SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
quote:
Gewoon met z'n 2-en door het slotje heenposten.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook dat is me nu gelukt.
Te weinig vervelende posts en users hier…
Niet, ik had pagina 7 toch gewoon?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:36 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Gewoon met z'n 2-en door het slotje heenposten.
Daar ben ik voor gewaarschuwd.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:36 schreef livelink het volgende:
Je had ook gewoon door mogen posten als mod,dacht ik.
Ik kom niet op de titel. In the Middle of the night ligt te veel voor de hand.quote:
Wide = Deepquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kom niet op de titel. In the Middle of the night ligt te veel voor de hand.
Jij bent ook op dreef vanavond. Ook perziken gegeten?quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij bent ook op dreef vanavond. Ook perziken gegeten?
Samen met Meting, lepeltje lepeltje…quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Lepeltje voor lepeltje, bedoelde ik…quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Samen met Meting, lepeltje lepeltje…
Ik at ze met een vork.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Samen met Meting, lepeltje lepeltje…
Nee pizza, 26 augustus is altijd pizzadag ter herinnering aan een meisje dat is overleden aan hartfalen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Mooie traditie…quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:45 schreef just me het volgende:
[..]
Nee pizza, 26 augustus is altijd pizzadag ter herinnering aan een meisje dat is overleden aan hartfalen.
Ach jee..quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:45 schreef just me het volgende:
[..]
Nee pizza, 26 augustus is altijd pizzadag ter herinnering aan een meisje dat is overleden aan hartfalen.
Jep. en een mooie manier om op deze manier aan haar terug te denkenquote:
Dat zeker.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:47 schreef just me het volgende:
[..]
Jep. en een mooie manier om op deze manier aan haar terug te denken
Pizza Melba, met perzikken…quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zeker.
Wat voor pizza had je?
quote:
met 5 soorten kaasquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zeker.
Wat voor pizza had je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |