Omdat je op de legerplaats snel de nodige ruimte kan creëren voor noodopvang. Deze Afghanen blijven echt niet jaren op een kazerne op de Veluwe wonen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:47 schreef Houtenbeen het volgende:
Waarom altijd kleine dorpen daarmee opzadelen, lekker in Amsterdam, Rotterdam, etc. plaatsen.
De harskamp is een legerbasis...quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:47 schreef Houtenbeen het volgende:
Waarom altijd kleine dorpen daarmee opzadelen, lekker in Amsterdam, Rotterdam, etc. plaatsen.
Nee, ze zullen in no-time een woning krijgen, waar een Nederlandse jongere 10 jaar op mag wachten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:52 schreef detaris het volgende:
[..]
Omdat je op de legerplaats snel de nodige ruimte kan creëren voor noodopvang. Deze Afghanen blijven echt niet jaren op een kazerne op de Veluwe wonen.
Zozo, deze reactie wordt copied and savedquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nee, ze zullen in no-time een woning krijgen, waar een Nederlandse jongere 10 jaar op mag wachten.
Ik keur het kapotmaken van andermans eigendommen absoluut niet goed, maar ik kan me er iets bij voorstellen.
Tja, toen het over Molukkers ging, kon jij hun gewelddadige gedrag (wat eigenlijk nog erger was, want tegen mensen gericht) niet eens afkeuren.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:55 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Zozo, deze reactie wordt copied and saved
Ik begon niet, de reacties van jullie waren walgelijk. Totaal geen begrip, en toen pas kwam ik. Wat is het anders als het om blanke Nederlanders gaat die boos doen. Of doe ik nu huillie huillie racismekaartquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:57 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Tja, toen het over Molukkers ging, kon jij hun gewelddadige gedrag (wat eigenlijk nog erger was, want tegen mensen gericht) niet eens afkeuren.
Als je na 10 jaar wachten nog steeds je eigen shit niet gefixed hebt verdien je de woning niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nee, ze zullen in no-time een woning krijgen, waar een Nederlandse jongere 10 jaar op mag wachten.
Ik keur het kapotmaken van andermans eigendommen absoluut niet goed, maar ik kan me er iets bij voorstellen.
Vorig jaar liep je nog voorop in die polonaise, dus zo eng kun je dat niet vinden.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 00:14 schreef Starhopper het volgende:
Extreem rechts is weer in de straten aan het marcheren. Doodeng.
Geldt dat ook voor 'vluchtelingen' die na tien jaar nog steeds hun 'eigen shit' niet gefixt hebben?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 00:11 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Als je na 10 jaar wachten nog steeds je eigen shit niet gefixed hebt verdien je de woning niet.
Als je beste argument is dat je op hetzelfde niveau acteert als iemand die letterlijk geen woord begrijpt van onze taal en vermoedelijk niet verder is gekomen dan een lokale basisschool dan mag je inschrijving voor een sociale woning wat mij betreft zelfs geweigerd worden.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 00:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Geld dat ook voor 'vluchtelingen' die na tien jaar nog steeds 'hun eigen shit' niet gefixt hebben?
Dus jij vindt dat een Nederlandse zwakbegaafde geweigerd mag worden voor een sociale huurwoning? En een Afghaanse zwakbegaafde er eentje met voorrang mag krijgen?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 00:30 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Als je beste argument is dat je op hetzelfde niveau acteert als iemand die letterlijk geen woord begrijpt van onze taal en vermoedelijk niet verder is gekomen dan een lokale basisschool dan mag je inschrijving voor een sociale woning wat mij betreft zelfs geweigerd worden.
Polen lukt het wel, zonder hulp, om op eigen benen te staan.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 00:30 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Als je beste argument is dat je op hetzelfde niveau acteert als iemand die letterlijk geen woord begrijpt van onze taal en vermoedelijk niet verder is gekomen dan een lokale basisschool dan mag je inschrijving voor een sociale woning wat mij betreft zelfs geweigerd worden.
Er was een periode dat zij die worden gezien als de onderkant van de arbeidsmarkt, zoals de schoonmakers, met hun inkomsten niet in een eigen woning konden voorzien. Dit was eigenlijk al volstrekt idioot, iemand die gewoon 40 uur per week werkt, moet normaal kunnen leven en ook in woonruimte kunnen voorzien.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 00:11 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Als je na 10 jaar wachten nog steeds je eigen shit niet gefixed hebt verdien je de woning niet.
Dat weten we al een tijdje maar dat lijkt me geen reden om dergelijke vluchtelingen niet op te vangen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 00:45 schreef maan_man het volgende:
[..]
Er was een periode dat zij die worden gezien als de onderkant van de arbeidsmarkt, zoals de schoonmakers, met hun inkomsten niet in een eigen woning konden voorzien. Dit was eigenlijk al volstrekt idioot, iemand die gewoon 40 uur per week werkt, moet normaal kunnen leven en ook in woonruimte kunnen voorzien.
Maar wij zijn steeds verder afgezakt. Mensen met een baan als leraar kunnen inmiddels ook al niet meer in een eigen woning voorzien in grote delen van het land. Dit heeft er niks mee te maken dat die mensen hun eigen zaken niet hebben gefixt. Dan is er gewoon fundamenteel iets mis in een land.
De nood van deze mensen is dan ook een stuk hoger dan de jongere die op een wachtlijst staat. En bij echt nijpende situaties kun je urgentie aanvragen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Vind ik niet. Welk nood? Ze zouden achteraan in de rij moeten aansluiten.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 01:17 schreef Poem_ het volgende:
[..]
De nood van deze mensen is dan ook een stuk hoger dan de jongere die op een wachtlijst staat. En bij echt nijpende situaties kun je urgentie aanvragen.
Wat een onzin.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 00:38 schreef the-eye het volgende:
[..]
Polen lukt het wel, zonder hulp, om op eigen benen te staan.
Het gaat om mensen die daar gevaar lopen voor eigen leven. Dat lijkt me toch vrij urgente nood.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 01:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Vind ik niet. Welk nood? Ze zouden achteraan in de rij moeten aansluiten.
Die weg met ons mentaliteit is het tegenovergestelde daarvan.
Of zulleb we ook Nederlanders uit sociale huur trekken om er migranten te plaatsen? De nood is immers hoger.
De criteria zijn gewoon onhoudbaar.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 02:28 schreef the-eye het volgende:
In Frankrijk zaten er al Talibanstrijders tussen de evacués. Dat belooft dus nog wat
Oh ja? Schraap jij het bloed dan straks van de ramen uit de trein? Aangezien hier natuurlijk ook gewoon undercover terroristen tussen zitten die hier binnen afzienbare tijd een aanslag zullen gaan plegen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 02:40 schreef trein2000 het volgende:
Onwijs treurig dat volk. Deze mensen hebben meer voor Nederland betekend dan die losers aan de poort.
Wat een walgelijke opmerking.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 02:53 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Oh ja? Schraap jij het bloed dan straks van de ramen uit de trein? Aangezien hier natuurlijk ook gewoon undercover terroristen tussen zitten die hier binnen afzienbare tijd een aanslag zullen gaan plegen.
We hebben al genoeg voor de Afghanen gedaan, we hebben daar godverdomme 20 jr gezeten. En nou moeten ze hier ook nog komen wonen? Kan makkelijk in de regio.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 00:20 schreef Tijger_m het volgende:
Zie ik nu dezelfde mensen die liepen te schreeuwen over het falen van de NL regering om tolken en hun familie uit Afghanistan te halen nu roepen dat we geen exoten en andere termen van dien aard moeten importeren roepen?
Dit zijn dus de mensen die Nederlandse troepen hielpen in Afghanistan, he? Wat een misselijkmakende figuren lopen er hier toch rond.
Je vergeet de beveiligers, de koks en eenieder die de Nederlanders ooit een appel heeft verkocht.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 07:17 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Ben ik de enige die 800 tolken, schoonmakers en chauffeurs een wat onwaarschijnlijk hoog aantal vind?
Ik vind het vooral schandalig dat schijnbaar een hoop ex-"vluchtelingen" daar op vakantie waren.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 07:17 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Ben ik de enige die 800 tolken, schoonmakers en chauffeurs een wat onwaarschijnlijk hoog aantal vind?
Hier struikel ik ook wel over, en dan de jankverhalen in de media. Deze week nog een stuk gelezen over volk wat begin augustus nog die kant opging. Toen hadden de Tali's zowat het halve land alweer ingenomen. Blijf dan ook maar gewoon daar.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 07:24 schreef asco het volgende:
[..]
Ik vind het vooral schandalig dat schijnbaar een hoop ex-"vluchtelingen" daar op vakantie waren.
Ik neem aan dat dat fraude is? Ga dat onderzoeken en stuur ze alsnog terug.
Maar nee, dat mag allemaal maar.
Dan moeten die jongens demonstreren tegen de regering, niet tegen mensen die hun land zijn ontvlucht omdat een stel middeleeuwse haatbaarden dat heeft overgenomen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
...en de regering doet.....?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 07:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan moeten die jongens demonstreren tegen de regering, niet tegen mensen die hun land zijn ontvlucht omdat een stel middeleeuwse haatbaarden dat heeft overgenomen.
Dus je bent boos als jongere omdat je geen woning kunt vinden, maar gaat vervolgens met vuurwerk smijten richting een opvanglocatie voor vluchtelingen. Waar slaat dat op? Wat kunnen die mensen eraan doen dat wij een woningtekort hebben?
Ja dat doen die Ethiopiërs ookquote:Op woensdag 25 augustus 2021 07:24 schreef asco het volgende:
[..]
Ik vind het vooral schandalig dat schijnbaar een hoop ex-"vluchtelingen" daar op vakantie waren.
Ik neem aan dat dat fraude is? Ga dat onderzoeken en stuur ze alsnog terug.
Maar nee, dat mag allemaal maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |