In hoeverre boeit hij veertigminners? Die willen ze graag bereiken.quote:Op zaterdag 4 september 2021 15:55 schreef Mondkapje het volgende:
Ik zou Andre van Duin laten presenteren. Hij is er nu nog, hij is grappig, hij is homo - bedreigde groep - dus waarom niet? Heel Holland aan de Buis.
Die zijn hartstikke depressief door de corona en kunnen een beetje vrolijkheid ook wel waarderen. Je moet inspelen op het moment. Het is nu veel te zware kost om zeven uur 's avonds. Wat ze nu behandelen wordt ook in Op1 behandeld. Khalid zou prima in Op1 kunnen. Hij komt niet erg moraliserend over. Sophie is een schooljuf, daar heeft niemand trek in op dat tijdstip. Bovendien Sophie zien we ook al in OP1.quote:Op zaterdag 4 september 2021 17:33 schreef Eightyone het volgende:
[..]
In hoeverre boeit hij veertigminners? Die willen ze graag bereiken.
Het is allemaal drama voor de talkshows.quote:Op woensdag 8 september 2021 07:45 schreef Eightyone het volgende:
351.000 voor K&S versus 213.000 voor Hlf8.
Het Rtl Nieuws zal het dit tv-jaar makkelijk hebben.
Gisteren 362kquote:
Eus, Britt, Martien, Caroline lijken overal wel op de lijst te staanquote:Op maandag 13 september 2021 19:07 schreef Raw85 het volgende:
Pff laat die Eus toch eens een keer thuis man
Arme vrouw betaald 900 euro huurquote:Op maandag 13 september 2021 19:21 schreef Raw85 het volgende:
Deze vrouw over ‘tot scheef wonen gemaakten’![]()
![]()
Hoe was het ?quote:Op dinsdag 21 september 2021 19:18 schreef Martinello het volgende:
Het gouden duo Groenteman & Van Roosmalen in de uitzending. Toch maar weer eens kijken.
daar had BNNVara een paar maanden geleden zelf geen problemen mee.quote:Op woensdag 22 september 2021 15:00 schreef spapaars het volgende:
Moeilijk om de schuld bij de nieuwe presentatoren te leggen.
Nooit begrepen waarom BNN maar vooral de VARA samenwerkte met Fidan Ekiz.quote:Op woensdag 22 september 2021 15:39 schreef Jan_Lul het volgende:
[..]
daar had BNNVara een paar maanden geleden zelf geen problemen mee.
Zo ook vandaag.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:40 schreef BobW het volgende:
Wel aardige uitzendingen de afgelopen dagen, nu ook ineens drie dagen achter elkaar Sophie.
Wat een afgang was dat. Iemand een stukje of link naar artikel hierover? Kan het niet meer terugvinden.quote:
De belichting doet haar er ook niet bepaald gunstig uitkomen.quote:Op maandag 11 oktober 2021 19:33 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vond Sophie heel goed in documentaires o.a. over die botoxtoestanden. Kijk nu voor het eerst een uitzending, want kletsprogramma's boeit totaal niet. Zie ik Sophie met een enorm botoxhoofd kwaken, nou zeg.
Ze bakt er geen kut vanquote:
Wat betekent fan van het eerste uur ? En wie is die vent ?quote:
Host van voorheen de Pantalic Podcast (FC Afkicken) en nu de Pak Schaal podcast (voor VI, samen met Freek) en hij is redacteur bij dag en nacht media. Podcast is een soort radio voor jonge mensen.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 16:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat betekent fan van het eerste uur ? En wie is die vent ?
Vandaar. Een nitwit dus.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 16:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Host van voorheen de Pantalic Podcast (FC Afkicken) en nu de Pak Schaal podcast (voor VI, samen met Freek) en hij is redacteur bij dag en nacht media. Podcast is een soort radio voor jonge mensen.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 19:05 schreef monkyyy het volgende:
Martijn Koning is aanwezig. Ik heb gehoord dat @:ikweethetookniet vindt dat deze man een groot standbeeld verdient.
Elon mag van mij op Mars gaan wonen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:21 schreef monkyyy het volgende:
Allemaal mensen die Elon zijn swag niet aankunnen. Sad!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |