Die hebben wij Simon vorig jaar met Sinterklaas gegeven. Is het echt een leuke spelletjesdoos met spelletjes van verschillende niveaus. Is inderdaad wel prijzig.quote:Op zondag 19 september 2021 13:46 schreef Elleska het volgende:
Haba Mijn eerste spelletjesdoos lijkt mij ook een groot succes maar ik vind de nieuwprijs iets wat te hoog om zomaar te kopen dus die staat nog steeds op het lijstje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:19 schreef lunapuella het volgende:
Hieperdepiep, Welpje is 3! Wat gaat de tijd snel jongens, niet te doen. Hij is voor het eerst echt bewust jarig, kan ook met zijn vingers aangeven hoe oud hij is geworden.
Hij heeft vandaag lekker getrakteerd op de opvang, speelt nu druk met zijn eerste cadeautjes en morgen barst het echte feest los.Gefeliciteerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:19 schreef lunapuella het volgende:
Hieperdepiep, Welpje is 3! Wat gaat de tijd snel jongens, niet te doen. Hij is voor het eerst echt bewust jarig, kan ook met zijn vingers aangeven hoe oud hij is geworden.
Hij heeft vandaag lekker getrakteerd op de opvang, speelt nu druk met zijn eerste cadeautjes en morgen barst het echte feest los.Nog gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ging hier een aantal maanden geleden ook nog niet. Vorige week bij het buurmeisje ging Bas er ineens vandoor op haar 2wielerquote:Op dinsdag 28 september 2021 17:14 schreef Ynske het volgende:
Ik dacht laat ik van de 3 wieler loopfiets eens een 2 wieler loopfiets maken.
Geloof niet dat onze vent het daarmee eens is. Ik hoor steeds, nee, nee, die die wie da.
Lees nee nee die wiel daar, en dan wijst hij naar het derde wieler
dikke tranen, heb 'm maar weer 3wieler gemaakt, en meneer meteen weer een blokje om samen.quote:Op dinsdag 28 september 2021 17:46 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat ging hier een aantal maanden geleden ook nog niet. Vorige week bij het buurmeisje ging Bas er ineens vandoor op haar 2wielerdus hebben we zijn loopfiets nu ook omgebouwd van 3 naar 2
Met verhoging breng je je kind toch hopelijk niet naar de opvang? Los van corona mag dat toch helemaal niet?quote:Op donderdag 30 september 2021 09:44 schreef PKM het volgende:
Mijn peuter mag 8 december komen wennen op school.![]()
Geen moment te vroeg want hij heeft het waarschijnlijk een beetje gehad met de peuterspeelzaal. Dinsdag gaf ik hem huilend over aan de juf.
Hij heeft ook wel iets onder de leden, hangerig en verhoging. Dat zal er ook wel mee te maken hebben.
Er is een hele beslisboom opgesteld voor wanneer kinderen wel en niet naar de opvang mogen, maak je geen zorgen PKM overtreed geen enkele regel en een coronatest is al helemaal niet aan de orde.quote:Op donderdag 30 september 2021 10:05 schreef KayaQ het volgende:
[..]
Met verhoging breng je je kind toch hopelijk niet naar de opvang? Los van corona mag dat toch helemaal niet?
Heb je wel een coronatest laten doen bij de GGD?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |