Hij was minder slecht dan die doos. Het waren vriendjes onder elkaar.quote:
Heb je toevallig ook de hele tekst?quote:Op woensdag 1 september 2021 13:03 schreef Eightyone het volgende:
Angela heeft Khalid inmiddels door de digitale shredder gehaald.
https://www.bd.nl/show/ha(...)beschermen~a3f85547/
Het is een betaalartikel, dus dat mag niet. Ze sluit iig af met:quote:Op woensdag 1 september 2021 16:42 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook de hele tekst?
quote:"Of Kasem het ultieme talent is, zoals bij de NPO stug wordt beweerd? Op basis van deze uitzending houd ik mijn hart vast. En het vervelende is: een eerste indruk kun je nooit meer overdoen."
Thanks!quote:Op woensdag 1 september 2021 16:56 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het is een betaalartikel, dus dat mag niet. Ze sluit iig af met:
[..]
Een poging om ook iets rechtser/traditioneler denkende kijkers tevreden te stellen? Khalid & Sophie ligt bij die groep niet zo goed.quote:Op donderdag 2 september 2021 19:40 schreef Mike het volgende:
Het is weer lekker urgent: een kwis over Heel Holland Bakt.
Voor de derde keer in vijf dagen, geloof ik.quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:28 schreef monkyyy het volgende:
Kijkcijfers:
Maandag 560.000
Dinsdag 699.000 (Peter R uitzending)
Woensdag 506.000
Donderdag 372.000
quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:28 schreef monkyyy het volgende:
Kijkcijfers:
Maandag 560.000
Dinsdag 699.000 (Peter R uitzending)
Woensdag 506.000
Donderdag 372.000
Wel mee eens eigenlijk. Dit haalt de Kerst niet.quote:https://www.telegraaf.nl/(...)t-linkse-manipulatie
Het programma mist urgentie, is voorspelbaar, klunzig gemaakt en slecht gepresenteerd. Het heeft geen neus voor brandende kwesties, geen vaart, geen charme of humor en al helemaal geen gasten die je op het puntje van de stoel laten zitten. Een televisiefiasco.
Lol homo bedreigde groep, niemand zo overgerepresenteerd op tv toch?quote:Op zaterdag 4 september 2021 15:55 schreef Mondkapje het volgende:
Mij viel Khalid mee. Ik ben geen Sophie-fan, die laat te duidelijk haar mening overal over blijken.
Maar ik denk dat het er leuker had uitgezien en spannender was geweest als ze samen hadden gepresenteerd. Waarom is dat idee losgelaten? Vroegen ze allebei te veel geld?
Bijvoorbeeld bij die Heel Holland Bakt kwis, had je Sophie de kwispresentator kunnen laten zijn en Khalid aan de tafel bij Andre Van Duin kunnen laten zitten en kunnen afwisselen met een quiz-vraag en met interviewen van de Holland Bakt presentators.
Ik zou Andre van Duin laten presenteren. Hij is er nu nog, hij is grappig, hij is homo - bedreigde groep - dus waarom niet? Heel Holland aan de Buis.
In hoeverre boeit hij veertigminners? Die willen ze graag bereiken.quote:Op zaterdag 4 september 2021 15:55 schreef Mondkapje het volgende:
Ik zou Andre van Duin laten presenteren. Hij is er nu nog, hij is grappig, hij is homo - bedreigde groep - dus waarom niet? Heel Holland aan de Buis.
Die zijn hartstikke depressief door de corona en kunnen een beetje vrolijkheid ook wel waarderen. Je moet inspelen op het moment. Het is nu veel te zware kost om zeven uur 's avonds. Wat ze nu behandelen wordt ook in Op1 behandeld. Khalid zou prima in Op1 kunnen. Hij komt niet erg moraliserend over. Sophie is een schooljuf, daar heeft niemand trek in op dat tijdstip. Bovendien Sophie zien we ook al in OP1.quote:Op zaterdag 4 september 2021 17:33 schreef Eightyone het volgende:
[..]
In hoeverre boeit hij veertigminners? Die willen ze graag bereiken.
Het is allemaal drama voor de talkshows.quote:Op woensdag 8 september 2021 07:45 schreef Eightyone het volgende:
351.000 voor K&S versus 213.000 voor Hlf8.
Het Rtl Nieuws zal het dit tv-jaar makkelijk hebben.
Gisteren 362kquote:
Eus, Britt, Martien, Caroline lijken overal wel op de lijst te staanquote:Op maandag 13 september 2021 19:07 schreef Raw85 het volgende:
Pff laat die Eus toch eens een keer thuis man
Arme vrouw betaald 900 euro huurquote:Op maandag 13 september 2021 19:21 schreef Raw85 het volgende:
Deze vrouw over ‘tot scheef wonen gemaakten’
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |