Is hysteriequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:05 schreef Coco het volgende:
Frankrijk evacueerde ook taliban naar Parijs
Je verwacht het niet.
@:zipportal
Doe het nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga straks even een lunch halen bij de McDonald's, lang niet geweest zeg.
Vaak met lunch doen ik een studiegenoot dat we om en om mogen kiezen (ja, het is een dolle boel) en zij wilde naar de MC want ze was er ook heel lang niet geweest.quote:
Studiegenoot? Ben jij 21 of zo?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vaak met lunch doen ik een studiegenoot dat we om en om mogen kiezen (ja, het is een dolle boel) en zij wilde naar de MC want ze was er ook heel lang niet geweest.
Heel zwak excuus inderdaad maar ik heb er stiekem best zin in.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga straks even een lunch halen bij de McDonald's, lang niet geweest zeg.
Nou vooruit dan maarquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vaak met lunch doen ik een studiegenoot dat we om en om mogen kiezen (ja, het is een dolle boel) en zij wilde naar de MC want ze was er ook heel lang niet geweest.
Heel zwak excuus inderdaad maar ik heb er stiekem best zin in.
Sterktequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:13 schreef Oriente het volgende:
Mijn lunch voor vandaag is een bakkie milde magere kwark (naturel) van 500 gram.(Campina)
Meest walgelijkste?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:17 schreef Scrummie het volgende:
Dit is echt de meest walgelijkste TT die deze SC ooit heeft gehad.
TT: 1/10
TS: 1/10
OP: niet gelezen dus 1/10
Eindresultaat: 1/10.
Ik was eerstquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben je net zo dom als user Mikeytt van KLB. Of ben jij dat?
Ik ken hem alleen als user die elke voorselectie zeurt dat er te weinig Feyenoorders bij de selectie zitten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:21 schreef GGMM het volgende:
Laat Dr.Mikey met rust. Hij is een lieve jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |