Heb er ook verder geen problemen mee dat BNN Vara partijdig is, was alleen vandaag wel een beetje erg hoog PvdA / GL / D'66 gehalte.quote:Op maandag 20 november 2023 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe de gemiddelde linksstemmer zich de rest van het jaar voelt op het rechtse NPO1
En als je wil dat je kleinkinderen nog een leven hebben dan moet je d66 of volt stemmen. Anders groeien ze op in fascistisch Nederland en moeten ze koken op gas.quote:Op maandag 20 november 2023 19:50 schreef Pedroso het volgende:
Het is BNN Vara maar het is nu wel erg partijdig. Alle partijen rechts zijn moslimhaters en alleen PvdA / GL en D'66 kunnen het land redden,
Ik vond het ook te eenzijdig.quote:Op maandag 20 november 2023 19:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heb er ook verder geen problemen mee dat BNN Vara partijdig is, was alleen vandaag wel een beetje erg hoog PvdA / GL / D'66 gehalte.
Wat is jouw partijTong?
Je zal niet de enige zijn. Grote kans dat PvdA / GL ook de grootste partij gaat worden (andere 3 houden elkaar in evenwicht). Al blijf ik het een rare combinatie vinden, PvdA en Groen Links. Ik verwacht daar intern ook nog wel onenigheid met al die verschillende standpunten.quote:Op maandag 20 november 2023 20:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vond het ook te eenzijdig.Van huis uit PvdA ( PvdA gemeenteraadsleden en SDAP opa in de familie b.v.) Maar dit zijn zoals de opiniepeiler net zei de belangrijkste verkiezingen ooit dus strategisch PvdA.
Er zijn minder verschillende standpunten dan tussen VVD/D66 en CU.quote:Op maandag 20 november 2023 20:09 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je zal niet de enige zijn. Grote kans dat PvdA / GL ook de grootste partij gaat worden (andere 3 houden elkaar in evenwicht). Al blijf ik het een rare combinatie vinden, PvdA en Groen Links. Ik verwacht daar intern ook nog wel onenigheid met al die verschillende standpunten.
Ja goed hè, las het net ook. Qua gasten vanavond hebben ze best een gemêleerd gezelschap volgens mij. Maar BNNVARA, Khalid, Sophie, GL-PVDA en al die wereldvreemde betweters die nu een complete meltdown hebben en denken dat WO3 ieder moment los kan barsten is humor van ongekend niveau.quote:Op donderdag 23 november 2023 15:52 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ze mogen eerst even uithuilen.
https://www.mediacourant.(...)men-samen-jankpartij
quote:Op donderdag 23 november 2023 16:50 schreef Dutch_view het volgende:
Raoul Heertje komt toch niet??? flopshow![]()
En een paar dagen geleden nog zo hard gelachen om mensen die last hebben van asielzoekers.quote:Op donderdag 23 november 2023 14:11 schreef Dutch_view het volgende:
[ twitter ]
Vanaaf getuige van de meltdown![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |