abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 augustus 2021 @ 04:52:16 #101
277627 Seven.
We are Borg.
pi_201118606
@MaJo hier een paar stevige slaapassociaties (zonder een combinatie van deze gaat slapen dus niet gebeuren):

Slaapzak aan, verduisterend gordijn dicht, flesje melk moet leeg (gisteren voor het eerst gelukt met water overdag), speentje, tukken, slapend wegleggen.

Heel soms is er meer nodig. Maar onderstaande dingen doe ik alleen 's avonds want niet te doen als we dit overdag ook moeten doen. En overdag brengt papa hem naar bed, want dan associeert hij mij alleen met slapen als papa niet thuis is :+ .

Soms zijn slaapliedje 1 of 2 keer laten zien op mijn foon als hij echt héél onrustig is:

En soms laat ik hem gewoon door het bed kruipen, hou ik hem aan zijn slaapzak vast.

Jemig.. wat een handleiding :') .

quote:
1s.gif Op zondag 29 augustus 2021 04:44 schreef Aure het volgende:
Hi :7

M'n batterij is wel bijna leeg en er is geen oplader in de buurt :') Maar op zich is slapen wel verstandiger dan fokken :P
Slaap lekker. :Z :z
Resistance is futile.
pi_201118689
Hij werd gewoon een kwartier later alweer wakker, toen was ik het zat en heb ik hem naast mij gelegd en nu ligt alweer te keten. Echt waaaar halen die baby's de energie toch vandaan :D
  zondag 29 augustus 2021 @ 07:30:07 #103
319308 Tink89
To live is to dance
pi_201118774
txs allemaal!

@SQ: je hebt helemaal gelijk hoor. En in het echte leven accepteer ik het gewoon en red ik me nog best. Op fok zeur ik meer, omdat ik het gevoel heb dat het hier mag en er herkenning is enzo.

Ik bedoelde dan ook niet dat het een wedstrijd is @MaJo, want een baby is hoe dan ook pittig en iedereen heeft z'n eigen grenzen ook.En ik ervaar het hier ook niet zo, sorry als dat zo overkwam. Nu ik het teruglees, snap ik het wel.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_201118781
PKM's tip van de ereader is trouwens echt goud. Zo lees ik m'n boeken ook. Soms lig ik de halve avond met Otis in bed omdat hij dan lastig in slaap valt of wakker wordt als ik weg wil sluipen en dan lees ik dus een boekje op de ereader. Heeeerlijk. Voelt dan toch nog een beetje als tijd voor jezelf ook al hangt er misschien een baby aan je tet :')
  Moderator zondag 29 augustus 2021 @ 07:58:22 #105
447051 crew  Peejtur
MierAlsHuisdier
pi_201118819
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 07:30 schreef Tink89 het volgende:
txs allemaal!

Ik bedoelde dan ook niet dat het een wedstrijd is @:MaJo, want een baby is hoe dan ook pittig en iedereen heeft z'n eigen grenzen ook.En ik ervaar het hier ook niet zo, sorry als dat zo overkwam. Nu ik het teruglees, snap ik het wel.
Ben 'blij' dat je dit zegt én blij dat ik niet impulsief reageerde want het kwam bij mij ook zo over en schoot bij mij ook verkeerd. Want idd, iemand anders mag ook klagen ook al is het van jou dan wellicht zwaarder. Maar zo was het dus niet bedoeld ^O^

Succes met de nachten enzo :)
Gek op mieren? Kijk eens op MierAlsHuisdier
  zondag 29 augustus 2021 @ 08:10:30 #106
149959 SQ
snelle trees
pi_201118853
quote:
2s.gif Op zondag 29 augustus 2021 04:41 schreef Seven. het volgende:

[..]
Hoeveel hebben jullie er?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Colin krijgt overdag geen speentje meer trouwens. Hij had alleen nog maar dat schild over dwars in zijn mond (8> :+
Haha negen _O_
Hier varieert het aantal, al probeer ik er toch wel minimaal 3 in bed te hebben :P
disclaimer
pi_201118993
@SQ mijn nacht begint altijd om 22:00. Of eerder. :@

Ze heeft nog wel een paar keer liggen huilen maar niet meer zo erg. En zij slaapt nog, maar nog steeds aan de borst. Ik voel ook wat scherps geloof ik. Gelukkig is ze wel gestopt met bijten. -O-

Wel aardig dat jullie + baby's ook nog even wakker waren vannacht. O+ O+
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_201119126
Is voor de bonding van het topic PKM *) we are all in this together :P
pi_201119136
Gelukkig viel Otis om half 8 weer in slaap en werd ik om half 9 weer wakker gekrast. Ik zou willen zeggen geaaid, maar met die nagels.. :N
pi_201119148
Overigens kan ik daar wel echt van genieten. Hoe kut de nacht ook is geweest, als ik dan wakker word en ik kijk recht in het lachende snoetje van mijn baby, dan is het leven gewoon echt wel heel goed *; O+
pi_201119151
Kwartet!
  zondag 29 augustus 2021 @ 09:10:34 #112
149959 SQ
snelle trees
pi_201119175
quote:
1s.gif Op zondag 29 augustus 2021 09:06 schreef Aure het volgende:
Overigens kan ik daar wel echt van genieten. Hoe kut de nacht ook is geweest, als ik dan wakker word en ik kijk recht in het lachende snoetje van mijn baby, dan is het leven gewoon echt wel heel goed *; O+
Echt he. Da's een trucje van de natuur denk ik :D
disclaimer
pi_201119434
quote:
Echt he. *;

En verbaas ik me dat zij er zo stralend uit kan zien, tegenover mijn driedubbele wallen.
pi_201119913
Wat was het hier gezellig vannacht! Na een spookavond was J stil van 0.30 tot 5.30. Man ging eruit, dus ik heb heerlijk geslapen.

Nog een tip trouwens: als je nu te moe bent voor lezen (heb ik een tijdje gehad), doe jezelf een abonnement op Storytel of Kobo Plus Luisterboeken cadeau. Zo heb ik ook boeken verslonden, is een stuk minder vermoeiend dan lezen. En er staat best veel op!

Dank @SQ en @MaJo, geeft even inzicht in wat andere baby's doen. Zes flessen is dus helemaal zo gek nog niet. Omdat ze zo onverzadigbaar lijkt gaan we wel wat meer ons best doen op brood enzo, maar komt dan vast weer goed!
pi_201122030
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 10:34 schreef Gogo83 het volgende:
Wat was het hier gezellig vannacht! Na een spookavond was J stil van 0.30 tot 5.30. Man ging eruit, dus ik heb heerlijk geslapen.

Nog een tip trouwens: als je nu te moe bent voor lezen (heb ik een tijdje gehad), doe jezelf een abonnement op Storytel of Kobo Plus Luisterboeken cadeau. Zo heb ik ook boeken verslonden, is een stuk minder vermoeiend dan lezen. En er staat best veel op!

Dank @:SQ en @:MaJo, geeft even inzicht in wat andere baby's doen. Zes flessen is dus helemaal zo gek nog niet. Omdat ze zo onverzadigbaar lijkt gaan we wel wat meer ons best doen op brood enzo, maar komt dan vast weer goed!
Storytel O+ Ik probeer nu nextory. Of podcasts. Ik ken iemand die is heel fijn.

Hier sliep mijn baby wel goed, maar ik niet. :')
pi_201123333
Ik sliep goed vannacht! Mijn man was met baby op na de nachtvoeding van 2:00 uur, daarna kwam ze pas weer om 7:15 uur! En ze heeft vanmorgen een dutje gedaan van 9:45 uur - 10:30 uur en nu ligt ze al meer dan 2 uur te slapen in haar nestje in de box, zonder problemen! Ook gisteravond dus een prima avondje gehad. Zal het dan toch voor haar werken om haar over de schouder te hangen na de voeding en zo 20 minuten te wachten tot ze slaapt? Ze heeft bijna niet meer gehuild, alleen als ze honger heeft.
pi_201124711
Lekker hoor @Komkommerschijfje

Misschien dat ze soms toch nog lucht in haar buikje heeft, dat ze zo omhoog wel in slaap valt.

Deze manier van boeren deed het bij ons goed.

Ik deed dit trouwens altijd best lomp, want Poffertje had een sterke nek. :s)
pi_201125128
Volgens mij heeft Poffertje toch geen huiduitslag maar hand voet mond ziekte. Ze heeft aan beide handjes nu bultjes en ook de voetzooltjes begint het te komen. -O-
  zondag 29 augustus 2021 @ 16:40:56 #119
277627 Seven.
We are Borg.
pi_201125957
quote:
Colin wordt meestal jankend wakker.
Resistance is futile.
  zondag 29 augustus 2021 @ 16:42:05 #120
277627 Seven.
We are Borg.
pi_201125976
quote:
3s.gif Op zondag 29 augustus 2021 15:59 schreef PKM het volgende:
Volgens mij heeft Poffertje toch geen huiduitslag maar hand voet mond ziekte. Ze heeft aan beide handjes nu bultjes en ook de voetzooltjes begint het te komen. -O-
Even gegoogeld:

-O- ;(
Resistance is futile.
pi_201130018
quote:
3s.gif Op zondag 29 augustus 2021 15:40 schreef PKM het volgende:
Lekker hoor @:Komkommerschijfje

Misschien dat ze soms toch nog lucht in haar buikje heeft, dat ze zo omhoog wel in slaap valt.

Deze manier van boeren deed het bij ons goed.

Ik deed dit trouwens altijd best lomp, want Poffertje had een sterke nek. :s)
Zooo dat was ik alweer vergeten :') maar deze manier deden wij ook. Was gegarandeerde opluchting én gegarandeerde rare blikken :D
pi_201136695
quote:
18s.gif Op zondag 29 augustus 2021 16:40 schreef Seven. het volgende:

[..]
Colin wordt meestal jankend wakker.
Ahwwwww jammer is dat. Otis wordt uit zn overdagslaapjes ook altijd huilend wakker tegenwoordig, irritant is dat ja }:|
pi_201139031
Pluis is alweer een maand oud vandaag. :o

Hij is heel fijntjes met z'n 3.3 kilo en 50.5 centimeter maar hij blijft wel mooi zijn lijntje volgen. De jeugdarts heeft naar zijn spierspanning gekeken en hij is heel sterk. Niet heel gebruikelijk bij Klinefelter maar wel heel fijn.
pi_201139334
Hallo. We leven nog :+
We deden ook mee met het weinig slapen vannacht. Loempia lekker projectielbraken, per se de borst willen, weer projectielbraken uiteraard... M. in bed geplast, het was feest! Is het al tijd om naar bed te gaan? :+

Verder is hij bijna 1. Gaat toch snel zo achteraf gezien. Ik heb hier niet veel meegepost, ik geef het slaaptekort maar de schuld :+ Ik heb meer meegelezen dan gepost.

Colin staat zag ik, knap hoor! Loempia kan ook staan, maar zodra we het gezien hebben gaat hij meteen weer zitten :')
  maandag 30 augustus 2021 @ 19:58:14 #125
277627 Seven.
We are Borg.
pi_201144155
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 13:22 schreef Miezziej het volgende:
Hallo. We leven nog :+
We deden ook mee met het weinig slapen vannacht. Loempia lekker projectielbraken, per se de borst willen, weer projectielbraken uiteraard... M. in bed geplast, het was feest! Is het al tijd om naar bed te gaan? :+

Verder is hij bijna 1. Gaat toch snel zo achteraf gezien. Ik heb hier niet veel meegepost, ik geef het slaaptekort maar de schuld :+ Ik heb meer meegelezen dan gepost.

Colin staat zag ik, knap hoor! Loempia kan ook staan, maar zodra we het gezien hebben gaat hij meteen weer zitten :')
We snappen allemaal hoe het werkt. Meeposten en meelezen is gewoon niet altijd een optie.
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')