Anders was hij niet aangenomenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:09 schreef Coco het volgende:
Nieuwe collega van mij is een Marokkaan met een oerhollandse naam.
Ongekend.
Juichen staat voor jou gelijk aan janken? Oh zeker omdat jouw voetbalclubje niks kan en de tegenstanders juichen terwijl jullie jankenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben je daar nou nog steeds over aan het janken?
Deze redenatie is zo ontzettend simplistisch dat je iedereen die dit leest weer een beetje dommer hebt gemaakt. En nu opgedonderd.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:28 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Juichen staat voor jou gelijk aan janken? Oh zeker omdat jouw voetbalclubje niks kan en de tegenstanders juichen terwijl jullie janken
Je dikke teringmoederquote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:28 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Juichen staat voor jou gelijk aan janken? Oh zeker omdat jouw voetbalclubje niks kan en de tegenstanders juichen terwijl jullie janken
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:28 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ze moeten eigenlijk gewoon die audiokanalen over de stadionspeaker gooien als er een VAR momentje is.quote:De KNVB heeft een volgende stap gezet om het publiek meer en beter te informeren over de beslissingen van de VAR. De beelden kunnen worden getoond op de grote schermen in het stadion.
@KingRolandquote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:39 schreef Boze_Eend het volgende:
moeders zijn het heiligste na God
lijkt me niet verstandigquote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ze moeten eigenlijk gewoon die audiokanalen over de stadionspeaker gooien als er een VAR momentje is.
omdat ze ook een meningsverschil kunnen hebben en dan ga je weer krijgen dat bijvoorbeeld de scheids een thuisfluiter is of andersomquote:
Zou dat juist als voordeel zien, dat communicatie erover open en transparant is.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
omdat ze ook een meningsverschil kunnen hebben en dan ga je weer krijgen dat bijvoorbeeld de scheids een thuisfluiter is of andersom
Bij hockey ook dacht ik.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zou dat juist als voordeel zien, dat communicatie erover open en transparant is.
Ze doen het toch ook bij rugby & NFL?
Zeker.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij hoort graag Bas Nijhuis over de stadionspeaker?
bij rugby is er respect voor de leiding, dat ontbreekt in het voetbal wel, zowel bij spelers als publiekquote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zou dat juist als voordeel zien, dat communicatie erover open en transparant is.
Ze doen het toch ook bij rugby & NFL?
Dan leren ze dat maar.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
bij rugby is er respect voor de leiding, dat ontbreekt in het voetbal wel, zowel bij spelers als publiek
ja dan krijg je eerst een gele kaarten regen van heb ik jouw daar, moet je eens kijken hoeveel discussie er is met de scheids in het veld, dat met is met rugby 0quote:
Dan schaffen we de hele zooi maar weer af. Kut VAR.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja dan krijg je eerst een gele kaarten regen van heb ik jouw daar, moet je eens kijken hoeveel discussie er is met de scheids in het veld, dat met is met rugby 0
ik ben niet tegen VAR, wat ik wel vind dat ze uit het rugby kunnen overnemen is dat de VAR de hoofdscheids isquote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan schaffen we de hele zooi maar weer af. Kut VAR.
Beetje een lange reviewquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
The Sopranos afgekeken.
Topserie 9,5/10 @:ggmm
Wat vond je van het eindquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
The Sopranos afgekeken.
Topserie 9,5/10 @:ggmm
Niet geweldig, ik ben een voorstander van eindes waar alles duidelijk is.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat vond je van het eind
Eerlijk zeggen
Ik was vies mad toentertijd.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet geweldig, ik ben een voorstander van eindes waar alles duidelijk is.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ze moeten eigenlijk gewoon die audiokanalen over de stadionspeaker gooien als er een VAR momentje is.
Prima toch, niet van die grote schermen. Zie dat ook altijd in andere stadions, iedereen maar schaapachtig naar dat scherm aan het kijken. Dan kan je net zo goed thuisblijven.quote:
Maar qua technologie hoeft het toch geen groot scherm te zijn? Of hangt er sowieso niet iets waarbij je het duidelijk op kunt zien?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Prima toch, niet van die grote schermen. Zie dat ook altijd in andere stadions, iedereen maar schaapachtig naar dat scherm aan het kijken. Dan kan je net zo goed thuisblijven.
Zou niet weten waar je zulke schermen zou moeten neerzetten zonder dat het extreem lelijk wordt.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar qua technologie hoeft het toch geen groot scherm te zijn? Of hangt er sowieso niet iets waarbij je het duidelijk op kunt zien?
Bij Ajax keek ik er eigenlijk alleen voor de wedstrijd naar, waren altijd wel wat leuke oude beelden op.
Nee dat is waar, bij Cambuur ook niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zal vast niet het enige stadion zijn waarin niet van die grote schermen hangen.
Dat is waar, denk ook niet dat het er per se beter van wordt als de supporters mee kunnen kijken. Alsof ze dan wel objectief zijn.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou niet weten waar je zulke schermen zou moeten neerzetten zonder dat het extreem lelijk wordt.
Dit is het scherm in de Kuip (beide kanten uiteraard):quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dat is waar, bij Cambuur ook niet.
Je krijgt alleen maar een heel stadion dat de scheids onder druk kan zetten omdat ze net de beelden hebben gezienquote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is waar, denk ook niet dat het er per se beter van wordt als de supporters mee kunnen kijken. Alsof ze dan wel objectief zijn.
Kortom; fatshaming is noodzakelijk @Madamepaonquote:Nederlanders met ernstig overgewicht zijn tevredener over hun lijf dan enkele jaren geleden, meldt het Centraal Bureau voor de Statistiek vast. Dat is goed voor het mentale welzijn, maar het kan ook een bedreiging van de gezondheid zijn, zegt hoogleraar Liesbeth van Rossum.
@Orientequote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:44 schreef Tarado het volgende:
Hoogleraar: ‘Acceptatie overgewicht is niet zonder gevaar
[..]
Kortom; fatshaming is noodzakelijk @:Madamepaon
https://www.parool.nl/ned(...)der-gevaar~b2c64612/
DJMO nog gezien met de FOK!Stok?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:52 schreef yvonne het volgende:
Hé, negersex, joepie.
Net, in de regen!, 2 uur met Den Jack gewandeld.
Waar is die regen?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:52 schreef yvonne het volgende:
Hé, negersex, joepie.
Dordtquote:
Voetbal in de SCquote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:55 schreef Oriente het volgende:
Oh shit, Ronaldo is rond met City, alleen Juve en City zelf moeten er nog uitkomen
Je bent zelf rond.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:55 schreef Oriente het volgende:
Oh shit, Ronaldo is rond met City, alleen Juve en City zelf moeten er nog uitkomen
Wat een homo.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:55 schreef Oriente het volgende:
Hier schijnt een prachtig zonnetje al de hele dag.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:52 schreef yvonne het volgende:
Hé, negersex, joepie.
Ik zou hem niet halen als ik City was.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ronny is natuurlijk wel speciaal, geen goat maar toch
Waarom niet? Ze hebben een afmaker nodig.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou hem niet halen als ik City was.
quote:
Omdat hij niet past in het systeem van Pep, oud is en minder wordt. Er zijn meer afmakers in de wereld. (sowieso heeft Pep vaak genoeg zonder pure afmaker gespeeld maar dit terzijde)quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze hebben een afmaker nodig.
zeker niet maar die soepjurken doen een beetje ver pissen onderling, Qatar vs UAEquote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou hem niet halen als ik City was.
Willeke alberti - tante DJMOquote:
Ik vind dit geroddel erg vervelend.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
O die lieve tante DJMO
O die lieve tante DJMO
O die lieve tante DJMO
O die lieve tante DJMO
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:20 schreef Coco het volgende:
@:zipportal heeft een obsessie met @:DJMO
Mention haar dan laffe dakhaas.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind dit geroddel erg vervelend.
Mentions en quote alerts allemaal uitgezet.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:32 schreef Oriente het volgende:
[..]
Mention haar dan laffe dakhaas.
Dat heeft niet zoveel zinquote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:32 schreef Oriente het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh. Ben dat getreiter meer dan zat.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:32 schreef Oriente het volgende:
[..]
Die flikker ik bij deze ook maar uit. Het is mooi 'weest.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh. Ben dat getreiter meer dan zat.
Weest.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die flikker ik bij deze ook maar uit. Het is mooi 'weest.
Afgekeurd, geen regionale spreektaal.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Weest.
Zal wel iets regionaals zijn. @:DJMO
Ik ben tegen Ajacieden.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:44 schreef Oriente het volgende:
Scrummie heeft de deur weer eens los laten staan.
@:Zipportal zou jij brommers kiek'n met DJMO?
Sterkte de komende periode.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik heb de blote kont van @:djmo gezien. Ter info.
Je zoon de schuld geven van je eigen onvermogen om fatsoenlijk eten te maken en op te eten.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:36 schreef onlogisch het volgende:
@:Drizzt onlo jr. wilde patat dus als een goor varken heb ik maar wat besteld.
httpsquote:
Mijn favoriet.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga chili con carne maken. @:drizzt
Neequote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:59 schreef Oriente het volgende:
Al zenuwachtig voor de CL loting, @:Coco?
Een xxl frikandel speciaal en een broodje kipcorn.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je zoon de schuld geven van je eigen onvermogen om fatsoenlijk eten te maken en op te eten.![]()
Wat voor snacks erbij makker?
Geniet ervan makker.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een xxl frikandel speciaal en een broodje kipcorn.
Gaat zijn gang habibo en bij jou?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hey eendje, alles rustig op het water?
Jaquote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:48 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Gaat zijn gang habibo en bij jou?
Vet speenvarkenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een xxl frikandel speciaal en een broodje kipcorn.
Erg jammer.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:35 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Geen Coronel. @:neef_wuppie
Jeetje.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:35 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:56 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport
@:caland @:onlogisch @:coco @:jojoortje @:yvonne
Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:56 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport
Ik las het net, vreselijk dit, ook de manier waaropquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:35 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Uurtje Theo Janssen gekeken. Trusten.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:56 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport
Dan voel je je ook al snel tevreden met je lichaam.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Uurtje Theo Janssen gekeken. Trusten.
Truste makker.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trusten, kom je nog terug om te pissen?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Trusten, kom je nog terug om te pissen?
Erg jammerquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:35 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Nog 22 minuten!!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 08:23 schreef Caland het volgende:
Popcorn ingeslagen voor de Louis persconferentie vandaag
marcelaidsquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:44 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Marcel is uit. @:Wereldgozer @:el-stinho @:tong80
Prins Bernhard junior is de vleesgeworden asociaal
https://www.nrc.nl/nieuws/2021/08/26/inwisselbaren-a4056199
Ja, gisterenavond al gelezen. Tienkaraats topcolumn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:44 schreef Zipportal het volgende:
Mooi. Hij mist toch elke kansquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:35 schreef Caland het volgende:
Geen Kerk zondag dus
@:paul @:kingroland
Waarom had deze post nog geen likes?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:35 schreef Caland het volgende:
Geen Kerk zondag dus
@:paul @:kingroland
Deze post heeft (nog) geen likes...quote:Op donderdag 26 augustus 2021 23:03 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk krijgt deze wel een like van mijn maat @:Lenny_Leonard
[ afbeelding ]
Afgehandeldquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:44 schreef Zipportal het volgende:
Kibbeling.quote:
Wat een aids.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:33 schreef El-Stinho het volgende:
Jeetje, lang niet in de beerput van het PSV-topic geweest. Wat een shithole.
Het PSV-topic is wat dat betreft ook wel een perfecte afspiegeling van de stad Eindhoven.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:33 schreef El-Stinho het volgende:
Jeetje, lang niet in de beerput van het PSV-topic geweest. Wat een shithole.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 23:03 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk krijgt deze wel een like van mijn maat @:Lenny_Leonard
[ afbeelding ]
Wat zijn de voorrijkosten ?quote:
Verkansie, alleen gisteren mijn pols gebrokenquote:
Waar ben je over gestruikeld?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 18:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Verkansie, alleen gisteren mijn pols gebroken![]()
![]()
Beterschap!quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 18:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
![]()
Beterschapquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 18:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
![]()
Een hond.quote:
Zeker zo’n vervelend kuitenbijtertje die @PicoMMP ook heeft?quote:
Pffff, nee gelukkig niet. Dat had ik echt niet getrokkenquote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 18:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Pffff, nee gelukkig niet. Dat had ik echt niet getrokken![]()
![]()
![]()
Nee, een of andere grote vechthond die niet goed vast zat.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker zo’n vervelend kuitenbijtertje die @:picommp ook heeft?
Goed bezig, wij met lasagne!quote:
Dat moet er ongetwijfeld onbedoeld heel grappig hebben uitgezien.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 18:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, een of andere grote vechthond die niet goed vast zat.
Mwah, viel tegen (vond ik zelf dan)quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Goed bezig, wij met lasagne!
[..]
Dat moet er ongetwijfeld onbedoeld heel grappig hebben uitgezien.
@GGMMquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 18:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Pffff, nee gelukkig niet. Dat had ik echt niet getrokken![]()
![]()
![]()
[twitter]https://twitter.com/RTVDrenthe/status/1431272574286184451[/twitter]
Jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:04 schreef RamboDirk het volgende:
leuke mobiel interface heeft fok toch, echt een abonnement waard @:caland
???quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze post heeft (nog) geen likes...
quote:Van de Syrische vluchtelingen die in 2014 naar Nederland kwamen, had 70 procent na een jaar een eigen woning. Na anderhalf jaar was dat aandeel 90 procent, meldde het Centraal Bureau voor de Statistiek eerder.
Gezinnen he. Dan krijg je altijd urgentie hier, ook de Nederlanders.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Lekker man, als Nederlander kan men op de wachtlijst van 15-20 jaar of lekker lang bij je ouders wonen en een Syrier heeft binnen 1,5 jaar een woning. Wat een land.
Arme mensen moeten gewoon stoppen met arm zijn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Lekker man, als Nederlander kan men op de wachtlijst van 15-20 jaar of lekker lang bij je ouders wonen en een Syrier heeft binnen 1,5 jaar een woning. Wat een land.
Je zou je maar barmhartig opstellen ten aanzien van een medemens. Wat een land inderdaad.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:32 schreef 3rr0r het volgende:
Hey maat. We hebben evenveel notesquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Arme mensen moeten gewoon stoppen met arm zijn.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat. We hebben evenveel notes
Eigenlijk had jij er meer. Maar je hebt een paar notes van jezelf verwijderd.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoeveel moet ik er nog??quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Typisch zoals iemand die er zelf geen last van heeft en blijkbaar schijt heeft aan z'n eigen Nederlandse medemens het zou verwoorden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je zou je maar barmhartig opstellen ten aanzien van een medemens. Wat een land inderdaad.
Ik denk dat er een verschilletje is tussen even wat langer bij je ouders moeten wonen en moeten vluchten voor mortieren en granaten. Dan vind ik het niet meer dan logisch dat je je barmhartig opstelt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Typisch zoals iemand die er zelf geen last van heeft en blijkbaar schijt heeft aan z'n eigen Nederlandse medemens het zou verwoorden.
Ik ken een paar van die dertigers die nog thuis wonen. Die zijn over het algemeen of veel te kieskeurig of maken er een teringzooi van en meestal een combinatie van die twee.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Typisch zoals iemand die er zelf geen last van heeft en blijkbaar schijt heeft aan z'n eigen Nederlandse medemens het zou verwoorden.
Het is niet 'even' langer bij pa en ma wonen. Zelfs als ze hun studie af hebben kunnen ze niet behoorlijk een betaalbare woning krijgen. En 1 jaar wachten en een huis krijgen versus 15 jaar wachten is wel wat anders. Wat is er mis met in die regio ze laten opvangen? Waarom moet iemand die hier z'n hele of groot deel van z'n leven woont en belasting heeft betaald en bijgedragen aan de maatschappij, z'n ouders ook, het met minder doen dan iemand die komt aanzetten. Waarom eet jij geen droog brood zodat iedereen in Afrika genoeg te eten heeft?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat er een verschilletje is tussen even wat langer bij je ouders moeten wonen en moeten vluchten voor mortieren en granaten. Dan vind ik het niet meer dan logisch dat je je barmhartig opstelt.
Ik kijk verder dan 'Nederlander' of 'Syriër'. Ik kijk liever naar mensen.
Nee ik zeg ook niet dat het puur een vluchtelingenprobleem is. Er is vanalles mis waardoor de woningmarkt is zoals hij is. Maar ik vind dat je het niet kan maken richting je eigen bevolking. De regering zit er in de eerste plaats voor de eigen bevolking, niet om degene die wereldwijd het zieligst is voorrang te geven op voorzieningen die door ons zijn opgebouwd.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken een paar van die dertigers die nog thuis wonen. Die zijn over het algemeen of veel te kieskeurig of maken er een teringzooi van en meestal een combinatie van die twee.
Het is wel behoorlijk kut hoor dat praktisch iedere alleenstaande starter de stad wordt uitgejaagd maar dat heeft verder weinig te maken met vluchtelingen.
Kan overal liggen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 18:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Over de FOK!Stok. @:fetx @:neef_wuppie
Beterschap.
OIKOFOBIEquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee ik zeg ook niet dat het puur een vluchtelingenprobleem is. Er is vanalles mis waardoor de woningmarkt is zoals hij is. Maar ik vind dat je het niet kan maken richting je eigen bevolking. De regering zit er in de eerste plaats voor de eigen bevolking, niet om degene die wereldwijd het zieligst is voorrang te geven op voorzieningen die door ons zijn opgebouwd.
Dat was @Fok-itquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:41 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:tjacka heeft toch een keer de FOK!stok gejat?
Oh buurman wat doet u nu?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:47 schreef PicoMMP het volgende:
Hele avond Floddergenot @:jr-style-93
Straks even de gym slopen. Legday. Dus het wordt genot.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:10 schreef Oriente het volgende:
Wordt er vandaag nog een paar kilometer gewandeld?
Straks om 12.00u een oefenwedstrijdquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:10 schreef Oriente het volgende:
Bij ons willen de oudere spelers juist altijd vroeg spelen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Straks om 12.00u een oefenwedstrijd
Zijn toch geen tijden
Wel vroeg aan het bier dus
Je moederquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij ons willen de oudere spelers juist altijd vroeg spelen.
Van harte vriend.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:11 schreef Caland het volgende:
7-2 gewonnen(gelukkig geen 8-2) @:maxi-mus
Nu kinderverjaardag
Verjaardag is van 3 tot 7 en moet nog iets halen. Ook nog een eerste verjaardag dus kan hem niet echt laten schietenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van harte vriend.
Niet even lekker bieren in de kantine dus? Matig man.
Hier ook niet. Erg mooi.quote:
Matige meltdown, die van Stijn blijft de beste ooit.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:22 schreef maxi-mus het volgende:
Mick is woedend. Met zijn krantje.
[ twitter ]
Ik sluit me hierbij aan. Fit het weekend in, da’s lang geleden.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hier ook niet. Erg mooi.
Morgen ben ik wel aan de beurt.
Welke van Stijn?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Matige meltdown, die van Stijn blijft de beste ooit.
Net gedaanquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:10 schreef Oriente het volgende:
Darten is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de dartwereld. Wat is dat eng, hé. ''Dikke mensen die pijltjes naar een bord gooien. Jaaaa wat pijltjes in een bord gooien en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Matige meltdown, die van Stijn blijft de beste ooit.
Ja, hiep hoi. Ga jij even over de toon jammeren terwijl jij op basis van aannames me al als fout probeert te bestempelen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Darten is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de dartwereld. Wat is dat eng, hé. ''Dikke mensen die pijltjes naar een bord gooien. Jaaaa wat pijltjes in een bord gooien en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.
Laat ik voorop stellen dat ik niet je mening radicaal wil veranderen, maar ik wil je meegeven dat je de zwaarte van dit hele gebeuren onderschat. Ook al ben je vies dik, ook al gooi je zes bacootjes in je mik, ook al gebruik je doping. Darten is onmogelijk te winnen door doping of bacootjes/alcohol of kalmeringsmiddelen.
Darten is meer dan alleen dat simpele pijltjes gooien. Darten is meer dan lang leve de alcohol en de gezelligheid. Misschien kan je ondervinden wat darten werkelijk is als je zelf eens dat pijltje twee en een half uur lang in het bord gaat gooien, maakt niet uit op welk getal je mikt. Na een uur zal je het al ongelofelijk lastig vinden om door te gaan wegens een pijnlijke arm. Laten we dan nog eens overgaan op het serieuze richten en mikken over 7 sets, dat is een nog grotere uitdaging. Dat vergt uithoudingsvermogen en veel mentaliteit.
Je moet het er voor over hebben, dat pijltjes gooien. Het hele jaar door, dag na dag pijltjes gooien om geld bij elkaar te sprokkelen. Het lijkt idioot simpel: het is niet simpel. Je moet lichamelijk goed fit zijn wil je dit vol kunnen houden.
Mentaliteit is misschien wel het belangrijkste. Het opbrengen van het gooien van de darts. Kan je met tegenslagen omgaan, kan je accepteren dat je even wat minder gooit. Kan je accepteren dat er kritiek op je is. Kan je met druk in een wedstrijd omgaan? Spanning? Onderschat het niet.
Thuis kunnen wij als kijker enorm genieten van dit alles. Al die dronken debielen in het publiek, al die rare figuren aan die oche, de show, het feest. Darten wordt showerig aangekleed vandaag de dag, maar de kernzaak is darten en daar gaat het nou om.
Beste GGMM, Beste Cavaliers. Ik hoop dat jullie begrijpen dat darten meer is dan jullie denken. Ik kan altijd begrijpen dat jullie darten geen sport vinden, maar soms heb ik het idee dat jullie er licht over denken.
Groetjes van een jongen die opgegroeid is met de dartpijl.
Is dit een nieuwe? Erg mooi.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, hiep hoi. Ga jij even over de toon jammeren terwijl jij op basis van aannames me al als fout probeert te bestempelen.
Ik vind de aanpak van het CDA interessanter dan die van veel andere partijen. Ze kijken naar de kern van veel problemen die juist gevolgen veroorzaken waar die partijen zich weer meer op focussen. De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik me niet heb gefocust op klimaat. Nee, ik ben dus geen klimaatontkenner. Ik vond de migratieproblematiek, de misstanden bij veel overheidssystemen, de onrechten op het gebied van inkomens, arbeidsrecht, strafrecht, de zorg, onderwijs, infrastructuur visie op Europa onder andere interessanter. Ik heb me niet genoeg verdiept in klimaat. Achteraf misschien dom, maar ik heb oprecht ook geen idee wie ik echt moet vertrouwen in het gestoei over klimaat. Het is allemaal halve waarheden. Grafiekjes in het rondgooien of weet ik wel niet wat. Overtuiging is er bij mij dan niet en dan kan ik daar niet mijn stem van af laten hangen terwijl ik vind dat er meer is.
Nou. Groetjes van mij, de rechtspopulist volgens de hokjesdenkclub hier. Het juk wordt alleen maar groter hier. Wat voel ik me gekwetst omdat er mensen een mening hebben. Als ik er niet op zat te wachten, had ik hier niets te zoeken. Andere meningen houden scherp. Ik zet me alleen af tegen mensen die aan deelinterpretatie doen of terwijl ze zelf geen mening hebben iemand proberen neer te halen met uitspraken uit het verleden. Dat maakt dit forum samen met nitwits of trollende dagjesmensen voor mij een stuk meer kut. En ja, ik kan er als mod wat aan doen maar het banbeleid hier maakt dit er niet makkelijker op. Op dit forum willen mensen elkaar graag dom houden omdat ze zomaar meer kennis op een bepaald gebied kunnen hebben. Een van de redenen waarom ik ook niet op referendapartijen stem.
Einde rant.
Nee uit 2017, toen er na het winnen van de giero door ONZE Tom enorme meltdowns in Sport waren.quote:
Wielrennen was nog nooit zo leuk geweest.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee uit 2017, toen er na het winnen van de giero door ONZE Tom enorme meltdowns in Sport waren.
SPT / Giro d'Italia 2017 #97: Nagenieten
Ben nog aan het opbouwen met fysio en wandelen. Langzaam grenzen verlengen en verleggen. Valt toch tegen met lichamelijk ongemak.quote:
Goed bezig pik.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben nog aan het opbouwen met fysio en wandelen. Langzaam grenzen verlengen en verleggen. Valt toch tegen met lichamelijk ongemak.
Elke stap is er één lekker bezig maatquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben nog aan het opbouwen met fysio en wandelen. Langzaam grenzen verlengen en verleggen. Valt toch tegen met lichamelijk ongemak.
We zijn trots op je.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:02 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport!
@:onlogisch @:coco @:caland @:yvonne @:jojoortje
Wanneer word jij moderator makker?quote:Op zondag 29 augustus 2021 10:48 schreef Zipportal het volgende:
Sinds wanneer is @:Jimbo moderator? WAT GEBEURT HIER ALLEMAAL? @:GGMM
Pure kwaliteitquote:Op zondag 29 augustus 2021 10:48 schreef Zipportal het volgende:
Ik wil @Zipportal graag zo houden zoals hij is.quote:Op zondag 29 augustus 2021 10:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer word jij moderator makker?
quote:Op zondag 29 augustus 2021 10:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik wil @:zipportal graag zo houden zoals hij is.
Niet.quote:Op zondag 29 augustus 2021 10:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer word jij moderator makker?
Ik heb mij hier geen actieve herinneringen aan.quote:
Ben je algemeen mod of van een forumdeel?quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb mij hier geen actieve herinneringen aan.
@onlogisch, kijk deze pipo dan.quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ben je algemeen mod of van een forumdeel?
Jaquote:Op zondag 29 augustus 2021 11:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ben je algemeen mod of van een forumdeel?
Zijn naam staat nergens vermeldt.quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:39 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
@:onlogisch, kijk deze pipo dan.
vermeldtquote:Op zondag 29 augustus 2021 11:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zijn naam staat nergens vermeldt.
Als ik mod was had ik je een ban gegeven, peerdenkut. Washandje @:onlogisch doet het af met een like.
Het is allemaal een boze droom.quote:Op zondag 29 augustus 2021 10:48 schreef Zipportal het volgende:
vermeldt hahahaquote:Op zondag 29 augustus 2021 11:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zijn naam staat nergens vermeldt.
Als ik mod was had ik je een ban gegeven, peerdenkut. Washandje @:onlogisch doet het af met een like.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |