SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Thisis4thepayers
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Moet nog bril laten repareren en ring laten vermaken.quote:
zat je cockring te strak?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet nog bril laten repareren en ring laten vermaken.
Giro 555 help Kaneel de winter door.
op discord is ie al terug, maar hij lag even in het ziekenhuisquote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar leuk dat je modje bent Jimmy. Misschien kun je Rolstoelvandaal zo ver krijgen weer terug te komen nu.
Ik heb ben nou eenmaal een dikke lul. @Ang3lquote:
het is dat ik niet in de buurt van jonge meisjes mag komen, anders had ik ook wel gesolliciteerd bij jouquote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ben nou eenmaal een dikke lul. @:Ang3l
Ik vermoed dat ik komende weken weinig tijd heb om te gamen vrees ik. Werk gaat beginnen en ze hebben me tegelijkertijd meer uren gegeven dan was afgesproken (omdat er iemand is opgestapt) en de vorige sectieleider heeft het werk niet goed voorbereid zodat ik eerst puin mag ruimen.
Hij moet nog ff zijn bandjes op pompenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar leuk dat je modje bent Jimmy. Misschien kun je Rolstoelvandaal zo ver krijgen weer terug te komen nu.
quote:
Kan niet lang meer duren zou je zeggenquote:
En anders @yvonne of @Danny een pm of dm sturen dat je nog geen knopjes en zulks hebtquote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kan niet lang meer duren zou je zeggen
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En anders @:Yvonne of @:Danny een pm of dm sturen dat je nog geen knopjes en zulks hebt
Omdat gam een mod nodig had en Jimbo zich aangemeld hadquote:
quote:
En omdat ik uitermate geschikt mod-materiaal ben.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 08:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat gam een mod nodig had en Jimbo zich aangemeld had
Mag ik nog wel dingen over spyro en kh posten oh machtige heer?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 08:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
En omdat ik uitermate geschikt mod-materiaal ben.
Iemand hier moet toch die teringzooi opruimen na gisteren
Alleen na afname van een kerst truiquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 08:49 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Mag ik nog wel dingen over spyro en kh posten oh machtige heer?
Ja maar ik heb geen geld meer..quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 08:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Alleen na afname van een kerst trui
hey pik, doe je ding.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 08:49 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Mag ik nog wel dingen over spyro en kh posten oh machtige heer?
Oh dat is helemaal makkelijk.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:06 schreef Jimbo het volgende:
En, voor jou als plat hunter... je kan de trophy's ingame kopen
Altijd al geweest tochquote:
Volgens de policy mag dit gewoon he, als het maar geen naakt is.quote:
Daar is COR toch voor?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:18 schreef PjotterFRL het volgende:
Ah, we kunnen eindelijk ongerust woke dingen posten
niemand volgt de policyquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Volgens de policy mag dit gewoon he, als het maar geen naakt is.
Al zie ik wel liever vrouwen tetten
(en bedankt voor de TR, nu weet ik ook hoe dat eruit ziet.)
post gerapporteerdquote:
right back at yaquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:28 schreef Leonos het volgende:
[..]
gerapporteerde rapportage gerapporteerd
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Volgens de policy mag dit gewoon he, als het maar geen naakt is.
Al zie ik wel liever vrouwen tetten
(en bedankt voor de TR, nu weet ik ook hoe dat eruit ziet.)
Goed moment om daar eens mee te beginnen 6quote:
Laat maar weten of het werkt. Al durf ik dnek ik niet mn ps5 vereer open te schroeven dan waar nodigquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:30 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, bijna weekend, kutweer, dus gameweekend (zoals elk weekend eigenlijk).
Tijd voor zelf de PS5 maar eens openschoven en die schroeven eens blij maken met o-ringen. Waardoor mijn oren waarschijnlijk ook een stuk blijer worden. geen idee welke maat en of ze te krijgen zijn bij de praxis/gamma.
Dit dus: https://www.reddit.com/r/(...)_rattlingvibrations/
Nu ook de maat weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |