klaar...quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:36 schreef Melting het volgende:
Staat nu aan. Ondertussen aan de poets.
Nee, dat gaat niet. Op het gemakje nog steeds.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal er even wat tempo ingooien, ben je sneller klaar...
Gelijk heb je.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, dat gaat niet. Op het gemakje nog steeds.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelijk heb je.
Ik moet wel zo tempo maken, moet over 20 minuten weg en moet nog van alles pakken...
Wat een nummertjes. Maar fijn dat het richting goed gaat.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga maandag proberen voor 50% aan de slag te gaan. Deze week nog 37,5% gewerkt.
Nieuwe buren nu of nieuwe buren straks?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh my, de nieuwe buren hebben 5 katten, twee honden en drie kinderen
Straks. Die we nu tijdelijk hebben hebben een commanderende jengelpeuter en een baby die ons bijna elke nacht wakker huiltquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Nieuwe buren nu of nieuwe buren straks?
Je kunt er nog niet echt iets van zeggen. Het kan ook zijn dat het hele rustige kinderen en dieren zijn. Maar het is wel veel van alles, jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Straks. Die we nu tijdelijk hebben hebben een commanderende jengelpeuter en een baby die ons bijna elke nacht wakker huilt
En jij gaat haar niet even gezelschap houden?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:44 schreef Symphonic het volgende:
Deze moest ik even inkoppen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:44 schreef Symphonic het volgende:
Deze moest ik even inkoppen
[ afbeelding ]
Anne is een manquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:58 schreef Melting het volgende:
[..]
En jij gaat haar niet even gezelschap houden?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 18:14 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Deed me ook denken aan dit nieuwsbericht
https://www.nu.nl/opmerke(...)tie-in-auckland.html
Die Friezen zijn ook niet te vertrouwen hè?quote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 18:14 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Deed me ook denken aan dit nieuwsbericht
https://www.nu.nl/opmerke(...)tie-in-auckland.html
Het ergste is dat er mensen zijn die dit echt zullen zeggen en denken...quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 18:30 schreef Melting het volgende:
Zojuist zag ik twee vegetariërs in een snackbar zitten. En wat denk je? Ze aten dus wel gewoon kaassouvlees!
Echt super hypocriet vind ik dat. Als je geen vlees eet moet je helemáál geen vlees eten!
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 18:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Het ergste is dat er mensen zijn die dit echt zullen zeggen en denken...
Ach ja, ik zat net ook weer naar een filmpje met Amerikanen op een trump-bijeenkomst te kijken. Dan hoor je iemand serieus zeggen dat hij zo'n hekel heeft aan Obama vanwege 9/11 en dat hij toen niet goed had opgetreden als president. Obama werd 8 jaar later pas president, maar deze man wil nog tot op de bodem uitgezocht hebben, waarom Obama zich toen niet heeft laten zien vanuit de Oval Office.quote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 18:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach ja, ik zat net ook weer naar een filmpje met Amerikanen op een trump-bijeenkomst te kijken. Dan hoor je iemand serieus zeggen dat hij zo'n hekel heeft aan Obama vanwege 9/11 en dat hij toen niet goed had opgetreden als president. Obama werd 8 jaar later pas president, maar deze man wil nog tot op de bodem uitgezocht hebben, waarom Obama zich toen niet heeft laten zien vanuit de Oval Office.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 18:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Die Friezen zijn ook niet te vertrouwen hè?
quote:
Vleestomaten zijn ook uit den boze.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 18:30 schreef Melting het volgende:
Zojuist zag ik twee vegetariërs in een snackbar zitten. En wat denk je? Ze aten dus wel gewoon kaassouvlees!
Echt super hypocriet vind ik dat. Als je geen vlees eet moet je helemáál geen vlees eten!
Koffiemevrouw.quote:
Daar woon ik nu, geboren en getogen in Friesland.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:01 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Hoi Brother.
Ik dacht dat jij uit de polder kwam.
Ik heb lekker gespeeld maar, zoals verwacht, niet goed genoeg om in de finale te komen. Kan ik mooi kijken als het lekker weer is.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Koffiemevrouw.
Hoe ging het golfen vandaag?
Komen er ook leuke acts?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:02 schreef livelink het volgende:
Mijn man is ook in zijn eentje naar een muziekfestival in ons stadje. Kaartjes waren al uitverkocht, maar hij kon er vanmiddag nog eentje scoren. Het is niet gelukt er nog meer te krijgen voor mij en mijn zoon.
Dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar woon ik nu, geboren en getogen in Friesland.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:03 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb lekker gespeeld maar, zoals verwacht, niet goed genoeg om in de finale te komen. Kan ik mooi kijken als het lekker weer is.
Hoe ben je eigenlijk in de polder terechtgekomen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar woon ik nu, geboren en getogen in Friesland.
Ook niet leuk om in je eentje daar naartoe te gaan, lijkt me.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:02 schreef livelink het volgende:
Mijn man is ook in zijn eentje naar een muziekfestival in ons stadje. Kaartjes waren al uitverkocht, maar hij kon er vanmiddag nog eentje scoren. Het is niet gelukt er nog meer te krijgen voor mij en mijn zoon.
In ons stadje. Ik neem aan dat hij genoeg bekenden tegen zal komen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook niet leuk om in je eentje daar naartoe te gaan, lijkt me.
Ik zou blij zijn dat ik niet zou kunnen gaan.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Coverbands en blues
https://mazijkpop.nl/line-up/
Michel Sardouquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:07 schreef Melting het volgende:
Wie is dit ook alweer, Symph?
Ik kan die naam nooit onthouden.
Gezellig dat soort kleinschalige dingenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Coverbands en blues
https://mazijkpop.nl/line-up/
Ik zit net foto's van hem te bekijken via google, man met veel gezichtenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Leuk grappige en muzikale man, die Anne
Nah, de meesten zijn ook niet te vertrouwen…. met dat rare taaltje van ze.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wist ik niet.
Dan neem ik mijn woorden terug.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nah, de meesten zijn ook niet te vertrouwen…. met dat rare taaltje van ze.
De lokatie is ook wel een van de mooiere plekken hier. Het is dan links bij het grasveldquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Gezellig dat soort kleinschalige dingen
jammer dat je niet meekon, misschien even langs om toch wat te kunnen horen ?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:14 schreef livelink het volgende:
[..]
De lokatie is ook wel een van de mooiere plekken hier. Het is dan links bij het grasveld
[ afbeelding ]
Ontwikkelingshulpquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe ben je eigenlijk in de polder terechtgekomen?
Coolquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:17 schreef livelink het volgende:
En om er te komen moet je door dit poortje
[ afbeelding ]
Ik kan er net onderdoor zonder te bukken.
Misschien. Mijn zoon wil zo ook gaan om te kijken of hij er toch nog in komt. Vanaf 19.00 zouden ze weer tickets vrijgeven begreep ik. Het weer nodigt alleen niet zo uit.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:15 schreef just me het volgende:
[..]
jammer dat je niet meekon, misschien even langs om toch wat te kunnen horen ?
Kun je altijd zeggen dat de hoofdpijn niet door de drank komtquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:17 schreef livelink het volgende:
[ afbeelding ]
Nee het is best koud eigenlijk! Maar wie weet warmt de muziekje opquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Misschien. Mijn zoon wil zo ook gaan om te kijken of hij er toch nog in komt. Vanaf 19.00 zouden ze weer tickets vrijgeven begreep ik. Het weer nodigt alleen niet zo uit.
De muziek van Symph is ook wel verwarmend eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:19 schreef just me het volgende:
[..]
Nee het is best koud eigenlijk! Maar wie weet warmt de muziekje op
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:17 schreef livelink het volgende:
[ afbeelding ]
Met z’n allen in polonaise door de kniëenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is dan wel ellende voor de wat grotere medemens.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Twee keer achter elkaar Chris Norman doen we maar niet he? Want dat zou mijn verzoekje zijn geweest
Hij spreekt het zelf als Anne uit dus ik ga er vanuit dat hij het zelf wel weetquote:
Ik ken het als jongens- en meisjesnaam.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben opgegroeid met Anne als jongensnaam, zowel mijn oom als een klasgenoot, ik vind het nog steeds raar dat er ook meisjes zo heten
Ook die ken ik beide vormenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken het als jongens- en meisjesnaam.
Ik heb moeite met Sascha als meisjesnaam omdat ik alleen jongens ken die zo heten.
Dat heb ik met Jaschaquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken het als jongens- en meisjesnaam.
Ik heb moeite met Sascha als meisjesnaam omdat ik alleen jongens ken die zo heten.
Mijn tante heet Aike. Die naam wordt ook gebruikt voor zowel jongens als meisjes.quote:
Die naam heb ik nog nooit gezien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |