Dat sluit aan bij mijn idee dat jouw realiteitszin niet al te sterk ontwikkeld is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet je ook nog echt werken daar? Had het idee dat het meer een aanwezigheidspremie was.
Gelukkig is mijn smaak qua vrouwen wel sterk ontwikkeld.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat sluit aan bij mijn idee dat jouw realiteitszin niet al te sterk ontwikkeld is.
Absoluut.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gelukkig is mijn smaak qua vrouwen wel sterk ontwikkeld.
Was er ook champagne?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:09 schreef Senn88 het volgende:
Hoi! Vanochtend had iemand en werkplek voor mij gereserveerd, er stond Gereserveerd voor VIP.
omg macaronsquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kaviaar, macarons, stoelverwarming.
stoelverwarmingquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Karig, geeneens een masseur aanwezig.quote:
Ik ben niet gewend aan luxe, weet ik veel wat er bij VIP treatment hoort!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Karig, geeneens een masseur aanwezig.
Die komt na de uitgebreide lunch voor het afterlunch dutjequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Karig, geeneens een masseur aanwezig.
Yes plz.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die komt na de uitgebreide lunch voor het afterlunch dutje
Jij kan nog zoveel van mij leren.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:16 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben niet gewend aan luxe, weet ik veel wat er bij VIP treatment hoort!
Hoe heet moet dat ding wel niet staan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:25 schreef TaMieke het volgende:
stoelverwarming is om je Mac bestelling warm te houden tot huis, leerder ik van het internet
Gewoon op max zetten voor de zekerheidquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe heet moet dat ding wel niet staan?
Wordt 't alleen maar nķg kleffer van denk ik dan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:25 schreef TaMieke het volgende:
stoelverwarming is om je Mac bestelling warm te houden tot huis, leerder ik van het internet
Het kon nooit slechter worden dan het al is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wordt 't alleen maar nķg kleffer van denk ik dan.
Ik heb geen stoelverwarming, dus geen idee.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wordt 't alleen maar nķg kleffer van denk ik dan.
Je bent fitgirl toch? dus hoezo mac?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb geen stoelverwarming, dus geen idee.
En ben toch zo thuis.
Hahah zo'n fitgirl ben ik (nog) niet hoor.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je bent fitgirl toch? dus hoezo mac?
Voor de salade. En de motivatie om fitgirl te blijven.quote:
Hebben ze daar salade?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor de salade. En de motivatie om fitgirl te blijven.
Een klodder mayo met drie blaadjes sla erin.quote:
Wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:44 schreef TaMieke het volgende:
Ga toch geen sla etendaar wordt je niet sterk van.
Wel spierpijn vandaag
Van de TV naar de frituur zodat je zo min mogelijk mist van je serie?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik vanavond ga hardlopen.
#fitgirl
Nee, buiten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van de TV naar de frituur zodat je zo min mogelijk mist van je serie?
Je frituur staat in een schuur in de tuin?quote:
Workout waardoor ik nu last heb van mn kuiten.quote:
Goed bezig.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:54 schreef TaMieke het volgende:
Workout waardoor ik nu last heb van mn kuiten.
Al kan dat ook nog komen door mn strandwandeling van zondag. Of een combi van die 2
Nee ik kan er niet eens komen met de auto, lopen is sneller, maar dan is het na 5 minuten al vaak koudquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Gewoon op max zetten voor de zekerheid
Moet je zo ver rijden voor de Mac dan?
Je bent goed bezig.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:54 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Workout waardoor ik nu last heb van mn kuiten.
Al kan dat ook nog komen door mn strandwandeling van zondag. Of een combi van die 2
Nee, niet eens.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je frituur staat in een schuur in de tuin?
quote:
Ik doe mn bestquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed bezig.En respect dat je het al zo'n tijd volhoudt.
Hahah dan kun je beter lopen ja. En daar opeten. Is het misschien nog enigzins warm.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik kan er niet eens komen met de auto, lopen is sneller, maar dan is het na 5 minuten al vaak koud
Ga naar Scheveningen, en lever Cali onderweg ff af bij mij.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga binnenkort misschien ook maar eens bezoekje brengen aan het strand.
Ik onthou dit, m'n volgende auto heeft verwarmde stoelen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:25 schreef TaMieke het volgende:
Ftfyquote:
Milkshakes dan maar.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:44 schreef TaMieke het volgende:
Ga toch geen sla etendaar wordt je niet sterk van.
Wel spierpijn vandaag
Ik ben gisteren geweest. Auwie.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik vanavond ga hardlopen.
#fitgirl
Ook goed bezig.quote:
Alsof die niet gewoon aan het werk isquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga naar Scheveningen, en lever Cali onderweg ff af bij mij.
Ze appte gisteren op eigen initiatief om af te spreken dus ze stelt de goede prioriteiten.quote:
'was echt' klinkt alsof het al lang geleden is, dus hoef je onderhand niet meer te noemen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:05 schreef TaMieke het volgende:
Was echt!
En duurt nog lang voor ik een sixpack heb
Ruim een jaar. Ligt eraan wat je onder lang geleden verstaat danquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'was echt' klinkt alsof het al lang geleden is, dus hoef je onderhand niet meer te noemen.
Alles dat langer dan een jaar geleden is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ruim een jaar. Ligt eraan wat je onder lang geleden verstaat dan
Nutteloze discussie dit
Ja maar bulken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Was echt!
En duurt nog lang voor ik een sixpack heb
[..]
Brrrr.... smerig.
Volgende stap in je fit girl leven: jezelf niet steeds naar beneden halenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ruim een jaar. Ligt eraan wat je onder lang geleden verstaat dan
Nutteloze discussie dit
Ja dat klinkt ook smerig. Denk ook niet dat ik ooit een sixpack krijg hoorquote:
Staat idd op de agenda. Is een stuk lastiger te trainenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Volgende stap in je fit girl leven: jezelf niet steeds naar beneden halen
Ja misschien was het nodig, maar je mag echt trots zijn op wat je nu behaald hebt en hoe je het doet.
Go Tamieke!!
Troost je, over een korte tijd regent het elke dag.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik werk echt op de verkeerde dagen. Wanneer ik moet werken, is het schitterend weer. Ben ik vrij regent het.
#FML
Ja, gelukkig.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Troost je, over een korte tijd regent het elke dag.
Ze heeft tegenwoordig een eigen auto tot haar beschikking dus ze zal vast een keer in het weekend moeten "werken".quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga naar Scheveningen, en lever Cali onderweg ff af bij mij.
Lampjes aan en als wandelde disco over straatquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, gelukkig.
En straks weer om 16 uur al donker.
Hehehe. Bulken is, kort-door-de-bocht, meer eten bij krachttraining om spiergroei te helpen. Ik weet dat chocomel regelmatig ingezet wordt als makkelijke extra calorieën, dus van een milkshake verwacht ik een vergelijkbaar effect.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja dat klinkt ook smerig. Denk ook niet dat ik ooit een sixpack krijg hoor
[..]
Staat idd op de agenda. Is een stuk lastiger te trainen
Dankje![]()
Awyissquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Lampjes aan en als wandelde disco over straat
Uithongeren bedoel jequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehe. Bulken is, kort-door-de-bocht, meer eten bij krachttraining om spiergroei te helpen. Ik weet dat chocomel regelmatig ingezet wordt als makkelijke extra calorieën, dus van een milkshake verwacht ik een vergelijkbaar effect.
Sixpack kweken kost me te veel moeite, dan moet ik echt heel braaf gaan eten vrees ik.![]()
* IJsdraakje heeft ook weer een keer getraind hoor
Effectief wel ja.quote:
Ik ken het of ja, wel eens van gehoord. Ik blijf er nog even ver uit de buurt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehe. Bulken is, kort-door-de-bocht, meer eten bij krachttraining om spiergroei te helpen. Ik weet dat chocomel regelmatig ingezet wordt als makkelijke extra calorieën, dus van een milkshake verwacht ik een vergelijkbaar effect.
Sixpack kweken kost me te veel moeite, dan moet ik echt heel braaf gaan eten vrees ik.![]()
* IJsdraakje heeft ook weer een keer getraind hoor
Da's vooral uit fatsoen naar de rest van m'n omgeving.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrouwen moeten wel extra goed uitkijken dat ze niet uitgehongerd raken.
Het wordt vaak wel als een mooie smoes gebruikt om alles te vreten ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ken het of ja, wel eens van gehoord. Ik blijf er nog even ver uit de buurt.
Maar gok dat het niet gaat helpen als je alles wat los en vast zit gaat zitten bulken. Misschien zit ik ernaast
Ik overweeg de laatste tijd me weer in te schrijven bij een sportschool. Al lijkt het me ook weer de hel. Ik moet ergens een keer een fijne sportschool zien te vinden waar ik verantwoord met gewichten kan gooien
Dan moet je op kogelstoten gaan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maar gok dat het niet gaat helpen als je alles wat los en vast zit gaat zitten bulken. Misschien zit ik ernaast
Ik overweeg de laatste tijd me weer in te schrijven bij een sportschool. Al lijkt het me ook weer de hel. Ik moet ergens een keer een fijne sportschool zien te vinden waar ik verantwoord met gewichten kan gooien
Zo klein mogelijke sportschool met groepslessen is voor mij het enige dat een beetje werkt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Thuis kun je sowieso niet alles doen wat je in een sportschool kan, dus dat opbouwen is niet heel raar.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het wordt vaak wel als een mooie smoes gebruikt om alles te vreten ja.Al verschilt het ook wat je doel is, als je vooral Heel Zwaar wil tillen en uiterlijk je verder niet echt boeit, tsja.
En ik ben dus gisteren voor het eerst sinds 2019 weer eens in een sportschool bezig geweest.Wel wat aan sport blijven doen gelukkig, dus het is niet compleet hopeloos met me, maar het gaat wel weer even opbouwen worden.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet je op kogelstoten gaan.
Ik hebquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo klein mogelijke sportschool met groepslessen is voor mij het enige dat een beetje werkt.
Vanavond ook weer
En die bestaat in die wereldstad van jou?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo klein mogelijke sportschool met groepslessen is voor mij het enige dat een beetje werkt.
Vanavond ook weer
In deze wereldstad zijn er wel een aantal, maar kost ook meteen wel wat dan. Voorlopig 1x per week; maar in de toekomst wil ik toch zeker 2x per week gaan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
En die bestaat in die wereldstad van jou?
Ik ken bij ons 2 sportscholen. 1 is zo'n goedkope voor paupers en de ander is een stuk duurder maar is ook niet mijn ding.
Tot nu toe vind ik het niets (al zijn mn ervaringen wel van jaren geleden).
Duurde sportschool heeft echt zo'n krachthonk waar alleen mannen komen. Als je daar al naar binnen kijkt, kijkt iedereen je gek aan.
Klopt. Ik merkte zelf vooral dat ik mezelf gewoon niet gemotiveerd krijg thuis (sporten deed/doe ik ook nog bij een bootcamples, maar die hebben op het moment maar één dag die me een beetje uitkomt qua sporten). Misschien ooit, als ik een ruimte erop kan inrichten, maar naast m'n wasrekken staan... Mehhhh.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Thuis kun je sowieso niet alles doen wat je in een sportschool kan, dus dat opbouwen is niet heel raar.
Maar je bent je conditie iig niet kwijt lijkt me.
[..]dat ding komt nog geen 5cm ver.
Aan de andere kant, ik kan thuis ook nog genoeg vooruit. Dus een sportschool is niet nodig. Dat gewichten echt nodig zijn voor progressie, is nog helemaal niet aan de order.
Ik doelde vooral op de kleinschalige sportscholenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In deze wereldstad zijn er wel een aantal, maar kost ook meteen wel wat dan. Voorlopig 1x per week; maar in de toekomst wil ik toch zeker 2x per week gaan.
Gelukkig gaan de gymbro's (hoezo benen trainen, die ziet niemand) en de eencellige gorilla's over het algemeen meer naar de sportschool die 500 meter verderop zit.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
En die bestaat in die wereldstad van jou?
Ik ken bij ons 2 sportscholen. 1 is zo'n goedkope voor paupers en de ander is een stuk duurder maar is ook niet mijn ding.
Tot nu toe vind ik het niets (al zijn mn ervaringen wel van jaren geleden).
Duurde sportschool heeft echt zo'n krachthonk waar alleen mannen komen. Als je daar al naar binnen kijkt, kijkt iedereen je gek aan.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klopt. Ik merkte zelf vooral dat ik mezelf gewoon niet gemotiveerd krijg thuis (sporten deed/doe ik ook nog bij een bootcamples, maar die hebben op het moment maar één dag die me een beetje uitkomt qua sporten). Misschien ooit, als ik een ruimte erop kan inrichten, maar naast m'n wasrekken staan... Mehhhh.
En klopt hoor, je kan heel veel doen met alleen lichaamsgewicht. Zolang je jezelf maar blijft uitdagen.Kleine aanvullingen die ook heel veel effect kunnen hebben zijn dingen als elastieken.
Ja, waar ik nu zit kom ik dagelijks langs, dat helpt ook wel drempelverlagend.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:47 schreef TaMieke het volgende:
[..]hele garage volbouwen met sportspul.
Ik vond thuis wel handig; je hoeft nergens naar toe, het is maar een half uurtje. Maar in een groep sporten is toch anders en helpt ook een boel in motivatie.
Elastieken heb ik ook, al gebruik ik ze te weinig. Misschien daar toch meer routine in krijgen en dat vast plannen voor 1x per week.
Hier werkt het wel zo kleinschalig.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik doelde vooral op de kleinschalige sportscholen
Een vriend van me is nu net bij zo'n hipster sportschool begonnen. Zit er mooi uit op de foto's maar klinkt als de hel
Oh joepiequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:02 schreef Debsterr het volgende:
Mailbox ligt er al een paar uur uit. Dat wordt leuk straks.
Boulderen is dan nog een optie, ga je niet zo heel hoog.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik kan klimmen, maar ik ben niet zo goed met hoogte.
Ja, dat spreekt me meer aan inderdaad.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Boulderen is dan nog een optie, ga je niet zo heel hoog.
Zwemmen pak ik misschien ook nog wel een keer op, maar daarvoor moet ik ook weer een stukje rijden. Eerst wat ik nu aan het doen ben maar eens volhouden
Oeh. Wel zonde van het hardlopen dan gisteravondquote:
Nee joh.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oeh. Wel zonde van het hardlopen dan gisteravond.
Fins ontbijtje dan. Goed voor de lijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar als je niet was gaan hardlopen, dan was het nog erger geweest.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gewoon op Fok zitten joh.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind dat ik best goed gewerkt heb vandaag.
Alleen jammer dat ik nog een hele middag moet.
Ik was lui, verse tomatensoep gepakt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ook onderweg, ga zelf maar een broodje gezond maken.
Gezonder dan taart, dat wel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik was lui, verse tomatensoep gepakt.
Ook lekker.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nopequote:
stoelverwarming in mijn autoquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lekkerquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
NOMquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:30 schreef AirwiN het volgende:
Ik was ook lui, stuk pure chocola gepakt.
Gij fijnproever.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:30 schreef AirwiN het volgende:
Je weet.quote:
Ja. Ik weet. Ik weet, fijnproeverbroeder.quote:
Minimaal 70% cacao?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:30 schreef AirwiN het volgende:
Zekerquote:
Naast het sporten vanochtend en 5 kilometer wandelen tijdens de lunch.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben je nog gezond bezig ook.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Naast het sporten vanochtend en 5 kilometer wandelen tijdens de lunch.
Leuk al die versoepelingen, maar wil er wel een beetje toonbaar uitzien als ik mij weer onder de mensen mag begeven.quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuk al die versoepelingen, maar wil er wel een beetje toonbaar uitzien als ik mij weer onder de mensen mag begeven.
Net alsof jij je daar druk om maaktquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuk al die versoepelingen, maar wil er wel een beetje toonbaar uitzien als ik mij weer onder de mensen mag begeven.
Waar haal je de energie vandaan? Mij lukt het me net om m'n bed uit te rollenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Naast het sporten vanochtend en 5 kilometer wandelen tijdens de lunch.
Dat zal je nog verbazen.quote:
Beetje wilskracht en de ervaring dat dergelijke inspanning juist energie oplevert. En die kan ik best gebruiken met dat thuiswerken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:10 schreef Barbusse het volgende:
Waar haal je de energie vandaan? Mij lukt het me net om m'n bed uit te rollen
Goed punt wel. Moet ook maar eens m'n depri routine omgooien.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje wilskracht en de ervaring dat dergelijke inspanning juist energie oplevert. En die kan ik best gebruiken met dat thuiswerken.
Ik hoop dat het je lukt. Zal niet altijd meevallen met je huidige gemoedstoestand. Klein beginnen en koester wat je wčl voor elkaar krijgt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:15 schreef Barbusse het volgende:
Goed punt wel. Moet ook maar eens m'n depri routine omgooien.
Merciquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoop dat het je lukt. Zal niet altijd meevallen met je huidige gemoedstoestand. Klein beginnen en koester wat je wčl voor elkaar krijgt.
Valt me tegen van je.quote:
Grote mond (op internet), klein hartje enzo.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:21 schreef TaMieke het volgende:
Valt me tegen van je.
Ik snap dat je er goed uit wil zien, maar niet gedacht dat je t voor andere zou doen
Ruilen? Ik ben net begonnen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben er wel klaar mee voor vandaag. Heb mijn uren weer gedraaid.
uh.. nou liever niet. Ik ben blij dat ik nu net klaar ben eigenlijk.quote:
Kon het proberen eyquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
uh.. nou liever niet. Ik ben blij dat ik nu net klaar ben eigenlijk.
Jijquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 18:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Aflevering 3 van Start to run is me gelukt. Bij het traplopen thuis begon ik het wel al te voelen.![]()
Wie moet nu Mick Jagger op z'n bek slaan om 3 uur 's nachts?quote:
Heyyy goed bezig. Ik ga donderdag voor lesje 2.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 18:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Aflevering 3 van Start to run is me gelukt. Bij het traplopen thuis begon ik het wel al te voelen.![]()
Die collega's zijn zelf irritant. Wat is dit voor brugklasgedoe.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:25 schreef Senn88 het volgende:
Vanmiddag is er een collega die over mij gezegd heeft dat hij mij irritant vond. Dit vertelde een andere collega waar de persoon die mij irritant vind bij stond. Een andere collega die er ook bij stond gaf aan dat niet zo te ervaren. Nou ben volledig van de rit. Had een etentje was er niet bij aanwezig.
Laat je niet neerhalen door zo'n lamzak, gewoon negeren dergelijke typesquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:25 schreef Senn88 het volgende:
Vanmiddag is er een collega die over mij gezegd heeft dat hij mij irritant vond. Dit vertelde een andere collega waar de persoon die mij irritant vind bij stond. Een andere collega die er ook bij stond gaf aan dat niet zo te ervaren. Nou ben volledig van de rit. Had een etentje was er niet bij aanwezig.
En dit inderdaadquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die collega's zijn zelf irritant. Wat is dit voor brugklasgedoe.
Dit.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die collega's zijn zelf irritant. Wat is dit voor brugklasgedoe.
En dit.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Laat je niet neerhalen door zo'n lamzak, gewoon negeren dergelijke types
Of throat punch. Of napalm.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Laat je niet neerhalen door zo'n lamzak, gewoon negeren dergelijke types
of ditquote:
En zeker dit @Senn88quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:32 schreef TaMieke het volgende:
High five in the face with a chair.
Laat je niet gekmaken.je bent kei leuk
Eerst aan de zuip!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wens jullie allemaal een liefdevolle nacht toe.
Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:17 schreef Barbusse het volgende:
Wat moet Q anders wel niet van je denken joh?
Ik drink eigenlijk alleen 's ochtends thee, dus dan komt dat ook al 's ochtends tevoorschijn. Voor 's avonds zou het inderdaad logischer zijn, want dan kan je even terugdenken al alle leuke dingen die je vandaag gedaan hebt.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:10 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen
Moet je 's morgens al positieve dingen noemen?'s Avonds snap ik....
Juist smorgens toch? dan begint je dag nog maar net en dan wil je blij zijn van iets ofzoquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:10 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen
Moet je 's morgens al positieve dingen noemen?'s Avonds snap ik....
Blij dat de wekker weer zo vroeg ging.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Juist smorgens toch? dan begint je dag nog maar net en dan wil je blij zijn van iets ofzo
Ja goed punt, maar is mssn wel moeilijker iets te vindenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Juist smorgens toch? dan begint je dag nog maar net en dan wil je blij zijn van iets ofzo
Ow het stond op het labeltje van je thee?!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk alleen 's ochtends thee, dus dan komt dat ook al 's ochtends tevoorschijn. Voor 's avonds zou het inderdaad logischer zijn, want dan kan je even terugdenken al alle leuke dingen die je vandaag gedaan hebt.
Ja, op het labeltje van de thee staat dan een vraag.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja goed punt, maar is mssn wel moeilijker iets te vinden
[..]
Ow het stond op het labeltje van je thee?!
Ik dacht je doet dit elke morgen tijdens de thee ofzo
Ik was nog niet zo helderquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, op het labeltje van de thee staat dan een vraag.
Toch voelt het als maandagquote:
Het komt waarschijnlijk doordat het mijn eerste werkdag van de week isquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:51 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Geen last van. Maar ik werk vandaag een paar uur extra Ter compensatie van morgen en vrijdag.
36,5 uur is fulltime hier. Kan ik ook niets aan doen.quote:
Als nog meer werk weet ik helemaal niet meer wat ik met al dat geld moet doenquote:
Aan mij gevenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als nog meer werk weet ik helemaal niet meer wat ik met al dat geld moet doen
Wie begint er nu op woensdagquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het komt waarschijnlijk doordat het mijn eerste werkdag van de week is
Hoi.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als nog meer werk weet ik helemaal niet meer wat ik met al dat geld moet doen
breekt zo lekker de weekquote:
Anders gewoon alleen onderhandelen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:10 schreef gianni61 het volgende:
eens kijken of de baas vandaag komt om te onderhandelen over de nieuwe auto
Wie? Gi of ik?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zou deze kans wel aangrijpen als ik jou was.
Misschien moeten we elkaar aangrijpen?quote:
Beste optie!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Misschien moeten we elkaar aangrijpen?
lijkt me best een goed planquote:
Jij, ik en Senn op date?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:25 schreef gcjoel het volgende:
Misschien moet ik mijn koppel skills nog weer uit de kast halen
Wanneer kunnen jullie? dan gaan we samen uit eten.
Dit werkt, vraag maar aan CE en cali
Ja en mijn vriendje, want je moet wel een evenwicht hebbenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt me best een goed plan
[..]
Jij, ik en Senn op date?
Nou, vooruit dan maarquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja en mijn vriendje, want je moet wel een evenwicht hebben
ja, maar hoe meer nieuwe mensen hoe enger het wordtquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die steun heb je nodig, geloof mij.
Herkenbaar ^^quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar hoe meer nieuwe mensen hoe enger het wordt
Senn en mij ken je eigenlijk al dus niks engs!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar hoe meer nieuwe mensen hoe enger het wordt
Joels vriend wel dus?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:46 schreef TaMieke het volgende:
Senn en Joel zijn niet eng. Dus dat voordeel heb je ook al
Wacht wat?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die ging Tamieke ook proberen te koppelen aan iemand
Ik wilde zeggen dat ik die niet ken, maar ik heb hem gezien.quote:
I approve this message.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:25 schreef gcjoel het volgende:
Die kan er wel een lastig sollicitatiegesprek van maken; maar na een paar biertjes gaat het een stuk makkelijker.quote:
Ah, eerst dronken voeren dus.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kan er wel een lastig sollicitatiegesprek van maken; maar na een paar biertjes gaat het een stuk makkelijker.
moet hij een paar bier gehad hebben, of ik zelf?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kan er wel een lastig sollicitatiegesprek van maken; maar na een paar biertjes gaat het een stuk makkelijker.
Vriend van gcjoel is redelijk getraind dus zou er geen wedstrijd van maken.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ah, eerst dronken voeren dus.
Ja dat laatste is wel een pro-tipquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend van gcjoel is redelijk getraind dus zou er geen wedstrijd van maken.
Tip: zorg dat Hosti ook nog op komt dagen halverwege de date voor wat Tripel Karmeliet's
Ik drink zelf zelden, dus ik zou het dan toch bij cola of zo houden.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend van gcjoel is redelijk getraind dus zou er geen wedstrijd van maken.
Tip: zorg dat Hosti ook nog op komt dagen halverwege de date voor wat Tripel Karmeliet's
Nee zo werkt dat niet, dit moet een safe space zijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:57 schreef TaMieke het volgende:
mag ik gewoon toekijken bij deze date? Lijkt me hilarisch
en wat gaan we eten?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee zo werkt dat niet, dit moet een safe space zijn.
Nog altijd beter dan een muur met gaten.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:09 schreef Koen66 het volgende:
Fok date met 10 andere Fokkers eromheen met een krant met gaten erin geknipt
Ik mis de combi Air en Hosti voor tipcs en trucs hoe je een dame het hof maakt.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat is de tweede date.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mis de combi Air en Hosti voor tipcs en trucs hoe je een dame het hof maakt.
Bij jou niet toch?quote:
Klinkt als een meet waar ik bij wil zijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat laatste is wel een pro-tip
Ah, ik had het idee dat Hosti jou voor het eerst ontmoette tijdens ons samenzijn. Wat in het geval van Hosti niet hoeft te betekenen dat jullie elkaar nooit eerder hadden gezien.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
De eerste was toch echt met gcjoel in Nijmegen.
Het kan zijn dat zijn herinnering niet meer zo actief was.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, ik had het idee dat Hosti jou voor het eerst ontmoette tijdens ons samenzijn. Wat in het geval van Hosti niet hoeft te betekenen dat jullie elkaar nooit eerder hadden gezien.
Nou ja, dat dus.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het kan zijn dat zijn herinnering niet meer zo actief was.
Geen Faxie?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mis de combi Air en Hosti voor tipcs en trucs hoe je een dame het hof maakt.
Het moet nog wel enigszins realistisch en aannemelijk zijn toch.quote:
Daar moet je zijn voor tips hoe het niet moet.quote:
Ouchquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het moet nog wel enigszins realistisch en aannemelijk zijn toch.
Als je die dan goed interpreteert dan weet je ook hoe het wel moetquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar moet je zijn voor tips hoe het niet moet.
Als je gedrag en signalen goed zou kunnen interpreteren, zou je sowieso geen tips en trucs hoeven hebben.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als je die dan goed interpreteert dan weet je ook hoe het wel moet
Mja Hos en zijn +1 waren ook al wel helemaal in een andere wereld.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De eerste was toch echt met gcjoel in Nijmegen.
Net alsof ik zo gevaarlijk ben?!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee zo werkt dat niet, dit moet een safe space zijn.
Is het feit dat CE en Cali bij elkaar zijn niet voldoende bewijs hoe effectief die tips zijn?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:44 schreef Barbusse het volgende:
Als Air en Hosti romance/hosseltips gaan geven, mag ik dan arbiter zijn?
Nou laat eens horen dan, die tips. Ik heb t nodig blijkbaar.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is het feit dat CE en Cali bij elkaar zijn niet voldoende bewijs hoe effectief die tips zijn?
Ik vind dit een heel eng bericht.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:25 schreef gcjoel het volgende:
Dacht dat jij mijn wingman was?!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:44 schreef Barbusse het volgende:
Als Air en Hosti romance/hosseltips gaan geven, mag ik dan arbiter zijn?
Dat was wel meer zo:quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is het feit dat CE en Cali bij elkaar zijn niet voldoende bewijs hoe effectief die tips zijn?
1 stel is niet meer dan anekdotisch bewijs joh.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom eng? gewoon beetje koppelenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:51 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik vind dit een heel eng bericht.
Ik kan multitaskenquote:
Ik zie dit nu voor me hoe dat ging.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat was wel meer zo:
[ afbeelding ]
Zo werkt het niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:51 schreef TaMieke het volgende:
Nou laat eens horen dan, die tips. Ik heb t nodig blijkbaar.
Je was er geeneens bij dus je hebt geen idee.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat was wel meer zo:
[ afbeelding ]
Het gaat over FOK!kers. Dan is het wat beperkt om enkel de grootte van de steekproef als criterium te nemen voor succes.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:52 schreef Barbusse het volgende:
1 stel is niet meer dan anekdotisch bewijs joh.
Je moet er gewoon open voor staan.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:51 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik vind dit een heel eng bericht.
Nou ik denk dat er gewoon iets mis is met mij. Anders had ik met mijn leeftijd op zijn minst een echte relatie gehad die langer duurde dan een paar maanden. Iedereen vlucht bij mij wegquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet er gewoon open voor staan.
Nee ik was bij dit eerste moment domoor.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je was er geeneens bij dus je hebt geen idee.
jeetje, deze post had ik ook wel kunnen typenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nou ik denk dat er gewoon iets mis is met mij. Anders had ik met mijn leeftijd op zijn minst een echte relatie gehad die langer duurde dan een paar maanden. Iedereen vlucht bij mij weg
Match made in heaven dusquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jeetje, deze post had ik ook wel kunnen typen
Hij moet toch een nieuwe baan bij jou in de buurt dus dat kan dan meteen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Moet i wel eerst 40 uur gaan werken. Anders kan ik niet genoeg uitgeven.
Daar komen de aanvullende voorwaarden weer om te hoek kijken.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Moet i wel eerst 40 uur gaan werken. Anders kan ik niet genoeg uitgeven.
ligt er aan of Senn een mooier huis heeftquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hij moet toch een nieuwe baan bij jou in de buurt dus dat kan dan meteen.
Jij hebt een koophuis he? In deze tijd wint dat.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan of Senn een mooier huis heeft
Ik heb een cheape huurwoning dus als jij je keet nu te koop zet. Kunnen we als de markt weer instort een grote vrijstaande woning kopenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan of Senn een mooier huis heeft
Een wat?!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij hebt een koophuis he? In deze tijd wint dat.
Sorry Senn, jij moet ander werk.
Of gewoon snel een baby, dan kun je huismoederen.
wat kost een beetje vrijstaande woning in jouw regio?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb een cheape huurwoning dus als jij je keet nu te koop zet. Kunnen we als de markt weer instort een grote vrijstaande woning kopen
oh gelukkig!quote:
Tussen de 3 en 5 ton heb je al ietsquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat kost een beetje vrijstaande woning in jouw regio?
[..]
oh gelukkig!
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zie geen hints wanneer vrouwen die geven. Maar wellicht zijn die hints er ook nooit geweest.
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het moet nog wel enigszins realistisch en aannemelijk zijn toch.
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar moet je zijn voor tips hoe het niet moet.
Ga je mee? Ik weet wel een leuk barretje hier aan de rivier.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is er prima weer voor.
Als het niet zo ver weg zou zijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga je mee? Ik weet wel een leuk barretje hier aan de rivier.
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als het niet zo ver weg zou zijn.
Faxistische opmerking dit. Ik ben ook gewoon naar Barb gegaan.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als het niet zo ver weg zou zijn.
Eigenlijk weet ik niet eens waar Barb woont.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 17:05 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Faxistische opmerking dit. Ik ben ook gewoon naar Barb gegaan.
Schaam je!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 17:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk weet ik niet eens waar Barb woont.
I feel hurt now.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 17:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk weet ik niet eens waar Barb woont.
Luc vind het te verquote:Op woensdag 25 augustus 2021 17:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar wanneer staat de date nu op de planning?
Gelukkig ben je er binnenkort van afquote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:27 schreef Q. het volgende:
Bovenburen doen weer een wedstrijd 'zo hard mogelijk deuren dicht gooien'. Ik weet nog niet wie er wint. Gelukkig gaat deze wedstrijd nog de hele avond door.
En daarna goedmaakseks met veel lawaai?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:27 schreef Q. het volgende:
Bovenburen doen weer een wedstrijd 'zo hard mogelijk deuren dicht gooien'. Ik weet nog niet wie er wint. Gelukkig gaat deze wedstrijd nog de hele avond door.
Telt dat als verborgen gebrek?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:27 schreef Q. het volgende:
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:50 schreef DrMarten het volgende:
Linzensoep gekocht. Ziet eruit als diarree
Waarom koop je het dan ook?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:50 schreef DrMarten het volgende:
Linzensoep gekocht. Ziet eruit als diarree
Kut filters ook altijdquote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Omdat het er op de verpakking wel oke uit zag
#instasoup #healthycooking #freshlymade #homecookingquote:
Hoi buurmeisjequote:
Moe ende uitgeput.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoi BarbHoe is het met je?
quote:
Neem je wel genoeg tijd om uit te rusten (ook mentaal)?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Komt wel weer goed. Duurt alleen lang
Erm...quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Neem je wel genoeg tijd om uit te rusten (ook mentaal)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |