abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 25 augustus 2021 @ 13:49:16 #51
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201067116
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 13:29 schreef minilot het volgende:
Geen geluid, geen getril. Ik ben simpelweg niet acuut bereikbaar :)
Dit

Ja ok, voor werk staat het wel aan, maar ook dat op mijn voorwaarden doorgaans.
Meestal te nieuwsgierig dus altijd wel bereikbaar, maar dan nog bepaal ik wanneer ik antwoord en hoe. Werktelefoon verwijst gewoon naar mijn email, opgelost voor de dino's ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201067125
Mijn werk kiest er voor geen telefoon beschikbaar te stellen; dan is het vrij makkelijk toch?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 25 augustus 2021 @ 13:49:49 #53
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201067126
quote:
1s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 13:46 schreef derLudolf het volgende:
Drie nachten thuis geslapen en nu voor de derde dag last van m'n rug.

Koop je ook een matras van ¤700 en daarna (na rugklachten) een nieuwe lattenbodem van ¤200.

Straks maar eens even langs of ze dit netjes kunnen oplossen anders bestel ik bij een andere zaak met "100 nachten proefslapen" wel iets :(

In groepsaccommodatie (heel dun matras op standaard houten latjes) 0,0 last gehad. Ik geloof er niets van dat daar iets duurders in ligt :P
Duur is bij bedden zo vaak niet per se beter
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 25 augustus 2021 @ 13:52:51 #54
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201067156
Beltoon 'aan de kust' voor werk. Word ik altijd chill as fuck van.

Appjes standaard, privé alles op noodnummers na op stil. Immer O+

Hoeveelheid contact is ontelbaar want ik leef ongeveer in de Matrix, met veel mensen/entiteiten in contact >:O
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201067159
Team alles aan overigens. Geluid, tril en horlogetril.

Werktelefoon structureel op trillen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Moderator woensdag 25 augustus 2021 @ 13:53:16 #56
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201067162
quote:
1s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 13:49 schreef Molo het volgende:

[..]
Duur is bij bedden zo vaak niet per se beter
Dat blijkt, ik had beter op het weet ik hoeveel jaar oude matras kunnen blijven liggen...

Maar goed, ik dacht, laat ik es investeren, dit is vast beter als een van een of andere prijsstunter :(
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 25 augustus 2021 @ 14:06:13 #57
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201067273
quote:
1s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 13:53 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat blijkt, ik had beter op het weet ik hoeveel jaar oude matras kunnen blijven liggen...

Maar goed, ik dacht, laat ik es investeren, dit is vast beter als een van een of andere prijsstunter :(
Een oud goed matras is niet hetzelfde als een nieuw rukmatras natuurlijk :P

Het nieuwe moet vooral bij jou passen, je lijf en je voorkeuren
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201067278
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 09:51 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik las het en dacht dat het de amerikaanse versie van de speld was 😹
Ik had dat ook even _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201067284
Nu in het Mastbos bij Breda. Mooie omgeving O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 augustus 2021 @ 14:08:04 #60
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201067289
Brexit deel zoveel: Er zijn geen milkshakes meer bij de MacD https://www.theguardian.c(...)-supply-chain-issues
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 25 augustus 2021 @ 14:08:19 #61
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201067293
Het is pas zomer als Spinvis op de proppen komt

Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201067304
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 12:56 schreef Barreltje het volgende:

Alleen nog even een plek voor een date zoeken voor vanavond. :@
Slaapkamer? O-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201067315
quote:
6s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 14:08 schreef borisz het volgende:
Brexit deel zoveel: Er zijn geen milkshakes meer bij de MacD https://www.theguardian.c(...)-supply-chain-issues
Ik las dat en moest grinniken _O- :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201067412
Sinds ik Whatsapp op de pc heb is het allemaal veel leuker om met meerdere mensen tegelijk te communiceren _O_
Maar 3 is meestal wel de max waarmee ik in gesprek ben. 6 klinkt chaotisch, @AnneX 8-)

Verder staat het geluid op mijn telefoon voor de meeste mensen en groepen uit. Voicemail ook uit. Hekel aan voicemail; ik luister er toch niet naar. Je kan me nog een keer bellen als het dringend is. Alhoewel ik de telefoon op Donotdisturb heb staan als ik overdag slaap. Je hebt namelijk drie groepen mensen: mensen die weten dat ik nachtdiensten doe en gewoon wel altijd bellen, mensen die weten dat ik nachtdiensten doe en nooit durven te bellen en mensen die niet weten dat ik nachtdiensten doe en die interesseren me niet zoveel want die kennen me niet.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 09:52 schreef Sarabi het volgende:

Paar jaar geleden had ie er minder moeite mee. Maar ja Amerikanen :')
Hij heeft zelfs de naam van het album op zijn borst getatoeerd. Zó erg vond hij het. Seksueel misbruik :') Geld tekort bedoelt hij. En dat is precies wat de foto vertelt :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201067690
quote:
6s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 14:08 schreef borisz het volgende:
Brexit deel zoveel: Er zijn geen milkshakes meer bij de MacD https://www.theguardian.c(...)-supply-chain-issues
Als het niet zo triest was zou het ook een leuke Speld zijn

Weer wat fietswijzer. Dinsdag even in Ede proeffietsen en dan een fiets bestellen. Afhankelijk van de framemaat, week 14 of week 18 2022 levering :o
We have far more in common than that which devides us..
pi_201067712
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 14:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Als het niet zo triest was zou het ook een leuke Speld zijn

Weer wat fietswijzer. Dinsdag even in Ede proeffietsen en dan een fiets bestellen. Afhankelijk van de framemaat, week 14 of week 18 2022 levering :o
Wow dan moet je nog best lang wachten.
Gelukkig niet de mooiste fietsmaanden.
pi_201068059
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 14:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Wow dan moet je nog best lang wachten.
Gelukkig niet de mooiste fietsmaanden.
Voor mij zijn het natuurlijk altijd fietsmaanden, zonder auto. Maar inderdaad geen recreatieve fietstochten, of in ieder geval minder.
Blij dat ik er nu weet, en nog een fiets heb.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201068084
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 15:13 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Voor mij zijn het natuurlijk altijd fietsmaanden, zonder auto. Maar inderdaad geen recreatieve fietstochten, of in ieder geval minder.
Blij dat ik er nu weet, en nog een fiets heb.
Ja snap ik, ik probeerde er een positieve draai aan te geven :D
pi_201068248
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 15:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ja snap ik, ik probeerde er een positieve draai aan te geven :D
haha
Ik zal de komende tijd mijn fiets vertroetelen zodat hij het blijft doen totdat z'n opvolger er is.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201068365
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 15:27 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
haha
Ik zal de komende tijd mijn fiets vertroetelen zodat hij het blijft doen totdat z'n opvolger er is.
Goed plan :)
pi_201068417
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 14:43 schreef Kaatje1 het volgende:

Als het niet zo triest was zou het ook een leuke Speld zijn

Weer wat fietswijzer. Dinsdag even in Ede proeffietsen en dan een fiets bestellen. Afhankelijk van de framemaat, week 14 of week 18 2022 levering :o
Wat een idioot lange wachttijd :o Maar goed dat je geen fiets zocht omdat je huidige fiets kapot is 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201068484
Ik ging vandaag naar de tandarts. Bleek ik de afspraak een uur te vroeg in m'n agenda gezet te hebben. Kan gebeuren. Weer terug naar huis, even wachten en weer naar de tandarts. Bellen ze terwijl ik onderweg ben, of het toch nog wat later kan, want uitgelopen afspraak. Ook prima.

Voor een normaal mens zou zoiets ervoor zorgen dat ze een uurtje verspilling op een dag hebben. Maar omdat ik altijd zo belachelijk vroeg ben en voor een afspraak in m'n hoofd er al veel langer mee bezig ben, voelt het nu alsof ik van 9 uur 's ochtends tot net bezig ben geweest met 1 tandartsafspraak. :')
  woensdag 25 augustus 2021 @ 15:50:09 #73
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201068509
quote:
6s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 14:08 schreef borisz het volgende:
Brexit deel zoveel: Er zijn geen milkshakes meer bij de MacD https://www.theguardian.c(...)-supply-chain-issues
Geen Milkshakes, geen kalkoen met kerst, elk voor zich zou je kunnen zeggen, so what, maar het probleem is veel groter. De UK is niet voldoende in staat om levensmiddelen te produceren door het wegvallen van werknemers in de Land en tuinbouw, ze te distributeren door het sterk vergrijsde UK Transportpersoneel en veel doordat EU personeel niet meer komt. Verder de enorme incompetentie in de regering zaken te regelen, de import situatie is een chaos.
Gaat nog een flinke tijd duren voor ze uit deze rotzooi zijn
pi_201068519
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 15:48 schreef Myraela het volgende:
Ik ging vandaag naar de tandarts. Bleek ik de afspraak een uur te vroeg in m'n agenda gezet te hebben. Kan gebeuren. Weer terug naar huis, even wachten en weer naar de tandarts. Bellen ze terwijl ik onderweg ben, of het toch nog wat later kan, want uitgelopen afspraak. Ook prima.

Voor een normaal mens zou zoiets ervoor zorgen dat ze een uurtje verspilling op een dag hebben. Maar omdat ik altijd zo belachelijk vroeg ben en voor een afspraak in m'n hoofd er al veel langer mee bezig ben, voelt het nu alsof ik van 9 uur 's ochtends tot net bezig ben geweest met 1 tandartsafspraak. :')
Ik snap wat je bedoelt :Y Maar was alles goed verder, bij de tandarts?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201068538
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 15:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:

Geen Milkshakes, geen kalkoen met kerst, elk voor zich zou je kunnen zeggen, so what, maar het probleem is veel groter. De UK is niet voldoende in staat om levensmiddelen te produceren door het wegvallen van werknemers in de Land en tuinbouw, ze te distributeren door het sterk vergrijsde UK Transportpersoneel en veel doordat EU personeel niet meer komt. Verder de enorme incompetentie in de regering zaken te regelen, de import situatie is een chaos.
Gaat nog een flinke tijd duren voor ze uit deze rotzooi zijn
De Brexit-stemmers die ik ken zeggen gewoon 'Ja, was te verwachten, maar is tijdelijk en stráks is alles véééél beter dan toen we in de EU zaten' 8-) Een soort religieus paradijs in het vooruitzicht *O* maar eigenlijk weet je helemaal niet of het wel bestaat
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')