tr staat toch voor tetten report?quote:
Onze grote blauwe vriend wilde vrouwen tetten zien dus 🤷🏼♂️quote:
Ben al aan het zoeken of ze ergens in een winkel deze maat o-ring hebben. Gamma en praxis iig niet, maar misschien moet ik er gewoon langs om te kijken bij het schroevenrekquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:35 schreef Jimbo het volgende:
Laat maar weten of het werkt. Al durf ik dnek ik niet mn ps5 vereer open te schroeven dan waar nodig
Altijd goedquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Onze grote blauwe vriend wilde vrouwen tetten zien dus 🤷🏼♂️
Haaiquote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ben nou eenmaal een dikke lul. @:Ang3l
Blij dat je ervan geniet. Het is een heerlijke game inderdaad.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:04 schreef dud0r het volgende:
Ik ben me goed aan het vermaken met nier automata. Wat een lekkere game.
Nog wel even goed uitzoeken hoe het allemaal werkt met die chips. Heb nu één van die gasten een gebalanceerde build er in laten zetten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Blij dat je ervan geniet. Het is een heerlijke game inderdaad.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:26 schreef Leonos het volgende:
Oke, iemand Hell Let Loose al gespeeld?
Nee. Ziet er wel tof uit. Krijgt goede reviews op steamquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:26 schreef Leonos het volgende:
Oke, iemand Hell Let Loose al gespeeld?
Dat is nog wel flink in het begin. Toen wist ikzelf nog niet helemaal of ik dit een toffe game vond. Zeker omdat die boss fight best pittig is.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nog wel even goed uitzoeken hoe het allemaal werkt met die chips. Heb nu één van die gasten een gebalanceerde build er in laten zetten.
Ben nu net voorbij dat punt waar je tegen sephiroth vecht
Jaaaa, heb net een gamelaptop naast m'n switch, Xbs en ps5 gekochtquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:36 schreef Jimbo het volgende:
Leuk geweest. nu maar lekker over de ps45 lullen
Welke Boss fight? Die tegen sephiroth? Die was best wel simpelquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is nog wel flink in het begin. Toen wist ikzelf nog niet helemaal of ik dit een toffe game vond. Zeker omdat die boss fight best pittig is.
In dat dorpje in de woestijn. Maar zoals gezegd toen klikte de game nog niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Welke Boss fight? Die tegen sephiroth? Die was best wel simpel![]()
En dan speel ik niet op easy
Ja die ja. Die vond ik niet echt niet moeilijk.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In dat dorpje in de woestijn. Maar zoals gezegd toen klikte de game nog niet.
Haha, ben ik die freak mage? Surequote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
@:pheno @:dud0r @:Mazikeen @:jimbo en @:ang3l ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |