Slaap lekker.quote:Op zondag 29 augustus 2021 04:44 schreef Aure het volgende:
Hi
M'n batterij is wel bijna leeg en er is geen oplader in de buurtMaar op zich is slapen wel verstandiger dan fokken
Ben 'blij' dat je dit zegt én blij dat ik niet impulsief reageerde want het kwam bij mij ook zo over en schoot bij mij ook verkeerd. Want idd, iemand anders mag ook klagen ook al is het van jou dan wellicht zwaarder. Maar zo was het dus niet bedoeldquote:Op zondag 29 augustus 2021 07:30 schreef Tink89 het volgende:
txs allemaal!
Ik bedoelde dan ook niet dat het een wedstrijd is @:MaJo, want een baby is hoe dan ook pittig en iedereen heeft z'n eigen grenzen ook.En ik ervaar het hier ook niet zo, sorry als dat zo overkwam. Nu ik het teruglees, snap ik het wel.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 04:41 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hoeveel hebben jullie er?Haha negenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Colin krijgt overdag geen speentje meer trouwens. Hij had alleen nog maar dat schild over dwars in zijn mond![]()
![]()
Hier varieert het aantal, al probeer ik er toch wel minimaal 3 in bed te hebben
disclaimer
Echt he. Da's een trucje van de natuur denk ikquote:Op zondag 29 augustus 2021 09:06 schreef Aure het volgende:
Overigens kan ik daar wel echt van genieten. Hoe kut de nacht ook is geweest, als ik dan wakker word en ik kijk recht in het lachende snoetje van mijn baby, dan is het leven gewoon echt wel heel goed![]()
Echt he.quote:Op zondag 29 augustus 2021 09:06 schreef Aure het volgende:
Overigens kan ik daar wel echt van genieten. Hoe kut de nacht ook is geweest, als ik dan wakker word en ik kijk recht in het lachende snoetje van mijn baby, dan is het leven gewoon echt wel heel goed![]()
Storytelquote:Op zondag 29 augustus 2021 10:34 schreef Gogo83 het volgende:
Wat was het hier gezellig vannacht! Na een spookavond was J stil van 0.30 tot 5.30. Man ging eruit, dus ik heb heerlijk geslapen.
Nog een tip trouwens: als je nu te moe bent voor lezen (heb ik een tijdje gehad), doe jezelf een abonnement op Storytel of Kobo Plus Luisterboeken cadeau. Zo heb ik ook boeken verslonden, is een stuk minder vermoeiend dan lezen. En er staat best veel op!
Dank @:SQ en @:MaJo, geeft even inzicht in wat andere baby's doen. Zes flessen is dus helemaal zo gek nog niet. Omdat ze zo onverzadigbaar lijkt gaan we wel wat meer ons best doen op brood enzo, maar komt dan vast weer goed!
Colin wordt meestal jankend wakker.quote:Op zondag 29 augustus 2021 09:06 schreef Aure het volgende:
Even gegoogeld:quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:59 schreef PKM het volgende:
Volgens mij heeft Poffertje toch geen huiduitslag maar hand voet mond ziekte. Ze heeft aan beide handjes nu bultjes en ook de voetzooltjes begint het te komen.
Zooo dat was ik alweer vergetenquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:40 schreef PKM het volgende:
Lekker hoor @:Komkommerschijfje
Misschien dat ze soms toch nog lucht in haar buikje heeft, dat ze zo omhoog wel in slaap valt.
Deze manier van boeren deed het bij ons goed.
Ik deed dit trouwens altijd best lomp, want Poffertje had een sterke nek.
Ahwwwww jammer is dat. Otis wordt uit zn overdagslaapjes ook altijd huilend wakker tegenwoordig, irritant is dat jaquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:40 schreef Seven. het volgende:
[..]
Colin wordt meestal jankend wakker.
We snappen allemaal hoe het werkt. Meeposten en meelezen is gewoon niet altijd een optie.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:22 schreef Miezziej het volgende:
Hallo. We leven nog
We deden ook mee met het weinig slapen vannacht. Loempia lekker projectielbraken, per se de borst willen, weer projectielbraken uiteraard... M. in bed geplast, het was feest! Is het al tijd om naar bed te gaan?![]()
Verder is hij bijna 1. Gaat toch snel zo achteraf gezien. Ik heb hier niet veel meegepost, ik geef het slaaptekort maar de schuldIk heb meer meegelezen dan gepost.
Colin staat zag ik, knap hoor! Loempia kan ook staan, maar zodra we het gezien hebben gaat hij meteen weer zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |