Die elektra toch ook tijdquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:31 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen! Wij waren gisteravond te lui om nog het stadje in te lopen, we gingen op tijd naar beden vanochtend sliepen we uit
Onweer en stortbuien vannacht en dan draaien we ons nog eens om.
Uitzicht vanuit hotelkamer: [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ben je al verhuisd? Of zijn dit de muizenissen en piekers op het oude adres?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 05:31 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Vanaf 3:43 wakker..
Nu iig wel internet besteld....
Nu nog even een matras regelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen weer een interview dus dan kan ik iedereen waarschuwen voor de gevaren van bier brouwen.
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:39 schreef Sarabi het volgende:
De blauwe plekken van maandag beginnen alweer mooi van kleur te veranderen
Gelukkig zijn er van bier drinken minder schadelijke effecten bekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen weer een interview dus dan kan ik iedereen waarschuwen voor de gevaren van bier brouwen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:De baby van Nirvana’s beroemde Nevermind-albumhoes is ondertussen volwassen, maar klaagt na 30 jaar nu de band aan voor seksuele uitbuiting van kinderen.
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er van bier drinken minder schadelijke effecten bekend
Ik las het en dacht dat het de amerikaanse versie van de speld was 😹quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:45 schreef PdeHoog het volgende:
Soms zijn die amerikanen best grappig![]()
https://www.ad.nl/show/ba(...)irvana-aan~a65029d7/
[..]
Preciesquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]je moet altijd goed blijven drinken toch?
Paar jaar geleden had ie er minder moeite mee. Maar ja Amerikanenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kan hij niet beter zijn ouders aanklagen die namens hem toestemming hebben gegeven?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die zijn altijd heftig en naar en vies, dat is het idee erachter.
Vandaag:
The CrossFit community mourns the loss of Chad Robert Peyton, a beloved husband, father, son, brother, and friend. Chad, a U.S. Army veteran with 10 years of military service, struggled with depression and anxiety. He took his own life on May 17, 2021.
Complete as many rounds as possible in 20 mins of:
10 Chest-to-bar Pull-ups
10 Dumbbell Thrusters, 50/35 lbs
Every 2 mins (starting at 0:00) complete:
40 Double Unders
At 20:00 - for time:
Run, 2 mi
Dit heb ik niet gedaan zoals voorgeschreven want dat kan ik niet.(body rows gedaan, single unders en 1 mile hard gelopen want pijn) Wel helemaal leeg, zoals het hoort. Eigenlijk wil ik alleen nog maar eten, douchen en slapen.
Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:58 schreef Lonaa het volgende:
Poh. Ging sporten. Was een hero-workout.pfffffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die zijn altijd heftig en naar en vies, dat is het idee erachter.
Vandaag:
The CrossFit community mourns the loss of Chad Robert Peyton, a beloved husband, father, son, brother, and friend. Chad, a U.S. Army veteran with 10 years of military service, struggled with depression and anxiety. He took his own life on May 17, 2021.
Complete as many rounds as possible in 20 mins of:
10 Chest-to-bar Pull-ups
10 Dumbbell Thrusters, 50/35 lbs
Every 2 mins (starting at 0:00) complete:
40 Double Unders
At 20:00 - for time:
Run, 2 mi
Dit heb ik niet gedaan zoals voorgeschreven want dat kan ik niet.(body rows gedaan, single unders en 1 mile hard gelopen want pijn) Wel helemaal leeg, zoals het hoort. Eigenlijk wil ik alleen nog maar eten, douchen en slapen.
Vanmiddag lekker op een luie stoel in de tuin
We have far more in common than that which devides us..
Gemiddeld 3 soms 4 maar al mijn geluiden behalve belgeluid staan uit.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:49 schreef AnneX het volgende:
Hoeveel app gesprekjes hebben jullie met verschillende mensen op een dag?
Max. was gister met 6 mensen. Ping.ping.ping.ping.
Ja wat dingen in de buurt.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:59 schreef AnneX het volgende:
Ach, zķ veel wordt er niet gebeld. En ook niet ge’appt. En het was deels last minute geregel voor gister en vandaag: bijv. Is de school al open?
En ik vlieg ook niet acuut als het ding pingt.
Eigenlijk ben ik gewoon benieuwd hoe anderen ermee pmgaan.
Ga je weer op de fiets op deze mooie dag?
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:08 schreef gcjoel het volgende:
Geluid altijd uit en boze mensen als je niet opneemt
Oh men op werk is dat ook zoooo vervelend. Je wordt al overspoeld met bellers en dan bel je zelf ook 1000x waarbij er meer dan de helft nie t op neemt. We spreken dan in of ze terug willen bellen of met een andere vraag maar er wordt maar weinig vm teruggeluisterd.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
Voicemail aan en HAAT aan mensen die deze ook aan hebben staan maar meteen terugbellen als ze mijn gemiste oproep zien.
‘Had je mijn voicemail gehoord?’
‘Nee, niet geluisterd, meteen teruggebeld’.
Heb ik daarvoor die voicemail ingesproken….. *rollende ogen*
Zet dan gewoon uit, vind ik prima.
Ik bel dus ook nooit mensen terug die mijn voicemail niet insprekenWant blijkbaar hebben ze dan niks van me nodig.
Mij ook bijna niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]![]()
Hier belt gewoon niemand mij meer
Dat hb ik dus direct uitgezet, dat trillen op het horloge.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:16 schreef Myraela het volgende:
Geluid privé altijd uit, maar wel meldingen (trillen) op m'n horloge. Werktelefoon geluid aan, alleen de overactieve groepen zet ik wel stil.
Ik vind dat juist fijn. Kan ik meteen meelezen zonder dat ik het bericht hoef aan te klikken. Net als de meldingen op je telefoon is dat veel fijner om anoniem vast te kunnen lezen. Kan ik tenminste nog besluiten of ik nog lang wil doen alsof ik niet leef.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:19 schreef Lonaa het volgende:
Dat hb ik dus direct uitgezet, dat trillen op het horloge.Facking irritant want dat kan ik niet negeren.
Maar het geluid van mijn telefoon staat aan, dus als ik dan "ping" hoor en nieuwsgierig ben kijk ik op mijn horloge. Dat trillen voelde enorm...verstorend?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind dat juist fijn. Kan ik meteen meelezen zonder dat ik het bericht hoef aan te klikken. Net als de meldingen op je telefoon is dat veel fijner om anoniem vast te kunnen lezen. Kan ik tenminste nog besluiten of ik nog lang wil doen alsof ik niet leef.
Ahja, dan snap ik het wel. Zit vaak ook een beetje vertraging in. Ik heb dat geluid dus weer uitstaan en reageer juist alleen op het horloge.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:24 schreef Lonaa het volgende:
Maar het geluid van mijn telefoon staat aan, dus als ik dan "ping" hoor en nieuwsgierig ben kijk ik op mijn horloge. Dat trillen voelde enorm...verstorend?
Welk geluidje heb ik?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:27 schreef fietsie het volgende:
Ik heb gewoon de belangrijkste mensen die appen verschillende geluidjes gegeven; als ik dan niet aan het werk ben, en het geluid staat aan, hoor ik wie er appt.
Ben ik aan het werk dan kijk ik wanneer werkzaamheden het toelaten, en mijn concentratie toch al ingestort is.
"Toetsen"quote:
Ditquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:29 schreef minilot het volgende:
Geen geluid, geen getril. Ik ben simpelweg niet acuut bereikbaar
Duur is bij bedden zo vaak niet per se beterquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:46 schreef derLudolf het volgende:
Drie nachten thuis geslapen en nu voor de derde dag last van m'n rug.
Koop je ook een matras van ¤700 en daarna (na rugklachten) een nieuwe lattenbodem van ¤200.
Straks maar eens even langs of ze dit netjes kunnen oplossen anders bestel ik bij een andere zaak met "100 nachten proefslapen" wel iets
In groepsaccommodatie (heel dun matras op standaard houten latjes) 0,0 last gehad. Ik geloof er niets van dat daar iets duurders in ligt
Dat blijkt, ik had beter op het weet ik hoeveel jaar oude matras kunnen blijven liggen...quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Duur is bij bedden zo vaak niet per se beter
Een oud goed matras is niet hetzelfde als een nieuw rukmatras natuurlijkquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat blijkt, ik had beter op het weet ik hoeveel jaar oude matras kunnen blijven liggen...
Maar goed, ik dacht, laat ik es investeren, dit is vast beter als een van een of andere prijsstunter
Ik had dat ook evenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik las het en dacht dat het de amerikaanse versie van de speld was 😹
Slaapkamer?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:56 schreef Barreltje het volgende:
Alleen nog even een plek voor een date zoeken voor vanavond.
Ik las dat en moest grinnikenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:08 schreef borisz het volgende:
Brexit deel zoveel: Er zijn geen milkshakes meer bij de MacD https://www.theguardian.c(...)-supply-chain-issues
Hij heeft zelfs de naam van het album op zijn borst getatoeerd. Zķ erg vond hij het. Seksueel misbruikquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:52 schreef Sarabi het volgende:
Paar jaar geleden had ie er minder moeite mee. Maar ja Amerikanen
Als het niet zo triest was zou het ook een leuke Speld zijnquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:08 schreef borisz het volgende:
Brexit deel zoveel: Er zijn geen milkshakes meer bij de MacD https://www.theguardian.c(...)-supply-chain-issues
Wow dan moet je nog best lang wachten.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Als het niet zo triest was zou het ook een leuke Speld zijn
Weer wat fietswijzer. Dinsdag even in Ede proeffietsen en dan een fiets bestellen. Afhankelijk van de framemaat, week 14 of week 18 2022 levering
Voor mij zijn het natuurlijk altijd fietsmaanden, zonder auto. Maar inderdaad geen recreatieve fietstochten, of in ieder geval minder.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wow dan moet je nog best lang wachten.
Gelukkig niet de mooiste fietsmaanden.
Ja snap ik, ik probeerde er een positieve draai aan te gevenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Voor mij zijn het natuurlijk altijd fietsmaanden, zonder auto. Maar inderdaad geen recreatieve fietstochten, of in ieder geval minder.
Blij dat ik er nu weet, en nog een fiets heb.
hahaquote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja snap ik, ik probeerde er een positieve draai aan te geven
Goed planquote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
haha
Ik zal de komende tijd mijn fiets vertroetelen zodat hij het blijft doen totdat z'n opvolger er is.
Wat een idioot lange wachttijdquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Als het niet zo triest was zou het ook een leuke Speld zijn
Weer wat fietswijzer. Dinsdag even in Ede proeffietsen en dan een fiets bestellen. Afhankelijk van de framemaat, week 14 of week 18 2022 levering
Geen Milkshakes, geen kalkoen met kerst, elk voor zich zou je kunnen zeggen, so what, maar het probleem is veel groter. De UK is niet voldoende in staat om levensmiddelen te produceren door het wegvallen van werknemers in de Land en tuinbouw, ze te distributeren door het sterk vergrijsde UK Transportpersoneel en veel doordat EU personeel niet meer komt. Verder de enorme incompetentie in de regering zaken te regelen, de import situatie is een chaos.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:08 schreef borisz het volgende:
Ik snap wat je bedoeltquote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:48 schreef Myraela het volgende:
Ik ging vandaag naar de tandarts. Bleek ik de afspraak een uur te vroeg in m'n agenda gezet te hebben. Kan gebeuren. Weer terug naar huis, even wachten en weer naar de tandarts. Bellen ze terwijl ik onderweg ben, of het toch nog wat later kan, want uitgelopen afspraak. Ook prima.
Voor een normaal mens zou zoiets ervoor zorgen dat ze een uurtje verspilling op een dag hebben. Maar omdat ik altijd zo belachelijk vroeg ben en voor een afspraak in m'n hoofd er al veel langer mee bezig ben, voelt het nu alsof ik van 9 uur 's ochtends tot net bezig ben geweest met 1 tandartsafspraak.
De Brexit-stemmers die ik ken zeggen gewoon 'Ja, was te verwachten, maar is tijdelijk en stráks is alles véééél beter dan toen we in de EU zaten'quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Geen Milkshakes, geen kalkoen met kerst, elk voor zich zou je kunnen zeggen, so what, maar het probleem is veel groter. De UK is niet voldoende in staat om levensmiddelen te produceren door het wegvallen van werknemers in de Land en tuinbouw, ze te distributeren door het sterk vergrijsde UK Transportpersoneel en veel doordat EU personeel niet meer komt. Verder de enorme incompetentie in de regering zaken te regelen, de import situatie is een chaos.
Gaat nog een flinke tijd duren voor ze uit deze rotzooi zijn
Gelukkig zijn er inmiddels handelsovereenkomsten met Groenland en de Faroereilanden.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De Brexit-stemmers die ik ken zeggen gewoon 'Ja, was te verwachten, maar is tijdelijk en stráks is alles véééél beter dan toen we in de EU zaten'Een soort religieus paradijs in het vooruitzicht
maar eigenlijk weet je helemaal niet of het wel bestaat
Het was helemaal geen spannende afspraak. Spalkje vastzetten en een gaatje vullen. Maar wel fijn, zeker dat spalkje voordat het breekt.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeltMaar was alles goed verder, bij de tandarts?
Wat er precies beter moet worden en hoe kan je maar beter niet vragen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De Brexit-stemmers die ik ken zeggen gewoon 'Ja, was te verwachten, maar is tijdelijk en stráks is alles véééél beter dan toen we in de EU zaten'Een soort religieus paradijs in het vooruitzicht
maar eigenlijk weet je helemaal niet of het wel bestaat
Ja, handig om de afspraken al gepland te hebben. Deed ik normaal ook.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:55 schreef Myraela het volgende:
Het was helemaal geen spannende afspraak. Spalkje vastzetten en een gaatje vullen. Maar wel fijn, zeker dat spalkje voordat het breekt.
Wel trots op mezelf dat ik de afspraak voor volgend jaar ook alvast heb gemaakt. Dan stel ik het tenminste niet uit. Werkt echt beter voor mij, meteen na een afspraak de volgende afspraak maken.
Begreep dat Boris een miljarden deal met Nigeria kan afsluiten, hij moet alleen maar 12 Miljoen overmaken om de kosten te regelen van de deal.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er inmiddels handelsovereenkomsten met Groenland en de Faroereilanden.![]()
(oh ja ook al met Noorwegen, nou die nemen de EU-eisen ook meestal gewoon over en dat gaat met deze handelsovereenkomst indirect dus ook geberuen).
Huh, die zagen daar gewoon even een mooi verdienmodel in, of wat?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:01 schreef Isabeau het volgende:
Ja, handig om de afspraken al gepland te hebben. Deed ik normaal ook.
Ik ben al meer dan een jaar niet geweest omdat ze een covid-toeslag van bijna 9 euro vragen. Voor het beetje desinfectants en een extra mondkapje. Fuck dat shit.
Ik heb geen idee. Ik vind het absurd. Was dus al op zoek naar mijn oude tandarts, maar helaas. Haar vertrouwde ik helemaal dat ze alleen deed wat echt moest. Weet nog niet zo goed wat ik nu moet doen. Ze staan in het dorp wel bekend als duur (en inhalig). En dit bevestigde dat maar weer eens.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:05 schreef Myraela het volgende:
Huh, die zagen daar gewoon even een mooi verdienmodel in, of wat?Dat is inderdaad vreemd. Met zulke acties zou ik ook afknappen.
wauw. Maar toch ook even gekeken of mijn tandarts dat ook deed (zou niet raar hebben gekeken) maar nee, in ieder geval staat het niet vermeldquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben al meer dan een jaar niet geweest omdat ze een covid-toeslag van bijna 9 euro vragen. Voor het beetje desinfectants en een extra mondkapje. Fuck dat shit.
Het staat ook niet op de website oid, alleen op je rekeningquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:14 schreef Kaatje1 het volgende:
wauw. Maar toch ook even gekeken of mijn tandarts dat ook deed (zou niet raar hebben gekeken) maar nee, in ieder geval staat het niet vermeld
Daar keek ik ook (mijn tandarts is niet zo handig met websitesquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het staat ook niet op de website oid, alleen op je rekening
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Begreep dat Boris een miljarden deal met Nigeria kan afsluiten, hij moet alleen maar 12 Miljoen overmaken om de kosten te regelen van de deal.
Echtquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:17 schreef Isabeau het volgende:
Hij heeft zelfs de naam van het album op zijn borst getatoeerd. Zķ erg vond hij het. Seksueel misbruikGeld tekort bedoelt hij. En dat is precies wat de foto vertelt
Ze morgen helemaal geen 9 euro vragen maar ¤ 4,26. Dat is voornamelijk voor de extra tijd die ze kwijt zijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welk model heb je nu op het oog?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:43 schreef Kaatje1 het volgende:
En er is een groot tekort aan containers (omdat er overal onuitgepakte containers staan) dus die worden ook duurder en duurderquote:Op woensdag 25 augustus 2021 17:14 schreef fietsie het volgende:
De Action heeft ook al aangekondigd dat ze de prijzen gaan verhogen vanwege stijgende kosten containervervoer. (Wat hogere "afhandelingskosten", personeel e.d.)
Op sommige waddeneilanden groeien cranberries of vossenbessen toch?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 17:26 schreef minilot het volgende:
Op de boot naar het vastelandOp naar huis
Hoog tijd
Vandaag!
Sprinkhaan:
[ afbeelding ]
Vogels kijken:
[ afbeelding ]
Bos!
[ afbeelding ]
Meer dan prima kibbeling
[ afbeelding ]
Cranberrydinges in afwachting van de veerpont:
[ afbeelding ]
zwart staat je ook wel goed hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2021 17:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ze morgen helemaal geen 9 euro vragen maar ¤ 4,26. Dat is voornamelijk voor de extra tijd die ze kwijt zijn.
Er zijn bosjes mensen die ik dit niet ga vertellen, dan zou ik uit wanhoop in een hoekje gaan zitten huilenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 17:28 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Je moest een weten hoeveel mensen deze grap niet snappen, kansloos gewoon.
Batavus Entree E-go Flex. Sparta heeft dezelfde maar daar kan ik niet op proeffietsen volgens de sitequote:Op woensdag 25 augustus 2021 17:30 schreef Blues het volgende:
[..]
Welk model heb je nu op het oog?
Ik hoop dat het goed uitpakt voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |