ook, maar echt over iedere meubelsoort heeft hij een andere mening.quote:
GGD backoffice zegt dat mijn dossier er compleet uitziet, inloggen bij het RIVM geeft 1 prik en de app ook. Het is al een aantal weken 'in behandeling', maar "helaas heeft die afdeling het erg druk, mevrouw".quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:40 schreef Elleska het volgende:
[..]
Gaat ook niet goed als je de gegevens nogmaals ophaalt via bewijs toevoegen want dan worden de gegevens van meer plekken opgehaald dan alleen RIVM.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:50 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
ook, maar echt over iedere meubelsoort heeft hij een andere mening.
we hebben 4 jaar gedaan over een tuinset kopen omdat hij zo graag wicker wilde.
(en echt ik haat wicker) verder had ik 0 eisennu hebben we sinds begin 2020 als regel: wil je meebeslissen moet je meebetalen, en toen heb ik de hele woonkamer vervangen en nieuw gekocht
en hebben we nu wel een wicker tuinset die mij geen cent heeft gekost
This topictitle is worthless without picsquote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:03 schreef exode het volgende:
Ik hoopte op een topictitel zoals 'hoe groot is die van jou?'![]()
Lampen ja... dat is hier ook lastig. Door de vide hebben we een schuin dak met enorme dakramen (grootste van velux en daar 2 van) precies waar de eettafel staat. Het is dus erg lastig om een lamp boven de tafel te hangen. We hebben zitten dubben om een balk te bevestigen, maar dat vind ik ergens een beetje zonde van de grote open ruimte. Er staat nu dus een booglamp. Eigenlijk voor tijdelijk een goedkope van de ikea, maar inmiddels staat dat ding er dus al ruim 10 jaar. Met zo'n grote voet die eigenlijk net een beetje in de weg staat. We weten prima wat we mooi vinden, dat is het ergste eigenlijk nogquote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:20 schreef Deepfreeze het volgende:
We komen er hier meestal wel uit. Alleen de lampen, dat is echt een ding.. Toen we hier kwamen wilde ik graag een lamp, maar na 7 jaar is mijn man hem toch echt wel zat (en ik het afstoffen ook). Eigenlijk moeten we iets boven de eettafel en boven de salontafel, maar we hebben nog niks gevonden met de wauw factor..
Zelfde eigenlijk voor een schilderij aan de muur, er hangen nu 4 vrolijke koeien van aliexpress, zolang we niks beters vinden, blijft dit er wel..
Maar vaak vinden we allebei iets wel mooi, of iets echt niet mooi. Bankstel had ik alleen bekeken, man 2 dagen later meegenomen en direct mee eens.. eetstoelen was ook direct duidelijk. kasten/tafel set, keuken, bed.. Zelfs de paarse/aubergine kleur die ik tegen 2 korte stukken wand heb gesmeerd mag blijven zitten
Als ik in de app ga naar gegevens toevoegen > vaccinatie bewijs > inloggen. Dan worden mijn gegevens opgehaald bij zowel RVV als de GGD. Ik zie daardoor alle beide prikken 2x. Dat het bij RIVM niet goed staat zou dan niet uit moeten maken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:55 schreef Hupje het volgende:
[..]
GGD backoffice zegt dat mijn dossier er compleet uitziet, inloggen bij het RIVM geeft 1 prik en de app ook. Het is al een aantal weken 'in behandeling', maar "helaas heeft die afdeling het erg druk, mevrouw".
Ik heb het niet duidelijk geschreven, zie ik. Als ik inlog bij de GGD staan ze er allebei, maar in de app staat er maar 1 (bij GGD en RVV). Dus er gaat iets mis tussen de GGD en de rest.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:17 schreef Elleska het volgende:
[..]
Als ik in de app ga naar gegevens toevoegen > vaccinatie bewijs > inloggen. Dan worden mijn gegevens opgehaald bij zowel RVV als de GGD. Ik zie daardoor alle beide prikken 2x.
Ik heb nog een prachtige minimalistische lamp voor onder een dakraam. Probleem hadden we in ons oude huis namelijk ook. Ik wil m graag verkopen, want in ons huidige huis past ie niet. Moet ik eens een foto maken?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:53 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Lampen ja... dat is hier ook lastig. Door de vide hebben we een schuin dak met enorme dakramen (grootste van velux en daar 2 van) precies waar de eettafel staat. Het is dus erg lastig om een lamp boven de tafel te hangen. We hebben zitten dubben om een balk te bevestigen, maar dat vind ik ergens een beetje zonde van de grote open ruimte. Er staat nu dus een booglamp. Eigenlijk voor tijdelijk een goedkope van de ikea, maar inmiddels staat dat ding er dus al ruim 10 jaar. Met zo'n grote voet die eigenlijk net een beetje in de weg staat. We weten prima wat we mooi vinden, dat is het ergste eigenlijk nog.
Oeh ja, ik ben wel benieuwdquote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:23 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik heb nog een prachtige minimalistische lamp voor onder een dakraam. Probleem hadden we in ons oude huis namelijk ook. Ik wil m graag verkopen, want in ons huidige huis past ie niet. Moet ik eens een foto maken?
Bedoel je met inlog bij de GGD dan mijnRIVM?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:21 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ik heb het niet duidelijk geschreven, zie ik. Als ik inlog bij de GGD staan ze er allebei, maar in de app staat er maar 1 (bij GGD en RVV). Dus er gaat iets mis tussen de GGD en de rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |