Die hebben we al.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:39 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Waar haal je de gestapo vandaan?
Je bedoelt de handhaving die het zelf ook steeds minder ziet zitten om te handhaven? Moeten we dan handhaving gaan inzetten om de handhaving te handhaven?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:45 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Die hebben we al.
Al heten ze nu Handhaving.
Idd weer 3 k ongevaccineerden die immuun zijn toch 100k per maand #jekomtvanzelfaandebeurtquote:
Want gevaccineerden testen niet positief? Ik zou de onderverdeling wel eens willen zien.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:48 schreef halfway het volgende:
[..]
Idd weer 3 k ongevaccineerden die immuun zijn toch 100k per maand #jekomtvanzelfaandebeurt
Dat zijn er te weinig omdar ze nu de taak van gestapo erbij krijgen. Waar haal je de extra mensen vandaan en hun kleding en overig materiaal in de wereldwijde tekorten in bijna alles?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:45 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Die hebben we al.
Al heten ze nu Handhaving.
Waarom zou je testen als je gevaccineerd bent?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:50 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Want gevaccineerden testen niet positief? Ik zou de onderverdeling wel eens willen zien.
Die Twittert Hugo ongeveer elke week.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:50 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Want gevaccineerden testen niet positief? Ik zou de onderverdeling wel eens willen zien.
Ja hoor, gewoon weer op de oude voet verder. Besmettingen blijven gewoon even zwaar wegen als voor de vaccinaties... echt, wat een slappe hap is het toch ook weer.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:44 schreef groenen het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)verviel-ons-compleet
Man man man, wordt een leuk schooljaar.
Basisschool he, daar zijn geen vaccinaties, anders dan een (gedeelte) van het personeel.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:53 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ja hoor, gewoon weer op de oude voet verder. Besmettingen blijven gewoon even zwaar wegen als voor de vaccinaties... echt, wat een slappe hap is het toch ook weer.
Zodat je niet in quarantaine hoeft.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:51 schreef halfway het volgende:
[..]
Waarom zou je testen als je gevaccineerd bent?
Dat hoeft ook niet met een vaccinatie.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:55 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Zodat je niet in quarantaine hoeft.
Precies wat ik bedoel, dat is geen risicogroep. Oftewel, gewoon geen quarantaine voor klassen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:55 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Basisschool he, daar zijn geen vaccinaties, anders dan een (gedeelte) van het personeel.
Man ik ben echt al een maand of 4 helemaal klaar met dat gezeik.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:55 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Zodat je niet in quarantaine hoeft.
Net nog een zelftest gedaan. Geen zin om anderen te infecteren.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:51 schreef halfway het volgende:
[..]
Waarom zou je testen als je gevaccineerd bent?
Wel toch? (als je klachten hebt)quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:56 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet met een vaccinatie.
Ik ookquote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:58 schreef halfway het volgende:
[..]
Man ik ben echt al een maand of 4 helemaal klaar met dat gezeik.
Dan blijf je gewoon een dag thuis, klinkt al vriendelijker dan quarantainequote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:01 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Wel toch? (als je klachten hebt)
Ik ben opzich geen tegenstander van een verplichting, mits die op de juiste manier gedaan wordt. Oftewel, wat als iemand niet gevaccineerd kan worden, wat als iemand niet de middelen heeft naar de vaccinatielocatie te komen. Wat als het afgeraden wordt, ga zo maar door. Als er goed nagedacht is over de uitzonderingen en alle activiteiten eromheen kan er best een plicht komen, maar de halfbakken manier waarop het nu gedaan wordt vind ik vooral schadelijk.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:40 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Tja lastig Chratnox.
Op zich ben ik tegen elke vorm van verplichting hierin. Aan de andere kant, als feitelijk bewezen kan worden dat we daardoor straks volledig open kunnen, we geen extra ic Personeel nodig hebben, dan ben ik niet tegen een verplichting. Maar gestapo op straat gaat zelfs mij iets te ver, haha. ietsie pietsie maar.
Grappig stukje dit trouwens, testen zou toch niet vrijwillig zijn voor basisscholen? Dit leest niet heel vrijwillig.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:44 schreef groenen het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)verviel-ons-compleet
Man man man, wordt een leuk schooljaar.
quote:Twee klassen van de Haarlemse Montessorischool moesten na één schooldag in het nieuwe jaar alweer in quarantaine. Hoewel ouders hadden toegezegd dat alle leerlingen vooraf zijn getest, kwamen bij drie kinderen in twee klassen besmettingen met corona aan het licht.
Dan nog anderhalf jaar voordat iedereen het gehad heeft.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:48 schreef halfway het volgende:
[..]
Idd weer 3 k ongevaccineerden die immuun zijn toch 100k per maand #jekomtvanzelfaandebeurt
Nouja het beleid is dat je je laat testen bij klachten, en dat zal zeker niet iedereen doen maar verklaart wel waarom er nog genoeg gevaccineerden zijn die het wel doen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dan blijf je gewoon een dag thuis, klinkt al vriendelijker dan quarantaine
daarom ik begrijp die drukte ook niet zo goed, iedereen heeft een vaccinatie gehad of is jong genoeg om het risico te nemen, als je dan toch in het ziekenhuis belandt heb je pech of was je dom.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:56 schreef DonDruiper het volgende:
Maar het is toch niet zo gek dat besmettingen niet dalen?
De maatregelen zijn alleen nog een papieren werkelijkheid in Den Haag.
Geen hond die zich nog ergens aan houdt.. mijn leven is momenteel weer gewoon pre corona mbt afstand houden etc.
De enige oplossing om de besmettingen weer naar 0 te krijgen is weer een volle lockdown waar alles gesloten is en je alleen nog je huis uit mag voor boodschappen en op elke hoek van de straat politie om je te bekeuren als je iets anders van plan bent.
Het is al 3 maanden lang Groundhog Day
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |