abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 augustus 2021 @ 12:31:19 #1
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201066186
quote:
Hallo beste medefokkers. Ik begrijp antivax niet. In het verleden ben ik ook onaardig tegen jullie geweest, maar dat komt eigenlijk vooral door totaal onbegrip van mijn kant. Ik heb wat vragen!

1) Waarom accepteer je specifiek vaccinaties niet?
Klein beetje achtergrond bij deze vraag. Bij antivax mensen zie je in de meeste dat ze andere zorg nog wel accepteren. Bebouwde met corona geïnfecteerde antivaxers gaan bijvoorbeeld nog steeds naar het ziekenhuis. Alledaagse medicijnen zoals ibu en paracetamol komen van dezelfde big farma, maar dan met veel minder publieke controle, maar daar is geen angstcampagne tegen. Als ze je willen vergiftigen kunnen ze het dus ook zo. Als je angst voor de overheid is, drink je dan bijvoorbeeld ook geen drinkwater meer? In het kort: ik snap de angst voor het prikje niet, terwijl we massaal de hele dag de meest dubieuze dingen in ons lichaam stoppen en soms zelfs van dezelfde fabrikant.

2) Waarom wil je wachten tot de vaccinatie 100% veilig is?
Die 100% gaat nooit komen en bij de huidige vaccinaties is het gevaar minder groot dan de kans op serieuze problemen na een corona infectie. Is wachten op een wondermedicijn dan niet een beetje gek? De meeste mensen dragen tenslotte ook gordels terwijl die niet 100% veilig zijn. Het alternatief is namelijk kutter.

Voel vrij om vragen toe te voegen!
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 augustus 2021 @ 12:32:41 #2
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201066203
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 12:27 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Het ziektebeeld van corona is nauwelijks te vergelijken met de ernstige mogelijke bijwerkingen van het vaccin.

Corona geeft mij namelijk geen auto-immuunziekte, verlamming, hart- en herseninfarcten of spontaan overlijden.

Vaccins kunnen dat wel doen.

Daarom laat ik mij niet vaccineren.

Maar neem jij lekker een derde en straks vierde en vijfde boostershot om 'gezond' te blijven.

Dan neem ik wel een snotneus.
Dit is gewoon allemaal de reinste onzin en feitelijk zo onjuist als het maar zijn kan. Je laat je gek maken door de complotgekkies, en door die onzin hier te verspreiden ben je zelf geen haar beter.

Als een vaccin mogelijk erger is dan een virus, dan zal het NOOIT, maar dan ook echt in de verste verte niet, op de Europese markt komen. Jij weet helemaal niets over vaccins, bijwerkingen of virussen. Ik ook niet trouwens, daar niet van, maar ik luister naar alle experts die ervoor geleerd hebben en die er onderzoek naar doen. Kan ik jou ook wel aanraden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_201066234
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 12:29 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Dat moet nog blijken want het vaccin is nog niet lang genoeg in omloop om dat vast te stellen.

Dus laten we even een paar jaar wachten voordat je dit soort fake news verspreidt ajb.
Onzin.
Je probeert nu een zelfbedachte, totaal niet aangetoonde onzekerheid toe te voegen om de discussie naar je toe te trekken.

Feit is: de kans dat je ziek wordt of overlijdt door Covid19 is vele, vele, vele malen groter dan dat je ziek wordt door een vaccin. Ook als je nu kerngezond bent
pi_201066238
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 12:29 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Dat moet nog blijken want het vaccin is nog niet lang genoeg in omloop om dat vast te stellen.

Dus laten we even een paar jaar wachten voordat je dit soort fake news verspreidt ajb.
Fake news _O- Volgens degene die de grootst mogelijke bagger over vaccins neerplempt hier.

Ook bijzonder dat het eerst moet gaan over acute bijwerkingen en nu het je uitkomt je over de lange termijn begint.
I'll give you something to do
pi_201066246
Mensen die roepen dat je chips krijgt ingespoten bij een vaccin :') Kom even op zeg. Facebook, Whats App, je telefoon, je cookies en algoritme weten al ALLES van je.
Ook in moeilijke tijden.
pi_201066256
quote:
99s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 12:35 schreef Ynnad_Er het volgende:
Mensen die roepen dat je chips krijgt ingespoten bij een vaccin :') Kom even op zeg. Facebook, Whats App, je telefoon, je cookies en algoritme weten al ALLES van je.
Sowieso: welke chips passen er door die naald, wat doen die chips, hoe krijgen ze stroom, in welke parallelle dimensie is de technologie al zo ver?
pi_201066279
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 11:36 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Waarom zou je iets voor een ander nemen als dat niet 100% veilig is? Je moet dus je eigen veiligheid aan de kant zetten voor een ander, niet logisch en hebben we in t verleden ook nooit gedaan.
Jawel, dat doe je de hele dag door.
Maar dat is zo normaal dat je het geeneens meer beseft.
Maar bij vaccineren is het opeens een halszaak.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_201066303
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 12:36 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Sowieso: welke chips passen er door die naald, wat doen die chips, hoe krijgen ze stroom, in welke parallelle dimensie is de technologie al zo ver?
Ik heb werkelijk geen idee. Wellicht dat mensen geïnspireerd zijn geraakt door dit artikel, en o.b.v. dit artikel conclusies trekken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook in moeilijke tijden.
pi_201066308
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 12:38 schreef Wantie het volgende:

[..]
Jawel, dat doe je de hele dag door.
Maar dat is zo normaal dat je het geeneens meer beseft.
Maar bij vaccineren is het opeens een halszaak.
Klopt. Er vallen ook ieder jaar doden door airbags.

Analoog aan vaccineren zou je dan geen airbag in je auto willen omdat je kan overlijden aan een airbag terwijl de kans dat deze je leven redt vele malen hoger is.
pi_201066319
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 12:36 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Sowieso: welke chips passen er door die naald
Nanochips
quote:
, wat doen die chips,
Ons monitoren

quote:
hoe krijgen ze stroom,
Electrisch veld van ons lichaam.

quote:
in welke parallelle dimensie is de technologie al zo ver?
It's military grade tech :7
pi_201066405
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 12:34 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Feit is: de kans dat je ziek wordt of overlijdt door Covid19 is vele, vele, vele malen groter dan dat je ziek wordt door een vaccin. Ook als je nu kerngezond bent
Dat is nu misschien zo. Feit is ook dat dingen veranderen en nieuwe bijwerkingen kunnen opduiken. Niemand weet precies hoe t zit.
  woensdag 25 augustus 2021 @ 12:51:16 #12
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_201066439
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 12:45 schreef airconditioning het volgende:

[..]
Ja klopt, maar wel vreselijk asociale mensen
Ik heb de meeste angst voor al die ingespoten aso patiënten die zorgeloos overal virussen blijven rondstrooien omdat ze denken nu veilig te zijn na 3-4 of wel 10 spuiten..

( Opruimslotje, het Woord vd Week _O- )
pi_201066455
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 12:47 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Dat is nu misschien zo. Feit is ook dat dingen veranderen en nieuwe bijwerkingen kunnen opduiken. Niemand weet precies hoe t zit.
Vaccins triggeren je immuunsysteem en zijn vrij snel weer afgebroken door je lichaam.
Er is simpelweg niets meer aanwezig wat op lange termijn nog iets kan doen.

En ja, dat weten we door vele decennia aan onderzoek naar vaccins.

Je kan met "lange termijneffecten" gaan gooien om het gelijk naar je toe te trekken, de praktijk is dat die er niet zijn, afgezien van de bescherming tegen het virus.
pi_201066470
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 12:52 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Vaccins triggeren je immuunsysteem en zijn vrij snel weer afgebroken door je lichaam.

Je kan met "lange termijneffecten" gaan gooien om het gelijk naar je toe te trekken, de praktijk is dat die er niet zijn, afgezien van de bescherming tegen het virus.
Zoveel ervaring is er niet toch met mRNA vaccins voor dit soort virussen?
pi_201066471
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 12:47 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Geldt ook voor Covid.
Verschil is dat als je letsel oploopt door covid-19, dat iets is wat je onvrijwillig is overkomen.
Maar voor vaccinatie kies je bewust. Als je dan letsel overhoudt, dan is dat door een bewuste en vermijdbare keuze.
Daar hebben sommige mensen moeite mee, dus die laten zich daardoor niet vaccineren.

Wat beide betreft: na minstens een miljard gevallen en vaccinaties zijn de negatieve gevolgen wel zo'n beetje bekend.
Nieuwe bijwerkingen zijn dermate zeldzaam dat ze pas aan het licht komen na honderden miljoenen vaccinaties.
Door een haai opgegeten worden is dan een grotere kans.
Of wat dichterbij: dat je letsel oploopt onderweg naar de vaccinatielocatie is groter dan letsel door het vaccin.
pi_201066489
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 12:54 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Men onderzoekt of er iets achterblijft in het lichaam en hoe lang.
Dat is allemaal basaal onderzoek.

Wel interessant dat al deze discussies op dezelfde manier verlopen met dezelfde uitgekauwde argumenten.
pi_201066495
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 12:54 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Wat heeft het soort virus er mee te maken?
pi_201066535
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 12:52 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Klopt, en een groot struikelblok was dat bij eerste tests, 20.jaar geleden of zo, het mRNA al was afgebroken voordat het een cel bereikte.
Er is veel onderzoek gegaan naar het vinden van een manier om de mRNA lang genoeg in stand te houden om een cel aan te zetten de code te lezen en eiwitten te produceren...

quote:

Ik ken mensen die al over het effect over 10-20 jaar hebben...
pi_201066703
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 12:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dit is gewoon allemaal de reinste onzin en feitelijk zo onjuist als het maar zijn kan. Je laat je gek maken door de complotgekkies, en door die onzin hier te verspreiden ben je zelf geen haar beter.

Als een vaccin mogelijk erger is dan een virus, dan zal het NOOIT, maar dan ook echt in de verste verte niet, op de Europese markt komen. Jij weet helemaal niets over vaccins, bijwerkingen of virussen. Ik ook niet trouwens, daar niet van, maar ik luister naar alle experts die ervoor geleerd hebben en die er onderzoek naar doen. Kan ik jou ook wel aanraden.
Ad hominem-argumenten, beroep op autoriteit en verder niks.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ali_Kannibali op 25-08-2021 13:17:08 ]
pi_201066721
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 12:34 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Onzin.
Je probeert nu een zelfbedachte, totaal niet aangetoonde onzekerheid toe te voegen om de discussie naar je toe te trekken.

We hebben het niet over EEN vaccin, maar over de recent ontwikkelde en in gebruik genomen covid-19 vaccins.

Vanwege hun korte gebruikstijd is het onmogelijk om te bepalen wat de langetermijngevolgen van herhaalde injecties ervan zijn.

Dus ik wacht nog lekker even af voordat ik al je zekerheden voor zoete koek slik.

Werk jij toevallig voor een farmaceutisch bedrijf?
pi_201066774
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 12:55 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Men onderzoekt of er iets achterblijft in het lichaam en hoe lang.
Dat is allemaal basaal onderzoek.

Wel interessant dat al deze discussies op dezelfde manier verlopen met dezelfde uitgekauwde argumenten.
Waarom wordt er dan gewaarschuwd voor ADE als dat spul zo snel uit je lichaam is? Blijkbaar is het toch mogelijk dat het effect blijft hebben.

Director of CDC, Rochelle Walensky Warns of ADE, Antibody Dependent Enhancement From Israel Data

According to Robert Malone, MD inventor of the mRNA vaccine technology, the most severe adverse side effect of all four COVID-19 vaccines is ADE, Antibody Dependent Enhancement, responsible for the stunning failure of all previous coronavirus vaccine development efforts, causing all experimental animals death upon re-exposure to the virus.

https://jeffreydachmd.com(...)nt-from-israel-data/
pi_201066784
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 13:17 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Waarom wordt er dan gewaarschuwd voor ADE als dat spul zo snel uit je lichaam is? Blijkbaar is het toch mogelijk dat het effect blijft hebben.

Director of CDC, Rochelle Walensky Warns of ADE, Antibody Dependent Enhancement From Israel Data

According to Robert Malone, MD inventor of the mRNA vaccine technology, the most severe adverse side effect of all four COVID-19 vaccines is ADE, Antibody Dependent Enhancement, responsible for the stunning failure of all previous coronavirus vaccine development efforts, causing all experimental animals death upon re-exposure to the virus.

https://jeffreydachmd.com(...)nt-from-israel-data/
Dat is inderdaad een drogreden, een semantisch spelletje om mensen op het verkeerde been te zetten.

Het spul hoeft niet lang in je lichaam aanwezig te zijn om blijvende schade aan te richten of veranderingen aan te brengen die voor blijvende schade, invaliditeit of overlijden zorgen.
pi_201066817
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 13:18 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Dat is inderdaad een drogreden, een semantisch spelletje om mensen op het verkeerde been te zetten.

Het spul hoeft niet lang in je lichaam aanwezig te zijn om blijvende schade aan te richten of veranderingen aan te brengen die voor blijvende schade, invaliditeit of overlijden zorgen.
Maar geef eens een voorbeeld van een eenmalige inname in het lichaam die 10 jaar later voor letsel heeft gezorgd.
pi_201066835
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 13:20 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar geef eens een voorbeeld van een eenmalige inname in het lichaam die 10 jaar later voor letsel heeft gezorgd.
Nee. Waarom moet het eenmalige inname en 10 jaar later zijn?
pi_201066841
-geen bitchute, extreem-rechtse site met complottheoriën, niet betrouwbaar-

[ Bericht 29% gewijzigd door miss_sly op 25-08-2021 13:34:44 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')